home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  2 Brugere, 1103 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Milano kalder <- Tidligere klubber: BVB09, Real, Bologna
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Milano kalder <- Tidligere klubber: BVB09, Real, Bologna  (Læst 62996 gange)
N17
Manager

Sv: BVB09 - Gehen für die Meisterschaft
« Svar #15: 29 Okt 2006, 01:26 »

Fordi formanden gav mig lov til at hente en spiller der overskred budgettet, hvis det bare var en spiller, der kunne sætte Dortmund på landkortet!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #16: 29 Okt 2006, 02:26 »

Altid dejligt med blogs, der omhandler Dortmund!

Er af samme opfattelse som Kimu, og vil derfor naturligvis følge bloggen med stor nysgerrighed :-)

Dog kunne jeg godt tænke mig nogle flere screenshots. Her tænker jeg hovedsageligt på din taktik samt favorit opstilling og på nyindkøbenes egenskaber.

Fortsat held og lykke.

mvh,
mathias

N17
Manager

« Svar #17: 29 Okt 2006, 02:29 »

ok.. det vil jeg forsøge at gøre Smiley

Vi er jo omkring januar nu, så kan love et par nyindkøb Smiley

Taktikken er jo ikke noget vidunder kan du nok se med resultaterne, og favoritopstilling har jeg ikke fundet endnu, da jeg stort set hele tiden har 5-6 skader omkring første holdet! Men når jeg har fundet en taktik, og et hold, så skal det nok komme! Kan sige, at vi får et rimelig slagkraftigt hold pr. 1.7

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Batistuta
Førsteholdsspiller

« Svar #18: 29 Okt 2006, 15:17 »

Fik lyst til også at prøve dortmund... Et tip kunne være at bede bestyrelsen om ekstra penge... fik jeg ihvertfald 54 mil ud af. de har jo over 120 mil i kassen... Så havde du ikke være presset til at sælge din stjerne Tinga. Nå jeg vil handle...

N17
Manager

« Svar #19: 29 Okt 2006, 15:54 »

ok, ved ikke hvad du startede med, men jeg havde - Skuffet

Men fik jo også lov at hente Zidan, og Tinga var alligevel ikke på banen!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #20: 29 Okt 2006, 18:57 »

1. Bundesliga, 18. kamp
Dortmund 1-1 Nürnberg(1-0)
Signal Iduna Park

Vi førte 1-0 ved pause, det var helt fortjent efter vi havde domineret hele første halvleg. Vi dominerede også i anden halvleg indtil Solari blev præsenteret for sit andet gule kort, dermed rødt. Efter udvisningen overtog Nürnberg spillet, og det resulterede i en udligning fra danske Jan Kristiansen.

Solari fik ikke den bedste debut

1. Bundesliga, 19. kamp
Aachen 1-1 Dortmund(1-0)
Tivoli-Stadion

Vi var bagud 1-0 efter første halvleg, helt fortjent, da vi har spillet en rigtig skidt første halvleg. Efter pausen ændrede det sig dog radikalt, og vi spillede en rigtig god anden halvleg, og fik fortjent 1-1 med hjem. Endnu engang var det Frei der reddede os.

Weidenfeller stod en god første halvleg

Update på januars transfermarked

Hermed en lille afrundning på hvad der er sket for vores vedkommende på januars transfermarked. Der kommer screenshots af alle spillere, så snart de er i vores klub, så spillere der er købt fra 1.7 vil først få screenshots der.

Spillere ind
1.1.07 Kalle Ljungberg fra GIF Sundsvall, Pris: Fri transfer
1.1.07 Santiago Solari fra Inter, Pris: 14 millioner
1.7.07 Marc Olsen fra Brøndby, Pris: Fri transfer
1.7.07 Thomas Hitzlsperger fra Stuttgart, Pris: Fri transfer
1.7.07 Fabian Müller fra Bayern Münich, Pris: Fri transfer
1.7.07 Paul Freier fra Leverkusen, Pris: Fri transfer
1.7.07 Hatem Trabelsi fra Man City, Pris: Fri transfer
2.7.07 Diego Biseswar fra Feyenoord, Pris: Fri transfer
Samlet: 14 millioner

Spillere ud
1.1.07 Ebi Smolarek til Auxerre, Pris: 48 millioner
1.1.07 Nelson Valdez til Lille, Pris: 44 millioner
Samlet: 92 millioner

1. Bundesliga, 20. kamp
Dortmund 1-0 Hannover 96(1-0)
Signal Iduna Park

Endnu engang kom vi godt fra start, og kom foran på mål af Alex Frei, mod slutningen af halvlegen havde vi flere chancer til at komme yderligere foran, men stillingen ved pausen var 1-0. I anden halvleg kom Hannover mere med, og fik et par chancer. Den ene duel betød desværre en skade til Roman, så vi måtte have den rutinerede Bernd Meier ind på målet, men det gjorde han godt, og vi holdt nullet. Dermed vandt vi 1-0.

