home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 822 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmålstråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 57 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden  (Læst 198893 gange)
Risom
Manager

Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #270: 19 Jan 2014, 22:12 »

Kan det passe at hvis man har sat kampene til at spille onsdag og lørdag i online delen, at det også påvirker single player delen?
Kan nemlig se at jeg har spillet onsdag og lørdag i hele tiden i single player, på nær en enkelt kamp.

For plejer man ikke at spiller skriftes til at spille Tirsdag og onsdag i champions league f.eks.?

Ja, det ændrer også kampdagene i singleplayer-delen.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Gungner
Gæst

« Svar #271: 20 Jan 2014, 00:57 »

http://lmgtfy.com/?q=turkish+league+foreign+player+rule

Hvis det ikke er godt nok, så start FM, start et nyt spil (kun Tyrkiet loadet og med en lille database), gå ind i ligaen -> regler.

Ingen grund til at være en r*v... Hvis du ikke selv kan svaret, så lad være med at svare  Wink

Yellow Blue Army
Lilleputspiller
*

« Svar #272: 20 Jan 2014, 12:32 »

Jeg er rykket op i Superligaen med Fc Fredericia, visses økonomi er lidt tæt.. men efter at have solgt nogle talenter osv har jeg fået en forholdsvis sund økonomi.. Jeg har pt et lønbudget 2.5 mil, og bruger kun 500.000, MEN jeg kan stadig ikke tilbude en månedlig løn højere end 55.000 og det er ved at drive mig til vanvid.

Jeg har rigelig med penge, men kan stadig ikke tilbyde konkurrence dygtige kontrakter for et superliga hold, kan jeg ændre det på nogen måde?

22
Landsholdsspiller

« Svar #273: 20 Jan 2014, 12:46 »

Havde det samme problem med Frem, maxlønnen stiger lidt pr. sæson i takt med at din økonomi bliver bedre tror jeg.
Indtil da kan du tilbyde 50% videresalgs-klausul og frikøbsklausul ved nedrykning, på 0,- så kan du få dem ca. 50% ned i løn

Guldbrand
Blogmester

« Svar #274: 20 Jan 2014, 12:52 »

Uden at vide det, så kunne jeg forestille mig at det afhænger af de "faste indtægter", såsom entre, sponsor etc.

Ens indtægter og udgifter skal jo meget gerne hænge sammen, og så er det "stort set" ligegyldig hvor meget man har til at stå på bundlinjen..

fc-andeby
Ynglingespiller

« Svar #275: 20 Jan 2014, 18:29 »

Ja, det ændrer også kampdagene i singleplayer-delen.

Det er sgu da ret irriterende at de ikke har adskilt dette.

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #276: 20 Jan 2014, 20:56 »

Hej jeg var ude efter Jack butland og koval maxym de havde 4 og en halv stjerne potentiale. Men havde desværre ikk råd til dem.

Nu i anden sæson har jeg tænkt mig købe en af dem men nu får de kun 4 stjerner Butland har nærmest ikk spillet så det forstår jeg men det har den anden spiller.

Hvis jeg køber koval, vil han så ikk være så god som før? Altså kan han komme op på 4 og en halv stjerne i potentiale igen eller er det gået tabt. Han vil være fastmand for mig og spille Champions league

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #277: 20 Jan 2014, 21:04 »

Hej jeg var ude efter Jack butland og koval maxym de havde 4 og en halv stjerne potentiale. Men havde desværre ikk råd til dem.

Nu i anden sæson har jeg tænkt mig købe en af dem men nu får de kun 4 stjerner Butland har nærmest ikk spillet så det forstår jeg men det har den anden spiller.

Hvis jeg køber koval, vil han så ikk være så god som før? Altså kan han komme op på 4 og en halv stjerne i potentiale igen eller er det gået tabt. Han vil være fastmand for mig og spille Champions league

Det er vel fordi, dit eget hold er blevet bedre? Men synes, at man skal tage de der stjerner med et gran salt. Koval er en klasse målmand, så er sikker på, at han vil gøre det godt Smiley

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #278: 20 Jan 2014, 21:24 »

Det er vel fordi, dit eget hold er blevet bedre? Men synes, at man skal tage de der stjerner med et gran salt. Koval er en klasse målmand, så er sikker på, at han vil gøre det godt Smiley
Nåh okay Smiley så køber jeg ham og du har ret mit hold er blevet meget meget stærkere nok derfor tak Smiley

Guldbrand
Blogmester

« Svar #279: 21 Jan 2014, 09:10 »

Nogen der kan forklare mig reglerne mht. CHL "bedst placerede tredje kvalifikationsrække"..? Der er 6 hold, men af de 3 tabere ser det ud til at 2 af dem ryger direkte i EL gruppespillet, mens det sidste hold skal igennem den sidste kvalifikationsrunde for at kvalificere sig til EL gruppespillet..

Hvordan kan det være, og hvad er afgørende for hvem der kommer i gruppespillet og hvem der ikke gør...?

Nojaq
Lilleputspiller
*

« Svar #280: 22 Jan 2014, 15:19 »

Hej. Er det muligt at slippe for at føre de samtaler, med ens hold hver uge (eller hver mdr?) Dem hvor man kan høre hvad de har af problemer, og sige de skal gøre sig mere umage og sådan?

Nojaq
Lilleputspiller
*

« Svar #281: 22 Jan 2014, 15:21 »

Guldbrand tror det har noget at gøre med, hvordan de 3 "tabere" ligger indbyrdes.. hvor mange point de har skrabet sammen, hvor mange mål de har scoret og sådan.. Er vidst på den måde finder ud af, hvem der ryger direkte i el

Gungner
Gæst

« Svar #282: 22 Jan 2014, 18:00 »

Hej. Er det muligt at slippe for at føre de samtaler, med ens hold hver uge (eller hver mdr?) Dem hvor man kan høre hvad de har af problemer, og sige de skal gøre sig mere umage og sådan?

Du kan vel bare lade være med at holde mødet?
Altså, lade være med at klikke på "hold møde" knappen, og istedet trykke fortsæt Smiley

Nojaq
Lilleputspiller
*

« Svar #283: 22 Jan 2014, 18:09 »

Bliver de ikke utilfredse over det?

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #284: 23 Jan 2014, 21:29 »

Hej jeg har tænkt mig lave et game med Manchester United.
Jeg har tænkt mig købe et par talenter i første sæson fx balanta, men kan ikk have ham på førsteholdet (pga for mange konkurrenter) så tænker på hvad er bedst leje ham ud eller putte ham på reserveholdet? Hvad er bedst?

Jeg elsker når jeg putter dem på reserveholdet og der er en lille kamp og de kommer ind og gøre det godt og de rykker op på første holdet.

Men har bare 2 spørgsmål:

1) hvad er bedst for spilleren blive lejet ud eller spille for B holdet og få 5-15 A kampe

2) nogle gange når jeg putter nogle talenter på Reserve holdet er de ikk startere, kan jeg gøre sådan så de starter inde?

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 57 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010