home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 375 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Post din "arbejdsZone"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Post din "arbejdsZone"  (Læst 2297 gange)
bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Post din "arbejdsZone"
« : 30 Okt 2013, 22:18 »

Når jeg rigtig bliver ramt af manager feberen, kan jeg gå i flere dage og bygge "op".

Dvs - jeg finder den klub jeg skal være og sætter mig ind i en masse omkring klubben.

 - Finder ud af hvilke snacks jeg skal have, hvilke kaffe der skal indkøbes. Hvad kommer der i tv osv osv..

Altså hyggen og omstændighederne omkring mine spil er ligeså afgørende for hvor indlevende mine spil bliver og hvor dybdegående min tilgang bliver.

Jeg har en kammerat der kan sidde og spille i det vildeste rod i den sygeste kulde og ikke mindst stank:).. Der forsvinder hyggen for mig:). Kald mig sippet/tøset osv for det, men igen. Disse ting gør bare at alt går op i en højere enhed end mig..

 -
Mihalyi Csikszentmihalyi vil helt sikkert kalde det for at være i flow;)..
 Jeg kan blive inspireret, misundelig og føle mig blandt artsfæller når jeg ser andre have samme tilgang:).

 - Så lad mig inspireres med i billede af DER hvor du spiller manager.
Kan selv starte med et upload, men skal lige sige at jeg er rykket i stuen, da jeg får kammerat på besøg imorgen til 3 dages FM-marathon


http://www.gratisimage.dk/image-56A3_52717788.jpg
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: Post din "arbejdsZone"
« Svar #1: 30 Okt 2013, 23:18 »

Sjov tråd! Poster nok et billede engang imorgen!
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Post din "arbejdsZone"
« Svar #2: 30 Okt 2013, 23:27 »

Ja kom frisk..Smiley
Logged

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Post din "arbejdsZone"
« Svar #3: 31 Okt 2013, 05:45 »

Så det bestemt heldigt vi ikke er FM-lan for din inspiration vil være på nul punktet. Kaffekopper, kaffekande, flasker, askebagere, tallerken, sukker, chili sauce på flaske, en håndfuld tomme cigaret pakker, tandpasta og endda et par reklamer - det er hvad der omfavner mit skrivebord ved computeren lige nu.

Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Post din "arbejdsZone"
« Svar #4: 31 Okt 2013, 08:10 »

Jeg spiller oftest i mit studie. God lyd i højtalerne og FM på skærmen, så bliver livet altså ikke meget bedre! Wink
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Post din "arbejdsZone"
« Svar #5: 31 Okt 2013, 09:22 »

Så det bestemt heldigt vi ikke er FM-lan for din inspiration vil være på nul punktet. Kaffekopper, kaffekande, flasker, askebagere, tallerken, sukker, chili sauce på flaske, en håndfuld tomme cigaret pakker, tandpasta og endda et par reklamer - det er hvad der omfavner mit skrivebord ved computeren lige nu.



Hehe det kan det sagtens være.. Det står måske lidt firkantet, men svært at forklare hvorledes kammi der sidder og spiller...

Det andet er jo en scenarie jeg selv hurtigt kan sidde i godt ud på aftnen:) Tandpastaen holder jeg dog på toilettet og jeg ryger ikke. En anden kammerat jeg spiller med ryger. Hver time eller noget i den stil, skal der lige ryges. Så der kommer lige 5 minutters pause ude på hans terrasse (når vi spiller der). Han har den fedeste udsigt over skov og sø. De sekunder hvor han tænder sin cigaret, sender en snotklat på flisen og lige tager en stor mundfuld luft. Det scenarie kan være tæt på at få mig til at ryge;)..

Jeg poster lige et senere så, når vi har sat op evt, for der kan bestemt godt rodes - det skal bare give mening;)...
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Post din "arbejdsZone"
« Svar #6: 31 Okt 2013, 09:26 »

Smider nok et billede af vores(mit) efterskoleskrivebor d på et tidspunkt :Y
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Post din "arbejdsZone"
« Svar #7: 31 Okt 2013, 09:31 »

He he, plejer som regel at afsætte hele dagen til det, hvis det er muligt. Søndag er der planlagt LAN-spil med 2 gutter, hvor der skal indtages chips, cola og pizza i store mængder, mens der games. Vi har aftalt at game i engelske League 1 og må søge jobs, men starte med lav XP. Dog kan det være vi vælger at starte arb. løs og tage den derfra.
Logged

iaurdae
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Post din "arbejdsZone"
« Svar #8: 31 Okt 2013, 21:03 »

Fed tråd bromberg Smiley Og jeg må sige, at jeg har det lidt ligesom dig Smiley Jeg kan nu også godt lide, at det giver lidt mening, og at der hygges omkring tingene, det giver mig mere lyst til, at starte et langt godt save op Smiley ser om jeg når at poste et billede når jeg kommer hjem og får lidt tid, til at starte op .. Smiley God gaming til jer gutter, jeg må vente til jeg kommer hjem engang imorgen aften..
Logged

Our Honor Defend! We will fight to the end!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Post din "arbejdsZone"
« Svar #9: 02 Nov 2013, 06:17 »

Jeg må indrømme at mit "billede" bliver beskrevet i stedet for vist...

Jeg har altid 2 skærme på, så manager ryger lidt frem og tilbage, for mig er manager lidt det spil som bare altid kører, er computeren tændt, så er manager også tændt. Når der er transfer vindue, eller vigtige kampe ryger det over på den højre skærm, som er sat op til gaming (federe farver, bedre lys og den slags), mens det i de kedelige "cruise control" tider ligger på venstre skærm, mens enten et andet spil kører på hovedskærmen som er min højre, eller forums bliver fulgt. Der er dog en undtagelse, som gør at jeg bruger højre skærm til de kedelige tider, det er hvis jeg ser en film eller serie på venstre, da den bare er bedre stillet til netop multimedie.

På bordet er der typisk en lipbalm, en æske brillerens, et sted mellem et og 5 glas (de hober sig sku op i løbet af dagen!), da jeg gerne tager et til sodavand, et til mælk, et andet til saft, et 4. til juice og nogle gange et 5. til kakao.

Derudover ligger der gerne forskellige ting som en gammel fiskekniv som nu bruges til at lave huller i sølvpapiret til vandpiben, en bøtte salt til når der spises ved computeren, min pung, nøgler, telefon og diverse andre småting som i dagens løb er endt i min lomme (kan være en marsbar, et brev, en skruetrækker hvis jeg har brugt en...), samt min fjernbetjening.

Ofte ender det med et rod uden lige da jeg er en skovl til at slæbe mine tallerkner/glas ud i køkkenet før vi når bristepunktet (læs: noget vælter ned og der skal gøres rent).

For mig er det ikke så meget omgivelserne, men bekvemmeligheden som udgør den afgørende faktor for, om det bliver en god manager dag, det nytter ikke at sidde på en stiv spisebords stol, min lænestol eller for tiden sofaen som er trukket over til computeren, eventuelt en kold drik og en skammel under bordet til futterne, den rette belysning - mine øjne tåler ikke at spille i mørke mere desværre, en pibe tændt og enten en fangende serie, noget hjernedød komedie (serie eller film, er lidt underordnet), eller noget afslappende musik (dansktop, country eller noget 60'er mix er glimrende i min bog)...
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Post din "arbejdsZone"
« Svar #10: 02 Nov 2013, 10:05 »

Jeg er tilsynladende ikke ret god til at tage billeder, men her er mit "workplace".
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010