Meier holdt målet rent, da Roman måtte udgå

1. Bundesliga, 21. kamp
Bayern Münich 3-1 Dortmund(2-1)
Allianz-Arena

Optakt: Så er dagens modstander det største hold i tysk fodbold Bayern Münich, og der er ingen tvivl om, at det bliver en meget svær modstander. Jeg tror på en sejr, håber drengene gør det samme.

Forløb
8’ 1-0 Willy Sagnol
9’ Florian Kringe(Dortmund)
13’ 2-0 Roque Santa Cruz
17’ Abdenour Amachaibou(Dortmund)
20’ 2-1 Lars Ricken, straffespark
34’ Hasan Salihamidzic(Bayern)
35’ Steven Pienaar(Dortmund)
49’ Kristoffer Hæstad(Dortmund)
68’ 3-1 Lukas Podolski
76’ Florian Kringe(Dortmund)
80’ Santiago Solari(Dortmund)
81’ Kristoffer Hæstad(Dortmund)

Efter kampen: Ja det er jo ikke tilfredstillende at tabe, og det gør det da så slet ikke bedre, at få to røde kort til at gøre det hele endnu værre.

Ricken reducerede på straffe, men det var ikke nok

1. Bundesliga, 22. kamp
Dortmund 0-3 Hertha Berlin(0-2)
Signal Iduna Park

Optakt: Vi har tre spillere i karantæne til dagens kamp, men til gengæld er Frei tilbage igen.

Forløb
12’ Christian Wörns(Dortmund)
28’ 0-1 Marko Pantelic
35’ Christian Wörns(Dortmund)
36’ 0-2 Marko Pantelic
51’ Lars Ricken(Dortmund)
55’ Jonas Wallerstedt(Dortmund)
82’ Alexander Frei(Dortmund)
85’ 0-3 Srdjan Lakic

Efter kampen: Vi falder da fuldstændig sammen for tiden. Det her er bare ikke godt nok!

En slukøret Kohler prøver at forklare Dortmunds kollaps

1. Bundesliga, 23. kamp
Frankfurt 1-0 Dortmund(1-0)
Commerzbank-Arena

Optakt: Det stime vi er inde i fortiden må da snart vende, og jeg tror på at det sker på Commerzbank-Arena.

Forløb
27’ 1-0 Dominik Stroh-Engel
49’ Kristoffer Hæstad(BVB)
93’ Steven Pienaar(BVB)

Efter kampen: Hmm.. positiv ingen røde kort, negativt ALT andet.

Pröll reddede Frankfurt

DFB Pokal, kvartfinale
Dortmund 7-6 Bayern Münich(1-0) efter str.
Signal Iduna Park

Optakt: Ja det er jo så den eneste pokal vi har at gå efter. Jeg tror på, at de taktiske ændringer kan vinde kampen for os.

Forløb
27’ 1-0 Lars Ricken
44’ Lúcio(Bayern)
45’ Pablo(Bayern)
46’ Dédé(Dortmund)
49’ Owen Hargraeves(Bayern)
71’ 1-1 Roque Santa Cruz
83’ Kristoffer Hæstad(Dortmund)
91’ Sebastian Deisler(Bayern)
101’ Philipp Degen(Dortmund)
Straffespark
1-0 Lars Ricken
1-1 Hasan Salihamidzic
2-1 Jonas Wallerstedt
2-2 Bastian Schweinsteiger
3-2 Marc-Andre Kruska
3-3 Sebastian Deisler
4-3 Kalle Ljungberg
4-4 Mehmet Scholl
5-4 Philipp Degen
5-5 Owen Hargraeves
6-5 Kristoffer Hæstad
6-5 Roque Santa Cruz brænder

Efter kampen: ENDELIG!

