home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1157 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Manchester United
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 73878 gange)
Swizz CataR
Manager

Sv: Manchester United
« Svar #105: 17 Mar 2014, 00:58 »

Jeg er også gået i gang med United efter den nye update. Jeg har netop ramt 1. januar, og indtil videre går det sgu meget godt. 1 nederlag er alt det er blevet til, og så en række uafgjorte kampe. Jeg har hidtil været det bedste hold i stort set alle kampe, og faktisk formået at udspille både Chelsea og City, der dog begge på få chancer formåede at få uafgjort - utrolig surt.

Jeg spiller med en 4-2-3-1 opstilling, hvor Mata, Rooney og Kagawa ligger centralt lige bag Van Persie. Det har fungeret strålende. Her midt i sæsonen er de fire spilleres stats samlet følgende:

Van Persie: 22(1) kampe, 23 mål, 8 assist
Rooney: 21(3) kampe, 11 mål, 7 assist
Kagawa: 24(1) kampe, 7 mål, 12 assist
Mata: 22(1) kampe, 9 mål, 5 assist

Januzaj var udset som førstereserve for de tre, men han er hårdt presset af Valencia. Deres stats er:
Januzaj: 6(11) kampe, 2 mål, 3 assist
Valencia: 10(9) kampe, 9 mål, 7 assist

Oprindelig overvejede jeg at sælge Valencia da jeg ikke spiller med nogen kanter, men når han præsterer sådan, så er det svært ikke at være begejstret! Smiley Bredden holdes af backsne, der hidtil til sammen har præsteret 7 mål og 19 assist Smiley

Alt jeg har købt hidtil er Danilo fra Porto som backup til Rafael på højrebacken mens jeg har solgt Hernandez og Nani.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #106: 17 Mar 2014, 07:50 »

har ingen erfaring med dem men har læst mig til at shaqiri kan blive forholdsvis god Smiley vil sige du skal tage ham der passer bedst til den måde du vil spille på Smiley

har selv købt pugliese og doria, dog bruger jeg dem begge som back up Smiley på venstre back tog jeg Ben davies istedet for shaw, selvom shaw bliver rigtig god Smiley
Olay tænker lige over hvem jeg køber skal først spille igen om aften. Smiley

Nåh du har dem også? Doria bliver vild og pugliese var gratis en bliver en fin spiller Smiley ben Davies er også rigtig god, men jeg har haft fornøjelsen af Luke shaw da jeg spille med southamton og derfor købte jeg ham Smiley

Beckham23
Ynglingespiller

« Svar #107: 17 Mar 2014, 10:13 »

Jeg er også gået i gang med United efter den nye update. Jeg har netop ramt 1. januar, og indtil videre går det sgu meget godt. 1 nederlag er alt det er blevet til, og så en række uafgjorte kampe. Jeg har hidtil været det bedste hold i stort set alle kampe, og faktisk formået at udspille både Chelsea og City, der dog begge på få chancer formåede at få uafgjort - utrolig surt.

Jeg spiller med en 4-2-3-1 opstilling, hvor Mata, Rooney og Kagawa ligger centralt lige bag Van Persie. Det har fungeret strålende. Her midt i sæsonen er de fire spilleres stats samlet følgende:

Van Persie: 22(1) kampe, 23 mål, 8 assist
Rooney: 21(3) kampe, 11 mål, 7 assist
Kagawa: 24(1) kampe, 7 mål, 12 assist
Mata: 22(1) kampe, 9 mål, 5 assist

Januzaj var udset som førstereserve for de tre, men han er hårdt presset af Valencia. Deres stats er:
Januzaj: 6(11) kampe, 2 mål, 3 assist
Valencia: 10(9) kampe, 9 mål, 7 assist

Oprindelig overvejede jeg at sælge Valencia da jeg ikke spiller med nogen kanter, men når han præsterer sådan, så er det svært ikke at være begejstret! Smiley Bredden holdes af backsne, der hidtil til sammen har præsteret 7 mål og 19 assist Smiley

Alt jeg har købt hidtil er Danilo fra Porto som backup til Rafael på højrebacken mens jeg har solgt Hernandez og Nani.

Lyder som et fedt spil du har gang i.

Hvilke roller har de tre bag Van Persie?
Og er dine backs wingbacks?
Har du evt. et ss af din taktik?

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller

« Svar #108: 17 Mar 2014, 18:29 »

Olay tænker lige over hvem jeg køber skal først spille igen om aften. Smiley

Nåh du har dem også? Doria bliver vild og pugliese var gratis en bliver en fin spiller Smiley ben Davies er også rigtig god, men jeg har haft fornøjelsen af Luke shaw da jeg spille med southamton og derfor købte jeg ham Smiley

Davies skulle jeg prøve, da jeg har prøvet Shaw i et Arsenal save jeg har inden der kom transfer update Smiley
Glæder mig til at se både Doria og Pugliese udvikle sig Smiley

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #109: 17 Mar 2014, 19:08 »

