home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 927 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmålstråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 57 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden  (Læst 199255 gange)
manutdman
Førsteholdsspiller

Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #360: 03 Feb 2014, 13:17 »

Hej
Jeg spiller med 2 centrale midterforsvarer, men tit går den ene frem og presser lidt for meget (selvom jeg har en ankermand lige foran dem) så er der kun en midterforsvar og modstanderen plejer udnytte det til mål.

Man kan heller ikk markere "skærm mindre af" men det kan man hvis man skifter begge til begrænset midterforsvar det vil jeg gøre, men hvordan er det bedst at gøre dem til centrale, stoppere eller gøre den ene til opbakker.

Jeg er southampton og har José fonte og lovren i midterforsvaret

ptrN
Manager

« Svar #361: 03 Feb 2014, 13:32 »

Jeg syntes da at jeg har set ham i min? Huh
Det har du ikke, nej.

welbz is dat guy

DIYAR2660
Førsteholdsspiller

« Svar #362: 03 Feb 2014, 19:36 »

Hvis nu jeg har en ungdomsspiller på ca 16-18 år. Og der er to stjerner ved ''potentiale'' og i note: Denne spiller kan forbedre sig meget. Kan det så godt ende med at når han er 23-24 at han så er 4 stjerner i ''nuværende evner'' ??

Det vil være til stor hjælp da jeg er BIF

Tak til RCD For Et Skønt Signatur

Guldbrand
Blogmester

« Svar #363: 03 Feb 2014, 19:48 »

Hvis nu jeg har en ungdomsspiller på ca 16-18 år. Og der er to stjerner ved ''potentiale'' og i note: Denne spiller kan forbedre sig meget. Kan det så godt ende med at når han er 23-24 at han så er 4 stjerner i ''nuværende evner'' ??

Det vil være til stor hjælp da jeg er BIF

Ja, en spiller kan sagtens udvikle sig markant i forhold til den vurdering han får af talentspejderne.. Disse "vurderinger" skal altid taget med en gran salt..

Det der kan være afgørende for din spillers udvikling, er i særdeleshed hans personlighed samt målrettethed.. Og naturligvis den træning, tutoring og mængde spilletid du giver ham..

DIYAR2660
Førsteholdsspiller

« Svar #364: 03 Feb 2014, 19:53 »

Så f.eks. Ufuk Kekec kan sagtens blive en stjerne spiller?

Svartovich
Gæst

« Svar #365: 03 Feb 2014, 19:56 »

Ja, en spiller kan sagtens udvikle sig markant i forhold til den vurdering han får af talentspejderne.. Disse "vurderinger" skal altid taget med en gran salt..

Det der kan være afgørende for din spillers udvikling, er i særdeleshed hans personlighed samt målrettethed.. Og naturligvis den træning, tutoring og mængde spilletid du giver ham..
Hvis talentspejderen har en god potentiale bedømmelse, synes jeg det plejer at være en ret god rettesnor for hvad spillerens potentiale er. At målrettethed, træning osv. har betydning er rigtigt, men jeg ville aldrig købe en spiller med 1 stjerne i pot, uanset hvad hans personlighed osv. er. Smiley

Guldbrand
Blogmester

« Svar #366: 03 Feb 2014, 20:17 »

Så f.eks. Ufuk Kekec kan sagtens blive en stjerne spiller?

Aner ikke hvem han er, så det ved jeg ikke..

Hvis talentspejderen har en god potentiale bedømmelse, synes jeg det plejer at være en ret god rettesnor for hvad spillerens potentiale er. At målrettethed, træning osv. har betydning er rigtigt, men jeg ville aldrig købe en spiller med 1 stjerne i pot, uanset hvad hans personlighed osv. er. Smiley

Der er naturligvis grænser for hvor meget de kan udvikle sig i forhold til den vurdering talentspejderne giver ham. Men stjernerne bør aldrig være mere end en guidline, men såfremt spilleren har den rette kombination af stats og passer ind i taktikken, så bør en "dårlig vurdering" ikke afholde en fra at købe..

