home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1218 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Milano kalder <- Tidligere klubber: BVB09, Real, Bologna
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Milano kalder <- Tidligere klubber: BVB09, Real, Bologna  (Læst 60650 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 - Glückliches drittes? Meister-Ligaaufwartung
« Svar #90: 08 Nov 2006, 21:59 »

1. Bundesliga, 32. runde
2. maj 2009
VfL Bochum v Borussia Dortmund
Live from RewirpowerSTADION at 15.30
Attendance: 31321
Referee: Peter Gagelmann

Bookmakers odds: |1| 8.00 |X| 4.00  |2| 1.33

Optakt:
En nemmere udekamp end de sidste to mod Bayern og Schalke, men i vores situation må vi ikke tage nogen chancer, så alle kræfter skal sættes ind. At HSV så valgte at spille uafgjort, så de med en kamp mere end os kun er á point, og vi derved fører stadig, det er helt vildt. Vinder vi i dag er vi tre point foran med to kampe tilbage, og vi vinder med stor sandsynlighed rækken med et slutstilling á point.

1-2(1-0)
Målscorer:
39’ 1-0 Daniel Ljuboja
88’ 1-1 Djibril Cissé
91’ 1-2 Nick Proschwitz

Referat:
Endnu engang leverer vi et forrygende comeback. Denne gang blev det bare lidt senere i kampen end jeg havde regnet med. Nick blev matchvinder efter 20 minutter på banen, og Cissé udlignede med en kølig afslutning.
MOM: Demirel Volkan(BVB)





1. Bundesliga, 33. runde
9. maj 2009
Borussia Dortmund v Hertha Berlin
Live from Signal Iduna Park at 15.30
Attendance: 78727
Referee: Wolfgang Stark

Bookmakers odds: |1| 1.80 |X| 3.00 |2| 4.00

Optakt:
En sejr i dag hjemme på Westfalenstadion kan sikre os mesterskabet. Puha, det er stort det her.

1-1(1-0)
Målscorer:
58’ 1-0 Fabian Müller
70’ 1-1 Christian Pander

Referat:
Øv, vi sikrede os ikke mesterskabet på hjemmebane, og vi er nu tvunget til sejr ude mod Wolfsburg, hvis ikke HSV selv taber. Hvis HSV vinder, og vi spiller uafgjort eller taber, så er HSV mestre.
MOM: Christian Pander(Hertha)





Mesterskabet til Dortmund??

1. Bundesliga, 34. runde
16. maj 2009
VfL Wolfsburg v Borussia Dortmund
Live from Volkswagen-Arena at 15.30
Attendance: 17006
Referee: Michael Kempter

Bookmakers odds: |1| 5.50 |X| 3.60 |2| 1.50

Optakt:
Nu afgøres mesterskabet, der er ingen tvivl om at både vores fans, spillere og hele klubben er spændt. Det samme kan vel siges hos HSV..

1-4(0-2)
Målscorer:
6’ HSV vs 1860 1-0
33’ HSV vs 1860 2-0

37’ 0-1 Djibril Cissé
39’ 0-2 Djibril Cissé
46’ 0-3 Djibril Cissé
59’ 1-3 Mike Hanke
66’ 1-4 Wanderley

Referat:
JJJAAAAAA… En stor sejr på udebane sikrede os mesterskabet. Man må sige det blev en tæt afslutning på sæsonen, og jeg havde bestemt ikke regnet med at blive tysk mester.
MOM: Djibril Cissé(BVB)



