home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1369 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Wester’s taktiske tråd - FM14
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Wester’s taktiske tråd - FM14  (Læst 138715 gange)
champione
Reserveholdsspiller

Sv: Wester’s taktiske tråd - FM14
« Svar #180: 20 Nov 2013, 11:02 »

Som så mange andre har skrevet - så kan jeg kun give dem ret i at det er fantastisk læsning og meget inspirerende.

Jeg har selv spillet det siden 1993 og har brugt rigtig rigtig mange timer på det..... man skal sikkert ikke begynde at tælle timer.

Jeg er altid Arsenal og har været fan af dem altid. Jeg kan godt lide deres fodboldfilosofi med at være meget i boldbesiddelse og med korte afleveringer. Jeg må dog sige, at jeg har kæmpe problemer med at føre det ud i spillet, hvor det går skandaløst dårligt. Jeg spiller en 4-2-3-1. Jeg spiller offensivt/ballanceret med boldbesiddelse, korte afleveringer, højt pres og off side. Mine backs Gibbs og Sagna er offensice med overlap. mine centrale forsvarsspillere har jeg ikke ændret på, hvor jeg bruger kos og merte. på den centrale midt bruger jeg Arteta som central midt med defensiv rolle og ved siden af Wilshere i en dybdelæggende rolle support. På kanterne har jeg Walcott og Carzorla i offensiv rolle. På den offensive midt har jeg ôzil, som jeg har forventet mig meget af. JEg har prøvet alle roller til ham uden at kunne få ham til at fungere optimalt. han ligger på et snit omkring de 7 og det er slet ikke nok til en spiller af hans kvalitet. I front er det Giroud jeg bruger. I virkeligheden søger han lidt ned i banen og modtager bolden. Jeg har bruget ham som targetman og skaprettet med ok succes.

Generalt når jeg spiller bliver der rigtig tit scoret mod mig og modstanderen skaber vildt mange chancer. Så jeg er endnu ikke i nærheden af, at finde den taktik der bare fungerer nogen lunde efter hensigten. Jeg har i de tidligere spil ikke haft problemer med Arsenal, men denne gang er jeg kommet på noget af en opagave.

Håber du på et tidspunkt vil kaste din kærlighed over mit hold og se om du kan få dem til at spille bedre end den jeg kan få ud af dem. Hvis der er andre brugere der har en kærlighed til Arsenal så lad mig høre om i har samme problem...

Jeg har et par hurtige tanker vedr. din taktik.
Kos og Merte er jo ikke verdens hurtigste spillere og kan du ikke i analyse-værktøjet (under holdrapport) se hvad det er for nogle mål modstanderen typisk scorer imod dig?

I og med dine backer er offensive - så skal du ikke stå særlig højt før at du straffes på kontra - i England spiller rigtig mange hold med kanter (4-5-1, 4-3-3, 4-2-3-1, 4-4-2) og så er du virkelig sårbar da dine backer overlapper og er med i offensive angreb. Står du lidt højt er det en bold rundt om Mertesacker og så er der en 100% chance afgivet og samme når offsidefælden kikser.

Jeg ville nok ændre til en 4-3-3 taktik - hvor du supplerer det defensive fundament med en defensiv orienteret midtbanespiller (ankermand/def midt forsvar)..

Derudover mht. Özil på den offensive.. Så er Cazorla jo ikke en udbredet kantspiller. Han vil meget gerne trække ind i banen (specielt som indvendig angriber - hvad bruger du ham som?) og så løber Özil og ham ind i samme rum - hvilket resulterer i den "lave" karakter.

Så ville lave følgende offensive tegning

-----------------------Targetman angrib------------------
Inderste angrib - sup---------------------------Kantspiller angreb
----------------------------------------------------------------------
-----------dybdeliggende------------fremskudt------------------
----------------------------ankermand--------------------------------

Kantspilleren holder spillet bredt - og åbner rummet til Özil som ligger centralt som fremskudt..
Den dybdeliggende skaber spillet tilbage i banen og inderste angriber trækker ind og prøver med dybe stikninger til angriber/Özil/kantspilleren.
Giver fleksibilitet. Spil bredere som holdinstruks for at skabe mere rum at spille i.

