home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 459 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Wigan Athletic
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Wigan Athletic  (Læst 10848 gange)
crille759
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #15: 31 Jan 2014, 15:31 »

Man skal, hvis man starter med Real Sociadad være opmærksom på at Arsenal har nogle meget lukrative klausuler på Vela. De kan hente ham for 30mio og får 50% af transfer. De henter ham konsekvent hvis han gør det godt. Det kan ødelægge et godt save :s

HAhahah må le.....

Kan det passe er der ikke er flere der spiller med Wigan?
Logged

Fm er gud og chelsea er vilde! Smiley

legend
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #16: 08 Feb 2014, 01:50 »

Jeg er netop igang med at indlede et save med Wigan. Er der noget man skal være opmærksom på i forbindelse med opstarten?

Jeg håber lige, at vi kan give hinanden tips - jeg har ikke spillet FM i laaaang tid, fordi de saves jeg tidligere har lavet ikke har fanget mig! Det håber jeg bestemt Wigan kan lave om på!!

legend
Logged

AAU - SIV Spansk - FM Aficionado

Korzika
Gæst
 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #17: 08 Feb 2014, 11:03 »

Jeg er netop igang med at indlede et save med Wigan. Er der noget man skal være opmærksom på i forbindelse med opstarten?

Jeg håber lige, at vi kan give hinanden tips - jeg har ikke spillet FM i laaaang tid, fordi de saves jeg tidligere har lavet ikke har fanget mig! Det håber jeg bestemt Wigan kan lave om på!!

legend
Jeg ville helt sikkert starte med at forbedre holdet nedefra. Jeg har et save med Wigan fra den første opdatering, og her fokuserede jeg på at forbedre min defensiv, der i mine øjne var holdets akilleshæl. Det er nærmest hele kæden, der godt kunne bruge en renovering, hvis man har Premier League for øje. Der er dog nogle positioner, hvor det ser mere slemt ud end andre. Derfor købte jeg personligt Rhys Williams og Michael Lustig, der i mine øjne også har niveauet til at spille Premier League. 
Logged

legend
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #18: 08 Feb 2014, 18:29 »

Jeg ville helt sikkert starte med at forbedre holdet nedefra. Jeg har et save med Wigan fra den første opdatering, og her fokuserede jeg på at forbedre min defensiv, der i mine øjne var holdets akilleshæl. Det er nærmest hele kæden, der godt kunne bruge en renovering, hvis man har Premier League for øje. Der er dog nogle positioner, hvor det ser mere slemt ud end andre. Derfor købte jeg personligt Rhys Williams og Michael Lustig, der i mine øjne også har niveauet til at spille Premier League. 

Jeg har investeret i en VB i form af Carles Planas (1,8 mio DKK), en FC i form af Mateo Mussachio(22 mio DKK) og en HB i form af Kieran Trippier(35 mio DKK) i forsvaret.

Så har jeg købt en DM, Samba Diakité(12 mio DKK) og offensivt har jeg købt Kasper Kusk(4 mio DKK) til OMH, da Maloney gerne vil væk, og så har jeg købt Richairo Zivkovic(5 mio DKK) som angriber - jeg regner med at han kan udlejes.

Hvad mener du Korzika, og naturligvis også andre, at man kan få for Maloney? Det har ikke lykkedes mig at sælge ham indtil videre  Smiley

EDIT: Det næste jeg i øvrigt er på udkig efter, er en målmand. Dog er jeg i tvivl om, hvorvidt det skal være en ny 1. keeper eller en 2. keeper, der kan stå lidt i skyggen af Al-Habsi - hvad mener I?
Logged

AAU - SIV Spansk - FM Aficionado

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #19: 08 Feb 2014, 19:10 »

Jeg har investeret i en VB i form af Carles Planas (1,8 mio DKK), en FC i form af Mateo Mussachio(22 mio DKK) og en HB i form af Kieran Trippier(35 mio DKK) i forsvaret.

Så har jeg købt en DM, Samba Diakité(12 mio DKK) og offensivt har jeg købt Kasper Kusk(4 mio DKK) til OMH, da Maloney gerne vil væk, og så har jeg købt Richairo Zivkovic(5 mio DKK) som angriber - jeg regner med at han kan udlejes.

Hvad mener du Korzika, og naturligvis også andre, at man kan få for Maloney? Det har ikke lykkedes mig at sælge ham indtil videre  Smiley

EDIT: Det næste jeg i øvrigt er på udkig efter, er en målmand. Dog er jeg i tvivl om, hvorvidt det skal være en ny 1. keeper eller en 2. keeper, der kan stå lidt i skyggen af Al-Habsi - hvad mener I?
Hvad med Kasper Schmeichel, mener da han kan hentes billigt, da hans kontrakt udløber i sommer 2014, og vil mene han har stats til at stå i PRL, rapporter, giver ham sjældent det helt store, men synes hans stats fortjener en bedre rapport.
Logged

legend
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #20: 08 Feb 2014, 19:25 »

Hvad med Kasper Schmeichel, mener da han kan hentes billigt, da hans kontrakt udløber i sommer 2014, og vil mene han har stats til at stå i PRL, rapporter, giver ham sjældent det helt store, men synes hans stats fortjener en bedre rapport.

Jeg tjekker ham lige ud  Thumbs Up
Logged

AAU - SIV Spansk - FM Aficionado

legend
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #21: 08 Feb 2014, 19:32 »

Hvad med Kasper Schmeichel, mener da han kan hentes billigt, da hans kontrakt udløber i sommer 2014, og vil mene han har stats til at stå i PRL, rapporter, giver ham sjældent det helt store, men synes hans stats fortjener en bedre rapport.

