home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1280 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmålstråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 57 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden  (Læst 198626 gange)
manutdman
Førsteholdsspiller

Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #135: 29 Nov 2013, 11:04 »

Hej er der nogle af jer der ved noget om det her:

Jeg har tænkt mig spille med southampton og spille med en tiki taka taktik på hjemmebane, men på udebane vil jeg spille mere med kontra og direkte, men tror i det vil fungere at bruge så forskellige taktiker?

Og har hørt at på en tidspunkt kan man ikk bruge den samme taktik mere fordi modstanderne har læst den men hvor lang tid går der? Vil det hjælpe hvis jeg bruger 3 taktikker? Da det vil forvirre mine modstandere og de vil have svært ved at læse mine taktikker

Da det vil være umuligt for mig at lave en så god tiki taka taktik selv fordi jeg har svært ved taktikker
« Seneste Redigering: 29 Nov 2013, 11:06 af manutdman » Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #136: 29 Nov 2013, 20:36 »

Overvejer at spille med 2 angribere, og den ene er skarpretter hvilken rolle ville i foreslå den anden skulle have/spille   

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #137: 03 Dec 2013, 07:51 »

Oplevede noget lort igår.
Spiller et rigtig godt spil med FM 13 igår med southampton anden sæsson, men da jeg skal indlæse filen gider den ikk men heldigvis er der automatisk en back up fil, men når jeg spiller kampe stopper den.

Overvejer nu stærkt at købe FM14, driller den meget?

Mit andet problem er at jeg har en Toshiba bærbar der ikke er så god, når jeg vælger 2 spilbar ligaer så går hastigheden på 1 stjerne.

Har i et tip til hvad man kan gøre? Det fint med mig hvis kun Premier league er spilbar skifter aldrig hold, men så er der så få spillere med i spillet og det ødelægger hyggen.

Har hørt stjernerne ikk gøre forskel, men det synes jeg hvis jeg vælger la liga Premier league super ligaen seria a og den tyske.

Så når jeg gør dagene videre skal alle kampe spilles og loades og det tager ret lang tid, kan man ikk gøre sådan at de bliver bare gjort hurtigt videre.

Tak på forhånd..... Eller skal man nærmest købe FM14?

JimmyGP
Manager

« Svar #138: 03 Dec 2013, 08:11 »

Overvejer at spille med 2 angribere, og den ene er skarpretter hvilken rolle ville i foreslå den anden skulle have/spille   

Jeg ville sige fremskudt angriber... Thumbs Up

Oplevede noget lort igår.
Spiller et rigtig godt spil med FM 13 igår med southampton anden sæsson, men da jeg skal indlæse filen gider den ikk men heldigvis er der automatisk en back up fil, men når jeg spiller kampe stopper den.

Overvejer nu stærkt at købe FM14, driller den meget?

Mit andet problem er at jeg har en Toshiba bærbar der ikke er så god, når jeg vælger 2 spilbar ligaer så går hastigheden på 1 stjerne.

Har i et tip til hvad man kan gøre? Det fint med mig hvis kun Premier league er spilbar skifter aldrig hold, men så er der så få spillere med i spillet og det ødelægger hyggen.

Har hørt stjernerne ikk gøre forskel, men det synes jeg hvis jeg vælger la liga Premier league super ligaen seria a og den tyske.

Så når jeg gør dagene videre skal alle kampe spilles og loades og det tager ret lang tid, kan man ikk gøre sådan at de bliver bare gjort hurtigt videre.

Tak på forhånd..... Eller skal man nærmest købe FM14?

