home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 1037 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmålstråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 57 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden  (Læst 199341 gange)
Angel3DG
Førsteholdsspiller

Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #375: 08 Feb 2014, 20:44 »

Ellers ville der jo ikke være nogen grund til at træne ham Wink
Tænkte bare på om det kun trænede ham sådan at det ville være ham mere naturligt at spille som "sweeper målmand"

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #376: 08 Feb 2014, 20:57 »

Tænkte bare på om det kun trænede ham sådan at det ville være ham mere naturligt at spille som "sweeper målmand"
Ingen der kan bekræfte om man både træner sin målmands stats eller om det kun er hans position som sweeper målmand der bliver trænet hvis man sætter hans trænings fokus på "sweepermålmand - medium" feks. Smiley

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Svartovich
Gæst

« Svar #377: 08 Feb 2014, 21:19 »

Ingen der kan bekræfte om man både træner sin målmands stats eller om det kun er hans position som sweeper målmand der bliver trænet hvis man sætter hans trænings fokus på "sweepermålmand - medium" feks. Smiley
Sweepermålmand er en rolle, som fokuserer på hurtighed, førsteberøring etc., og han vil derfor fokusere mere på dette. Det har intet med position at gøre, det er en rolle, som på alle andre positioner. Smiley

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #378: 08 Feb 2014, 21:27 »

Sweepermålmand er en rolle, som fokuserer på hurtighed, førsteberøring etc., og han vil derfor fokusere mere på dette. Det har intet med position at gøre, det er en rolle, som på alle andre positioner. Smiley
Selvfølgelig er det da det Smiley fik åbenbart forklaret mig forkert, men det vil altså sige at det også træner nogle af hans stats og ikke kun træner rollen Smiley
Er der et sted hvor man kan se hvilke stats der så er fokus på igennem træning af rolle? hvis man træner ham som målmand i stedet?

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #379: 08 Feb 2014, 21:31 »

Hej vil starte et game med man utd, men hvordan får jeg vinter transfer med?

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #380: 08 Feb 2014, 21:33 »

Selvfølgelig er det da det Smiley fik åbenbart forklaret mig forkert, men det vil altså sige at det også træner nogle af hans stats og ikke kun træner rollen Smiley
Er der et sted hvor man kan se hvilke stats der så er fokus på igennem træning af rolle? hvis man træner ham som målmand i stedet?
Kan godt se at der bliver fremhævet de vigtige Stats for en sweeper målmand hvis man beder ham om at træne den rolle, men betyder det så også at de stats bliver trænet samtidig med rollen som sweeper målmand?

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #381: 08 Feb 2014, 21:36 »

Hej vil starte et game med man utd, men hvordan får jeg vinter transfer med?
http://www.fmscout.com/q-10266-FM14-Transfers--Data-Update-Packs-bypr0.html

Download den og følg instrukserne der inde. :-)

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #382: 08 Feb 2014, 21:38 »

22
Landsholdsspiller

« Svar #383: 08 Feb 2014, 21:48 »

Kan godt se at der bliver fremhævet de vigtige Stats for en sweeper målmand hvis man beder ham om at træne den rolle, men betyder det så også at de stats bliver trænet samtidig med rollen som sweeper målmand?

Hvis du sætter hans træningsfokus til 'sweeper målmand' så vil han bl.a. stige (mere) i førsteberøring og hurtighed, sammen med de andre stats der er highlightet. Der er ikke nogen position der hedder 'sweeper målmand'. Smiley

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #384: 08 Feb 2014, 21:53 »

Hvis du sætter hans træningsfokus til 'sweeper målmand' så vil han bl.a. stige (mere) i førsteberøring og hurtighed, sammen med de andre stats der er highlightet. Der er ikke nogen position der hedder 'sweeper målmand'. Smiley
Snakker heller ikke om position Smiley Beklager hvis det kom til at lyde sådan i tidligere indlæg, mente kun rolle og stats.
Men det vil sige alle de stats der har en farvet markering når man han sat hans fokus til sweeper målmand er dem der bliver trænet? Der er bla. blå,grøn og lyseblå farve markeringer? Smiley

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #385: 08 Feb 2014, 21:58 »

Ja det er.

Svartovich
Gæst

« Svar #386: 09 Feb 2014, 01:03 »

Du kan ikke træne en rolle uden at træne stats. Den måde han træner til rollen på er nemlig ved at forbedre de nødvendige stats. Smiley

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #387: 09 Feb 2014, 02:45 »

Du kan ikke træne en rolle uden at træne stats. Den måde han træner til rollen på er nemlig ved at forbedre de nødvendige stats. Smiley
Okay det er super Smiley og tak for svar Smiley

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Fynboen
Lilleputspiller
*

« Svar #388: 09 Feb 2014, 12:55 »

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan fjerne en spiller fra reserveholdet, hvis han har været gjort tilgængelig for reserveholdet tidligere i forbindelse med at komme tilbage fra en skade el.lign?
Jeg syntes umiddelbart kun jeg kan justere på den tid som spilleren er tilgængelig, men altså ikke fjerne ham helt  Sur

Fynbo med en kærlighed, på godt og ond til klubben over alle klubber, AGF

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #389: 09 Feb 2014, 12:57 »

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan fjerne en spiller fra reserveholdet, hvis han har været gjort tilgængelig for reserveholdet tidligere i forbindelse med at komme tilbage fra en skade el.lign?
Jeg syntes umiddelbart kun jeg kan justere på den tid som spilleren er tilgængelig, men altså ikke fjerne ham helt  Sur

Hvis han er gjort tilgængelig i eksempelvis 45 minutter pr. kamp, så du trykke på 45 minutter igen Smiley

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 57 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010