En rørt Kohler med trofæet






Tillykke til Dortmund med det tyske mesterskab for første gang i 7 år






Køb filmen som sætter fokus på Dortmunds mesterskabssæson, kun 199,-






Der var vild jubel blandt Dortmunds fans i dag





Afrundning på sæsonen

Tyske mestre: Borussia Dortmund
Tyske pokalmestre: Werder Bremen
Tyske nedrykkere: 1860 München, Hannover 96 og VfL Wolfsburg
Tyske oprykkere: Duisburg, Kaiserslautern og Augsburg
Årets spiller: 1. Tim Borowski(Werder), 2. Freddy Adu(BVB), 3. Lucho González(Bayern)
Årets manager: 1. Jürgen Kohler(BVB), 2. Falko Götz(HSV), 3. Paul Le Guen(Werder)
Årets målmand: 1. Stefan Wessels(Köln), 2. Michael Rensing(Bayern), 3. Hans-Jörg Butt(Leverkusen)
Årets topscorer: 1. Djibril Cissé(BVB) 18 mål, 2. Wason Renteria(HSV) 17 mål, 3. Kevin Kuraniy(S04) 16 mål

Danske mestre: Esbjerg fB
Danske pokalmestre: Vejle Boldklub
Danske nedrykkere: Herfølge og AC Horsens[/color]
Danske oprykkere: Køge og AB

Spanske mestre: Sevilla
Spanske pokalmestre: Athletic Bilbao
Spanske nedrykkere: Burgos, Águilas og Gimnastic
Spanske oprykkere: Rayo Vallecano, Elche og Real Sociedad

Italienske mestre: AC Milan
Italienske pokalmestre: Palermo
Italienske nedrykkere: Napoli, Atalanta og Ascoli
Italienske oprykkere: Empoli og Siena

Engelske mestre: Liverpool
Engelske pokalmestre(FA): Chelsea
Engelske pokalmestre(Carling): Chelsea
Engelske nedrykkere: Reading, Luton og Ipswich
Engelske oprykkere: Charlton, Sunderland og Coventry

Champions League vindere: Chelsea
Uefa Cup vindere: Inter
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 - Glückliches drittes? Meister-Ligaaufwartung
« Svar #91: 08 Nov 2006, 22:02 »

Spænende afslutning Thumbs Up

Men tillykke med mesterskabet. Skal helt sikkert have filmen Wink

Fortsætter du i Dortmund, eller søger du nye græsgange?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 - Glückliches drittes? Meister-Ligaaufwartung
« Svar #92: 08 Nov 2006, 22:09 »

Sådan, tillykke med mesterskabet  Thumbs Up

Jeg synes det er en rigtig god opsætning af kampene, du har.

Er det i orden, at jeg måske "låner" lidt af dit design?  Opstemt
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: BVB09 - Glückliches drittes? Meister-Ligaaufwartung
« Svar #93: 08 Nov 2006, 22:10 »

Congratulations! Thumbs Up Dejligt at se at du også blev årets træner
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 - Glückliches drittes? Meister-Ligaaufwartung
« Svar #94: 08 Nov 2006, 22:12 »

Sådan, tillykke med mesterskabet  Thumbs Up

Jeg synes det er en rigtig god opsætning af kampene, du har.

Er det i orden, at jeg måske "låner" lidt af dit design?  Opstemt

Tak, og ja det gør du da bare. Man skal jo "lære" lidt af hinanden Thumbs Up
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 - Glückliches drittes? Meister-Ligaaufwartung
« Svar #95: 08 Nov 2006, 22:13 »

Spænende afslutning Thumbs Up

Men tillykke med mesterskabet. Skal helt sikkert have filmen Wink

Fortsætter du i Dortmund, eller søger du nye græsgange?

Ja den blev lige spændende nok..

Hmm.. har jeg ikke helt overvejet endnu!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 - Meister 2008/2009
« Svar #96: 08 Nov 2006, 22:15 »

AFSTEMNING TILFØJET!!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

FEDTHAGE
Gæst
 
Sv: BVB09 - Meister 2008/2009
« Svar #97: 08 Nov 2006, 22:17 »

Bliv i Dortmund og bring dem endnu mere succes!!
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BVB09 - Glückliches drittes? Meister-Ligaaufwartung
« Svar #98: 08 Nov 2006, 22:26 »







Køb filmen som sætter fokus på Dortmunds mesterskabssæson, kun 199,-






Den må jeg bare have Opstemt
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: BVB09 - Meister 2008/2009
« Svar #99: 09 Nov 2006, 15:12 »

hvor kan filmen købes

(fatter den godt)
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 - Meister 2008/2009
« Svar #100: 10 Nov 2006, 17:37 »

Ny update på banen engang i nat, eller i morgen!