Umiddelbart vil jeg sige at den bærbare nok også godt kunne opgraderes.. spillet gør det ikke alene..  Peace

- Veni, vidi, vici -

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #139: 03 Dec 2013, 08:23 »

Det kan jeg kun være enig i Jimmy Smiley men har bare ikke råd til en ny computer. men kender du en måde man kan få flere spillere med uden at gøre ligaen spilbar Smiley

Og hvor får man den billigste FM14 uden at bestille på nettet kan ikk vente 2-3 dage skal have idag. Altså for en butik

JimmyGP
Manager

« Svar #140: 03 Dec 2013, 08:32 »

Det kan jeg kun være enig i Jimmy Smiley men har bare ikke råd til en ny computer. men kender du en måde man kan få flere spillere med uden at gøre ligaen spilbar Smiley

Og hvor får man den billigste FM14 uden at bestille på nettet kan ikk vente 2-3 dage skal have idag. Altså for en butik

Nej ikke rigtigt.. Du kan jo hjælpe dig selv ved at rydde op på computeren, evt. formatere og fjerne gamle programmer/spil du ikke bruger..

ang. billigste ville jeg nok kigge i Elgiganten, hvis det skal være butik.. Wink

- Veni, vidi, vici -

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #141: 03 Dec 2013, 08:44 »

Nej ikke rigtigt.. Du kan jo hjælpe dig selv ved at rydde op på computeren, evt. formatere og fjerne gamle programmer/spil du ikke bruger..

ang. billigste ville jeg nok kigge i Elgiganten, hvis det skal være butik.. Wink
Okay tak Smiley ja el giganten er den billigste butik, men på en hjemmeside man downloade spillet for 206 kr den snupper jeg Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #142: 03 Dec 2013, 09:13 »

Det var butik du spurgte efter  Tunge

- Veni, vidi, vici -

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #143: 03 Dec 2013, 09:20 »

Ja det var det var det Smiley men det gode ved den side er man kan downloade den så man ikke skal vente nogle dage på de sender den Smiley.
Du siger jeg burde opgradere min bærbar, kan man købe noget til den så den bliver hurtigere for en god pris? Har ikke råd til en hel ny computer

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #144: 03 Dec 2013, 15:30 »

Hvor mange her spiller classic? synes efterhånden det er det man ser mest af Shockeret

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #145: 03 Dec 2013, 17:51 »

Mine regensspiller billeder er væk, selvom der hak under de skal vise inde i indstillinger. Nogen ide til at få dem tilbage?

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #146: 03 Dec 2013, 18:20 »

Endelig så fik jeg FM14 Smiley
Er bare i tvivl om man kan få en 4-2-3-1 til at fungere?
Havde store problemer med den i Fm13 og læste på internet at jeg ikke var den eneste. Har i erfaringer med den i fm 14

Jlvang
Juniorspiller
**

« Svar #147: 03 Dec 2013, 18:29 »

Endelig så fik jeg FM14 Smiley
Er bare i tvivl om man kan få en 4-2-3-1 til at fungere?
Havde store problemer med den i Fm13 og læste på internet at jeg ikke var den eneste. Har i erfaringer med den i fm 14

Jeg har fået en 4-2-3-1 til at fungere glimrende. Har vundet alt i DK med FCN, har fået en 6. plads i bundesligaen samt en semifinale i pokalturneringen med Werder Bremen stort set udelukkende med brug af min 4-2-3-1. Det kan godt lade sig gøre!

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #148: 03 Dec 2013, 18:41 »

Jeg har fået en 4-2-3-1 til at fungere glimrende. Har vundet alt i DK med FCN, har fået en 6. plads i bundesligaen samt en semifinale i pokalturneringen med Werder Bremen stort set udelukkende med brug af min 4-2-3-1. Det kan godt lade sig gøre!
Okay tak Smiley det dejligt, var virkelig skuffet over den i fm13.

Men spiller du en defensiv taktik eller boldbesidelse og offensiv Smiley?

Kan du lave et SS af den self hvis du ikke holder den hemmelig:)

Guldbrand
Blogmester

« Svar #149: 03 Dec 2013, 20:29 »

Nogen der kan fortælle mig forskellen mellem de to tal?
Lige umiddelbart, vil jeg mene at det er de 21.6 som er korrekt ifht. truppens lønninger..

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 57 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010