Santa Cruz blev dagens skurk

1. Bundesliga, 24. kamp
Dortmund 1-0 Wolfsburg(1-0)
Signal Iduna Park

Optakt: Vi skal følge op på sejren over Bayern, og det skal ske hjemme på Westfalenstadion foran 75000 entusiastiske tilskuere..

Forløb
15’ 1-0 Lars Ricken

Efter kampen: Yup, en sejr mere. Måske vi på rette spor efter taktik og anfører ændringen mod Bayern.

Hofland vandt mange dueller mod Dortmund spillerne

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #21: 30 Okt 2006, 21:31 »

1. Bundesliga, 25. kamp
Bielefeld 0-1 Dortmund(0-1)
SchücoArena

Optakt: Vi skal fortsætte takterne på SchücoArena, og det tror jeg helt sikkert på at vi gør.

Forløb
6’ 0-1 Kalle Ljungberg
43’ Christoph Metzelder(BVB)

Efter kampen: Sindsygt dejligt endelig at få nogle sejre.

Wörns har taget anførerhvervet til sig

Dortmund får endnu en samarbejdsklub

Dortmund har offentliggjort samarbejde med den italienske serie B klub AlbinoLeffe. Det er det andet samarbejde, som klubben har indført i denne sæson. Den anden klub, Oberhausen, er fra den tyske Regionalliga.

1. Bundesliga, 26. kamp
Dortmund 0-1 Schalke 04(0-1)
Signal Iduna Park

Optakt: Kom så gutter, vi skal fortsætte det vi er i gang med nu.

Forløb
26’ Kalle Ljungberg(BVB)
32’ Christian Wörns(BVB)
36’ 0-1 Kevin Kuranyi
45’ Lincoln(S04)
47’ Nuri Sahin(BVB)
53’ Gustavo Varela(S04)
64’ Kalle Ljungberg(BVB)
92’ Philipp Degen(BVB)

Efter kampen: Desværre taber vi denne kamp. Den var meget lige, og derfor er jeg heller ikke helt tilfreds med at vi ikke får ét point.

Kuranyi afgjorde den lige kamp

1. Bundesliga, 27. kamp
Mainz 1-0 Dortmund(0-0)
Bruchwegstadion

Optakt: Efter det ærgerlige nederlag til Schalke, så skal vi nu rejse os igen mod Mainz, og det gør vi 100% sikkert.

Forløb
72’ 1-0 Imre Szabicz

Efter kampen: Hmm.. nu to nederlag i træk, at vi har manglet Metzelder de sidste to gange har ikke været for godt!.

Denne gang var det Szabics der var den glade

Kohler får forlænget sin kontrakt

Jürgen Kohler og Reinhard Rauball har i dag udsendt en pressemeddelse med følgende ordlyd.

Borussia Dortmunds bestyrelse er glade for at kunne meddele, at kontrakten med nuværende manager Jürgen Kohler er blevet forlænget med tre år, så den nu løber til 2010.

Det har været en meget svingende sæson indtil videre for Dortmund, men vi tror på, at den linie som Kohler har lagt for dagen, er vejen frem for klubben. Der bliver tjent penge, samtidig med at man har skrevet kontrakt med nogle store forstærkninger fra sommerens transfervindue.

Det var en glad Kohler, som var på træningsbanen efter underskriften

1. Bundesliga, 28. kamp
Dortmund 1-2 Werder Bremen(1-0)
Signal Iduna Park

Optakt: En meget svær hjemmekamp. Det bliver virkelig svært, da Bremen er toér og kun ligger et point efter topholdet Schalke 04.

Forløb
38’ 1-0 Steven Pienaar
51’ 1-1 Ivan Klasnic
86’ 1-2 Ivan Klasnic, straffespark

Efter kampen: Nej hvor er det bare skuffende, at vi ikke kan holde en føring.

Frings spillede en god kamp mod sit tidligere hold

1. Bundesliga, 29. kamp
Bochum 0-0 Dortmund(0-0)
rewirpowerSTADION

Optakt: Det så så godt ud, men nu vi pludselig røget ind i den dårlige stime igen. Det er ikke for godt. Kom nu for helvede gutter.