Bliver jeg i Dortmund, eller finder jeg nye veje??  crazy

Præsenteres der nye spillere, eller sælges der??  Opstemt

Hvordan starter den nye sæson i den klub jeg er i??  Shockeret
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 - Meister 2008/2009
« Svar #101: 11 Nov 2006, 03:08 »

Efter nogle turbulente uger efter mesterskabet, så er det hele ved at være tilbage til normalen her i Dortmund. Jeg har gennem længere tid overvejet at skifte klub, og prøve noget nyt. Men jeg har det jo godt her, og mit mål må da også være at skaffe klubben succes i Europa, og jeg er da ved at få stablet et godt - og ungt - hold på benene. Jeg tror helt sikkert på, at de inden for de næste år nærmer sig en magtfaktor i de europæiske turneringer. Derfor har jeg så valgt at blive.

Det har alle her i klubben nævnt deres tilfredshed med, i særdeleshed fansene, der selvom jeg blev sat i kontakt med Chelsea håbede at jeg blev. Men de satte dog spørgsmålstegn ved min loyalitet, noget de ikke havde behøves, da Chelsea ikke har interesse for mig! Så jeg bliver altså i Dortmund i den kommende sæson i hvert fald.





Ny sæson med forsvaret som prioitet
Træningskampe, To turneringskampe, og Liga pokal semifinalen



Mesterskabet skal forsvares
Det har uden tvivl været svært pludselig at blive kaldt tophold i Tyskland efter flere år som midterhold, men samtidig er vi alle i klubben også meget stolte af, at vi nu igen er med i den sjove ende, og vi regner med at spille med i toppen af rækken igen i år, selvom det kan blive svært med presset som forsvarende tyske mestre.

Allerede den første juli skilte vi os af med de første spillere forud for den nye sæson, det drejede sig om midtbanespilleren Christian Eggert der skifter til Aachen, og så anden målmanden Roman Weidenfeller, der skifter til storklubben FC Bayern Münich, der opruster efter et par skuffende sæsoner. Begge skifter på fri transfer.
Men der kom også to spillere den anden vej. Første spiller er hentet i de sidste års overraskelse Mainz, hvor Edu har været en vigtig brik. Desværre er han blevet skadet i sit første træningspas, og ude op til 2 måneder. Den anden spiller der kommer ind, er den unge hollænder John Goosens, som er hentet i den hollandske talentfabrik Ajax Amsterdam.

Forud for den kommende sæson har vi været på træningslejr i det franske, hvor et par kontakter til Cissé har inviteret os til at spille, samt oplevede noget af den franske kultur. Det var en rigtig god tur med gode resultater. Det udmøntede sig i fire

Debut til Millán i Frankrig
sejre af ligeså mange mulige, og en målscore på 21-0. Vores mål blev scoret af Kerlon(7), Nicolás Millán(5), Fabian Müller(2), Mohamed Zidan(2), Sebastían Zúniga(1), Thomas Hitzlsperger(1), Wanderley(1), Nuri Sahin(1) og Freddy Adu(1). Desværre fik vi også en alvorlig skade, da de sidste to sæsoners topscore i Bundesligaen, Djibril Cissé, blev skadet og forventes ude i op til tre måneder. Et meget hårdt slag for holdet.


Taiwo forventes at overtage efter Dédé
Da vi kom hjem, fra det franske, stod det på første opgør der galdt noget, da vi i den tyske Ligacup semifinale skulle tage imod storholdet FC Bayern Münich, der stillede med et meget stærkt hold. Vi kom overhovedet ikke i gang med kampen, og derfor endte denne kamp med et fortjent nederlag på 1-0, da Deisler efter godt to minutters spil af anden halvleg sendte bolden i mål fra tæt hold efter en dødbold. Inden kampen var det da også Bayern, som var kåret til favoritter i dagens kamp. Det endte da også med, at Bayern tog sæsonens første trofæ, da de i finalen besejrede Werder Bremen med 3-0.

