home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1045 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Milano kalder <- Tidligere klubber: BVB09, Real, Bologna
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Milano kalder <- Tidligere klubber: BVB09, Real, Bologna  (Læst 60613 gange)
Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BVB09 - Verteidigen der Meisterschaft
« Svar #105: 13 Nov 2006, 09:00 »

fede resultater bare bliv ved kan godt lide din opsætning
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 - Meister 2008/2009
« Svar #106: 13 Nov 2006, 10:00 »

hvor kan filmen købes

(fatter den godt)

I Fona Wink

Fin start iøvrigt Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: BVB09 - Verteidigen der Meisterschaft
« Svar #107: 13 Nov 2006, 11:10 »

Prøv at få hsv spiller de gør det altid godt
Logged


Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: BVB09 - Meister 2008/2009
« Svar #108: 13 Nov 2006, 17:13 »

I Fona Wink


så må jeg vist hellere spørge min far da han er butikschef for den i odense

får normalt 20% personale rabat
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 - Verteidigen der Meisterschaft
« Svar #109: 14 Nov 2006, 21:10 »

26. september - 17. november
Super defensiv, men også stort nederlag




Gladbach vs Dortmund 0-1(0-1)

Sahin har haft nogle gode måneder
En svær udekamp mod Gladbach, som også har leveret et par gode kampe. Vi starter ud med en del skader, men starter kampen godt. Efter 10 minutter var vores gode spil dog overstået, og gennem hele kampen bliver vi presset i bund af Gladbach. Men selvom vi bliver presset, så lykkedes det os at komme foran, da Nuri Sahin med et langskud sender os foran med 1-0. Den stilling holder også til kampen er slut, selvom vi gennem hele kampen var under et gevaldigt pres. Vi leverede en god defensiv indsats, men de tre point var ufortjent.

Dortmund
vs Augsburg 0-0(0-0)
En kamp som vi dominere fuldstændig, men som vi tit oplever, så er vi ikke gode nok til at udnytte vores afslutninger. Det er dog positivt at vi i denne kamp har 10 skud indenfor målrammen.

Dortmund vs Torino 1-1(0-0)
Tredje kamp i Champions League, og hvilken kamp. Det virker som om, at Torino er det bedste hold i denne Champions League gruppe, selvom jeg regnede med at de ville være den nemmeste modstander. Vi får lagt dem under godt pres, og har dem presset tilbage gennem hele første halvleg, men alligevel var de meget farlige på kontraangreb. Havde jeg været træner for Torino, så havde jeg været imponeret over den defensive indsats fra holdet, og de gode kontraangreb de sendte afsted. Men første halvleg endte med 0-0. Da anden halvleg startede var det igen os der var i boldbesiddelsen, og derfor var det vel også fortjent at vi kom foran med 1-0, da der var spillet 58. minutter. Målet blev scoret af unge Nicolás Millán. Efter vores mål kom Torino mere frem på banen, og der viste de virkelig deres sande kvaliteter, da de offensivt kan skabe en masse. Men det så ud til at vi skulle holde stand, desværre lykkedes det for Albert Crusat at sende bolden i mål til 1-1, da der manglede godt et kvarter. Denne stilling holdt kampen ud.

Werder Bremen vs Dortmund 2-2(2-2)
Werder er med i topstriden igen i år efter de i sidste sæson skuffede, og sluttede midt i tabellen til trods for at de sluttede flot af. Derfor var det også meget spændende at vi nu skulle til Weserstadion for at møde et Werder hold med selvtilliden i orden. Vi fik dog hurtigt sendt dem lidt ned, da Millán endnu engang sendte sig selv på scoringstavlen, og sendte os foran med 1-0 efter ti minutters spil. Det viste sig dog, at de ikke var slået ud, og Werder fik stablede nogle gode angreb på benene i de næste ti minutter, og tolv minutter efter vores 1-0 mål lykkedes det for den tidligere Dortmund spiller Torsten Frings at udligne på et langskud fra 25 meter. Denne stilling holdt dog kun i godt fire minutter inden Fabian Müller igen sendte os foran. Det så derfor godt ud op til halvlegen, men desværre skete der en kommunikationsfejl mellem Rajkovic og Metzelder, det udnyttede Fred, og sendte bolden i mål til 2-2. Efter halvlegen dalede tempoet noget, og kampen gled lidt ud. Derfor skete der ikke rigtig mere, og kampen sluttede med stillingen 2-2.