Jeg mener at Schmeichel er af samme kvalitet, måske en smule ringere, som Al-Habsi. Tænker du at han skulle være andenkeeper?
Logged

AAU - SIV Spansk - FM Aficionado

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #22: 08 Feb 2014, 19:42 »

Jeg mener at Schmeichel er af samme kvalitet, måske en smule ringere, som Al-Habsi. Tænker du at han skulle være andenkeeper?
Uden tvivl!
Logged

legend
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #23: 08 Feb 2014, 20:27 »

Rykker alle op i første sæson? Smiley
Logged

AAU - SIV Spansk - FM Aficionado

Hustler36
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Vil bygge hold til Premier League
« Svar #24: 07 Mar 2014, 12:35 »

Har altid været en fast United fan og forbliver det evigt. Derfor har mange af mine saves været med United.
Men vil nu prøve nye udfordringer og valget faldt på Wigan da de har evnerne til at rykke op i 1 sæson og midlerne til at etablere sig.

Har skiftet en del ud i personalet da de forhenværenes evner slet ikke rækker til klubbens ambitioner.
Har bla. ansat Schmeichel som sportschef.

Spiller en 4-2-3-1 offensiv med egne opsætninger på hjemmebane og en  4-2-3-1 kontrolleret ude med egne opsætninger.

Har pt lavet en del indkøb da holdet skal forstærkes kraftigt hvis mine ambitioner er oprykning i 1 sæson og etablering i Premier.

Mine Indkøb pt er.

Koby Arthur til 4 mill kr. Et lovende angrebs talent der lige skal etableres i klubben og forhåbentlig er fremtidens angriber på 1 holdet. Derfor er han nu på u/18 holdet og u/21 holdet.

Jacob Ankersen til 6 mill kr. Glæder mig til at bruge ham da han både kan bruges på højrekant og højre back.

Emil Larsen til 7,5 mill kr. Simpelthen et must køb da han er lyn hurtig og kan bruges på begge kanter. Og er ret sikker på han efter1-2 sæsonner bliver eftertragtet med et stort profit til klubben.

Fede Cartabia for 29 mill kr. Kender ham ikke men har læst andre køber ham og hans stats virker super gode. Så spændende hvad han kan vise mig.

Lassad til 10 mill kr. Mangler en god angriber og efter hvad andre har omtalt ham, er han okay og skulle score en del mål.

Vender tilbage med yderlige info hvordan det går
Logged

DeciDisco
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #25: 11 Maj 2014, 15:00 »

Er også startet med Wigan og efter en noget sløv start er holdet endeligt oppe på anden pladsen!

Indkøbene i sommers blev brugt med henblik på ungdommen.

Sikrede mig Will Hughes for små 70 millioner. Fremtidens mand på midtbanen.
Ben Gibson kom til for små 32 millioner. Han har sammen med Leon Barnett været outstanding i forsvaret.

Er kommet videre i Europa League hvor jeg nu skal til at møde Lyon, så det bliver nok et stop her.

Men helt igennem et sjovt save, hvor der virkeligt bliver kæmpet for samtlige point da der er 7 hold som ligger med 6 points mellemrum i toppen.
Logged

weichardt86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #26: 20 Maj 2014, 20:37 »

jeg har også lige kastede mig over Wigan. utroligt sjovt hold at spille med.

jeg er ved at være fremme ved januar hvor jeg pt ligger på play off pladserne men det skal helst laves om til direkte oprykning.men efter en sløj start håber jeg det kan lade sig gøre. det der har gjort den dårlige start er helt sikkert hvor lang tid holdet har været om at lære min taktik. og det er grundet af så få træner man har til rådighed i klubben som kun er 6 træner. synes jeg er lidt i forhold til hvad målet er for klubben. og når træner også går ind under fys og sin assisten træner er det sku lidt svært at få noget kvalitet ind til holdet. men der er også blevet skiftede meget ud i klubben af spiller. har solgt en del spiller og købt nyt ind.

men håber på det hele vender her de næste halve år. så jeg kan rykke op. i europa cup går jeg også videre fra gruppe spillet så må vi bare se hvem jeg trækker i første runde og om det eventyr så stopper der.

Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #27: 21 Maj 2014, 09:01 »

Spiller selv med Wigan.
Det blev til et smalt nederlag i Community Shield til Man Utd med 1-2.
I Europa League er jeg kommet i gruppe med Fiorentina, RB Salzburg og Molde. Tror ikke det bliver til videre avancement.
Logged

weichardt86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #28: 21 Maj 2014, 22:36 »

hold da op en første sæson det blev til en oprykning samt kvartfinale i europa cup det må siges at være godkendt. glæder mig til den nye sæson. og se hvor mange penge der bliver til at købe ind for. har allerede købt 5 talenter op til den nye sæson. så nu skal der bare købes ind til første holdet:-)
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #29: 27 Maj 2014, 14:26 »

Efter en længere pause fra manager, er jeg nu startet med Wigan igen igen.
Jeg har fået handlet udmærket ind, hvis jeg selv skal sige det, og ligaen viser også en 2. plads efter 8 kampe, og stadig ubesejret.

Indkøb:
Apostolos Vellios (leje)
Anthony Knockaert (62,5mio)
Kasper Schmeichel (15mio)
Rasmus Thelander (4,75mio)
Pierre Bengtsson (4,75mio)
Esben Ruud (3mio)
Rasmus Würtz (3mio)
Alvaro (20mio)

Specielt mit forsvar har været fantastisk, 3 mål lukket ind i 8 liga kampe, her har Thelander, Alvaro og Barnett været fantastiske.

Europa League byder på Molde, AZ og Sant Etienne.
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010