Da vi kom tilbage fra mødet med Bayern mødte vi Taye Taiwo, der var på vej ind for at underskrive den kontrakt, som vi endelig havde fået i hus med den superstærke venstrekantsspiller, der er hentet i spanske Betis Sevilla for godt 150.000.000 kroner. Han forventes indenfor kort tid, at blive den 31-årige Dédé afsløser på venstrebacken. Samtidig fortalte klubben, at den endnu engang har udlejet det offensive talent Rivaldo til en anden tysk klub. Denne gang er det Aachen, der får glæden af brasilieners træfsikkerhed.

Efter den skuffende kamp på hjemmebane, så var det nu tid til første Bundesliga kamp i den nye sæson, hvor vi igen skulle spille på Signal Iduna Park, og vi måtte ikke skuffe de godt 80.000 fremmødte tilskuere.

Tilskuerne tror på endnu en stor sæson
Vi tog imod MSV Duisburg, og var inden kampen udråbt til storfavoritter, men det var ikke til at se i første halvleg, hvor vi - trods overtag i chancer - aldrig rigtig blev farlige. Fra anden halvlegs start kom der dog mere flow i spillet, og godt et kvarter inden i anden halvleg lykkedes det vores tyrkiske stortalent Nuri Sahin at sende bolden i kassen til en fortjent 1-0 føring. Det var som om, at Duisburg slet ikke var tilstede i dagens kamp. Noget der kan undre, da jeg egentlig forventede endnu mere modstand i denne sæson. Det lykkedes os at score én gang mere inden kampen var slut, da chilenske Nicolás Millán sendte bolden i kassen til sit første senior mål for klubben i en alder af bare 17-år. Et kæmpe talent denne unge chilener.

En uge efter 2-0 sejren på hjemmebane mod MSV Duisburg, så var det nu tid til sæsonens første udekamp, da 1. FC Köln lagde græstæppe til kampen på RheinEnergieStadion, hvor godt 50.500 tilskuere var mødt frem for at se om de lokale helte kunne hive en overraskelse hjem. Men der skulle ikke spilles mere end et kvarter før netop tilbagevendte Kerlon kunne sende bolden ind i kassen til føring på 1-0. En god comeback kamp fra den unge brasiliener, som også brillierede under træningslejren i Frankrig. Første halvleg endte uden yderligere mål, og vi kunne gå til pause med en fortjent 1-0 føring.
Da anden halvleg startede var det med et meget nervøst Köln hold på banen, og det udnyttede superangriberen Kerlon med sit andet mål i kampen - og andet sæsonmål - til at gøre stillingen til 2-0. Ikke den bedste start for Köln, der skulle ud at hente vores føring. Derefter sad vi stille og roligt på kampen, og Köln nærmede sig aldrig de store chancer, og i stedet lukkede Kerlon kampen med sit tredje - og kampens tredje - mål til stillingen 3-0. En flot kamp, og et flot comeback af Kerlon. Desuden var der i denne kamp debut til den 17-årige argentiner Jorge Berti, der fik debut da Metzelder efter 64 minutter måtte gå ud med en skade.


Men en meget tilfredsstillende måned!
« Seneste Redigering: 11 Nov 2006, 03:12 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 - Verteidigen der Meisterschaft
« Svar #102: 12 Nov 2006, 23:44 »

22. august – 22. september
Vejen mod Champions League pokalen i gang!



Vi går efter trofæet
I denne måned skulle transfervinduets lukkes i for sommerperioden, samtidig skuller der gang i jagten på Champions League trofæet, som for mig er en stor prioitet. Og jeg tror på, at vi kan gå hele vejen, selvom bookmakerne giver odds 21 på os, og dermed rangerer os som et af de dårligste hold i Champions League.
Vores gruppe i Champions League kom til at bestå af det engelske tophold Liverpool, italienske Torino, spanske Espanyol også os fra fjerde seedningslag.


