home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 294 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Skadestuen
| | |-+  Min PC lukker ned
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Min PC lukker ned  (Læst 2320 gange)
Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Min PC lukker ned
« : 31 Okt 2013, 12:35 »

Hej drenge.

Jeg har hentet Demo'en og hver gang jeg spiller, lukker min pc ned.
Det er sket tre gange nu, og de to af gangene er det i pausen - den ene gang lige efter kampen blev færdigspillet.

Det der sker er at min skærm går på standby, og jeg kan ikke få kontakt med den. Jeg er så nødt til at genstarte pc'en, og må så starte forfra fra sidst gemte spil.  ticked off

Jeg har tjekket systemrequirementsl ab.com/cyri og min pc klarer alle kravene til FM2014.

Har en mistanke om at det måske kan være fordi jeg ser spillet i 3D (?)

Har I et bud på hvad det kan være ?
« Seneste Redigering: 31 Okt 2013, 12:56 af Brodtgaard » Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Min PC lukker ned
« Svar #1: 31 Okt 2013, 12:40 »

Hejsa Brodtgaard, stationær eller bærbar ?.
Bliver din computer, meget varm eller ? kunne lyde som et varme problem at den lukker ned, prøv at opdatere dine grafik kort drivere, og rens dine blæsere.
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Min PC lukker ned
« Svar #2: 31 Okt 2013, 12:42 »

Det er en stationær.  Har for et par dage siden opdateret mit grafikkorts drivere. Tjekker lige blæserne, selvom jeg har renset dem for ca ½ års tid siden med en spray med ren luft.
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Caluna
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Min PC lukker ned
« Svar #3: 01 Nov 2013, 16:26 »

Det er en stationær.  Har for et par dage siden opdateret mit grafikkorts drivere. Tjekker lige blæserne, selvom jeg har renset dem for ca ½ års tid siden med en spray med ren luft.

Man burde ret beset rense sine blæsere (især CPU og Grafikkort) regelmæssigt, sådan ca. en gang on måneden. Det kunne snildt være dét. Hvor gammel er computeren?
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Min PC lukker ned
« Svar #4: 01 Nov 2013, 19:53 »

Den er fra okt. 2009  Smiley    Den var heldigvis kraftig dengang - så den kører rimeligt endnu.  Er dog opgraderet med flere RAM og en SSD harddisk. Grafikkorten har i øvrigt fået en ny blæser påmonteret for et års tid siden. grafikkortet er et:  GeForce 9800 GT

Jeg har nu prøvet at slå 3D fra, og det har hjulpet.  Jeg har nu spillet ca 6 - 7 kampe uden at pc'en gik ned  Smiley
Jeg prøver at slå 3D til igen, for at se om problemet kommer igen.
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Caluna
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Min PC lukker ned
« Svar #5: 02 Nov 2013, 15:28 »

Den er fra okt. 2009  Smiley    Den var heldigvis kraftig dengang - så den kører rimeligt endnu.  Er dog opgraderet med flere RAM og en SSD harddisk. Grafikkorten har i øvrigt fået en ny blæser påmonteret for et års tid siden. grafikkortet er et:  GeForce 9800 GT

Jeg har nu prøvet at slå 3D fra, og det har hjulpet.  Jeg har nu spillet ca 6 - 7 kampe uden at pc'en gik ned  Smiley
Jeg prøver at slå 3D til igen, for at se om problemet kommer igen.

Personligt ville jeg nu ikke mene at et 9800 GT var særlig kraftigt i 2009, men det er klart mere end rigeligt til Football Manager Smiley

Jeg holder stadig på at det er et varmeproblem. Må jeg spørge - hvor mange blæsere sidder der i selve kabinettet (altså ikke på hardware)? Det kunne være at en eller flere af dem var stået af, og så cirkulerer den samme varme luft jo bare rundt i kabinettet.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Min PC lukker ned
« Svar #6: 02 Nov 2013, 18:01 »

Det er en stationær.  Har for et par dage siden opdateret mit grafikkorts drivere. Tjekker lige blæserne, selvom jeg har renset dem for ca ½ års tid siden med en spray med ren luft.

prøv først at hente en anden version end de nyeste driver - installer dem og tjek om det hjælper.

når din pc lukke ned - så tjek lige hvordan din strømforsyning lugtet - det kan også være her fejlen ligger.

FM kræver desuden cpu kraft og dermed kommer der varme - prøv at pille kabinet siden af og se om det gør nogen forskel - tjek evt om din køler virker - du burde kunne finde nogle programmer der kan monitorere varme udviklingen på din pc under start og under max brug.
Logged

YNWA

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Min PC lukker ned
« Svar #7: 02 Nov 2013, 19:38 »

Tak for rådene.  Jeg har nu prøvet at rense blæserne med ren luft på spray.
Desuden har jeg sat 3D indstillingerne til mellem.  Der har ikke været problemer siden Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Caluna
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Min PC lukker ned
« Svar #8: 03 Nov 2013, 12:07 »

Tak for rådene.  Jeg har nu prøvet at rense blæserne med ren luft på spray.
Desuden har jeg sat 3D indstillingerne til mellem.  Der har ikke været problemer siden Smiley

Godt at høre. Forhåbentlig kører det bare derudaf nu så Smiley Pøj pøj med det i hvert fald Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010