home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 241 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Wigan Athletic
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Wigan Athletic  (Læst 10795 gange)
jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Wigan Athletic
« : 24 Okt 2013, 08:58 »

Wigan Athletic


Jeg synes Wigan virker som et spændende hold, og vil derfor skrive lidt små ting ned, som forhåbentlig kan få flere til at springe på The Latics.

Wigan spiller i Championship, og man kan selv vælge om man vil være titeludfordre, eller om man forventer at vinde Championship, det vil give mellem 140-165mio at handle for, så der er muligheder for at forstærke et hold, som allerede har ganske spændende spillere.
Wigan skal også ud og spille europæisk, da de som de flest vel ved, vandt FA cuppen i 2013.
Skal man have nogen som helst form for succes i Europa, vil jeg mene at man skal ud og bruge pengene fornuftigt.

Jeg har ikke lige umiddelbart et gæt på, hvordan jeg vil spille med Wigan.
Men tror at jeg vil forsøge mig med en 4-1-2-2-1, med en DM, 2 CM og 2 offensive kanter.
Jeg synes godt klubben kunne bruge en ny angriber, da jeg ikke har den kanon store tro på Grant Holt.
Kanterne i klubben, synes jeg meget godt om, hvor Callum McManaman og Shaun Maloney, begge er PrL klasse i min optik.

Profilerne:
Ali Al-Habsi (GK)
Ivan Ramis (FC) skadet i 2-3 måneder fra start Skuffet
James McArthur (MC)
Callum McManaman (OMH)
Shaun Maloney (OMV)

Jeg synes at klubben har brug for en skarp Angriber, en slat nye forsvarsspillere(over hele skansen) og evt. en helt skarp central Midtbane
Logged

1887
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #1: 06 Nov 2013, 17:54 »

Så er jeg startet på mit første save, som jo så blev Wigan.

Vi skriver 3. august og med mindre der dukker noget exeptionelt op, så er jeg færdig på transfermarkedet.

Ind er kommet:
Emil Larsen, 7,5M
Kasper Kusk, 4M
Rasmus Falk, 10M
Peter Ankersen, 10M
Alexander Büttner, 19M
Simon Makienok, 29M

Ud:
Emmerson Boyce, 3M
Jordi Gomez, 6,5M
Jean Beausejour, 40M
Plus en masse på leje

Det giver følgende opstilling:

GK: Al-Habsi

DR: Ankersen
DC: Shotton
DC: Ramis
DL: Büttner

MC: McArthur
MC: McCann
OMR: McManaman
OMC: Falk
OML: Larsen

ST: Makienok
Logged

Odense's finest!


MDCCCLXXXVII

kipmand
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #2: 06 Nov 2013, 18:33 »

Spiller også med Wigan i øjeblikket.. Er sidst i sæsonen og ligger på en 2. plads med 1 point op til QPR. Jeg blev slået ud i 1/8 finalerne i Europa League af Swansea Smiley
Logged

Engang Odense
ALTID Odense


___________________ ________
PSN: kasparlyk

LarsLunde90
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #3: 09 Nov 2013, 12:50 »

Jeg spiller også med Wigan. Da jeg startede i klubben havde jeg ufattelig mange skader, begge mine målmænd var ude i 3 mdr. og Ramis var ude fra start, efter første træningskamp røg både McManaman og Beausejour også ud med langvarige skader, så jeg følte mig en smule presset. Jeg hentede Schmeichel ind (10 mio.)  som "vikar" indtil mine målmænd var klar igen, han har stået med en gns. bedømmelse på 7,00 i de første 7 kampe, så det er jo okay. Nick Powell (udlejet fra Man U) har også spillet rigtig godt, 4 kampe, 4 mål, 2 assist. Men blev skadet og er ude en måneds tid. Desuden har jeg købt Jonathan Silva for 25 mio, som en fremtidens mand på venstrebacken og så har jeg lejet Adam Campbell fra Newcastle.
Spiller en 4-1-2-2-1, 4 backkæde, en regista(DM), dybdeliggende playmaker(MC) og en fremskudt playmaker(MC), 2 wings og 1 angriber.
Min start på sæsonen var frygtelig, min form er således efter de første 7 kampe: UTTUUUV. Skidt når jeg er favorit til oprykning. Af nederlag var der Man U i CS på 4-1, og en nedslagtning af Bournemouth på 6-3. Så havde jeg en 3-3 mod Burnley og en 2-2 mod Doncaster, hvor de scorer til sidst og trækker et U. Bittert.
Vandt sikkert 5-2 over Leicester og håber det fortsætter sådan Smiley
Logged

