home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 362 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Ratings (stjerner) af egne spillere
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Ratings (stjerner) af egne spillere  (Læst 2130 gange)
Halkjær
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Ratings (stjerner) af egne spillere
« : 20 Okt 2013, 23:57 »

Hey folkens

Har oplevet dette i samtlige af de 3 spil, som jeg har oprettet i dem'en:

Når jeg starter spillet har spillerne fine ratings (stjerner), men efter et åar tryk på fortsæt knappen og et par uger inde i spillet. Så er alle spillerne faldet markant i rating, fleste er under 3 stjerner, selv om jeg FX er Chelsea.

John Terry starter fx på 4 stjerner, men falder lynhurtigt til 2½. Det er sket efter en uges tid i spillet, på den tid er min træner, som vurderer ham og klubbens ry uændre. Ret underligt!

Det gør det rimelig umuligt at sammenligned med ratings på de spillere jeg scouter.

Andre der har oplevet det samme? Og ved om det er en bug eller hvad skyldes?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Ratings (stjerner) af egne spillere
« Svar #1: 21 Okt 2013, 00:15 »

Hej Brian, hmm ikke en bug jeg har hørt om før, men lyder da bestemt som en bug i spillet, sådan som du beskriver det.
Eneste, jeg kan komme på, ud over en bug, er hvis du har kigget på stjerner, fra forskellige scouts/trænere.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ratings (stjerner) af egne spillere
« Svar #2: 21 Okt 2013, 00:40 »

Har fuldstændig det samme i Arsenal.. Alle har fine ratings til at state med, og falder så drastisk ned alle sammen.
Logged


Halkjær
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Ratings (stjerner) af egne spillere
« Svar #3: 05 Nov 2013, 19:18 »

Det rigtige spil må nu være spillet en del timer af de fleste FM fans...

Andre end mig som stadig har ekstrem lav vurdering af egne spillere, men faktisk også af spillere som man scouter?

Her snakker jeg om spillere, som man 100% ved at rigtige gode, som måske kun får 2½ stjerne eller lignende.

Takker for jeres inputs Smiley
Logged

TheWulf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Ratings (stjerner) af egne spillere
« Svar #4: 05 Nov 2013, 19:54 »

Hvilket hold er du? Det er jo i forhold til dine egne spillere.

Er man for eksempel Real Madrid, så er det de færreste der får 5 stjerner, da det er de færreste der har samme CA/PA som Ronaldo.
Logged

Halkjær
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Ratings (stjerner) af egne spillere
« Svar #5: 05 Nov 2013, 20:04 »

Jeg er fx Tottenham...

Gylfi får kun 2½ stjerner, Sandra 3, Verthongen 3 osv...
Logged

TheWulf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Ratings (stjerner) af egne spillere
« Svar #6: 05 Nov 2013, 21:16 »

Det må vel være i forhold til hvor gode Eriksen og Lamela potentielt kan blive. Men de skal heller ikke have meget mere end det?
Logged

gleivb
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Ratings (stjerner) af egne spillere
« Svar #7: 19 Nov 2013, 18:52 »

Jeg har præcis det samme problem. Jeg troede at det var pga. skaderne, men det er det vidst ikke. Jeg håber det er en bug, fordi jeg vil gerne ha' at mine har som minimum 3 stjerner. F* irriterende at købe en fire stjernet spiller, bare for at se ham ende på 2½ efter et par uger.
Logged

You'll never walk alone!

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ratings (stjerner) af egne spillere
« Svar #8: 30 Nov 2013, 12:09 »

Hey folkens

Har oplevet dette i samtlige af de 3 spil, som jeg har oprettet i dem'en:

Når jeg starter spillet har spillerne fine ratings (stjerner), men efter et åar tryk på fortsæt knappen og et par uger inde i spillet. Så er alle spillerne faldet markant i rating, fleste er under 3 stjerner, selv om jeg FX er Chelsea.

John Terry starter fx på 4 stjerner, men falder lynhurtigt til 2½. Det er sket efter en uges tid i spillet, på den tid er min træner, som vurderer ham og klubbens ry uændre. Ret underligt!
 
Det gør det rimelig umuligt at sammenligned med ratings på de spillere jeg scouter.

Andre der har oplevet det samme? Og ved om det er en bug eller hvad skyldes?
Så længe jeg bruger scouts/coach med 20/20 i at bedømme potentiale og evne synes jeg ikke jeg oplever slående fejl.

Men, husker for år tilbage, da Ledley King spillede i Spurs og var ude af form (var han jo tit pga. skader). Han var vurderet til 2½ stjerne. Da han efter flere flotte præstationer i streg var han pludselig vurderet til min bedste forsvarsspiller og 3½ stjerne. Spørgsmålet er om manglende kamptræning koster niveau, for han steg jo ikke just i hans skills - ikke nævneværdigt i hvert fald. Og måske en spiller der virkelig præsterer vurderes højere end en spiller, der ej præsterer. I hvert fald indenfor et rimeligt niveau - for selvfølgelig vil Sergio Ramos være bedre end Smalling, selvom Smalling præsterer bedst, hvor det måske er anderledes, når han duellerer med Kompany.

Og en rettelse (tror jeg). Er sikker på spilleren ikke vurderes ud fra potentialet, men ift. hvor dygtig spiller han kan blive på den aktuelle position. Selvom man har 200 i potentiale, kan de forskellige skills være sammensat så uheldigt at en 150 potentiale mand kan være markant bedre!
Logged

traiz
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Ratings (stjerner) af egne spillere
« Svar #9: 30 Nov 2013, 12:55 »

Hvilket hold er du? Det er jo i forhold til dine egne spillere.

Er man for eksempel Real Madrid, så er det de færreste der får 5 stjerner, da det er de færreste der har samme CA/PA som Ronaldo.

Som The Wulf ganske rigtigt siger, er det i forhold til 1. holdets "gennemsnit", hvis man kan kalde det det.

Det er så umiddelbart scoutens vurdering af om spilleren er en klar forbedring af den nuværende trup eller ej.

Hvis ens scouts har dårlige stats skal man selvfølgelig lige tage vurderingen med en gran salt! Smiley
Logged

TSG 1899 Hoffenheim

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010