home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 370 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2  (Læst 36979 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« : 31 Okt 2013, 08:37 »

Så er vi tilbage igen! En ny sæson, og nye udfordringer!!





INFO
Kongen af Skandinavien. Det kan blive dig. Alt du skal gøre er at gøre dig til mester i Danmark, Norge og Sverige. Det er en nem sag tænker mange, men ikke når man skal begynde i de små og bygge sig op gennem rækkerne. Du skal starte jobløs, men stadig med en vis portion erfaring fra fodboldverdenen. Du har nemlig været en rigtig god fodboldspiller, der desværre brækkede benet i en tidlig alder og aldrig fik opfyldt det fornødne talent på banen. Skaden blev ved med at bryde op, og derfor valgte du at stoppe karrieren i en tidlig alder. Nu står du udenfor banen, og vil vise den skandinaviske fodboldverden at du er en af de bedste.
Velkommen til Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2!

Har du lige modtaget FM14?? = en masse tid afsat til FM - så er du kommet til det rette sted. En kæmpe udfordring, hvor du skal vinde alt hvad der er at vinde i Skandinavien er hermed sat i gang. Hver eneste sæson skal du kæmpe videre for at blive den bedste på FmFreaks til at spille i Skandinavien. Du har alle muligheder for et fedt spil, da du får lov at konkurrere med alle de andre freaks her på siden. Der er dog et par regler:

REGLER
Selve spillet:
- Alle rækker fra: Danmark, Sverige, Norge
 - Database: Den nyeste
 - Database størrelse: Må man selv bestemme
 - Startdato: Danmark

Din manager:
- Tidligere erfaring: Professionel fodboldspiller
 - Klub: Start uden job

Andre regler:
 - Ingen snydeprogrammer
 - Spil ærligt
 - Man må købe spillere fra alle lande
 - Man må gerne blive landstræner for Danmark, Sverige eller Norge.
 - Det er i orden, at tage et landshold udenfor Skandinavien på hvilket som helst tidspunkt - men det vil ikke give point, hvis man vinder med dem - blot gøre det nemmere at få jobs i Skandinavien.

POINTSYSTEM
OBS: For at få point for sin merit, skal du smide et screenshots ind i tråden her af den ting du har opnået. Det vil blive skrevet ind i 'stillingen' der kommer længere nede. Så vi kan se hvem der er kongen af Skandinavien!

Danmark:
- Vinder; Superligaen: 10 point.    /   2. plads: 8 point.    /   3. plads: 6 point.
 - 1. plads; 1. division: 5 point.    /   Oprykning via anden plads giver 4 point.
 - Oprykker; 2. division: 2 point.
 - Pokalturnering: Vinder; 10 point.   /   Andenplads; 5 point.

Norge:
- Vinder; Tippeligaen: 10 point.    /   2. plads: 8 point.    /   3. plads: 6 point.
 - 1. plads; 1. division: 5 point.   /   Oprykning via anden plads giver 4 point.   /   Oprykning via playoff giver 3 point.
 - Oprykker; 2. division: 2 point.
 - Pokalturnering: Vinder; 10 point.   /   Andenplads; 5 point.
 
Sverige:
- Vinder; Allsvenskan: 10 point.    /   2. plads: 8 point.    /   3. plads: 6 point.
 - 1. plads; 1. division elite: 5 point.   /   Oprykning via anden plads giver 4 point.   /   Oprykning via slutspil giver 3 point.
 - 1. plads; 1 division: 3 point.   /   Oprykning via anden plads giver 2 point.
 - Oprykker; 2. division: 2 point
 - Pokalturnering: Vinder; 10 point.   /   Andenplads; 5 point.

Europa:
- Vind Champions League: 50 point.
 - Vind Euro Cup: 30 point.
 - Kom i Gruppespillet: 10 point.
 - Kom videre fra gruppespil: 15 point.

Internationalt:
- Vind VM: 100 point.
 - Vind EM: 75 point.

Andre:
 - Årets manager: 5 point.

TIL SLUT
Hvis det lyder interessant - så er det bare at komme i gang med det samme. For at gøre det lidt mere til en challenge, har jeg valgt at vi skal have en stilling hvor man kan se hvem der er den bedste.

Tråden skulle gerne fungerer som en tråd, hvor vi kan fortælle om vores spil lidt a la en klubtråd. Det vil gøre at man får en masse blod på tanden og inspiration til sit eget spil.

Held og lykke. Lycka till. Lykke til.