Dortmund vs FC Bayern 1-1(1-0)
Bundesligaen var selvfølgelig også stadig i gang, og her tog vi den 22. august imod FC Bayern Münich hjemme på Westfalenstadion foran 80685 tilskuere, der blev vidne til en kamp der blev meget lige, og hvor en udvisning af Hatem Trabelsi fik betydning for resultatet.
Vi startede kampen godt, og dominerede hele første halvleg, hvor det også efter 23. minutters spil lykkedes unge Nicolás Millán at bringe os i front med 1-0. Helt fortjent efter spil og chancer. Fra anden halvlegs start fortsatte vi vores pres, og det førte til et par store chancer, men vi var ikke skarpe nok oppe foran, samtidig med vores tidligere målmand Roman Weidenfeller havde en god dag i Bayern målet. Efter 57. minutter spil indtraf så episoden der satte Bayern i kontrol. Hatem Trabelsi lavede en dum tackling midt på banen, og blev "belønnet" med hans andet gule kort, og dermed marchordre. Efter udvisningen blev det med Bayern i førersædet, og de havde flere chancer både til uafgjort og sejr, men det lykkedes os at afværge dem indtil det 73. minut, hvor Bastian Schweinsteiger slap alene igennem og udlignede til slutresultatet 1-1.

Efter denne kamp var Brzenska ude og beklage sig over den manglende plads på førsteholdet, og derfor er han nu blevet "belønnet" med en plads på transferlisten, dog uden nogen interesserede købere pt.

Vi lukkede den 31. august transfervinduet, og det dyreste køb i dette vindue var vores køb af den stærke nigerianske venstre Taye Taiwo, som har slået Dédé af på venstrebacken. Samtidig har vi udlejet en del af vores unge marginalspillere. Vi har udlejet følgende spillere: Rivaldo til Aachen, Marc Olsen og Sebastián Guerrero til AlbinoLeffe, John Goosens til Emmen, Wayne Ledwaba og Abdenour Amachaibou til Santa Clara, samt Átila til Braga. Håbet er at de alle i disse klubber vil få en masse førsteholdsspilleti d, som vil komme os tilgode når de vender tilbage til Westfalenstadion.



Syv mål i én kamp af Millán
Yesilyurt vs Dortmund 1-10(1-7)
I pokalturneringen stod den nu på amatørholdet Yesilyurt, som lagde græs til på Stadion Ungarnstrasse. Det blev en kamp som de nok helst vil glemme, men som vores Nicolás Millán nok vil huske længe. En meget ensidig forstilling blev det til, og vi var foran med hele 7-1 ved halvleg på mål af Thomas Hitzlsperger, Fabian Müller(2) og Nicolás Millán(4). I anden halvleg fortsatte billedet, men vi skruede lidt ned for tempoet. Alligevel lykkedes det os at score tre gange, og alle målene blev sat ind af Nicolás Millán der dermed tegnede sig for 7(!) mål i nedsablingen af Yesilyurt. Det var dog mere overraskende, at vores andethold præsterede at slå VfL Bochums førstehold ud af turneringen. I næste runde venter Carl-Zeiss Jena på os, men andetholdet tager imod 1. FC Nürnberg.