Hvad ligger dine kampe på i ball poss? Hvis du ikke har et fornuftigt overtag - så skal du prøve at spille langsommere i tempo. Hvis du smider bolden for hurtigt væk og prøver offside og står højt - så skal modstanderen skabe mange muligheder på kontra..

« Seneste Redigering: 20 Nov 2013, 11:13 af champione » Logged

Arsenal76
Lilleputspiller
*

« Svar #181: 20 Nov 2013, 11:24 »

Tak for hurtigt svar..

Jeg er altid gået meget op i at bruge spillerene på deres rigtige plader "lysegrøn". Hvis ôzil skal ned på den cetrale midtbane som fremskudt vil han være" orange" altså ikke hans mest optimale plads....med to stjerner. Så skal han måske bare omskoles til midtbanespiller?? Vil du spille en direkte stil eller mere boldbesiddelse og korte afleveringer?? Den dybdeliggende vil du bruge ham som support eller defensiv rolle?

Som jeg forstår dig så skal jeg stå rimeligt lavt i forsvaret med backs/automatisk og uden off side.

Carzola brugte jeg som wing. JEg har næsten aldrig brug indvendig angriber på kanten. Kan man eventurelt bruge det i begge sider?

ptrN
Manager

« Svar #182: 20 Nov 2013, 12:15 »

Som så mange andre har skrevet - så kan jeg kun give dem ret i at det er fantastisk læsning og meget inspirerende.

Jeg har selv spillet det siden 1993 og har brugt rigtig rigtig mange timer på det..... man skal sikkert ikke begynde at tælle timer.

Jeg er altid Arsenal og har været fan af dem altid. Jeg kan godt lide deres fodboldfilosofi med at være meget i boldbesiddelse og med korte afleveringer. Jeg må dog sige, at jeg har kæmpe problemer med at føre det ud i spillet, hvor det går skandaløst dårligt. Jeg spiller en 4-2-3-1. Jeg spiller offensivt/ballanceret med boldbesiddelse, korte afleveringer, højt pres og off side. Mine backs Gibbs og Sagna er offensice med overlap. mine centrale forsvarsspillere har jeg ikke ændret på, hvor jeg bruger kos og merte. på den centrale midt bruger jeg Arteta som central midt med defensiv rolle og ved siden af Wilshere i en dybdelæggende rolle support. På kanterne har jeg Walcott og Carzorla i offensiv rolle. På den offensive midt har jeg ôzil, som jeg har forventet mig meget af. JEg har prøvet alle roller til ham uden at kunne få ham til at fungere optimalt. han ligger på et snit omkring de 7 og det er slet ikke nok til en spiller af hans kvalitet. I front er det Giroud jeg bruger. I virkeligheden søger han lidt ned i banen og modtager bolden. Jeg har bruget ham som targetman og skaprettet med ok succes.

Generalt når jeg spiller bliver der rigtig tit scoret mod mig og modstanderen skaber vildt mange chancer. Så jeg er endnu ikke i nærheden af, at finde den taktik der bare fungerer nogen lunde efter hensigten. Jeg har i de tidligere spil ikke haft problemer med Arsenal, men denne gang er jeg kommet på noget af en opagave.

Håber du på et tidspunkt vil kaste din kærlighed over mit hold og se om du kan få dem til at spille bedre end den jeg kan få ud af dem. Hvis der er andre brugere der har en kærlighed til Arsenal så lad mig høre om i har samme problem...

Det er ikke min tråd, men jeg tænker at jeg lige vil komme med et bidrag. Jeg har selv i Schalke haft stor succes med at spille bredt og udnytte fløjene. På den vis kommer Huntelaar's styrker til sin ret, når mine kanter går til baglinjen og smækker et indlæg ind. Jeg er sikker på at Giroud ville være perfekt til dette hvad enten om han spiller som skarpretter eller targetmand. Du kunne med fordel bede din offensive midtbanespiller om at "løbe ud på kanten med bolden".

Jeg er klar over at det ikke helt er sådan Arsenal spiller i virkeligheden, men jeg synes du skulle give det et skud.

welbz is dat guy

champione
Reserveholdsspiller

« Svar #183: 20 Nov 2013, 12:24 »

Tak for hurtigt svar..

