home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 400 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Hvepsene mod Suppen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hvepsene mod Suppen  (Læst 1941 gange)
Vegilans
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Hvepsene mod Suppen
« : 31 Okt 2013, 23:47 »



Jeg har længe gået med planen, om at lave en blog. Så nu skal det altså være.
Jeg er ikke så meget den type der sætter så meget historie med i bloggen, der kommer primært bare resultater, og transfers alt det der. Det må i bære over med.
Holdet jeg har valgt er "AFC Wimbledon" og planen er selvfølgelig at få dem til Premier League indenfor en overskuelig mængde år. Jeg er virkelig en dør til det taktiske, men jeg vil alligevel prøve. 
« Seneste Redigering: 01 Nov 2013, 20:43 af Vegilans » Logged

Vegilans
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Wombles
« Svar #1: 31 Okt 2013, 23:56 »

AFC Wimbledon er en relativt ny klub, da den allerede blev grundlagt i år 2002. Wimbledon ligger i det sydlige London, så mon ikke vi om et par år, kan presse giganterne fra Chelsea. Jeg håber på det.



Vores idylliske stadion, er ikke såå lille, ikke som sådan ihvertfald, da det kan rumme godt og vel 5339 mennesker, dog er der kun 1125 siddepladser.

Der vil komme noget om holdet, og lidt om taktikken imorgen. Jeg har bare lige prøvet på, at lave en lille prolog, så I ved hvad det handler om.
Logged

Vegilans
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Wombles
« Svar #2: 01 Nov 2013, 15:31 »

Min taktik:

Som taktik i første omgang har jeg valgt en flad 4-4-2, jeg vil prøve at spille rigtig gammeldags engelsk forbold, med hårde tacklinger, lange bolde og massere af indlæg. Jeg har forsøgt, at holde den så simpel som muligt, da det ikke er det bedste spillere jeg har at gøre med. Jeg spiller med en stor Targetmand, så jeg kan bruge ham som en slags opspilsstation, jeg har allerede spillet en enkel kamp med taktikken, og der virkede min Targetmand uden beklagelser.



Forsvaret:
Der er ikke så meget at fortælle om forsvaret, da det så simpelt som muligt. Dog spiller mine fullbacks virkelig dårligt, og det er noget jeg forsøger at rette op på.

Midtbanen:
På midtbanen har jeg Peter Sweeney som styrmand der, han har fået rollen som Dybdeliggende playmaker - Forsvar, da jeg gerne vil have ham til at ligge på vores banehalvdel og fordele bolden rundt i fløjene. Igen er det kanterne det er galt med, da jeg havde håbet på, at fløjene ville ligge en masse indlæg til vores Targetmand, men de vil hellere trække ind i banen, og afslutte selv. Det er ret frustrerende, da jeg tit ser massere af plads til at man kan ligge et indlæg. Det er også bare en af de ting, jeg forsøger at ændre ved midtbanen.

Angreb:
I angrebet har jeg Midson som dybdeliggende angriber - Support, da han skal samle de bolde op, som min Targetmand får leveret. Planen var, at Targetmanden skulle heade en bold ned til Midson, og de så skulle lave en hurtig kombination mellem de to, det har virket godt i første kamp, hvor vi scorede på en kombination mellem de to. Så der er ikke så meget jeg vil ændre der.
« Seneste Redigering: 01 Nov 2013, 15:39 af Vegilans » Logged

Vegilans
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Wombles
« Svar #3: 01 Nov 2013, 20:43 »

Jeg må desværre erkende, at Wimbledon ikke var noget for mig, da jeg virkelig ikke har tålmodigheden til sådan et spil..

Derfor er jeg gået i krig med hvepsene, nærmere betegnet som Brønshøj.


Logged

Vegilans
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvepsene mod Suppen
« Svar #4: 02 Nov 2013, 10:56 »




Jeg fik igår spillet til vinterpausen, og det med positive resultater, synes jeg. Vi ligger pt på en rigtig fin 1.plads, med 4 point ned til Silkeborg på 2.pladsen. Vi har i perioder spillet rigtig fint fodbold, men der har også været et par svipsere, blandt andet
et 5-0 nederlag til Frederica.. Min alligevel har vi formået, at holde os i toppen i ligaen. Vi havde en super god periode, hvor vi var ubesejret i hele elleve kampe, men ellers ser det meget fint ud med kampene. Jeg håber nu ikke på oprykning i denne sæson, da mit hold og økonomien slet ikke er klar endnu. Håber på endnu en sæson i 1.division, men så vil jeg ellers også gerne op.


Især en spiller som Hannes Anier har virkelig imponeret, og er nok en af de grunde til at jeg ligger så godt som jeg gør.


Truppen er ikke noget særligt, dog med et par undtagelser nogle steder, Casper Henningsen
er en fantastisk spiller i 1.division, og gør det godt for mig. En spiller som Lucas Hove Jessen er også en spiller jeg synes ser spændende ud, hvis han kan fortsætte hans positive udvikling, kan vi snart sælge ham videre for en god sum penge.
Logged

Vegilans
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvepsene mod Suppen
« Svar #5: 04 Nov 2013, 15:57 »




Vi rykkede som håbet ikke op i min første sæson i Brønshøj, da ligaen sluttede sådan. Horsens var virkelig suværene, og kom endda også langt i pokalturneringen som heller ikke var værst for vores vedkommende, faktisk langt fra, da vi nåede helt til kvartfinalen.

Men så her i anden sæson, der ville jeg gerne rykke op, da jeg føler, at holdet er blevet en tak bedre, og økonomien har det godt. Jeg skulle få indfriet mine forventninger, da ligastillingen sluttede sådan.

Igen var Hannes Anier manden, som sikrede oprykningen nærmest egenhændigt, med 25 mål som bevis.
Forberedelserne for den svære sæson i superligaen er blevet lidt mere besværlig, da jeg havde håbet på, at blive professionel, men det er ikke sket, så jeg må leve med, at dele deltidskontrakter ud, det er godt nok, men slet ikke optimalt.
« Seneste Redigering: 04 Nov 2013, 16:13 af Vegilans » Logged

Vegilans
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvepsene mod Suppen
« Svar #6: 04 Nov 2013, 16:18 »

Nu mens jeg sidder og klager over, at jeg ikke er professionel, skete det så lige nu.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010