home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  2 Brugere, 1054 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmålstråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 57 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden  (Læst 198575 gange)
magnum
Juniorspiller
**

Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #705: 05 Jul 2014, 14:08 »

hvordan kan man trække nogen tilbage fra leje?

darkalf
Manager

« Svar #706: 05 Jul 2014, 14:18 »

Kan du kun hvis du har en aftale omkring det

magnum
Juniorspiller
**

« Svar #707: 05 Jul 2014, 14:28 »

hvad hvis man har en aftale om det hvordan gør man så?

Svartovich
Gæst

« Svar #708: 05 Jul 2014, 17:54 »

Er ikke sikker, men kan man ikke først trække tilbage i vinterpausen? Er overhovedet ikke sikker, mener jeg bare at have læst!

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #709: 07 Jul 2014, 14:30 »

Er træt af hver gang mine backs cleare bolden losser de den ind på midten af banen istedet for ude langs sidelinjen. Synes tit jeg taber duellen på mditen hvor efter modstanderen scorer. Kan man sætter sine spillerinstrukser så man kommer dette til livs? Nogle der har erfaringer med dette.

magnum
Juniorspiller
**

« Svar #710: 07 Jul 2014, 16:16 »

er en spiller udviklet i klubben hvis han har spillet 3 år på ungdoms holdet

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #711: 11 Jul 2014, 00:20 »

Når jeg tager SS tager den ikke billed af FM, men i stedet for det jeg har kørende i baggrunden. Hvordan tager jeg et SS af FM?

Svartovich
Gæst

« Svar #712: 11 Jul 2014, 00:25 »

Når jeg tager SS tager den ikke billed af FM, men i stedet for det jeg har kørende i baggrunden. Hvordan tager jeg et SS af FM?
Du klikker ALT+F9. Derefter gemmer den et screenshot af FM under screenshot mappen (samme sted hvor grafik, spil, taktikker osv. ligger). Ellers kan du altid anskaffe dig programmet Gyazo, hvor du marker hvad du vil tage screenshot af, hvorefter den automatisk uploader det, så du kan kopiere linket ind, hvor du skal bruge det. :-)

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #713: 11 Jul 2014, 00:33 »

Du klikker ALT+F9. Derefter gemmer den et screenshot af FM under screenshot mappen (samme sted hvor grafik, spil, taktikker osv. ligger). Ellers kan du altid anskaffe dig programmet Gyazo, hvor du marker hvad du vil tage screenshot af, hvorefter den automatisk uploader det, så du kan kopiere linket ind, hvor du skal bruge det. :-)
Tak!

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #714: 13 Jul 2014, 12:55 »

Hej
Jeg spiller med man utd og efter jeg har spillet en liga kamp, skal jeg spille en CHL kamp efter 3 dage.

Problemet er de spillere der startede i liga kampen deres form er på 93% og derunder? Så det svært at spille med dem fra start.

Er det også sådan med jer?

Cristiano Doni
Ynglingespiller

« Svar #715: 13 Jul 2014, 13:33 »

Hej
Jeg spiller med man utd og efter jeg har spillet en liga kamp, skal jeg spille en CHL kamp efter 3 dage.

Problemet er de spillere der startede i liga kampen deres form er på 93% og derunder? Så det svært at spille med dem fra start.

Er det også sådan med jer?
Selvfølgelig er det sådan. Spillerne kan ikke nå at restituere på tre dage. Der sker absolut heller intet ved at spille med dem, selvom de "kun" har 93% i fitness. Eneste ulempe er måske, at du skal trække dine udskiftninger lidt før end normalt, idet enkelte spillere kan nå langt ned i fitness, hvis de får et slag eller lignende i kampen.

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #716: 13 Jul 2014, 13:42 »

Nåh okay troede det var der fjorde noget galt, tusind tak for svaret.

Svartovich
Gæst

« Svar #717: 13 Jul 2014, 14:51 »

Jeg plejer altid at lade dem hvile en dag eller to, hvis de er for udmattede på grund af for mange kampe Smiley

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #718: 13 Jul 2014, 16:44 »

Jeg plejer altid at lade dem hvile en dag eller to, hvis de er for udmattede på grund af for mange kampe Smiley
Hmm god ide Smiley tror jeg hviler dem før en CHL kamp det kan hjælpe Smiley tak

Maestrodk
Reserveholdsspiller

« Svar #719: 13 Jul 2014, 19:58 »

Selvfølgelig er det sådan. Spillerne kan ikke nå at restituere på tre dage. Der sker absolut heller intet ved at spille med dem, selvom de "kun" har 93% i fitness. Eneste ulempe er måske, at du skal trække dine udskiftninger lidt før end normalt, idet enkelte spillere kan nå langt ned i fitness, hvis de får et slag eller lignende i kampen.

Ligesom i virkeligheden, så er det ikke alle spillere, der kan klare at spille alle kamp. Nogle spillere har mere skrøbelig fysik end andre.

Der er intet i vejen med at nogle spillere starter med 93 %. Der kan dog måske blive brug for, at nogle af disse spillere med dårligst fysik, bliver udskiftet tidligere eller får pause i kampen efter.

I de perioder, hvor kampprogrammet er mest presset, lader jeg spillerne få en del hvile og lav træningsintensitet.

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 57 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010