home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  1 Bruger, 1387 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Portsmouth F.C.
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Portsmouth F.C.  (Læst 22840 gange)
Seller95
Manager

Portsmouth F.C.
« : 29 Okt 2013, 12:05 »

Portsmouth er en engelsk fodboldklub belligende i det sydlige England. Klubben blev stiftet i 1898 og har i alle år holdt til på Fratton Park med plads til 20688 tilskuere.
Portsmouth har vundet det engelske mesterskab to gange. I 1949 og i 1950, samt FA cuppen i 1939 og senest i 2008, hvor de slog Cardiff med 1-0 i finalen! De var dengang kendt for at have en del engelske landsholdsspillere. Bl.a. Peter Crouch, Defoe, David James og Glen Johnson. De har også haft spillere som Sulley Ali Muntari, Lassana Diara og Kevin Prince Boateng, som dog, ligesom de andre, valgte at skifte til større engelske og udenlandske klubber.
I 2010 gik det dog galt. Klubben havnede i store økonomiske vanskeligheder og havnede under administration hvilket medførte pointstraf, som gjorde det nærmest umuligt at overleve i Premier League.. De økonomiske problemer har stået på lige siden, og klubben rykkede ned i League one i 2012 og igen til League two sidste sommer. Der er dog eftersigende kommet lidt bedre styr på økonomien, så man kan håbe på bedre tider i klubben.
Omdømme: Regionalt.
Øgenavn: Pompey.
Bestyrelsesformand: Elsker klubben.
Ejer: "Pompey Supporters Trust".
Stadion: Fratton Park
Træningsfaciliteter: Fremragende.
Ungdomgsfaciliteter: Mellemgode.
Anslået værdi: 80 millioner (Gæld fra lån: 85 mio)
Økonomi: Sikker.

Start budget: 0 Kroner & 351k om ugen i lønninger.

Min yndlingsklub i England efter hjerteklubben Arsenal, og jeg har i mange år været stor fan og fulgt med, så godt jeg nu kunne!

Det er en super spændende klub, som jeg havde et fedt spil med i FM13, som dog desværre crashede... Og da 14'eren af vores elskede spil snart udkommer, så tænkte jeg at det var på tide, at få lavet endnu en klubtråd som forhåbentlig kan inspirere andre til at starte med denne fantastiske klub!
Det er uden tvivl en udfordring, og vil kræve en god portion dygtighed at få dem i PL igen, men hvem kan ikke også lide udfordringer, når det kommer til FM?  Smiley Klubben har et fantastisk set-up til Premier League med et forholdsvis stort stadion, i forhold til de andre hold i ligaen samt gode trænings- og ungdomsfaciliteter.

Portsmouth ligger inde med et par gode talenter i Ashley Harris, Jed Wallace, Dan Butler og Adam Webster, som dog er udlejet.
Jeg vil på et senere tidspunkt, når det endelige spil er udkommet ligge et par screenshots op af førnævnte talenter. Det er også først her, at jeg vil tage hul på min Pompey karriere. Smiley

Jeg håber ikke, at jeg er alene om at ville starte med denne dejlige klub, så lad eventyret begynde, og skriv endelig om jeres spil i tråden!

We Will Never Die!
« Seneste Redigering: 29 Okt 2013, 12:29 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

TimE
Førsteholdsspiller

Sv: Portsmouth F.C.
« Svar #1: 29 Okt 2013, 12:52 »

Thumbs Up

Glæder mig rigtig meget med at komme igang med at spille med dem, og har kun lige været inde og snuse lidt til det, i betaen.
Jeg er også rigtig glad for at talenterne også stadigvæk, og ikke har søgt væk. Webster er som du siger dog udlejet, men man kan hente ham tilbage, hvis man mener det er nødvendigt.

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Profitteren
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 29 Okt 2013, 13:16 »

Skal også prøve mig af med Portsmouth-udfordringen på et tidspunkt Smiley Hvis i vil have lidt baggrundsviden inden i spiller, kan jeg anbefale en af mine gode venners artikel om klubben. Den blev skrevet i sommer: http://www.detsmukkespil.net/portsmouth#!portsmouth/cgw8

Seller95
Manager

« Svar #3: 31 Okt 2013, 17:29 »