Hustler36
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #4: 13 Nov 2013, 13:25 »

Har lige oprettet et spil med Wigan.
Vil prøve at bygge et hold op der kan klare sig i premier league efter 1 sæson eller 2.
Af nye indkøb er gjort.

Spiller med en 4-3-2-1 kontrol opstilling.

Efter 5 kampe ligger jeg nr. 12, men det bliver bedre kan jeg se efter min nye taktik

Emil Larsen for 10 mill kr. Bruger ham som backup, men er tænkt som fast spiller i fremtiden.

Peter Ankersen for 14 mill. Har spillet 4 kampe pt. med en blandet bedømmelse. Men håber på han slår til, som fast mand.

Kasper Kusk for 12 mill. Han starter inde på højre wing.

Casper Sloth for 12 mill. Regner med han stille og roligt spiller sig ind som fast mand.

Alex McCarthy for 65 mill, over 12 mdr. Dyrt indkøb, men bestemt det rigtige valg til målmandsposten. han er lige blevet udtaget til Englands landshold.

Coby Arthur for 4 mill. Et ungt angrebstalent på 17 år, som jeg håber på bliver en stor profil om et par år.

Alex Schalk for5,75 mill. En okay backup angriber, som også kan bruges som off. midt, hvis der kommer skader.

Andre Wisdom lejet for sæsonnen.

Ud er røget.

Jordi Gomez for 13 mill. til CPR.
Mike Pollitt til Reading for 142.000
har lejet mange ungdomsspillere ud.


Logged

Hustler36
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #5: 13 Nov 2013, 13:32 »

Er jo også med i Euro cup.
Der har jeg trukket PSV, Viktoria Plzen og Vit. Guimaraes.
Syntes mine muligheder for gode resultater er der

Har på transfers sidste dag skrevet kontrakt med klubløse Alexander Madlung, da jeg ofte er ramt af skader i forsvaret, og mener at Madlung kan bidrage med erfaringen i Euro cup.
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #6: 24 Nov 2013, 13:54 »

Har lige oprettet et spil med Wigan.
 Vil prøve at bygge et hold op der kan klare sig i premier league efter 1 sæson eller 2.
Af nye indkøb er gjort.

Spiller med en 4-3-2-1 kontrol opstilling.

Efter 5 kampe ligger jeg nr. 12, men det bliver bedre kan jeg se efter min nye taktik

Emil Larsen for 10 mill kr. Bruger ham som backup, men er tænkt som fast spiller i fremtiden.

Peter Ankersen for 14 mill. Har spillet 4 kampe pt. med en blandet bedømmelse. Men håber på han slår til, som fast mand.

Kasper Kusk for 12 mill. Han starter inde på højre wing.

Casper Sloth for 12 mill. Regner med han stille og roligt spiller sig ind som fast mand.

Alex McCarthy for 65 mill, over 12 mdr. Dyrt indkøb, men bestemt det rigtige valg til målmandsposten. han er lige blevet udtaget til Englands landshold.

Coby Arthur for 4 mill. Et ungt angrebstalent på 17 år, som jeg håber på bliver en stor profil om et par år.

Alex Schalk for5,75 mill. En okay backup angriber, som også kan bruges som off. midt, hvis der kommer skader.

Andre Wisdom lejet for sæsonnen.

Ud er røget.

