home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 389 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hobro I.K.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Hobro I.K.  (Læst 15633 gange)
jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Hobro I.K.
« : 17 Okt 2013, 23:59 »


Hobro I.K.


Hobro Idræts klub. hele Nordjyllands lillebror, men er klubben nu også så lille og ufarlig?

Hobro har overrasket hele Danmarks fodbold befolkning i denne sæson. Klubben er kun igang med deres 4 sæson i
1. Division, siden de rykkede op for første gang i 09/10 sæsonen. Hobro endte som nummer 12, i deres oprykker sæson, og de to seneste år, er de endt som nummer 9.
Men i sæsonen 13/14, er der sket noget med Hobros hold, de har fået en ny træner, den lejede Jonas Dal, fra FCM, som de har forlænget med i virkligheden til 2015. Dernæst har de fået samlet en del spillere, som vil kunne begå sig på flere Superliga hold, samt hentet nogle unge spillere til, primært fra Randers.
Klubben er grundlagt i 1913, og det betyder jo at klubben har 100 års jubilæum.
Bestyrelsesformande n hedder Steen Juelsgaard, Cheftræner er som sagt Jonas Dal og Assistent træneren er Lars Justesen, som er storebror til kaptajn Mads Justesen.

Bonusinfo: begge brødrene Justesen er skolelærer, og har tidligere undervist undertegnede.



Navn: Hobro I.K.
Status: Semi-professionel
Bestyrelses formand: Elsker klubben
Økonomi: Okay
Værdi: 4.25 mio
Stadion: DS Arena
Stadion kapacitet: 4000
Trænings faciliteter: under gennemsnittet
Ungdoms faciliteter: Skrabede
Medieprognose: 6. plads

Økonomien i klubben er meget udmærket, takket være stor-sponsoren, Sven Møller aka. Stålkongen. Der er dog ingen penge at finde til transfers og heller ikke flere tusinde kroner til over i løn budgettet. Hobro har et par spillere, som jeg mener man bør skille sig af med, her tænker jeg bl.a. den gamle anfører Rasmus Ingeman, han er blevet gammel og har slet ikke niveau til at deltage i jagtens på superligaen.

Målet med et Hobro spil, må uden tvivl være, at gøre Jonas Dals kunst efter, og gøre Hobro til opryknings kandidater, vil man efterligne Jonas Dal, så meget som muligt, så skal man spille kontrollerende fodbold, man skal styre kampene, og være meget dominerende. Hobro er også et hold som er utrolig farlige på dødbolde, og det skyldes primært holdets kaptajn Mads Justesen, som med hans "to-meter-og-træls" er en kæmpe trussel i modstandernes felt, han har fået godt selskab af en rutineret herre i form af Anders Egholm, som er kommet til på en fri transfer, de to udgør efter min mening 1. Divisionens suverænt bedste midter forsvar.
Hobro har en meget bred trup, og jeg vil prøve at komme lidt nærmere ind på den.
jeg har kigget lidt på truppen, og har valgt et par stykker som jeg mener kan blive afgørende i vores kamp i målet om oprykning. De første der bør nævnes er de to midter forsvarer. Mads og Anders, begge spillere som kan være superliga aktuelle. På midtbanen har jeg også fundet to spillere, som ser rigtig skarp ud. Den første ligner Dance-Hall sangere "Raske penge" men han hedder Mads Jessen, og har tidligere optrådt for SønderjyskE og Vendsyssel, dengang Hjørring, han kan spille central midt, men gør det bedste på den offensive midtbane, hvor jeg synes han ser rigtig spændende ud. Den næste er, efter Jens Hammers(sportchef), mening 1. divisionens bedste spiller, han er utrolig lille, men stadig fysisk og ikke mindst teknisk stærk, navnet er Kasper Fisker, som har spillet i Hobro siden de lå i 2. Division, hvor han kom til fra Bælum, med lidt insider viden i Hobro, kan jeg tilføje at Hobro I.K. fik øjnene op for Fisker, under et indendørs fodbold stævne, hvor han blev kåret som stævnets spiller, kort efter kom han til prøve træning og resten kender vi til. Sidste mand jeg vil nævne er, lejesvende fra Herning, Mads Hvilsom. Som jeg tror kunne gå hen og blive topscore i manager, en vigtig ting er dog at huske at forlænge hans udlån, så han ikke forsvinder til nytår.




