home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 510 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hjælp til logodownload mv.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Hjælp til logodownload mv.  (Læst 1997 gange)
Kasper!
Gæst

Hjælp til logodownload mv.
« : 28 Okt 2006, 13:00 »

Hej
Er der ikke en der gider at komme med en meget udførlig guide til hvordan jeg ligger f.eks. logoerne og spillerbillederne fra "downloads" ind i spillet? Kan simpelhen ikke finde ud af det  Forlegen
Mvh. Kasper!

Rooland
Manager

Sv: Hjælp til logodownload mv.
« Svar #1: 28 Okt 2006, 13:04 »

Hej
Er der ikke en der gider at komme med en meget udførlig guide til hvordan jeg ligger f.eks. logoerne og spillerbillederne fra "downloads" ind i spillet? Kan simpelhen ikke finde ud af det  Forlegen
Mvh. Kasper!
1.Du ligger dem ind i din FM 07 mappe.
2. du udpakker dem.
3. du går ind i spillet
4. går ind i indstillinger
5. slår use skin cahche/Brug udseende fra !

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #2: 28 Okt 2006, 13:42 »

Jeg vil også gerne have en MEGET udførlig guide. Roolands er for mig ikke udførlig nok. F.eks. hvad menes med "pakker ud"? Helt ned i mindste detalje!

Kasper!
Gæst

« Svar #3: 28 Okt 2006, 13:43 »

1.Du ligger dem ind i din FM 07 mappe.
2. du udpakker dem.
3. du går ind i spillet
4. går ind i indstillinger
5. slår use skin cahche/Brug udseende fra !

Hm. Nu hvor jeg har gjort det gider den ikke længere gå ind i spillet. Når den er kommet forbi de der startreklamer står den bare på sort skærm. Og når jeg så går ind i joblisten står der at programmet ikke svarer. Hvad skal jeg gøre?  Skuffet

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #4: 28 Okt 2006, 13:43 »

Udpakning sker med winrar eller winzip.

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #5: 28 Okt 2006, 13:47 »

Altså man skal downloade et af programmerne? Er det ligegyldigt i hvilken af undermapperne i FM 2007, man lægger filen i?

tturbo1
Manager

« Svar #6: 28 Okt 2006, 13:50 »

Jeg vil også gerne have en MEGET udførlig guide. Roolands er for mig ikke udførlig nok. F.eks. hvad menes med "pakker ud"? Helt ned i mindste detalje!

Puha hvis du ikke ved havd et "pakkeprogram" er, er det svært.
Der findes typisk 2 pakkeprogrammer. Winzip som er installeret med Windows XP og Winrar som bruges af mange der laver grafik til FM. Et pakkeprogram er som navnet antyder et lille program, der kan pakke mange filer ned til en fil og samtidig, gøre filen lidt mindre ved at komprimerer dem.
Den nemmeste måde at pakke en fil ud på, er at smide den på skrivebordet når du downloader den.
Så højreklikker du på den og vælger udpak filer. Så skal du fortælle den hvor du skal udpakke den og det er typisk i dit FM bibliotek hvis det er greafik dertil.

tturbo1
Manager

« Svar #7: 28 Okt 2006, 13:51 »

Altså man skal downloade et af programmerne? Er det ligegyldigt i hvilken af undermapperne i FM 2007, man lægger filen i?

Nej det er MEGET vigtigt, at filerne bliver udpakket det rigtige sted. Ellers virker de ikke.

Kasper!
Gæst

« Svar #8: 28 Okt 2006, 13:54 »

Hm. Nu hvor jeg har gjort det gider den ikke længere gå ind i spillet. Når den er kommet forbi de der startreklamer står den bare på sort skærm. Og når jeg så går ind i joblisten står der at programmet ikke svarer. Hvad skal jeg gøre?  Skuffet
Nogen der kan hjælpe mig med hvad jeg gør når den ikke længere gider åbne spillet efter jeg har forsøgt at ligge logoerne ind?

tturbo1
Manager

« Svar #9: 28 Okt 2006, 13:56 »

Tag f.eks. Premier League Logos under vores download sektion her: http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=download;gid=2;id=27

Når du downloader den får du en fil der hedder epllogos.rar. Den smider du på skrivebordet.
Når du højreklikker på den og vælger udpak filer skal den ligge i dette bibliotek:

C:\Programmer\Sports Interactive\Football Manager 2007

Hvis du altså har installeret spillet der. Så skulle det gerne virke.

tturbo1
Manager

« Svar #10: 28 Okt 2006, 13:58 »

Nogen der kan hjælpe mig med hvad jeg gør når den ikke længere gider åbne spillet efter jeg har forsøgt at ligge logoerne ind?

Lyder mærkeligt, for grafikken burde ikke gå ind og påvirke spillet om det virker eller ej.
Men det nemmeste er at afinstallerer spillet, slette biblioteket helt i Stifinder og installerer det igen.

Kasper!
Gæst

« Svar #11: 28 Okt 2006, 14:08 »

Lyder mærkeligt, for grafikken burde ikke gå ind og påvirke spillet om det virker eller ej.
Men det nemmeste er at afinstallerer spillet, slette biblioteket helt i Stifinder og installerer det igen.
Når jeg sletter spillet er der vel ikke nogen mulighed for at beholde de spil jeg allerede er igang med vel?

tturbo1
Manager

« Svar #12: 28 Okt 2006, 14:31 »

Når jeg sletter spillet er der vel ikke nogen mulighed for at beholde de spil jeg allerede er igang med vel?

Jo sagtens. For gemte spil, taktikker, træning m.m. ligger ikke sammen med spillet men i din dokument mappe.
Så de påvirkes ikke.

Kasper!
Gæst

« Svar #13: 28 Okt 2006, 14:32 »

Jo sagtens. For gemte spil, taktikker, træning m.m. ligger ikke sammen med spillet men i din dokument mappe.
Så de påvirkes ikke.
Ok tak

Kasper!
Gæst

« Svar #14: 29 Okt 2006, 14:48 »

Fandt ud af at jeg pakkede filerne ud det forkerte sted og nu gidder min computer slet ikke køre spillet. Så jeg har instaleret det på min bærbar og der virker det med logoer og det hele  Grin

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010