Jeg er altid gået meget op i at bruge spillerene på deres rigtige plader "lysegrøn". Hvis ôzil skal ned på den cetrale midtbane som fremskudt vil han være" orange" altså ikke hans mest optimale plads....med to stjerner. Så skal han måske bare omskoles til midtbanespiller?? Vil du spille en direkte stil eller mere boldbesiddelse og korte afleveringer?? Den dybdeliggende vil du bruge ham som support eller defensiv rolle?

Som jeg forstår dig så skal jeg stå rimeligt lavt i forsvaret med backs/automatisk og uden off side.

Carzola brugte jeg som wing. JEg har næsten aldrig brug indvendig angriber på kanten. Kan man eventurelt bruge det i begge sider?

1:
Forståeligt du vil bruge dine spillere på deres naturlige positioner - men gælder vel om at give dem et taktisk godt fundament for at levere. Og den offensive midt drukner lidt i en 4-2-3-1..
Alternativt må du jo justere lidt i taktikken.
Ting du kunne gøre. Indstil kanter til at holde kanten/spil bredere og indstil Wilshere til defensiv i mentalitet (dybdeliggende).
Som hold kan du spille bredere og måske angriber via midten. Så bliver Özil mere iscenesat og han genialiteter bliver måske foldet ud.

2:
Jamen synes ikke man "så nemt" kan sige. Vil du spiller ball poss fodbold, eller direkte?
Vi kan jo vende den til virkelig fodbold. Hvad er sværest? At åbne et kompakt forsvar når du har bolden? Eller at komme til chance på en omstilling?
Jeg tror det sidste og vi ser enorm dygtige kontrahold i øjeblikket, Real, Arsenal, Dortmund er tre virkelig dygtige hold i den rolle.

3:
Tingene skal hænge sammen - kontra bold kræver meget plads på den sidste tredjedel - så hér skal man stå dybt og spille i højt tempo og køre på omstillinger.

Boldbesiddende fodbold - der er det vigtigste en meget konkret ting: minimér dine boldtab!
Derfor må du ikke spille i for højt tempo - for jo hurtigere du spiller - des større er sandsynligheden for at man mister bolden i en spilkombination.

Med de geniale fodboldspillere du har til rådighed (Wilshere, Özil, Cazorla), så kan du sagtens spille dig til chancer - uden at spille lynhurtigt.

Så spil i langt lavere tempo. Det her med det høje pres - er egentlig en fin tanke (som mange europæiske hold virkelig forsøger at praktisere) - men det kræver dybere analyse at finde ud af om det fungerer i FM.
For - mister du bolden på den sidste tredjedel af banen - og I presser op og vinder bolden igen - så er det guld værd og uhyre effektivt.
Men mister du bolden dybt i banen (typisk hos den dybdeliggende midtbane, centerforsvar, eller backer) fordi du har indstillet dine spillere til at positionere sig forkert - og spillerne presser op for at vinde bolden igen - så er det virkelig virkelig risikabelt.
Er du med på hvad jeg mener?

4:
Du kan sagtens bruge begge kanter som inderste angribere. Men så æder de rummet bag angriberen (altså hvor Özil er bedst) og der vil komme få indlæg.
Ville spille med minimum en kantspiller (Walcott, Chamberlain) og evt. købe en rigtig kant til den anden side også.
De dygtige spillere styrer centralt fra - Özil, Cazorla (er han ikke naturlig OMC?) Wilshere, Arteta - hvor kanterne gerne må være primitive og løbe til baglinjen og slå indlæg..

Arsenal76
Lilleputspiller
*

« Svar #184: 20 Nov 2013, 12:43 »

Det har været meget brugbart det du har skrevet. Jeg vil prøve dine idéer af.

Det kan godt være jeg mister bolden meget når jeg spiller hurtigt - jeg vil prøve at spille langsommere det jar jeg aldrig prøvet....

ligeledes vil jeg prøve men en kantspiller og så til baglinjen og smække den ind over til Giroud.

Jeg vender tilbage med hvordan det går - og endnu engang tak for hjælpen

Guldbrand
Blogmester

« Svar #185: 20 Nov 2013, 12:54 »

Lige angående tempo, så er der mere i det end som så.