Mål og muligheder for Hobro

Det helt store mål for mit Hobro save, er at vinde superligaen, om det er muligt må vi se?
Men det er dog en del, punkter som først og fremmest skal krydses af, før det kan blive muligt.
Et af de første problemer som Hobro chef, er at finde en afløser for Kasper Fisker, som smutter til Randers til nytår.
Der næst skal oprykningen sikres.
Når superligaen, så engang er en realitet, handler det om at få handlet fornuftigt ind, og på den måde sikre sig endnu en sæson. Så skal økonomien også forbedre med årene, det gælder også klubbens ry.
Dette var bare nogle få punkter, håber der er andre end mig, som vil være med til at banke denne klubtråd til tops.
« Seneste Redigering: 03 Nov 2013, 21:28 af jakob95kp » Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hobro I.K.
« Svar #1: 19 Okt 2013, 14:34 »

Hobro skal helt sikkert have et go i løbet af FM14, de har en utroligt stærk trup, hvor en del af deres spillere kan gå ind på næsten alle Superligahold og være en forstærkning! Spændende at høre om dit save, glæder mig til at høre mere Smiley
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hobro I.K.
« Svar #2: 19 Okt 2013, 22:23 »

Jeg spiller også med dem og det er ret spændende at spille med dem.. dog nedern med økonomien! Smiley
Logged

stork
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hobro I.K.
« Svar #3: 21 Okt 2013, 17:53 »

Heey....

Jeg har også lige prøvet at spille med Hobro... DOG ER DET I FM13, gider ikke spille FM14 DEMO.... Smiley

Meen jeg er ved at være ved 1 sæson afslutning, Hobro har lige tilbudt mig ny kontrakt. Som jeg har takket ja tak til Smiley Jeg ligger pt nummer 7 i ligaen, så regner ikke med jeg kommer høre op, da de sidste par kampe er nogle svære kampe..!

Jeg spiller en 4-4-2 Diamant formation:

              Bøgild (Hentet i Skive)  Bersang-Sørensen

                              Mads Laudrup

        Dyring                                             Fisker

                               Damborg

Jesper Lauridsen     Egholm   Justersen   Jacob Andersen


                                Jesper Rask

Så nu venter jeg bare på en ny sæson start og håber jeg kan få nogle indkøb, og måske en bedre placering Opstemt


MVH STORK Smiley
Logged

Campai
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hobro I.K.
« Svar #4: 21 Okt 2013, 18:02 »

Heey....

Jeg har også lige prøvet at spille med Hobro... DOG ER DET I FM13, gider ikke spille FM14 DEMO.... Smiley

Meen jeg er ved at være ved 1 sæson afslutning, Hobro har lige tilbudt mig ny kontrakt. Som jeg har takket ja tak til Smiley Jeg ligger pt nummer 7 i ligaen, så regner ikke med jeg kommer høre op, da de sidste par kampe er nogle svære kampe..!

Jeg spiller en 4-4-2 Diamant formation:

              Bøgild (Hentet i Skive)  Bersang-Sørensen

                              Mads Laudrup

        Dyring                                             Fisker

                               Damborg

Jesper Lauridsen     Egholm   Justersen   Jacob Andersen


                                Jesper Rask

Så nu venter jeg bare på en ny sæson start og håber jeg kan få nogle indkøb, og måske en bedre placering Opstemt


MVH STORK Smiley

Fair nok du spiller det i FM13 men så hører indlægget os til i FM13 klubsøgnings tråden og ikk FM14
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Hobro I.K.
« Svar #5: 21 Okt 2013, 18:07 »

Heey....

Jeg har også lige prøvet at spille med Hobro... DOG ER DET I FM13, gider ikke spille FM14 DEMO.... Smiley

Der er ikke blevet udgivet en demo endnu. Smiley
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hobro I.K.
« Svar #6: 03 Nov 2013, 19:20 »

Jeg har nu rettet det første indlæg, så det er lidt mere interessant, og giver et bedre indblik i klubben.
Håber det kan få flere til at springe på vognen, så jeg ikke ender med at skrive med mig selv, her inde.  Peace
Lad os sparke denne klubtråd til tops!
« Seneste Redigering: 03 Nov 2013, 20:09 af jakob95kp » Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hobro I.K.
« Svar #7: 04 Nov 2013, 14:14 »

Slet ingen som er startet med Hobro?
I mit nye spil, har jeg (synes jeg selv) handlet godt ind, og især styrket bredden.
Har hentet:
Jesper Kristoffersen
Isaac Oliseh (leje)
Andre Rømer (leje)
Jakob Andersen
Mads Laudrup
Pelle Weber
Hannes Anier