Forløb
37’ Santiago Solari(BVB)
58’ Santiago Solari(BVB)
62’ Thomas Zdebel(Bochum)
67’ Mohamed Zidan(BVB)
73’ Florian Kringe(BVB)
82’ Christian Wörns(BVB)
87’ Theofanis Gekas(Bochum)

Efter kampen: Vi fik da endelig point igen, men spillet var ikke godt. Tilgengæld viste drengene denne gang en rigtig god gejst. Rigtig god.

Kringe gik forrest i dagens kamp

DFB Pokal, semifinale
Werder Bremen 2-1 Dortmund(1-1)
Weserstadion

Optakt: Så det den sidste mulighed for at komme til at spille om en pokal. Så Werder skal slås på udebane.

Forløb
21’ 0-1 Lars Ricken
27’ 1-1 Ivan Klasnic
82’ 2-1 Aaron Hunt

Efter kampen: Vi røg ud, og nu skal denne sæson bare overståes .

1. Bundesliga, 30. kamp
Dortmund 1-1 Hamburger SV(1-1)
Signal Iduna Park

Optakt: Hmm.. Skuffelsen er stor i klubben efter nederlaget i semifinalen til Werder. Det gælder kun om oprejsning i de sidste kampe.

Forløb
12’ 0-1 Boubacar Sanogo
13’ 1-1 Alexander Frei
62’ David Jarolim(HSV)
69’ Piotr Trochowski(HSV)
70’ Lars Ricken(BVB)
74’ Mehdi Mahdavikia(HSV)

Efter kampen: En meget lige kamp, men desværre så kunne vi ikke udnytte vores overtalssituation.

1. Bundesliga, 31. kamp
Stuttgart 3-1 Dortmund(2-1)
Gottlieb-Daimler-Stadion

Optakt: 4 kampe tilbage i sæsonen, næste sæson kæmper vi om mesterskabet!.

Forløb
20’ 0-1 Lars Ricken
22’ 1-1 Alexander Farnerud
45’ Alexander Farnerud(Stuttgart)
47’ 2-1 Alexander Farnerud
48’ Ernesto Farías(Stuttgart)
51’ Dédé(BVB)
53’ 3-1 Ernesto Farías
78’ Arthur Boka(Stuttgart)
80’ Nuri Sahin(BVB)

Efter kampen: Endnu et nederlag, vi gør det rigtig godt for tiden!

1. Bundesliga, 32. kamp
Dortmund 4-0 Leverkusen(3-0)
Signal Iduna Park

Optakt: Et point sikrer os overlevelse, og kampen om mesterskabet i næste sæson. Vi har lavet taktisk ændring, og udskiftninger på holdet.

Forløb
1’ 1-0 Alexander Frei
7’ Assimiou Touré(Leverkusen)
21’ 2-0 Alexander Frei
36’ 3-0 Kalle Ljungberg
75’ 4-0 Mohamed Zidan
91’ Dédé(BVB)

Efter kampen: Vi sikrede os overlevelsen, og sendte Leverkusen tættere på 2. Bundesliga.

En lettet Zidan

Det var en lettet Zidan der efter kampen mødte pressen. 25 timer uden mål var det blevet til for den boldglade egypter.

Jeg er meget glad for endelig at få scoret. Jeg har slet ikke levet op til hverken mine egne, eller klubbens forventninger. Men jeg revanchere mig i næste sæson” udtalte Zidan.

Om Zidan så er førstevalg til næste år er så spørgsmål efter Dortmund har skrevet kontrakt med den 20-årige angriber Nick Proschwitz fra Hamburger SV. Den unge angriber har scoret 27 mål i 39 kampe.

Zidan var glad i dag

1. Bundesliga, 33. kamp
Cottbus 3-0 Dortmund(2-0)
Stadion der Freundschaft

Optakt: Nu skal vi gerne fortsætte fra 4-0 sejren i sidste runde.

Forløb
7’ 1-0 Kevin McKenna, straffespark
20’ Mohamed Zidan(BVB)
28’ Mariusz Kukielka(Cottbus)
35’ Santiago Solari brænder straffe
42’ 2-0 David Siradze
68’ Christian Wörns(BVB)
93’ 3-0 Vlad Munteanu

Efter kampen: Vi var faktisk det bedste hold på banen, men desværre så var vi overhovedet ikke skarpe nok. Derfor endte det vel også med et fortjent nederlag.

1. Bundesliga, 34. kamp
Dortmund 1-1 B. Mönchengladbach(0-0)
Signal Iduna Park

Optakt: Sidste kamp.. ENDELIG!.