Som Champione rigtigt skriver, så er det vigtigt at minimere boldtabende, hvorfor man skal have en god balance i forhold til tempoet i sit spil.

Men det handler også om evnen til at bryde igennem modstandernes forsvar, samt hvilke type angribere du har. Spiller du med små angribere, mod et kompakt forsvar, så kan det være nødvendigt at spille i et højt tempo, for hele tiden at få modstanderne ud af balance, hvilket skaber huller i deres forsvarskæde.

Har man omvendt en stærk angriber der er god i hovedet, så handler det mere om bare at få smidt bolden i hovedet på ham, hvorfor det ikke i samme grad er nødvendigt at få skabt disse huller i modstandernes kæder.

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #186: 20 Nov 2013, 14:17 »

Wester, hvis du har tid, lyst og mangler en taktik at lave, så kunne jeg godt bruge noget hjælp til Diego Simeones 4-4-2, som Atl. Madrid bruger Smiley

drughi
Lilleputspiller
*

« Svar #187: 20 Nov 2013, 19:18 »

Du kan sagtens spille short-passing og i højt Tempo. Spiller 4-3-1-2 med Juventus, og jeg river al' modstand over..

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #188: 21 Nov 2013, 17:29 »

The Special One

Til dem der sad og håbede jeg ville gennemgå deres taktik mandag aften, der må jeg undskylde. Min stædighed tog simpelthen over. Jeg har i flere dage kæmpe med en taktik, hvor en bruger efterspurgte en Mourinho taktik til sit Chelsea save. Det var en opgave jeg bare ikke kunne knække også selvom jeg har læst en masse teori omkring emnet. Gang på gang løb jeg panden imod muren og havde egentlig givet op.

Jeg var dog rigtig træt af, at jeg måtte melde det ud. Jeg er lidt en ærekær herre. Så der var ikke nogen vej udenom, jeg måtte studerer hans taktik. Det gjorde jeg ved at spille den samme kamp mod Chelsea igen og igen, hvor jeg sad og gennemgik hver enkel spiller kamp fra kamp. Ja det tog omkring 15-20 kampe før jeg kom bare nogenlunde tæt på.

Det første jeg bed mærke i, det var, at Chelsea spillede ufattelig hurtigt og direkte. Så det var selvfølgelig, det første jeg tog fat i inde i holdinstruktionerne . Det næste jeg faldt over var, at de lagde et umenneskeligt højt pres og at deres defensive linje lå overraskende højt. Derudover blev jeg tacklede ud af banen, de var voldsomt aggressive i deres nærkampe. Så fortalte teorien mig at Mourinho kører et stramt og disciplineret system, så det skulle jeg også have med.

Teorien fortalte mig også, at Mourinho ikke som mange tror parkerede bussen foran sit eget mål og derefter slog kontra. I hans bedste sæson i Chelsea hvor de opnåede pointrekorden i Premier League, der sad de tung på kampene og med saft, kraft og fart kørte de modstanderne over. Det fortæller mig, at den kontrollerede tilgang er vejen frem.

Derefter var det spillerrollerne der skulle tjekkes ud. En af dem vi husker bedst fra Mourinho’s første tur i Chelsea, det er nok den super stærke Didier Drogba. Premier League har vel ikke set en så komplet angriber før og ej heller siden. Det er dog en target man rolle som jeg har valgt og ikke den komplette angriber. Den komplette angriber bevæger sig for meget ud af position og gør ikke tingene simpelt nok, jeg vil have en som holder sin position. Jeg vil have han skal modtage bolden, sende den hurtigt videre og komme ind i feltet til indlæg eller tage slåskampen med ryggen mod mål, som Drogba var GENIAL til. Mens jeg fulgte kampen, lagde jeg mærke til, at han falder ned i banen for at gøre plads til kanterne som kommer i løb forbi ham. Det fortæller mig, at han er support rolle.

Det fortæller mig også, at kanterne har løb fremad og de derfor er i offensive rolle. Da de var placeret højt, så skulle det være på AMRL positionerne. Deres løb indikerede også, at de var inside forwards og ikke wings. Jeg lagde også mærke til, at de tit drev bolden fremad på egen hånd, så derfor har de drible mere med bolden. Overraskende nok bevæger de sig frit i forhold til resten af holdet, så det skal vi have med. Denne bevægelighed håber jeg også at øge ved at lade dem skifte position.

