manutdman
|
|
Hvis du får ondt skal du da helt sikkert stoppe med det, og sætte dig på en stol istedet? Jeg sidder altid i en stol når jeg spiller FM. Okay tak tror jeg prøver sidde på en stol og lægge bærbaren på et bord
|
|
|
|
|
|
|
|
whispers
|
|
Hvordan kan det være at en spiller som f.eks vitinho ikke vil til liverpool men gerne vil til monaco selvom de har et lavere rep? Hvad spiller egentlig ind?
|
|
|
|
|
|
|
|
Svartovich
Gæst
|
|
Hvad skal det sige? Kan jeg så ikke bruge ham eller er han bare væk nogle få dage af gangen?
|
|
|
|
|
|
|
|
Nibali
|
|
Hvad skal det sige? Kan jeg så ikke bruge ham eller er han bare væk nogle få dage af gangen? Betyder det ikke bare, at for at opretholde sit argentinske statsborgerskab, skal han vende tilbage til landet? Du er Arsenal, kan jeg se, så for dig er det vel ligegyldigt om han har argentinsk statsborgerskab?
|
|
|
|
DYDERNE- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN
|
|
|
|
ptrN
|
|
Hvad skal det sige? Kan jeg så ikke bruge ham eller er han bare væk nogle få dage af gangen? Det betyder vel bare at for at han kan få argentinsk statsborgerskab(som han er 730 dage fra at opnå) skal han vende tilbage til Argentina inden 61 dage. Ellers udløber muligheden nok.
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
Svartovich
Gæst
|
|
Aaaarh, tak for svarene begge to. Det giver jo fin mening, havde en eller anden idé om han ikke måtte være i England, hvis han ikke "boede" i Argentina hver 60. dag eller sådan noget. Ved det lyder helt åndssvagt.
|
|
|
|
|
|
|
|
vijofrech
Odds-hjælper
|
|
Aaaarh, tak for svarene begge to. Det giver jo fin mening, havde en eller anden idé om han ikke måtte være i England, hvis han ikke "boede" i Argentina hver 60. dag eller sådan noget. Ved det lyder helt åndssvagt.
haha lol det ville da være dumt hvis det var sådan men blev selv helt forvirret da jeg så billedet
|
|
|
|
|
|
|
|
22
|
|
Hvordan får jeg hurtigst vendt holdet til en ny taktik? - 'Mere kamptræning' eller 'mindre kamptræning'?
|
|
|
|
|
|
|
|
El Cubo
|
|
Hvordan får jeg hurtigst vendt holdet til en ny taktik? - 'Mere kamptræning' eller 'mindre kamptræning'? Fuldskrue på kamptræning, sæt selvfølgelig fokus til taktikker. udover det skal du have en dygtig taktisk træner
|
|
|
|
|
|
|
|
22
|
|
Takker blev lidt i tvivl da jeg så en random opstartsguide der sagde at man skulle sætte kamptræning ned.. :s og en dygtig taktisk træner er jo logisk selvom jeg ikke lige havde regnet den ud haha..
|
|
|
|
|
|
|
|
whispers
|
|
Hvordan får jeg hurtigst vendt holdet til en ny taktik? - 'Mere kamptræning' eller 'mindre kamptræning'? Sæt taktikken i alle 3 taktik slots
|
|
|
|
|
|
|
|
Krustan
|
|
hvordan går jeg ind og ser en liste over alle afgangsspillere der er kommet til min klub? også dem jeg har solgt osv.
|
|
|
|
|
|
|
|
Angel3DG
|
|
Er det muligt at købe og have 2x FM14 på sin steam account, altså hvis man har købt fm 2 gange ? :O
|
|
|
|
Danmark - Brøndby <3 England - Liverpool <3
|
|
|
|
22
|
|
Nogen der kan forklare hvorfor mine målmænd konsekvent falder i kreativitet? Også selvom de stiger i alt andet, så falder de stadig i kreativitet..
|
|
|
|
|
|
|
|
|