Davies skulle jeg prøve, da jeg har prøvet Shaw i et Arsenal save jeg har inden der kom transfer update Smiley
Glæder mig til at se både Doria og Pugliese udvikle sig Smiley
Nåh okay er det derfor du købte ham Smiley.
Doria bliver vild han skal være back up for mig for balanta Smiley skal køre med Jones balanta doria og smalling i min anden sæson

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller

« Svar #110: 17 Mar 2014, 19:53 »

Nåh okay er det derfor du købte ham Smiley.
Doria bliver vild han skal være back up for mig for balanta Smiley skal køre med Jones balanta doria og smalling i min anden sæson

jep det er det,  for at prøve andre spillere end dem jeg har prøvet. det giver også lidt en udfordring i sig selv Smiley
jeg køre med jones og smalling, backup er evans og doria Smiley men rotere en del i forsvaret så alle man er klar hvis der kommer en skade f.eks. Smiley

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #111: 17 Mar 2014, 19:56 »

jep det er det,  for at prøve andre spillere end dem jeg har prøvet. det giver også lidt en udfordring i sig selv Smiley
jeg køre med jones og smalling, backup er evans og doria Smiley men rotere en del i forsvaret så alle man er klar hvis der kommer en skade f.eks. Smiley

Nåh okay, men man skal passe på med at handle for meget ind så kan det hurtigt blive kedeligt Smiley

Beckham23
Ynglingespiller

« Svar #112: 17 Mar 2014, 19:58 »

Spiller i samme taktik hver gang? Tænker ude/hjemme osv.

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller

« Svar #113: 17 Mar 2014, 20:33 »

Spiller i samme taktik hver gang? Tænker ude/hjemme osv.

jeg gør og så selvfølgelig med udråb efter hvem jeg møder Smiley

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller

« Svar #114: 17 Mar 2014, 20:34 »

Nåh okay, men man skal passe på med at handle for meget ind så kan det hurtigt blive kedeligt Smiley

ja det kan hurtigt blive kedeligt hvis man bare køber mange spillere Smiley

Swizz CataR
Manager

« Svar #115: 18 Mar 2014, 07:57 »

Lyder som et fedt spil du har gang i.

Hvilke roller har de tre bag Van Persie?
Og er dine backs wingbacks?
Har du evt. et ss af din taktik?

De to i siderne er begge blot normale offensive midtbanespillere, mens Rooney (lige bag Van Persie) er skyggeangriber. Jeg spiller ikke med nogen shouts eller andre indstillinger.

Mine backs er begge fullbacks sat til offensiv. Tanken er at backsne sørger for bredde og derudover offensivt spil sammen med de tre bag angriberen. Carrick og Fellaini skal mest af alt holde balancen. Jeg så desuden lige en statistik der sagde, at mine to backs er de to spillere der løber mest per kamp i hele ligaen.

Her er et SS:

Jeg spiller altid med samme taktik, ændrer intet fra kamp til kamp. Til dels er jeg doven, og til dels ser jeg holdet som stærkt nok til at dominere, uanset hvem jeg spiller mod. Går det dårligt i kampen ændrer jeg til nøds på taktikken fra "kontroller" til enten "kontra" (hvis modstanderen presser voldsomt på) eller "offensiv" (hvis jeg bare mangler at få bolden i kassen NU).
« Seneste Redigering: 18 Mar 2014, 07:58 af Swizz CataR » Logged

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #116: 21 Mar 2014, 15:35 »

Jeg er også startet med Manchester United og fået spillet første sæson. Brugte samme taktik som Swizz CataR bare med en fremskudt angribere i stedet. Det fungerede super, hvor specielt de tre offensivemidtbanesp illere gjorde det fremregnende. Jeg vandt mesterskabet rimelig sikkert med otte point ned til Chelsea. Charity Shield blev også vundet, mens jeg røg ud i Champions League på straffespark til Juventus i første runde. I cuppen stillede jeg med reserver og nåede til semifinalen i begge. Så alt i alt en okay sæson.

Af indkøb købte jeg Luke Shaw og Maximilian Arnold. Begge gjorde det rigtigt godt. Ud røg Hernandez, Young, Buttner og Flecther. Her til den anden sæson har jeg hentet følgende:

Ind:
Alex McCarthy
Ryan Bertrend
Kyriakos Papadopoulos
Ryan Gauld
Will Hughes
Sergie Aurier
+ nogle regens

Ud:
Nani
Antonio Valencia
Anderson
Ben Amos
Tom Cleverley

Var ikke meget for at sælge Cleverley da han er egen evl. Men da hans kontrakt udløb og jeg ikke mente den løn han ville have var det værd solgte jeg ham for 100 millioner. Desuden ville han også være førsteholdsspiller, hvilket jeg ikke ser ham god nok til.
« Seneste Redigering: 21 Mar 2014, 15:37 af Boerre » Logged

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #117: 21 Mar 2014, 16:28 »

Bore og swizz

Har i ikke holdinstillinger i den taktik?

Og har i personlige indstillinger på de 3 offensive?

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #118: 21 Mar 2014, 16:42 »

Bore og swizz

Har i ikke holdinstillinger i den taktik?

Og har i personlige indstillinger på de 3 offensive?
Jeg har ingen indstillinger overhovedet og mine offensive spillere spillede sindsyg godt.