Dortmund vs Liverpool FC 4-2(2-2)
Nu ventede første kamp i Champions League, og vi skulle hjemme på Westfalenstadion tage imod ingen ringere end det engelske tophold Liverpool FC, der efter fire kampe i Premier League stod noteret for fire sejr. Der ventede os helt

Liverpool blev besejret på Westfalenstadion
sikkert en svær kamp. Men vi fik en forrygende start, da Nuri Sahin allerede i det andet minut bragte os foran med 1-0 efter en forsvarsfejl hos Liverpool. Der skulle bare gå ni minutter mere, så var det Kerlon tur til at udnytte en fejl af Liverpool, da Adu sendte et indlæg ind som Agger gik fejl af, og Kerlon var hurtigt over bolden. Efter 2-0 målet kom Liverpool dog mere med i kampen igen, og med to hurtige mål fik Dirk Kuyt udlignet vores 2-0 føring, og vi gik skuffede til halvleg.
Fra anden halvlegs start satte vi mere fut under kedlerne, og fik tilskuerne med. Og der gik kun syv minutter af anden halvleg inden Nuri Sahin med en glimrende aflevering splittede Liverpool forsvar og sendte Freddy Adu alene mod Liverpool mål, og den chance udnyttede Adu sikkert til jubel for størstedelen af de 80606 tilskuere der var tilstede på stadion i dag. Efter vores føringsmål sørgede vi for at holde bolden i egne rækker, og Liverpool fik ikke rigtig bolden. Til sidste i kampen fik de dog lagt lidt pres på os, men i stedet for 3-3, så udnyttede Nicolás Millán et kontraangreb to minutter inde i overtiden. Efter kampen var der fest i byen.


Mainz vs Dortmund 2-1(1-0)
Ovenpå den hårde Liverpool kamp, så stod den nu på møde med et af midterholdene i rækken, og jeg valgte at spare et par spillere. Dette skulle dog vise sig som en dum disposition, da vi endte med at tabe dagens kamp med 2-1. Målene for Mainz blev scoret af Kahê, men Kerlon satte sidste fod på vores mål. Vi viste os ellers som det bedste hold, men når vi ikke kan udnytte vores chancer, så sker dette.


Wonderboy Kerlon
Dortmund vs SC Freiburg 3-0(3-0)
Efter den skuffende kamp på Bruchwegstadion, så var vi tilbage på Westfalenstadion, hvor vi er i topform efter den store sejr over Liverpool. Denne gang var der dog "kun" mødt 75654 tilskuere op, men alligevel ville gutterne vise, at kampen mod Mainz kun var en engangsforestilling . Vi var tilbage i stærkeste opstilling, og det resulterede i tre mål allerede inden for de første 33. minutter, alle tre mål var signeret af wonderboy Kerlon, som har imponeret alle i det tyske med sin hurtighed, driblinger, samt ikke mindst kliniske afslutninger. Der går allerede nu rygter på, at Manchester United og Real Madrid skulle være interesseret i talentet. Efter vi hurtigt var foran 3-0, så valgte vi naturligt nok at spare nogle kræfter, da vi allerede havde kamp i Champions League nogen dage efter.

Espanyol vs Dortmund 0-1(0-0)
Kampen i Espanyol blev præget af en hvis nervøsitet gennem hele kampen, men med os i førersædet, og vi pressede rigtig godt på, og var meget imponerende. Og derfor var det også helt fortjent, da Kerlon syv minutter før ordinær spilletids ophør sendte os i front med 1-0. Den stilling kørte vi hjem, og er nu på seks point efter to kampe i Champions League.

CL Stillingen

Bundes stilling
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

ZhotLog
Gæst
 
Sv: BVB09 - Verteidigen der Meisterschaft
« Svar #103: 13 Nov 2006, 00:02 »

Stærk start! Kan faktisk bedre lide din "nye" måde at sætte bloggen op på! Super!

KUTGW! Thumbs Up

Btw. SS af Kerlon & Millan ønskes. Smiley
Logged

Mads
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: BVB09 - Verteidigen der Meisterschaft
« Svar #104: 13 Nov 2006, 07:46 »

Tillykke med mesterskabet og den fine start på den nye sæson Smiley
Din opsætning er meget god men kunne godt tænke mig at der stod hvem der scorede under resultatet, eller hvor du synes det ser bedst ud

Og så for i den igen

HDGAO Hævet Øjenbryn

H= Hold
I får et bogstav for et indlæg
Logged

Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010