Så lukkede transfervinduet og mine handler kan ses her. Dog er lejeaftalen med O'Conner ophævet allerede efter 5 kampe, da han kun havde fået en af dem. Det mente han ikke var nok, og bedte derfor om at få lejeaftalen ophævet..
Lopez og Landu er begge unge talenter fra henholdsvis Columbia og Frankrig, som har et godt potientale. Så det bliver spændende!
Der er jo allerede en masse talenter i truppen i forvejen, de største og eneste der får en masse spilletid er Dan Butler, Jed Wallace og Ashley Harris som allerede nu spiller en masse. Derudover er der en masse der huserer på ungdomsholdene, som også ser rigtig, rigtig spændende ud! En af mine filosofier til bestyrelsen er også, at jeg vil satse på unge spillere. Smiley

Men 5 kampe er spillet i ligaen, og jeg ligger på en 9. plads med 2 sejre og 3 uafgjorte. En okay start. Holdet er seedet 1'er, og målet er også bare oprykning for mit vekommende.. Men det kan godt gå hen og blive svært frygter jeg..
I Carling Cuppen slog jeg i første runde højst overraskende Leyton Orient fra League 1 ud med 4-3 på udebane. Var foran 4-0 ved halveg, helt fantastisk spillede holdet, men det gik ned i 2. halveg, og efter 70 minutter stod der 4-3 og jeg skiftede til et mere defensivt udgangspunkt. Jeg holdte heldigvis hjem!
I 2. runde trak jeg desværre WBA.. Og ikke nok med jeg trak et PrL hold, så trak jeg dem også på udebane.. De stillede rigtig stærkt op med alle profilerne, Yacob, Forster, Amalfitano for at nævne et par.. Jeg kom foran efter 28 minutter, og holdte helt ind til det 59' minut, hvor Long udlignede, øv! Og efter 82 minutter scorede nyindkøbte Eduardo til 2-1 som blev slutresultatet. Havde slet ikke forventet et så smalt nederlag til et PrL hold. Jeg er stolt af de unge gutter! Nu er der fuld fokus på Ligaen!

Andre der er startet op med denne fantastiske klub fra League 2? Ellers så kom i gang, det er super underholdende!
« Seneste Redigering: 31 Okt 2013, 17:34 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

TimE
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 07 Nov 2013, 09:24 »

Lyder sgu spændende Seller! Jeg kender dog ikke lige de to spillere, som du har hentet ind på en fri transfer.
Jeg påbegynder mit Pompey eventyr idag eller i løbet af weekenden Smiley

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

lyon4eva
Ynglingespiller

« Svar #5: 07 Nov 2013, 21:37 »

Har spillet en sæson med Portsmouth indtil videre! Ganske spændende hold med mange gode, unge spillere. Lejede Haywurst (venstre kant) og Danny Green (højre kant) som begge leverede ca. 10 mål og 16-17 assist. Rykkede op i første sæson (1 plads) efter en fantastisk slutspurt og sluttede med 96 point i ligaen.

Har lagt ud med 2 ud 2 mulige sejre i Sky Bet League 1.
Økonomien er dog hårdt prøvet i klubben.
« Seneste Redigering: 07 Nov 2013, 21:39 af lyon4eva » Logged

TimE
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 11 Nov 2013, 18:16 »

Har spillet en sæson med Portsmouth indtil videre! Ganske spændende hold med mange gode, unge spillere. Lejede Haywurst (venstre kant) og Danny Green (højre kant) som begge leverede ca. 10 mål og 16-17 assist. Rykkede op i første sæson (1 plads) efter en fantastisk slutspurt og sluttede med 96 point i ligaen.

Har lagt ud med 2 ud 2 mulige sejre i Sky Bet League 1.
Økonomien er dog hårdt prøvet i klubben.
Er du kommet videre i league one? Jeg venter på den næste patch før jeg begynder, spiller bare noget online med en mate indtil da.

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

lyon4eva
Ynglingespiller

« Svar #7: 12 Nov 2013, 11:32 »

Er stadigvæk igang med min 2. sæson, men ligger på en 4 plads efter ca. 30 kampe. Har dog ramt en dårlig stime på det seneste efter at have lagt på 1-2 plads i et stykke tid..

Seller95
Manager

« Svar #8: 16 Nov 2013, 13:38 »

Så er jeg igang igen med Portsmouth! Blev fyret i mit sidste spil.. Dengang var der ikke udkommet patches, så det er det jeg har skyldt skylden på. Peace Jeg håber og tror på det lykkedes nu!
Transfervinduet er lige smækket i og ind er kommet hele 6 spillere, hvoraf 3 af dem er danskere. Smiley Her er tale om Kenneth Falkenberg, som er hentet på en fri transfer. Derudover er Nikolaj Ritter og Mikkel Cramer lejet i henholdsvis Silkeborg og Horsens. Ritter har virkelig taget England med storm, og har i 9 ligakampe lavet 5 mål og spiller helt fantastisk!
jeg har også hentet Lopez, som jeg også hentede sidste gang og så er Anthony O'Connor og Hugo Fernandez lejet i Blackburn.

