home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 257 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Borussia Dortmund
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Borussia Dortmund  (Læst 12793 gange)
snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Borussia Dortmund
« : 28 Okt 2013, 22:46 »

Vi skal da også have en tråd med de sort-gul stribede fra Dortmund!

Jeg er pt. halvvejs igennem sæsonen og har netop ramt vinterpausen. Indtil videre må jeg sige, at sæsonen går helt fantastisk, hvor jeg i skrivende stund indtager førstepladsen i Bundesligaen med 41 point efter 17 kampe. Bayern har andenpladsen med 33 point efter 15 kampe. Derudover gik jeg videre i min Champions League gruppe, hvor Chelsea fik førstepladsen. I knock-out fasen skal jeg så møde United, så må vi se hvordan det går.

På transferfronten har jeg ikke været vanvittig aktiv. Inden sæsonen gik igang investerede jeg i en ny højreback i form af Sebastian Jung fra Freiburg, da Piszczek er skadet i det første halve år. Han har gjort det glimrende med en karakter på 7.76 efter 20 kampe. Her i vinterpausen har jeg så kigget mod rivalerne i Schalke hvor jeg har (utroligt nok) har fået fat i et af de mange glimrende talenter de har, i form af Maximilian Meyer. Ham vil jeg spille stille og roligt ind på holdet hvor han nok primært vil få indhop mod de mindre hold.

Min bedste spiller har været Mats Hummels med en karakter på 7.98, hvilket også gav ham en plads på verdensholdet. Lewandowski har scoret 19 mål i 20 kampe, hvilket må siges at være godkendt - desværre smutter han dog til Bayern til sommer, hvilket han gør allerede fra spillets start, så det kan man ikke gøre så meget ved. Det betyder også at jeg skal have kig på en ny angriber, og her har jeg Benteke i tankerne.

Af andre nævneværdige spillere kan det nævnes, at Jonas Hofmann blev kåret til European Golden Boy, da han har gjort det helt fantastisk i Blaszczykowskis fravær.

Nu må vi se hvad denne gode start på sæsonen ender med, men jeg håber på det bedste!

Er der ikke andre der spiller med Dortmund?
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

40xmax
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #1: 29 Okt 2013, 08:58 »

Gomez er også en fin angriber i spillet, men ved ikke om du kan hente ham Smiley, købte ham tilbage til bayern i første sæson, bankede 51 mål ind i 51 kampe Smiley, men nu er lewandowski så kommet ind og han har så taget start pladsen Smiley
Logged

FC BAYERN MÜNCHEN <3
Franck Ribéry <3

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #2: 29 Okt 2013, 09:00 »

Gomez er også en fin angriber i spillet, men ved ikke om du kan hente ham Smiley, købte ham tilbage til bayern i første sæson, bankede 51 mål ind i 51 kampe Smiley, men nu er lewandowski så kommet ind og han har så taget start pladsen Smiley
Jeg har kigget på Gomez, men han får over 1 mil. i løn om ugen i Fiorentina og vil derfor sikkert kræve mere hos mig. Jeg nægter at betale så meget i løn til en spiller Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

40xmax
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #3: 29 Okt 2013, 09:03 »

tror jeg fik ham på 1.3 så plus de andre dele i kontrakten Smiley, ellers timo werner kunne også være en fin spiller men kræver bare en sæson eller 2 Smiley

Edit: jeg vil også anbefalde og bevar nogle spiller på B holdet, da efter først sæson så kommer de også til og spille liga kampe, det kom jeg til  efter første sæson Smiley
« Seneste Redigering: 29 Okt 2013, 09:10 af 40xmax » Logged

FC BAYERN MÜNCHEN <3
Franck Ribéry <3

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #4: 04 Nov 2013, 09:00 »

Er der ikke andre der spiller med Dortmund, som får Reus til at skille sig ud? Han er virkelig begyndt at falde fuldstændig igennem i kampene Skuffet
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #5: 05 Nov 2013, 15:47 »

Er der ikke andre der spiller med Dortmund, som får Reus til at skille sig ud? Han er virkelig begyndt at falde fuldstændig igennem i kampene Skuffet

Må være lidt enig.. Reus har spillet nogle enkelte gode kampe.. Men ellers er han en marginal spiller og i min senest kamp spillede han til sølle 4,6 i karakter.. ved ikke hvad der sker han lavede ikke engang straffe eller noget
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #6: 12 Nov 2013, 17:47 »

SÅ lykkedes det at skrive ny kontrakt med lewandowski.. Det havde jeg ikke lige regnet med må jeg sige. Er også blevet færdig med 1 sæson.
Startede meget skarpt ud og lå nr 1 i over 20 kampe men mistede monmentum og gik ind i en periode på 8 kampe uden sejr, det må siges at kunne mærkes.
Så endte desværre kun på 3 pladsen og i CL røg jeg ud da jeg var i min dårlige stime..
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #7: 05 Feb 2014, 13:18 »

Er der ingen der spiller med dortmund? Smiley
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #8: 05 Feb 2014, 13:30 »

Jeg har overvejet det. Kan du overbevise mig til at starte?
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #9: 05 Feb 2014, 14:43 »

Jeg er også først selv lige startet Wink
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #10: 05 Feb 2014, 14:47 »

Hvordan ser talentmassen (Günter, Hoffman, Durm og ham angriberen) ud? Og hvad med økonomien?

Er Pizchek skadet fra starten af spillet?
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #11: 05 Feb 2014, 15:22 »

Har lige slået bayern 4-0, og så vælger min computer at lukke ned!!
Günter bliver god, de andre ser jeg ikke noget nævneværdigt i. Økonomien er fin, jeg startede vidst med 146 Smiley
Edit: tænkte på ginter og ikke günter. Günter har jeg ikke kigget på.
« Seneste Redigering: 05 Feb 2014, 15:29 af Nhg93 » Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #12: 05 Feb 2014, 15:42 »

Jeg vil overveje lidt, om jeg skal starte med Dortmund i de kommende dage Smiley
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #13: 05 Feb 2014, 22:23 »

Har fået skrevet ny kontrakt med lewandowski allerede i første sæson.

Hurtig opdatering på mit nyligt startede spil.
På trods af at min computer lukkede ned efter min 4-0 sejr mod bayern, slog jeg dem faktisk 4-0 endnu engang. Derudover er jeg i spidsen af ligaen med 12 point efter fire kampe, og en målscorer på 14-3.
Af spillere har jeg hentet Tomas martinez og eder Balanta.
Spørg for ss
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #14: 05 Feb 2014, 23:35 »

Lewandowski er jo fuldstændig vanvittig! 11 kampe, 20 mål! Uden tvivl den bedste angriber jeg har haft i fm.
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010