Swizz CataR
Manager

« Svar #119: 25 Mar 2014, 05:49 »

Jeg har heller ingen indstillinger Smiley

Jeg har nu færdigspillet første sæson, og synes det gik meget godt. Efter en tæt første halvsæson hvor især Southampton viste sig som et stærkt hold, så faldt alle konkurrenterne lidt sammen i foråret, mens jeg - med hiv og sving - formåede at holde formen kørende indtil de sidste 10 kampe. Det betyd at jeg havde slået et kæmpe hul og endte med at sikre mig PL trofæet hele 6 runder før tid. Jeg endte med at vinde med 18 point ned til Chelsea på andenpladsen (92 vs. 74).

Yderligere vandt jeg Capital One Cuppen, mens jeg allerede tidligt blev slået ud i FA Cuppen af Swansea. Alt i alt ok, når jeg så modsat gik rigtig langt i Champions League. Efter at have udraderet alle i gruppen og endt på 16 point (kun uafgjort ude mod PSG) var jeg så heldig først at trække Celtic. Det var naturligvis en sikker sejr, hvorefter jeg så skulle op imod Bayern. I første kamp var Fellaini og Rooney ude med karantæne, men alligevel formåede jeg at vinde hele 3-1 hjemme. Før kampen på udebane blev jeg så omsider ramt af skader. RvP ude resten af sæsonen pånær én kamp samt Januzaj og Vidic ude i en periode. Anden kamp blev en kamp for at sikre overlevelse, og den endte heldigvis kun 1-2, hvorfor jeg samlet gik videre.

I semifinalen stod der Barcelona på menuen. Alt gik galt fra start og midtvejs i første halvleg var jeg bagud 0-2 ude. Jeg var så småt ved at tænke at det var det, da jeg virkelig ikke havde meget spil, men i anden halvleg vendte det, og i sidste minut sikrede Valencia mig 2-2 på Camp Nou. Hjemme blev der derfor dækket stærkt op, og selvom jeg her var bedst, så endte kampen alligevel 0-0. Jeg kunne være ligeglad, jeg var i finalen hvor Real Madrid nu ventede!

Til finalen var RvP endelig tilbage, men dog langt fra topformen. Derudover manglede både Vidic og Rafael, der havde været virkelig godt spillende hele sæsonen. Rooney havde yderligere også været ude nogle kampe, og jeg var generelt ikke i for godt gear. Det udnyttede Real til fulde. Kampen endte 0-3 og jeg fik en skuffende slutning på en ellers fantastisk sæson!

I transfervinduet har jeg nu haft travlt. Flere aldrende spillere fik lov at smutte. Vidic, Ferdinand, Giggs fik alle lov at smutte ved kontraktudløb mens Anderson, Young og Lindegaard alle var klar til at blive solgt fra første transferdag. Dertil kom Zaha, der hverken passede ind i systemet eller for den sags skyld havde evnerne i min optik.

Jeg tænkte at lade Powell komme ind omkring holdet, selvom hans sæson hos Wigan havde været blandet. Et hurtigt lejetilbud fra Everton gjorde dog, at jeg ombestemte mig. I stedet valgte jeg at hente Andrea Poli ind fra Milan, hvorfor han nu går ind på midtbanen sammen med Carrick, Fellaini og Fletcher. Samlet set en rigtig udmærket central midtbane når fokusset vel at bemærke ligger på det defensive arbejde. Som yderligere backup kan Cleverley få lidt spilletid, selvom jeg regner med at skubbe ham frem som backup på den offensive midtbane i denne sæson.

Begge mine backs spillede en super sæson sidste sæson, men alligevel blev det her at jeg valgte at lave ændringer. Evra var fantastisk, men med 33 år på bagen følte jeg mig nødsaget til at sikre mig mod fremtiden. Buttner gjorde det udmærket, men ville aldrig blive første valg, og da kvalitet var vigtigere end penge, så valgte jeg at forlænge med Evra og skille mig af med Buttner. Ind er i stedet kommet Alex Sandro fra Porto. Jeg håber han vil blive et stort hit. Oprindeligt gik jeg efter Shaw, men han var for dyr til min smag. Til sammenligning fik jeg Alex Sandro for blot 100 mio.

På højrebacken er der også sket noget. PSG bød 300 mio for Rafael, hvilket jeg ikke kunne sige nej til, trods at han havde en fantomsæson. Dels spillede Danilo også rigtig godt sidste sæson, og dels havde jeg i forvejen forhørt mig om prisen på Nathaniel Clyne. Clyne blev istedet hentet ind for 130 mio og jeg fik en god fortjeneste.

Sidst så har Lindegaard også forladt klubben efter at være utilfreds med den lave mængde spilletid. I stedet bliver Sam Johnstone hevet op som reserve hvis alt går galt. Også Angelo Hernandez og Michael Keane er hevet op til førsteholdet i den kommende sæson, hvor Welbeck især skal spille godt for ikke at blive overhalet.
« Seneste Redigering: 25 Mar 2014, 05:51 af Swizz CataR » Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010