I den kamp jeg lavede taktikker over, der havde Chelsea vendt trekanten på midtbanen om. I traditionelt forstand, så tænkes der nok i en DMC og to MC. Hvor Makélélé indtog rollen som ankerman, Essien var jernmanden på midtbanen mens en ung Lampard stormede fremad. I Mourinho anno 2013 spiller de med to MC og en AMC som faldt dybt ned i banen. AMC holdte sin position i ”smørhullet” og lagde flere dybe afleveringer. Det kunne kun være en fremadrettet playmaker i support rolle. – Grunden til denne omvendte trekant er nok de typer Chelsea råder over nu, for med Mata og Oscar i truppen er det oplagt.

På den ene af MC positioner var der en med flere løb fremad samtidig med han arbejdede stenhårdt rent defensivt. Flere af de erobrede bolde inde centralt kommer via denne spiller og han sætter hurtigt spiller i gang. Han er grundlæggende i de hurtige omstillinger. Spillerne med de mange løb er selvfølgelig den velkendte felt til felt midtbanespiller, en rolle som Lampard blev verdens kendt på under Mourinho.

Den anden MC stod som sagt meget defensivt placeret. Jeg havde faktisk regnede med en DMC i ankermand rollen, da det var et af Mourinho’s kendetegn og alt teori også omtaler netop denne rolle. Han opførte sig til gengæld som en. Det er en rolle som jeg også gennemgik i United taktikken fra tidligere, så den var til at overskue. Han skal bare spille den kort, simpelt og uden risiko videre til mere kreative typer. Derudover skal han ikke presse for meget frem.

På back positionerne lød teorien, at de skulle komme med frem og overlappe kanterne. Dette skal dog ikke ske på bekostning af den solide defensiv, så de er sat til automatisk, så de ikke begge stormer med frem men sker i vekselvirkning. De kommer dog begge frem, hvis man satser offensivt senere i kampen. Kanterne skulle trække ind og backs holde bredden. Det var også det praksis viste mig, så jeg indstillingen med at løbe bredt i boldbesiddelse var et must. De skal dog ikke stå bredt generelt, da de skal holde den defensive struktur når modstanderen har bolden. Der skal også sendes et hav af indlæg ind i feltet og gerne til vores stærke target man, så flere indlæg og indlæg til target man blev krydset af.

I midtforsvaret har jeg valgt en cover samt en stopper og holdt deres indstillinger som de er. Denne konstellation ”opfandt” Mourinho da han havde Carvalho og Terry som makkerpar. Hvor Carvalho indtog rollen som cover, da han var snu, forudseende og havde gode placerings evner. Hvor en ung Terry derimod var aggressiv og kompromisløs og dermed var perfekt som stopperen.

Med alt det på plads, så kom jeg endelig frem til mit bud på en Mourinho taktik. Og i al ydmyghed så syntes jeg, at jeg har ramt den rigtig godt. Altså sådan rigtig rigtig godt. Så jeg vil elske hvis nogen vil prøve den af og helst med Chelsea men Real Madrid ville også være fedt, da deres trup passer perfekt til denne taktik. Jeg har også forsøgt at lave den mere klassiske Mourinho taktik, med den ”defensive” trekant. Denne taktik kan anbefales mod hold som udnytter hullet mellem dit forsvar og midtbane. Til sker dette når de spiller 4-5-1 formationen, hvor deres ”smørhul” står tomt og deres kanter og angriber trækken ind eller falder ned.

Jeg prøvede din 2005 taktik ude mod Cardif i 2. sæson med Chelsea. Jeg vandt kampen 3-1 og taktikken virkede ret stærk defensivt i kampen. Chelsea vadede ikke ligefrem i chancer, men det blev 3 CCC og 11 skud på mål. Jeg havde dog kun 45% af spillet, men det er vel hvad man kan forvente når man spiller på udebane. Cardifs mål var i øvrigt et selvmål af Lukaku, der mistimede en hovedstøds tilbagelægning til målmanden.