Forløb
3’ Vaclav Sverkos(Gladbach)
10’ Kristoffer Hæstad(BVB)
11’ Dédé(BVB)
30’ Nando Rafael(Gladbach)
32’ Oliver Neuville(Gladbach)
34’ Martin Amedick(BVB)
35’ Martin Amedick(BVB)
44’ Peer Kluge(Gladbach)
45’ Christian Wörns(BVB)
50’ 0-1 Vaclav Sverkos
59’ Sebastian Svärd(Gladbach)
66’ Vaclav Sverkos(Gladbach)
82’ Lars Ricken(BVB)
84’ 1-1 Nuri Sahin
88’ Leon Andreasen(Gladbach)

Efter kampen: Vi fik da trods alt 1-1 i sidste kamp, som om noget blev en kamp om flest kort.

Afrunding på sæsonen

Det har virkelig været en skandaløs sæson, men vi klarede skærene med en meget lille trup, og jeg er helt sikker på, at det bliver MEGET bedre i næste sæson.

Vi fik 48 gule kort i sæsonen, hvilket gør os til det 12. mest hårdspillende hold baseret på de gule kort.

Men vi er til gengæld det hold der er ramt mest af røde kort, og det har jo heller ikke gjort det nemmere at komme frem i tabellen. 12 røde kort blev det til.

Supporterne har kåret Alexander Frei til årets spiller i klubben.

Vores u19 hold viste os vejen som vi skal gå næste sæson, nemlig til nummer et i Bundesligaen. Fra næste sæson vil alle spillere få bedre træningsfaciliteter .

Vi er det hold flest mennesker har set. 72095 har i gennemsnit set vores kampe hjemme på Westfalenstadion. Det er næsten 10000 mennesker mere end der så nummer to på listen, Bayern Münich. Sammen med de flotte tilskuere tal, så har klubben valgt at udvide stadion med 20500 pladser, så den samlede kapacitet er 92994.

Mestrer i sæsonen blev Schalke 04 med Bayern og Werder på de næste pladser. Pokalvindere blev Werder Bremen.

Nedrykkere blev Aachen, Bochum og Bielefeld.

Årets manager i Tyskland: 1.Mirko Slomka 2.Felix Magath 3.Thomas Schaaf
Årets målmand i Tyskland: 1.Frank Rost 2.Dimo Wache 3.Raphael Schäfer
Årets spiller i Tyskland: 1.Kevin Kuranyi 2.Alexander Farnerud 3.Owen Hargraeves
Årets ungdomsspiller i Tyskland: 1.Eugen Polanski 2.Dominik Stroh-Engel 3.Patrick Leschinski
Årets topscorer i Tyskland: 1.Kevin Kuranyi 2.Markus Schroth 3.Nando Rafael

Champions League blev vundet af Liverpool foran Barcelona
Uefa Cuppen blev vundet af Lyon foran Tottenham

SAS ligaen blev vundet af FC København
Primera Division blev vundet af Sevilla
Serie A blev vundet af Milan
Premier League blev vundet af Arsenal

Slut på sæsonen, næste update gælder den nye sæson. Ved godt der ikke er billeder til sidst, men gad det ikke i slutningen, da vi ikke kunne nå noget. Desuden kan jeg ikke komme ind på Imageshack.us og ligge Screenshots ind. Derfor det hele som afrunding er skrevet.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #22: 31 Okt 2006, 00:18 »

Den nye sæson

Der kommer mange nye spillere ind til den nye sæson, men det kan bestyrelsen ikke have taget med i deres overvejelser forud for sæsonen.

Bestyrelsen forventer at vi undgår nedrykning i den kommende sæson, men vores mål er altså at komme helt op i toppen.

Spillere og trænerteam går efter toppen

Kruska skifter til Everton

Everton har i dag købt Dortmunds unge midtbane spiller Marc-André Kruska for omkring 36.000.000 kroner. Kruska er et stort talent, men fik kun få kampe for Dortmund i sidste sæson. Samtidig med at man har solgt Kruska, så har man også meldt ud, at Delron Buckley skifter til Hannover 96. Buckley var udlejet hele sidste sæson, og skifter altså nu for omkring 32.000.000 kroner.

