home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 288 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Norwich City
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Norwich City  (Læst 6339 gange)
jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Norwich City
« Svar #15: 01 Nov 2013, 23:26 »

Norwich - The Canaries





Så er det ved at være tid til endnu en update på mit fremragende save med "The Canaries, og jeg er helt ekstatisk for tiden. Det er nu 18 kampe siden i hørte fra mig sidst, dengang fik jeg "trusler" om, at min tid i spidsen for Norwich kunne være forbi, det er forhåbentlig ændret nu.
18 kampe har resulteret i 3 nederlag, 4 uafgjort og 11 sejre. 'amen jeg svæver på en gul og grøn sky for tiden!


mit kamp program siden sidst





Jeg har som i kan fornemme en fantastisk periode i PRL for tiden, og jeg drømmer lidt om at kunne nå den vigtige 7. plads, og dermed kvalificere mig til Europa. Det hele er dog ikke lutter lag kage, og det giver mig lidt mavepine, at sidste sæsons hovedperson og topscore, Leandro Damiao har spillet forfærdeligt... eller... han har jo gjort det okay, med et gennemsnit på 7.03 i 33 kampe... men som angriber skal man score mål, og han har kun nettet 10 gange, altså kun 1 mål pr. 3,3 kampe... argh du, det holder vidst ikke helt ticked off
Det har fået mig til at overveje mulighederne, og lige nu har jeg to ideer.
1. sælge ham og hente en ny klasse angriber til at supplere Corner som er GENIAL, og her har jeg den store sorte tank, Wilfried Bony i tankerne
2. Skifte taktik, hvilket jeg synes er lidt et sats, og skifte den ene angriber ud, med en offensiv midt, således at jeg spiller 4-2-3-1, har har jeg bla. Gylfi Sigurdson i tankerne
-Hvad synes i jeg skal prøve?



Lidt blær... bemærk gerne spiller statistikkerne, er selv pave stolt og imponeret af mine spillere.

Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Norwich City
« Svar #16: 02 Nov 2013, 00:37 »

Halvanden sæson


Halvanden sæson skulle det ca. tage for mig, før det først sølvtøj i 30 år, og ligesom de to tidligere gange, Norwich har kunnet løfte sølvtøj, var det endnu engang igennem Pokal turneringen.
Capital One Cup hedder turneringen, og dermed er Norwich også sikret europæisk deltagelse til næste sæson, selvom de kæmper med alt de har lært for at ende i top 7.
Finalen var imod Chelsea, som jeg ellers tidligere har haft det utrolig svært imod, kampens eneste scoring faldt efter 4 minutter, hvor Leroy Fer scorede kampens eneste mål. En kamp som bestemt ikke vil gå over i historien, da den var sur og kedelig, hvilkan kan ses på kampens spiller, som blev Chelseas Inigo Martinez med en helt absurd karakter på 7.1 funny

Kampen efter var igen imod Chelsea i FA cuppens 6. runde, den endte 2-2 og de to hold må derfor møde hinanden igen. Chelsea og Norwich for set en del til hinanden her i slutningen på sæsonen. først Capital One Cup finalen, så to gange i FA cuppens 6. runde og ikke nok med det, også to gange i Ligaen, på trods af at der kun er 11 kampe tilbage.

Logged

thranejepsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Norwich City
« Svar #17: 06 Nov 2013, 19:44 »

Hej der. Er lige gået i gang med anden sæson med Norwich. Utrolige sæsoner, hvor jeg har formået at få skiftet hele mandskabet ud, undtagen mit bæst Bassong. Synes virkelig jeg er startet FM14 godt ud! Tjek mit hold ud - plus bænken Smiley der er slidt i det her hold!
- Thomas

* Skærmbillede 2013-11-06 kl. 19.44.15.png (513,46 KB - hentet 234 gange.)
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Norwich City
« Svar #18: 03 Dec 2013, 12:53 »

Jeg har nu startet et nyt save med Norwich, da jeg har fået mig en ny baby (en macbook)
Lad os få noget gang i denne klub tråd, Norwich er jo geniale!
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Norwich City
« Svar #19: 03 Dec 2013, 17:30 »

Jeg har nu hentet;
Kasper Kusk - 4mio
Eder Alvarez Balanta - 70mio
Joe Ledley - 13 mio.

Jeg er stadig på udkig, efter lidt mere, jeg har 25mio at handle for, så byd endelig ind med forslag!
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Norwich City
« Svar #20: 04 Dec 2013, 08:19 »

Har nu spillet mine 2 første kampe i mit nye Norwich save, og det har givet 2 sejre, først 2-1 ude imod Sunderland, og dernæst 2-1 hjemme over Chelsea.
Næste kamp er ude i mod Arsenal... Elmander har lavet 3 kasser i 2 kampe!
Logged

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Norwich City
« Svar #21: 04 Dec 2013, 10:18 »

Det ender jo med du bliver fan af dem i virkeligheden Opstemt men det lyder som en spændende klub som jeg overvejer give et forsøg når jeg færdig med gladiatorerne fra rom Smiley
Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Norwich City
« Svar #22: 04 Dec 2013, 13:18 »

Hej der. Er lige gået i gang med anden sæson med Norwich. Utrolige sæsoner, hvor jeg har formået at få skiftet hele mandskabet ud, undtagen mit bæst Bassong. Synes virkelig jeg er startet FM14 godt ud! Tjek mit hold ud - plus bænken Smiley der er slidt i det her hold!
 - Thomas

Kunne man få lov at prøve din taktik af? - hvis du deler ud?  Wink Grin funny
Logged

Cawersk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Norwich City
« Svar #23: 04 Dec 2013, 17:43 »

Spændende læsning. Overvejer kraftigt at starte med Norwich.. Eller Aab. Hmm...
Logged

Waaah

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Norwich City
« Svar #24: 19 Feb 2014, 20:04 »

Har været så smart at hive stikket til min bærbar ud, uden at batteri, og uden at have gemt mit West Ham-save... Så nu står den på Norwich Smiley

De har faktisk en pænt god trup, ret meget bedre end Hammers. Og så er det nogle ekstremt fede farver de spiller i. Kan kun blive godt
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Norwich City
« Svar #25: 20 Feb 2014, 15:08 »

Hvor mange af de spillere er købt på afbetaling jakob? Shockeret
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010