Har nu nået at spille 1. periode af 1. div, og der ligger jeg nummer 4.
Jeg har 18 point, over mig ligger Fredericia med 19 point, så ligger Horsens nummer 2 med 24 og Lyngby fører sikkert med 27 point. Det er et slemt hul, som bare skal lukkes!
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Hobro I.K.
« Svar #8: 04 Nov 2013, 14:35 »

Jeg starter senere i dag. Skriver om køb osv når jeg går igang :-)
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hobro I.K.
« Svar #9: 04 Nov 2013, 15:33 »

Jeg starter senere i dag. Skriver om køb osv når jeg går igang :-)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa a funny
Endelig en ven - glæder mig til at høre fra dig!
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Hobro I.K.
« Svar #10: 04 Nov 2013, 17:06 »

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa a funny
Endelig en ven - glæder mig til at høre fra dig!
Haha. Går igang med spillet lige nu. Smiley

Hvis du eller nogle andre mangler trøjer til Hobro, har jeg lavet dem:

Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Hobro I.K.
« Svar #11: 04 Nov 2013, 23:40 »

Så er jeg klar til sæsonstart. Disse spillere er blevet købt ind:
Jakob Haugaard (leje): Målmanden Haugaard er hentet på en to-årig lejekontrakt hos FC Midtjylland. Han er simpelhen et par klasser over Rask, og jeg håber han bliver en vigtig brik de næste par år.

Noah Ojuola: Midtstopperen Ojuola er hentet fra det fri marked. Han har tidligere spillet tre kampe for FC Midtjylland, og han har et stort, stort potentiale.

Poul Jatta: Ankermanden Poul er hentet i Kolding B., hvor han var på amatørkontrakt. Han kommer til at styre den defensive midt.

Andreas Bak: Bak er en stærk targetman jeg har haft stor succes med i FM 13. Han kan gå hen og blive rigtig vigtig.

Hannes Anier: Hannes er ikke specielt stærk, men har nogle virkelig gode poacher kvaliter. Desuden er han rimelig kreativ og pasningsstærk, så han kan også fungere rigtig godt som dybdeliggende angriber, ved siden af Mads Hvilsom.

Har desuden vundet alle træningskampe. Skriver når jeg har spillet rigtige kampe! Wink

Edit: lige efter jeg poster indlægget her kommer jeg til at lukke computeren ned uden at gemme. Heldigvis er jeg ikke noget så langt, men alligevel dumt Tunge
« Seneste Redigering: 04 Nov 2013, 23:47 af Svartovich » Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hobro I.K.
« Svar #12: 05 Nov 2013, 08:30 »

Spændende indkøb, glæder mig til at høre hvordan det er gået!
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hobro I.K.
« Svar #13: 05 Nov 2013, 14:22 »

Jeg har nu fået vinterpausen overstået, og den hele lysnede lidt op hen imod jul.
Jeg fik forsvaret til at fungere optimalt, og det krydret med divisionens suverænt farligste offensiv, gjort at jeg kunne hvile trygt på en 2. plads i juletiden. 3 point op til Lyngby og 3 ned til Horsens.

Jeg har som, alle nok ved og ligesom alle andre mistet Fisker her i pausen, en profil uden lige, og klar min bedste spiller. Han blev kåret som 1. divisionens bedste lige inden han tog afsted imod storebror Randers.
Der ud over har jeg mistet Jesper Lauritsen, som tog tilbage til FCM, da han ikke ønskede at forlænge sit leje ophold.
Som erstatning på venstre back, har jeg hentet Emil Farver i AB gratis og lejet Mikkel Cramer i Horsens, da jeg ikke valgte at forlænge med Ingeman. Jeg har valgt at leje Christoffer Østergaard ud til Helsingør, og eller er der smuttet nogle stykker, som Høegh, Månsson, Marc Larsen osv. på fri transfer.
Ud over Cramer og Farver, har jeg også hentet Kenan Hajdarevic fra SønderjyskE på en leje aftale, han skal agere back-up til Hvilsom, sammen med Hannes Anier, som endnu ikke har slået igennem.
Logged

munk95
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hobro I.K.
« Svar #14: 05 Nov 2013, 16:01 »

Er selv gået igang med Hobro.
Og har hente 4 spillere som mere eller mindre er i start 11'eren.
Lukas Fernandes (leje) kæmpe målmandstalent
Noah Ojuola (fri)
Jakob Rasmussen (fri)

Nu venter turneringen, og er spændt på offensiven og om de laver nok mål.
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010