home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 479 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  [30] Byens Hold
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint
Forfatter Emne: [30] Byens Hold  (Læst 34371 gange)
Dida
Gæst
 
Sv: [29] Byens Hold
« Svar #105: 13 Nov 2013, 14:05 »



Gruppespillet kalder
FC København kunne i dag spille sig i Champions League gruppespillet, efter en sammenlagt 3:2 sejr over Tel-Aviv fra Israel. 

27l08l2014 - Østerbro, København

 FCK har fået en god start på årets Champions League, og lagde ud med en sammenlagt 10:0 sejr over Ventspils. Efter sejren over det lettiske hold, galt det Tel-Aviv fra Israel. Den første kamp skulle spille i Israel på Bloomfield, hvor 14.413 tilskuere var mødt op. FC København var favoritter til at vinde opgøret, og det viste de også med det samme. Der gik nemlig ikke ret mange minutter, før Jacob Dehn kunne heade bolden i kassen, og gøre det til 0:1. FCK dominerede, men det blev ikke til flere mål i første halvleg. Efter pausen  forsatte FCK, og med et kvarter tilbage af kampen, kunne Nicklas Helenius gøre det til 0:2. Det lignede længe en sikker FCK sejr, men med et minut tilbage af kampen, modtog Jacob Dehn sit andet gule kort, og måtte derfor forlade banen. Tel-Aviv pressede derefter på, og dybt inde i overtiden gjorde Harush det til 1:2, som kampen også endte.

Efter 1:2 sejren på Bloomfield, skulle returopgøret spilles i Parken. Her var der mødt hele 38.076 tilskuere op, og de skabte en rigtig flot stemning. De københavnske fans fik dog et chok, da Ben-Zaken scorede efter 12 minutter, og gjorde det til 0:1 for Tel-Aviv. FCK pressede derefter på for at få en udligning, og efter en lille halvtime bar det frugt, da Rúrik Gíslason blev nedlagt i feltet, og der blev dømt straffespark. Gíslason tog sig selv af sparket, og gjorde det sikkert til 1:1. FCK forsatte deres dominans, og med en skudstatistik på 32:4 i FCK's favør, var det bestemt ikke ufortjent, at FCK løb med den sammenlagte sejr på 3:2. 
Logged

sebber1234
Gæst
 
Sv: [29] Byens Hold
« Svar #106: 13 Nov 2013, 14:32 »

Supergod blog du har lavet! Kigger helt sikkert med Smiley

Dog lige en lille bemaerkning: Har lagt maerke til at du bruge ordet "hele" mange gange i hver opdatering. Proev at skift det ud med noget andet. Det vil ihvertfald ifoelge mig goere bloggen endnu bedre.

Bare min mening Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [30] Byens Hold
« Svar #107: 14 Nov 2013, 12:38 »

Tusind tak skal du have Sebber, og godt du følger med Smiley
Kan godt se hvad du mener, og nu når jeg selv har kigget det igennem kan jeg godt se jeg bruger det lidt for ofte, så det vil jeg forsøge at skære ned på i fremtiden Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [30] Byens Hold
« Svar #108: 15 Nov 2013, 15:30 »

DÅRLIG NYHED!
Af uforklarlige årsager, kan jeg ikke indlæse mit save. Heldigvis har jeg lavet en backup af savet, men den er dog senest lavet lige før transfervinduet, hvilket er et godt stykke tilbage. Men jeg vil forsøge at spille mig frem til det punkt jeg er i bloggen, og så må jeg gemme før det forskellige kampe og forsøge at lave nogenlunde de samme handler. Når jeg er kommet frem til det tidspunkt, som jeg er i bloggen nu, laver jeg lige en opdatering, så i kan se hvordan det er gået i det stykke tid, hvor jeg har spillet frem. Håber det er i orden Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [30] Byens Hold
« Svar #109: 25 Nov 2013, 16:26 »

Kan simpelthen ikke spille mig frem, så det passer med hvor jeg var nået i bloggen, så derfor har jeg valgt at stoppe blog, da jeg efterhånden også har mistet lysten til dette save Smiley
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010