Carl-Zeiss Jena vs Dortmund 1-3(0-2)
Nu ventede Pokalturneringen igen, og i dag hed modstanderen Carl-Zeiss Jena. Det er altid svært at spille kampe mod hold fra lavere rækker, da de næsten altid yder et niveau over deres normale, og det viste sig da også, at Carl-Zeiss Jena gjorde det i dag. Vi startede fra første halvleg med et voldsomt pres, men det lykkedes for Jena at holde stand det første kvarter, men da klokken rundede det første kvarter, så lykkedes det os at komme foran med 1-0, da Zidan udnyttede sin plads i startopstillingen med at score. Efter scoringen satte vi tempoet lidt ned, da det ikke virkede som om at Carl-Zeiss Jena kunne presse os i vores defensiv, og det hold da også stand. Derfor var det også fortjent, da vi kom foran med 2-0 ved Freddy Adu efter 35. minutters spil. Den stilling holdt til pausen. Efter pausen skete der ikke rigtig noget, vi ville ikke, og Carl-Zeiss Jena kunne ikke. Derfor skulle vi helt hen til det 84. minut, hvor det lykkedes for Danko Boskovic at bringe lidt spænding ind i kampen med sin reducering til 2-1. Men det holdt dog ikke længe, da Edu definitivt lukkede kampen i det 89. minut med sin scoring til 3-1. En fortjent sejr, desværre røg vores andethold ud, da de på hjemmebane ydede en fin indsats, men måtte se sig slået med 2-0 mod Nürnberg.





Skal Nani til BVB09?


Dortmund ude efter Nani

Ifølge den portugisiske avis A Bola, så er Dortmund interesseret i den portugisiske venstrekantsspiller Nani. Det har dog ikke været muligt at få en kommentar fra nogen omkring den tyske klub, en unavngiven kilder siger dog.

"Dortmund er meget interesseret i Nani fra Espanyol, da de regner med at Adu er på vej til en større klub."








Dortmund vs Schalke 04 4-0(1-0)
En svær hjemmekamp ventede på Westfalenstadion - eller som sponsorerne vil Signal Iduna Park - da vi tog mod vores rivaler fra Schalke 04. Indtil dagens kamp har det altid været meget lige kampe, hvor kampene har været spændende lige til det sidste, og hvor begge hold har leveret flot offensivt fodbold. Dagens kamp skulle dog vise sig helt anderledes. Det startede dog som det plejede, og begge hold viste flotte offensive takter. Hos Schalke var det specielt Altintop der viste flotte takter, mens Kerlon og Adu hos os skabte det offensive. Vi skulle dog helt frem til den halve time før første scoring faldt. Det var Adu der - med nogle snævre driblinger imponerede talentspejdere fra Manchester United og Real Madrid - og bragte os foran med 1-0. Efter denne scoring var det som om, at Schalke ikke rigtig kom med i kampen igen. Det stod dog stadig 1-0 ved halvleg. Da vi kom ud fra tetiden var det med et helt andet tempo over vores spil. Et tempo, som Schalke slet ikke kunne være med i. Derfor var det også helt fortjent at vi tyve minutter inde i anden halvleg var foran med 3-0 efter scoringer af Kerlon og Millán. Det var også afgørelsen på kampen, og tempoede dalede igen. Desværre fik Thomas Hitzlsperger det røde kort, da der var spillet 78. minutter, det fik dog ikke Schalke mere ind i kampen, og indskiftede Wanderley kunne lukke kampen med sin scoring til 4-0. Et imponerende resultat.

Torino vs Dortmund 2-0(2-0)
Kampen på Olimpico vil vi helst glemme. Den endte med et fortjent 2-0 nederlag, da vi slet ikke kom igang med vores spil. Torinos mål blev scoret af Alou Diarra og Gabriel Milito, og begge mål blev sat ind i første halvleg.

Leverkusen vs Dortmund 0-2(0-1)
På BayArena tog et - endnu engang - kriseramt Leverkusen imod vores storspillende Dortmund hold. Eller det er i hvert fald storspillende i ligaen. Og det skulle Leverkusen da også få at mærke i dag. Vi startede i det tempo

Biseswar i aktion for Holland
som manglede i Torino, og vi fik presset det Leverkusen hold, som har problemer bagude og det endda selvom vi manglede en del spillere i dag. Det var da også en af reserverne der kort før halvleg sendte os foran med 1-0. Målet blev scoret af hollandske Diego Biseswar, der lige havde været til landskamp. I pausen snakkede vi stille og roligt om, at hvis vi holdt fast i denne stime af sejre, så skulle vi bare ud og fortsætte vores spil, så skulle vi nok hente sejren hjem. I anden halvleg dominerede vi igen, og da Wanderley efter 61. minutter sendte os foran med 2-0, så var der ingen tvivl om sejren mere. Denne stilling kørte vi hjem uden at bruge for mange kræfter.

Dortmund vs Bochum 4-0(3-0)
Bochum fik ørene i Dortmund maskinen allerede fra kampens start, og de kom aldrig med igen. Allerede efter 36. minutters spil var Dortmund holdet foran med 3-0 på mål sat ind af først Wanderley, sidenhen af Cárdenas og Kerlon. Denne stilling blev kørt til pausen, og efter pausen fortsatte vi i et noget lavere tempo, da der ikke er nogen grund til at bruge unødvendige kræfter, men alligevel lykkedes det os at score en gang mere. Igen var det en brasiliener der stod for scoringer. Superangriberen Kerlon. Den stilling holdt hjem, og fansene på Westfalenstadion var overlykkelige.