Jordi Gomez for 13 mill. til CPR.
Mike Pollitt til Reading for 142.000
har lejet mange ungdomsspillere ud.




om du spiller med holdet eller ej. har du spildt rigtig mange penge, i købene af Kusk og Emil Larsen.
Hvis du nærstudere deres kontrakter har de hver især frikøbs klausuler på henholdsvis 4 mio og 7.5 mio.
så i min verden er det nogle spildte penge.
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #7: 05 Dec 2013, 13:58 »

Skal hjem og starte med Wigan, hvis i har nogle gode tips så må i meget gerne skrive nogle til mig Smiley og hvor meget transferbudget i fik da i rykkede op.

Og har i prøvede det her når i prøver leje en spiller kan i ikke, den bliver lidt gennemsigtig så man ikke kan sende lejekontrakten.

Og problemet er at når jeg ikke kan leje spillere er det ret svært at spille med små klubber
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #8: 06 Dec 2013, 11:44 »

Skal hjem og starte med Wigan, hvis i har nogle gode tips så må i meget gerne skrive nogle til mig Smiley og hvor meget transferbudget i fik da i rykkede op.

Og har i prøvede det her når i prøver leje en spiller kan i ikke, den bliver lidt gennemsigtig så man ikke kan sende lejekontrakten.

Og problemet er at når jeg ikke kan leje spillere er det ret svært at spille med små klubber

Det er fordi klubben ikke vil leje spilleren ud.
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #9: 06 Dec 2013, 13:12 »

Det er fordi klubben ikke vil leje spilleren ud.
Undskyld det var bare mig der var blind zaha var allerde lejet ud
Logged

Cawersk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #10: 15 Dec 2013, 16:55 »

Er også startet med Wigan..
Synes kvaliteten i truppen til start var god, men der manglede godt nok noget bredde. Angrebet haltede, hvor kun Holt havde kvalitet til Championship (måske prl).
Har spillet de første 3 kampe ud over venskabskampe og er startet ok. Har vundet mod Barnsley og Bournemouth i Championship, scorer mange mål, men forsvaret er ikke så stabilt, men fik klø af United 1-5 i Community Shield.

Indkøb:
Alberto Cerri (ST) - 7.25mio
Mario Pugliese (CM) - 5.75mio
Richairo Zivkovic (ST) - 5mio
Dória (DC) - 62.5mio
Rhoys Williams (DL) - 8.5mio
Adam Matthews (DR) - 17mio

107mio i alt.

Ud:
Roger Espinoza - 27mio
Rob Kiernan - 780k
Emmerson Boyce  - 1mio
Mike Pollit - 100k
+ lån

29mio i alt
Logged

Waaah

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #11: 04 Jan 2014, 15:43 »

Ny omgang med Wigan til mig.
5 spillere er hentet ind.

Carles Planas VB (Barcelona 1.65 mio)
Cristian Tello OMH (Barcelona 75 mio)
Grant Hanley FC(Blackburn 55 mio)
Anthony Annan DM(Schalke 3.5 mio)
Connor Wickham ANC(Sunderland 40 mio)

jeg spiller en 4-1-2-2-1 hvor jeg primært fokusere på at spille over kanterne og slå en masse indlæg mod en "stor" target man inde i boksen.
Jeg har kun spillet en kamp, men den vandt jeg 4-1 over Barnsley. selvom jeg efter 51 min. fik et rødt kort.

Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #12: 07 Jan 2014, 01:04 »

Er der nogle der har prøvet at rykke op med Wigan, og evt. kan svare på hvad man får af transferbudget i anden sæson?
Logged

JeppeV
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #13: 09 Jan 2014, 14:45 »

Man skal, hvis man starter med Real Sociadad være opmærksom på at Arsenal har nogle meget lukrative klausuler på Vela. De kan hente ham for 30mio og får 50% af transfer. De henter ham konsekvent hvis han gør det godt. Det kan ødelægge et godt save :s
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #14: 18 Jan 2014, 10:50 »

Hvad i alverden har det med Wigan at gøre?
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010