Kruska skal spille engelsk fodbold

Nye spillere til Dortmund

Her kommer en præsentation af de nye spillere til Dortmund

Hatem Trabelsi, Højre back, 30 år: Den tunesiske landsholdsspiller var jagtet af flere storklubber mens han tørnede ud for Ajax, men det var engelske Manchester City der fik underskriften fra den offensive back. Nu skal han i stedet tørne ud for Dortmund efter én sæson i engelsk fodbold.

Thomas Hitzlsperger, Offensiv midtbanespiller, 25 år: Den tyske landsholdsspiller kommer til Dortmund fra rivalerne VfB Stuttgart. Han har tidligere – med succes – spillet i den engelske Premier League klub Aston Villa. Han spillede i sidste sæson 30 kampe for Stuttgart, og scorede 7 mål. Han forventes at få en fremtrædende rolle på Dortmunds hold i næste sæson.

Fabian Müller, Offensiv højrekant, 20 år: Det 20-årige supertalent er hentet i storklubben Bayner Münich, hvor han sidste sæson var en del af deres førsteholdstrup, dog uden at komme i kamp. Det er en spiller vi i Dortmund forventer os rigtig meget af. Han bliver uden tvivl en kommende landsholdsspiller, og kommer til at kæmpe med Lars Ricken om pladsen på højrekanten.

Paul Freier, Offensiv højre/venstrekant, 27 år: En spiller med 18 landskampe på bagen. Han kan uden tvivl bibringe meget til vores klub, og jeg er sikker på han vil få en hel del kampe i vores klub. Han skifter til os fra Leverkusen, som sluttede en plads under os. Han spillede i sidste sæson 26 kampe, og scorede 2 mål for Leverkusen. Desværre var det ikke de bedste præstationer han bidraget med, men jeg er sikker på, at det kun var fordi han manglede luftforandring.

Marc Olsen, Offensiv midtbanespiller, 21 år: Et stort talent, som er hentet i den danske storklub Brøndby IF. Han vil i første omgang være på andetholdet, men vil muligvis få et par kampe på første holdet allerede i denne sæson. Det er dog ikke sikkert, og Marc skal derfor ikke blive skuffet hvis det ikke bliver til tid for ham på førsteholdet. Men han er uden tvivl en kommende førsteholdsspiller for os.

Nick Proschwitz, Angriber, 20 år: Angrebstalentet Proschwitz er hentet i en anden Bundesliga klub, nemlig Hamburger SV, hvor han kun var at finde på andetholdet. Han er dog et stort talent, og vil helt sikkert få nogle kampe på første holdet hos os. Han scorede i sidste sæson hele 29 mål i 37 kampe for HSVs andethold, så det vidner da på træfsikkerhed for den unge mand. Han forventes også at være en del af et fremtidig landshold.

Diego Biseswar, Alle offensive pladser, 19 år: Den nuværende hollandske u-19 landsholdsspiller, og nu tidligere Feyenoord spiller, er en spiller som jeg forventer mig rigtig meget af. Han vil også være en del af førsteholdet i sæsonen, men vil helt sikkert også spille kampe på andetholdet. Han er et stort stort talent, og en spiller som fansene også glæder sig til at se i aktion. Der er ingen tvivl om at han bliver en kommende landsholdsspiller for Holland også.

Djibril Cissé, Angriber, 25 år: Cissé er fransk landsholdsspiller og kommer til klubben fra Liverpool, hvor han dog sidste sæson var lejet ud til Marseille. Sæsonen i Marseille blev overstået med succes, da han scorede 11 mål i 19 kampe. Det er jeg dog sikker på, at han gør endnu bedre, når han slutter sig til os. Han er hentet til klubben for 46.000.000 kroner.

Cissé har oplevet to grimme benbrud i sin karriere, men scorer igen nu

Kohler takker nej til jobtilbud

Supertalent til Dortmund

I kamp med flere storklubber, så har den tyske Bundesliga klub Borussia Dortmund i dag sikret sig underskriften fra det amerikanske supertalent Freddy Adu.

Adu er kun 18 år, men har allerede spillet 67 kampe for D.C. United, hvor han fik sin debut i en alder af bare 14 år. Desuden har Adu allerede spillet 3 A-landskampe for USA, det bliver dog utvivlsomt til flere kampe for den unge boldbegavelse.

Det er meget stort for mig at komme til, at arbejde sammen med et sådan talent. Der er ingen tvivl om, at det også er et scoop for en klub som Dortmund at få sådan en spiller. Mon ikke det også kan fører lidt opmærksomhed til klubben fra USA.” udtaler Kohler.