I kan se video af målene fra kampen via dette link: http://www.youtube.com/v/M-fIaW0W4gY&feature=youtu.be

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #189: 22 Nov 2013, 17:21 »

Hej wester, kunne du ikke tænke dig at kaste dig ud i Bayerns 4-1-4-1 taktik, som du bruger under guardiola?Smiley synes at det er noget af det bedste fodbold længe set de spiller, men ved simpelthen ikke hvordan jeg skal gribe den an. Har prøvet utallige gange uden succes..

Andso43
Ynglingespiller

« Svar #190: 26 Nov 2013, 12:14 »

Hej Wester,

Genial tråd, fantastisk at få inspiration og forstå de grundlæggende principper til at udarbejde taktikker.
Kæmpe thumbs up!!

Håber du en dag går Jurgen Klopp i hælene og udarbejder en Dortmund tatik som de spiller idag, kunne være sjovt at se om den virker lige så godt som irl.

hoeven
Førsteholdsspiller

« Svar #191: 27 Nov 2013, 10:51 »

Hej Wester

Jeg prøver din Chelsea taktik af med Inter og skal nok lige komme med feedback i løbet af sæsonen Smiley

Arsenal76
Lilleputspiller
*

« Svar #192: 27 Nov 2013, 11:08 »

Jeg har tidligere skrevet et indlæg vedrørende mit Arsenal hold, hvor jeg ikke kunne få noget til at fungere. Jeg fik en masse inspiration og råd fra Champione.

Jeg har prøvet lidt forskelligt og har nu et hold der endeligt fungerer. Så ville lige dele mine oplevelser. Jeg spiller en 4-2-3-1.

Targetman

fløj/Support            Enggance            fløj/support

dp/support         boldvindende/defensivt

back/auto              center            center           back/auto

Jeg spiler ballanceret/standard. Jeg har boldbesiddelse og korte afleveringer.Spille r i langsommere tempo. søger overlap fra mine backs. spiller med offside. Jeg har sat de offensive krafter til at skyde mindre på mål og mine fløje skal holde kanterne og indlæg mod targetman.

Jeg har spillet 20 kampe og har vundet 16, 2 uafgjorte og 2 nederlag. Er nummer to i ligaen et point efter MU. Med denne opstilling  skaber jeg helt vild mange chance og har højt boldbesiddels. Især ôzil på den offensice midt spiller helt genialt og det samme med kanterne som fodre giroud med en masse gode inlæg.

Endnu en gang tak for en masse gode indput.   

ptrN
Manager

« Svar #193: 27 Nov 2013, 11:22 »

Jeg har tidligere skrevet et indlæg vedrørende mit Arsenal hold, hvor jeg ikke kunne få noget til at fungere. Jeg fik en masse inspiration og råd fra Champione.

Jeg har prøvet lidt forskelligt og har nu et hold der endeligt fungerer. Så ville lige dele mine oplevelser. Jeg spiller en 4-2-3-1.

Targetman

Jeg spiler ballanceret/standard. Jeg har boldbesiddelse og korte afleveringer.Spille r i langsommere tempo. søger overlap fra mine backs. spiller med offside. Jeg har sat de offensive krafter til at skyde mindre på mål og mine fløje skal holde kanterne og indlæg mod targetman.

Jeg har spillet 20 kampe og har vundet 16, 2 uafgjorte og 2 nederlag. Er nummer to i ligaen et point efter MU. Med denne opstilling  skaber jeg helt vild mange chance og har højt boldbesiddels. Især ôzil på den offensice midt spiller helt genialt og det samme med kanterne som fodre giroud med en masse gode inlæg.

Står du højt på banen og presser modstanderen? Hvis du ikke gør kunne du måske opretholde noget defensivt balance ved at ændre den boldvindende midtbanespiller til en central midtbanespiller (defensiv). Førstnævne skærmer meget af, og bliver til tider fanget fremme på banen hvis han ikke får brudt spillet.

EDIT: Jeg er klar over at du ikke spurgte om hjælp, men det slog mig lige da jeg læste dit indlæg.

welbz is dat guy

champione
Reserveholdsspiller

« Svar #194: 27 Nov 2013, 11:29 »

Targetman

Selv tak! Møg fedt du fik det til at funke!  Wink

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010