Glider trofæet væk fra os?
Stuttgart vs Dortmund 0-2(0-2)
Stuttgart er et godt midterhold i Tyskland, men vi er tophold og derfor skulle dette være en kamp der var til at vinde. Men det var trods alt på udebane, og derfor kunne det godt blive en svær kamp. Vi startede som vi altid gør, med et tungt pres på alle kæder hos Stuttgart. Det udmøntede sig dog ikke i nogle scoringer i det første kvarter. Derefter skulle vi lige samle lidt kræfter igen. Men samtidig med at Stuttgart kom lidt længere frem, så blev vi farlige på kontraangreb, og et af disse udnyttede Wanderley med sin scoring til 1-0. Nu kom Stuttgart endnu længere frem for at skabe sig nogle chancer, men igen slog vi til på et kontraangreb, og Wanderleys angrebsmakker Kerlon kunne sikkert udnytte chancen til 2-0. Herefter kom Stuttgart aldrig rigtig med i kampen, da vi holdt bolden i vores rækker, og ikke gav noget væk.


Liverpool vs Dortmund 4-0(3-0)
Vi kunne være kommet videre i Champions League i dag, men leverer en miserabel indsats og taber katastrofalt med 4-0. Vi skaber flere chancer, men udnytter ikke nogle, og i den anden ende var Liverpool angriberne skarpe. Vi er dog stadig videre hvis vi besejrer gruppens bundhold Espanyol i sidste kamp. Eneste hold der er sikker på videre deltagelse er Torino.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: BVB09 - Verteidigen der Meisterschaft
« Svar #110: 14 Nov 2006, 21:30 »

Kunne godt tænkr mig at størrelsen på teksten under billederne blev lidt større =)
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 - Verteidigen der Meisterschaft
« Svar #111: 14 Nov 2006, 21:34 »

Kunne godt tænkr mig at størrelsen på teksten under billederne blev lidt større =)

Ok, prøver jeg til næste gang Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Mikkellas
Gæst
 
Sv: BVB09 - Verteidigen der Meisterschaft
« Svar #112: 14 Nov 2006, 21:36 »

Jeg synes det er fint nok, kan godt læse hvad der står. Måske en lille skriftstørrelse mere Thumbs Up
Logged

Severinsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: BVB09 - Verteidigen der Meisterschaft
« Svar #113: 14 Nov 2006, 21:45 »

bare for at hjælpe lidt, Kan man hente José Sosa og Milenko Achimovic meget meget billigt Smiley
Logged

(L) AC MILAN (L)

Mads
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: BVB09 - Verteidigen der Meisterschaft
« Svar #114: 15 Nov 2006, 12:36 »

Gode resultater i bundesligaen, dog noget skuffende i CL.
Kan godt lide din opsætning, men kan du ikke fremhæve hvem der scorer.

Kan man få et SS af Adu og Milan...Please man

HDGAO

H= Hold - D= Det Hævet Øjenbryn
« Seneste Redigering: 15 Nov 2006, 12:37 af Mads » Logged

Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe

Mads
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: BVB09 - Meister 2008/2009
« Svar #115: 15 Nov 2006, 12:43 »

I Fona Wink

Fin start iøvrigt Thumbs Up

Fatter du det ikke der er ikke nogen DVD... Der har aldrig været nogen DVD... Hvis du ikke forstår det kan du jo bare spørge nede i Fona, men kom ikke tilbage og fortæl mig at jeg ikke har advaret dig... Suk Opstemt
Logged

Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: BVB09 - Verteidigen der Meisterschaft
« Svar #116: 15 Nov 2006, 13:26 »

Ok, prøver jeg til næste gang Wink
Det lyder godt! Thumbs Up Jeg har ikk problemer med at læse det men det bliver lidt ''klumpet''
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: BVB09 - Meister 2008/2009
« Svar #117: 15 Nov 2006, 14:26 »

Fatter du det ikke der er ikke nogen DVD... Der har aldrig været nogen DVD... Hvis du ikke forstår det kan du jo bare spørge nede i Fona, men kom ikke tilbage og fortæl mig at jeg ikke har advaret dig... Suk Opstemt

Jeg går nu stærkt ud fra at Zone43 mente det som en joke..  Men jeg er lidt mere i tvivl om du mener dit som en joke, eller rent faktisk er alvorlig om det du siger ? Ubeslutsom        Smiley
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: BVB09 - Meister 2008/2009
« Svar #118: 15 Nov 2006, 15:20 »

Jeg går nu stærkt ud fra at Zone43 mente det som en joke..  Men jeg er lidt mere i tvivl om du mener dit som en joke, eller rent faktisk er alvorlig om det du siger ? Ubeslutsom        Smiley

Er rimelig sikker på at det var en joke, men mand ved jo aldrig Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 - Meister 2008/2009
« Svar #119: 15 Nov 2006, 15:28 »

Fatter du det ikke der er ikke nogen DVD... Der har aldrig været nogen DVD... Hvis du ikke forstår det kan du jo bare spørge nede i Fona, men kom ikke tilbage og fortæl mig at jeg ikke har advaret dig... Suk Opstemt

Det var nu ment som en joke, hvilket man også kan se (hvordan man nu kan forklare det) på smiley'en Smiley

Er rimelig sikker på at det var en joke, men mand ved jo aldrig Opstemt

Haha.. Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010