Mon ikke også der skulle være en mulighed for, at Adu allerede i første sæson vil trække Dortmund trøjen over hovedet for førsteholdet.

Adu ser meget frem til livet i Tyskland

Nye numre, samt hele førsteholdstruppen

Her er førsteholdstruppen, samt de nye numre

1. Roman Weidenfeller(GK)
2. Hatem Trabelsi
3. Dédé
4. Christian Metzelder
5. Martin Amedick
6. Sebastian Kehl
7. Kalle Ljungberg
8. Kristoffer Hæstad
9. Alexander Frei
10. Mohamed Zidan
11. Djibril Cissé
12. Uwe Hünemeier
13. Thomas Hitzlsperger
14. Matthew Amoah
15. Nick Proschwitz
16. Bernd Meier(GK)
17. Fabian Müller
18. Nuri Sahin
19. Freddy Adu
20. Diego Biseswar
21. Lars Ricken
22. Steven Pienaar
23. Santiago Solari
24. Paul Freier
25. Florian Kringe
26. Philipp Degen
27. Markus Brzenska

Forventede startopstilling:
Roman Weidenfeller
Hatem Trabelsi – Christian Metzelder – Martin Amedick – Dédé
Nuri Sahin – Thomas Hitzlsperger
Fabian Müller                                          Freddy Adu
Djibril Cissé – Alexander Frei

Noch einmal gehen wir für die Meisterschaft

Når næste update kommer, så er sæsonen igang. Desværre forsvandt mine planlagt træningskampe af en eller anden grund, så det bliver et hold uden kampe i benene der går igang Huh

TOTTENHAM HOTSPUR FC

cube
Manager

« Svar #23: 31 Okt 2006, 01:43 »

Super nice indkøb...

Btw. hedder han ikke Christoph Metzelder og ikke Christian? Smiley

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

F.C.K.
Gæst

« Svar #24: 31 Okt 2006, 09:25 »

F*ck en nice blog og gode indkøb !!!

Zone 43
Manager

« Svar #25: 31 Okt 2006, 09:30 »

Nu, hvor sidste sæson ikke var så god, kan man kun håbe på bedre tider Smiley

Superb indkøb Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Guldbrand
Gæst

« Svar #26: 31 Okt 2006, 09:45 »

Rigtig god blog, om et af mine favorit hold, som jeg også selv overvejer at starte et spil med, og evt, en blog  Thumbs Up

Jeg kunne dog godt tænke mig at høre lidt mere om din taktik, og evt, smide et SS også.  Og hvis det ikke er alt for meget, så vil jeg også gerne se SS af Nuri Sahin. Og så dine 2 forsvarsspillere Markus Brzenska og Martin Amedick..  For umidelbart, ville jeg da mene at Brzenska er den bedste af de 2 central forsvarsspillere ?

Numquam Moribimur
Ynglingespiller

« Svar #27: 31 Okt 2006, 11:10 »

Meget underholdende  Thumbs Up og en blog som får mine tanker om egen blog til å bero litt til.  Ubeslutsom

A devil in red

Badefar
Manager

« Svar #28: 31 Okt 2006, 15:13 »

synes bloggen er super god og resultaterne er ligegyldige for mig

N17
Manager

« Svar #29: 31 Okt 2006, 18:45 »

Super nice indkøb...

Btw. hedder han ikke Christoph Metzelder og ikke Christian? Smiley

Det har du jo ret i  Opstemt

Retter det lige..

Meget underholdende  Thumbs Up og en blog som får mine tanker om egen blog til å bero litt til.  Ubeslutsom

Tak, og nej kom da igang med din egen Cool

Rigtig god blog, om et af mine favorit hold, som jeg også selv overvejer at starte et spil med, og evt, en blog  Thumbs Up

Jeg kunne dog godt tænke mig at høre lidt mere om din taktik, og evt, smide et SS også.  Og hvis det ikke er alt for meget, så vil jeg også gerne se SS af Nuri Sahin. Og så dine 2 forsvarsspillere Markus Brzenska og Martin Amedick..  For umidelbart, ville jeg da mene at Brzenska er den bedste af de 2 central forsvarsspillere ?

Nuri Sahin

Markus Brzenska

Martin Amedick

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Sider: 1 [2] 3 4 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010