DIYAR2660
Førsteholdsspiller

« Svar #367: 03 Feb 2014, 20:20 »

Ufuk Kekec er en spiller i Bif's u19-hold som er 1 sølv. Og 1 guld. Altså Nuværende og Potentiale..

Svartovich
Gæst

« Svar #368: 03 Feb 2014, 20:21 »

Der er naturligvis grænser for hvor meget de kan udvikle sig i forhold til den vurdering talentspejderne giver ham. Men stjernerne bør aldrig være mere end en guidline, men såfremt spilleren har den rette kombination af stats og passer ind i taktikken, så bør en "dårlig vurdering" ikke afholde en fra at købe..
Enig i at det bare er en guideline, og jeg har før købt en spiller med dårlig vurdering. Men jeg nægter at tro på du vil købe en 17-årig angriber med en halv stjerne i pot, uanset hvilken spejder du sætter på ham. Er dog enig i at stjernerne bestemt ikke er det fulde billede, men det er et godt hjælpemiddel. Smiley

Guldbrand
Blogmester

« Svar #369: 03 Feb 2014, 20:28 »

Enig i at det bare er en guideline, og jeg har før købt en spiller med dårlig vurdering. Men jeg nægter at tro på du vil købe en 17-årig angriber med en halv stjerne i pot, uanset hvilken spejder du sætter på ham. Er dog enig i at stjernerne bestemt ikke er det fulde billede, men det er et godt hjælpemiddel. Smiley

Højst sandsynligt ikke.. Men jeg havde et tidligere spil med OB hvor Casper Radza var vurderet til 2½ stjerne, men endte op på en vurdering på 4 stjerner efter bare en halv sæson.

Med ham valgte jeg fuldstændig at se bort fra vurderingen, da jeg simpelthen syntes at hans stats var til meget mere end det. Han endte også med at stå fast i hele 1. sæson hvor det blev til et mesterskab.

Normalt er 2½ stjerne spillere ikke nogen jeg vil satse på, men nogle gange er jeg bare uenig med mine talentspejdere, og så kan jeg finde på at satse på spillerne alligevel..

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #370: 05 Feb 2014, 18:23 »

Jeg har en spiller, som ikke synes, at kunne restituere ordentligt. Han har 16 i udholdenhed, træningsbyrde på 'mellem' og er i tredje sæson.

Selvom der er en pause på 10 dage, synes jeg hele tiden, han ender på maks 94% procent før næste kamp. Han gjorde det ikke i sin første sæson, hvis jeg husker korrekt. Spilleren er Balanta, hvis det gør nogen forskel Smiley

Nogle der ved hvorfor, og hvordan jeg evt kan få ham til at restituere bedre? Smiley
« Seneste Redigering: 05 Feb 2014, 18:27 af ulle94 » Logged

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #371: 08 Feb 2014, 16:52 »

Kan sugar daddys ændre "status"? Altså fra at være feks background til foreground osv?

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #372: 08 Feb 2014, 19:17 »

Hjælp!!
Er der nogen der ved, hvordan man ser, hvordan ens hold står når de er i offensiven og i defensiven?
Det jeg prøver at finde er det andet billede på dette link: http://www.footballmanagerstory.com/best-fm-2014-tactics-surprising-4-3-3/
Håber der er nogle der kan hjælpe, eller bare forstår mit spørgsmål Smiley

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #373: 08 Feb 2014, 20:38 »

Hvis jeg træner min målmand med fokus som sweeper målmand, er det så også med til at forbedre nogle af hans stats? Smiley
Beklager dette måske dumme spørgsmål Peace

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #374: 08 Feb 2014, 20:42 »

Hvis jeg træner min målmand med fokus som sweeper målmand, er det så også med til at forbedre nogle af hans stats? Smiley
Beklager dette måske dumme spørgsmål Peace
Ellers ville der jo ikke være nogen grund til at træne ham Wink

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 57 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010