home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 444 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  La fierezza di Firenze
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: La fierezza di Firenze  (Læst 826 gange)
Profitteren
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
La fierezza di Firenze
« : 01 Nov 2013, 22:19 »



www.violachannel.tv .it - 22. juni 2013

AC Milans tyveri af den Champions League-givende tredjeplads på sidste sæsons afsluttende spilledag er for længst glemt, og det var et sultent Fiorentina-mandskab, der i dag mødte op til 2013/2014-sæsonens første træning. Der var lutter smil i spillertruppen, hvor nye spillere som Ante Rebic, Josip Illic, Mario Gomez, Massimo Ambrosini, Marcos Alonso og Marko Bakic alle mødte deres nye holdkammerater for første gang.

Forud venter godt to måneders forberedelse, inden der den 22. august skal spilles kvalifikation til Europa League. Inden da står menuen dog på en masse træning og testkampe mod Swansea, PSV, Grosseto og CFR Cluj. Cheftræner Vincenzo Montella glædede sig over gensynet med spillerne, og ser med optimistiske øjne frem til en forhåbentlig udbytterig sæsonoptakt:


"Først og fremmest er det dejligt at være tilbage her på 'Campini' (Træningsanlægget, red.). Jeg glæder mig over, at det ser ud til at spillerne har holdt sige i form henover ferien. Når det så er sagt, så er vigtigt at pointere, at der venter os meget hårdt arbejde de kommende uger. Vi kommer ikke sovende til successen, men jeg er sikker på at spillerne kan løfte de svære opgaver, der venter os"

Også blandt spillerne vakte gensynet med læderkuglen glæde. ViolaChannel tog en snak med anfører Manuel Pasqual inden han og de andre spillere snørede støvlerne til en let omgang træning. Venstrebacken tager hul på sin niende sæson i den lilla trøje:

"Der er en store ære, at have været her i snart et årti, og jeg glæder mig til endnu en sæson i den klub jeg elsker. Det har været en dejlig ferie, men nu er det også på tide at komme i gang igen - det er trods alt det her vi lever for"

Tilbage er der kun, at byde Montella og resten af truppen velkommen tilbage fra en velfortjent ferie.

Forza Viola
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010