STILLINGEN

1. JimmyGP - 29 point
NORSK ANDEN DIVISION - NORSK POKALTURNERING - NORSK 1. DIVISION - DANSK 1. DIVISION - DANSK POKALTURNERING - SVENSKE 1. DIVSION ELITE

2. Cawersk - 10 point
2. PLADS NORSKE FØRSTE DIVISION - 3. PLADS SUPERLIGAEN

3. Robinho4ever - 5 point.
SVENSK 1. DIVISON ELITE

4. Tyskeren - 3 point
NORSK 1. DIVISION

5. styleez-o2 - 2 point
NORSKE ANDEN DIVISON

6. Romeo
DANSK 1. DIVISION
« Seneste Redigering: 14 Nov 2013, 17:22 af Cesc » Logged

Vegilans
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #1: 31 Okt 2013, 08:41 »

Spændende Challenge, jeg vil helt klart prøve den på et tidspunkt.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #2: 31 Okt 2013, 08:52 »

Spændende Challenge, jeg vil helt klart prøve den på et tidspunkt.

Det skal jeg også selv på et tidspunkt. Skal nok blive super fedt at prøve at have lidt konkurrence mod andre!
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #3: 31 Okt 2013, 08:52 »

Sådan! Min yndlings challenge. Et af mit bedste saves i fm12 var med denne challenge. Super underholdende! Smiley
« Seneste Redigering: 31 Okt 2013, 11:35 af ulle94 » Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #4: 31 Okt 2013, 09:18 »

Elskede den i 12, skal helt sikkert laves en blog om Scandinavia challenge igen Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #5: 31 Okt 2013, 09:24 »

Sådan! Min yndlings challenge. Et af mit bedste saves i fm13 var med denne challenge. Super underholdende! Smiley

Super fedt, at du kan li' det!! Smiley Det er altid sjovt at spille i Skandinavien synes jeg!

Elskede den i 12, skal helt sikkert laves en blog om Scandinavia challenge igen Smiley

Lad os håbe den bliver længere end sidst champ! Wink Thumbs Up
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #6: 31 Okt 2013, 09:25 »

Ye den var ikke så lang sidst, havde ellers updates liggende på pc'en Peace
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #7: 31 Okt 2013, 10:55 »

Vil det sige, at hvis du får tilbudt FCK med det samme (ved det er hypotetisk) så er det okay at tage dem? Eller skal det være hold som Skanderborg IF i 2. division man starter med?? Eller det er måske ligemeget? Bare siden der blev skrevet "...  men ikke når man skal begynde i de små og bygge sig op gennem rækkerne".. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #8: 31 Okt 2013, 10:57 »

Vil det sige, at hvis du får tilbudt FCK med det samme (ved det er hypotetisk) så er det okay at tage dem? Eller skal det være hold som Skanderborg IF i 2. division man starter med?? Eller det er måske ligemeget? Bare siden der blev skrevet "...  men ikke når man skal begynde i de små og bygge sig op gennem rækkerne".. Smiley

Det må du godt, men så går du jo glip af pointene, du kan hente ved at vinde de mindre divisioner Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #9: 31 Okt 2013, 11:14 »

Vil det sige, at hvis du får tilbudt FCK med det samme (ved det er hypotetisk) så er det okay at tage dem? Eller skal det være hold som Skanderborg IF i 2. division man starter med?? Eller det er måske ligemeget? Bare siden der blev skrevet "...  men ikke når man skal begynde i de små og bygge sig op gennem rækkerne".. Smiley

Min erfaring fra FM12-versionen, hvor jeg også lavede denne, fortæller mig at du ikke får tilbudt et job der! Djævel

Men jeg vil på samme tid sige, som ulle94 gør, at du går glip af de andre point! Det er også idéen med challengen, at man skal bygge sin karriere op fra bunden. Det er i mine øjne det der gør den sjov og speciel! Thumbs Up

Håber du tager udfordringen op på et tidspunkt!
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #10: 31 Okt 2013, 11:28 »

 Fair nok, men kan jo være man gerne vil hurtigt til tops, og får nemmere ved at få bedre spillere til mindre klubber senere ved at have et bedre ry som træner. Jeg siger ikke man helt skal droppe 2. division men bare gøre det efterfølgende.. Wink Men fint fint! Fik svar på mit spørgsmål. Smiley Mange tak!!  Thumbs Up
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #11: 31 Okt 2013, 14:07 »

Så er mission overlevelse igangsat med HB Køge Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #12: 31 Okt 2013, 14:18 »

Så er mission overlevelse igangsat med HB Køge Smiley

Så må du netop nu fryde dig over at være den eneste i turneringen - og dermed være nummer 1! Thumbs Up Thumbs Up
Logged

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #13: 31 Okt 2013, 19:40 »

Jeg har lige hentet FM 14 ned i dag via steam og er parat til at kaste mig ud i en test og til det, er denne challenge perfekt :-)

Jeg har søgt, søgt og søgt og endelige tilsmilede heldet mig efter et par mislykkede jobsamtaler - GAIS er min første arbejdsgiver!
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

cNorly
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge pt. 2
« Svar #14: 31 Okt 2013, 20:26 »

Lyder meget interessant ;o)
Logged

"My father always used to say that when you die, if you've got five real friends, you've had a great life."

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010