home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 811 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmålstråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 57 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden  (Læst 198883 gange)
ptrN
Manager

Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #255: 19 Jan 2014, 14:20 »

Nogle der kender til reglerne i den Tyrkiske liga?
Mere specifikt, hvordan er reglen om udlændinge på holdet og i kampene?
http://lmgtfy.com/?q=turkish+league+foreign+player+rule

Hvis det ikke er godt nok, så start FM, start et nyt spil (kun Tyrkiet loadet og med en lille database), gå ind i ligaen -> regler.

welbz is dat guy

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #256: 19 Jan 2014, 14:55 »

Har i prøvet det hvor i spiller i Premier league og prøver købe en spiller for en anden Premier league klub, men de forlanger et helt useriøst beløb fx 285 mil for Jack BUTLAND i første sæson og han er bænke varmer.

Hvad gør i forhandler i bare videre og roser spilleren og så falder prisen?

22
Landsholdsspiller

« Svar #257: 19 Jan 2014, 15:14 »

Sådan synes jeg altid det er med Butland, medmindre han er i sidste år af kontrakten, selv hvis de rykker ned vil de have 100 mio+

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #258: 19 Jan 2014, 15:22 »

Sådan synes jeg altid det er med Butland, medmindre han er i sidste år af kontrakten, selv hvis de rykker ned vil de have 100 mio+
Nåh okay men det ikk kun han sådan er det også med zaha, mitrovic, redmond, balanta og Powell.
Jeg ved godt dt kæmpe talenter men alligvel over 200 mil for hver er alt for meget synes jeg personligt Smiley

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #259: 19 Jan 2014, 15:35 »

Nåh okay men det ikk kun han sådan er det også med zaha, mitrovic, redmond, balanta og Powell.
Jeg ved godt dt kæmpe talenter men alligvel over 200 mil for hver er alt for meget synes jeg personligt Smiley
Zaha, Remond & Powell er rigtig svære og lokke væk, Balenta plejer man og kunne købe for ca. 130 mio.

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #260: 19 Jan 2014, 15:44 »

Er der andre end mig, der oplever, at det er umuligt at hente de store italienske talenter som Rugani, Pugliese og Cerri til Tyskland, uanset hvilken klub man er? Selv Bayern!!

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #261: 19 Jan 2014, 15:50 »

Er der andre end mig, der oplever, at det er umuligt at hente de store italienske talenter som Rugani, Pugliese og Cerri til Tyskland, uanset hvilken klub man er? Selv Bayern!!
Rugani plejer man og kunne hente i starten når han er på ungdoms kontrakt hvis du bare tilbyder en god nok kontrakt.  Ved ikke om Cerri har Parma som yndlings klub, men han virker ret opsat på at slå igennem der så derfor svær at få væk medminre det er til en anden klub i Italien f.ek.s Juve.
« Seneste Redigering: 19 Jan 2014, 15:52 af Arsrea » Logged

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #262: 19 Jan 2014, 15:54 »

Zaha, Remond & Powell er rigtig svære og lokke væk, Balenta plejer man og kunne købe for ca. 130 mio.
Nåh okay troede kun det var mig Smiley

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #263: 19 Jan 2014, 15:57 »

Nåh okay troede kun det var mig Smiley
Mener du kan leje Zaha og Powell tilgengæld og på den måde vinde noget tillid hos dem og måske blive yndlings personale hos dem.

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #264: 19 Jan 2014, 16:00 »

Rugani plejer man og kunne hente i starten når han er på ungdoms kontrakt hvis du bare tilbyder en god nok kontrakt.  Ved ikke om Cerri har Parma som yndlings klub, men han virker ret opsat på at slå igennem der så derfor svær at få væk medminre det er til en anden klub i Italien f.ek.s Juve.

Det kan man nemlig ikke i Tyskland. Når man åbner forhandlingerne, får man af vide, at spilleren ikke er interesseret, og man kan derfor ikke engang tilbyde en kontrakt, selvom man er Bayern eksempelvis.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #265: 19 Jan 2014, 16:02 »

Det kan man nemlig ikke i Tyskland. Når man åbner forhandlingerne, får man af vide, at spilleren ikke er interesseret, og man kan derfor ikke engang tilbyde en kontrakt, selvom man er Bayern eksempelvis.
Troede godt man kunne forhandle med dem hvis man var Bayern eller Dortmund, andet lyder underligt.

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #266: 19 Jan 2014, 16:10 »

Troede godt man kunne forhandle med dem hvis man var Bayern eller Dortmund, andet lyder underligt.

Irriterende bug!! Her med Bayern som eksempel:

fc-andeby
Ynglingespiller

« Svar #267: 19 Jan 2014, 16:43 »

Kan det passe at hvis man har sat kampene til at spille onsdag og lørdag i online delen, at det også påvirker single player delen?
Kan nemlig se at jeg har spillet onsdag og lørdag i hele tiden i single player, på nær en enkelt kamp.

For plejer man ikke at spiller skriftes til at spille Tirsdag og onsdag i champions league f.eks.?

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #268: 19 Jan 2014, 17:28 »

Irriterende bug!! Her med Bayern som eksempel:

Det er ikke en bug så vidt jeg ved. De er bare på ingen måde interesserede i at spille for den klub du er i Smiley har set det før at f.eks vitinho fra CSKA godt vil til monaco men ik feks liverpool.

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #269: 19 Jan 2014, 22:09 »

Det er ikke en bug så vidt jeg ved. De er bare på ingen måde interesserede i at spille for den klub du er i Smiley har set det før at f.eks vitinho fra CSKA godt vil til monaco men ik feks liverpool.

Det er alle klubber i Tyskland, som de ikke vil spille i så? Smiley

Der står jo ikke "Ville foretrække ikke at spille i Tyskland", som der gør hos nogen Smiley

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 57 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010