Jeg har spillet 9 ligakampe, hvor jeg har skuffet lidt so far med 12 point. 3 sejre, 3 uafgjorte og 3 nederlag. Jeg har besluttet mig for at jeg vil være dominerende i kampene, og det ser virkelig ud til at lykkes! Og vi holder rigtig meget boldbesiddelse og skaber chancer. Desværre er forsvaret ikke tip top og jeg har lukket 15 mål ind i de 9 kampe og lavet 20. Især dødbolde er et problem defensivt..

Jeg vil komme med en opdatering omkring tingene når jeg når til Februar regner jeg med!

Andre der gamer med Pompey? Ellers så se at komme i gang!

EDIT: Desværre er en af mine ynglingsspillere, Ashley Harris blevet skadet i 5 måneder... Han startede ellers super ud med 2 mål i 3 kampe.. Øv!
« Seneste Redigering: 16 Nov 2013, 13:51 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager

« Svar #9: 16 Nov 2013, 15:20 »

Nikolaj Ritter er godt nok i god form! 14 kampe 11 mål i ligaen, og er nu topscorer i League 2. Han er dælme skarp på højre kanten!

Arsenal <3

TimE
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 17 Nov 2013, 19:49 »

Nikolaj Ritter er godt nok i god form! 14 kampe 11 mål i ligaen, og er nu topscorer i League 2. Han er dælme skarp på højre kanten!
Thumbs Up

Fedt at du har fået en bedre start!
Er patchen da udkommet?

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #11: 17 Nov 2013, 19:53 »

Rent generelt vil jeg da mene der er mange spændende hold i Sky Bet League 2, hvor man kan få nogle meget interessante og spændende saves med Peace

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

lyon4eva
Ynglingespiller

« Svar #12: 19 Nov 2013, 19:40 »

Efter en nervepirrende 2014/2015 sæson skal jeg nu spille championship bold med Portsmouth.. Bliver godt nok noget af en udfordring Opstemt

Seller95
Manager

« Svar #13: 19 Nov 2013, 19:47 »

Efter en nervepirrende 2014/2015 sæson skal jeg nu spille championship bold med Portsmouth.. Bliver godt nok noget af en udfordring Opstemt
Sådan, godt gået!

Fortæl endelig om din forgangende sæson, og transfers og hvad der ellers hører med! Er selv nået til Februar måned i første sæson, og ligger nummer 3. Har store defensive problemer, og har kun holdt buret rent i noget der ligner 3 ud af 34 ligakampe.. Har til gengæld lavet rigtig mange kasser. Ritter er Fortsat topscorer i League 2!

Skriver når jeg er færdig med sæsonen engang. Nok imorgen Smiley

Arsenal <3

Seller95
Manager

« Svar #14: 20 Nov 2013, 13:47 »

Shit en nervepirrende sæson! Direkte oprykning glippede efter en katastrofal afslutning på League 2, og jeg troede virkelig at så var løbet kørt.. Vi sluttede på en 4. plads og skulle møde Oxford i Play-off semifinalen. Efter 1-1 ude og 0-0 hjemme jublede jeg, og troede jeg var i finalen. Men nææ nej. Åbenbart gælder reglen om udebanemål ikke.. Må kigge bedre efter i regelsættet næste gang.. Og forlænget spilletid var derfor påkrævet.. Det blev virkelig nervepirrende og den forlængede spilletid endte også uden scoringer. I straffesparkskonkur rencen vandt vi 4-2, og Scunthorpe ventede i finalen på Wembley!

Jeg havde inden i løbet af foråret hentet en ny keeper ind, da Falkenberg simpelthen ikke kunne holde rent bur og var for svingende i præstationerne. Ind kom den Jamaicanske landsholdsmålmand Dwayne Miller på fri transfer efter et ophold i svenske Syrianska. Han var desværre indkaldt til VM slutrunden og gik derfor glip af min altafgørende finale… Finalen endte 1-1 i ordinær tid, og forlænget spilletid var igen påkrævet.. Den gik dog således! og nu står den på League 1 efter sommerpausen!

Udover triumfen i ligaen vandt jeg også Vans Pokal efter at have banket League 1 holdet Shrewsbury med hele 3-0 i finalen!

Mine transfers i løbet af sæsonen kan ses her

Værd at nævne er også, at Nikolaj Ritter sluttede nummer 2 på topscorerlisten i League 2 med 32 mål. Fremragende!

Arsenal <3

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010