home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 448 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Kommende Blogs 2014
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Kommende Blogs 2014  (Læst 27086 gange)
chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kommende Blogs 2014
« Svar #30: 20 Nov 2013, 00:37 »

Hej alle sammen Smiley

Ville gerne lige høre om i vil være interesseret i en blog om et MLS hold og hvis ja hvilket.

Havde en blog i sidste sæson om San Jose, hvilket jeg selv synes var et spændende og sjovt spil. Jeg kunne derfor godt tænke mig at prøve igen, bare med et andet hold.
Logged

TardCore
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Kommende Blogs 2014
« Svar #31: 20 Nov 2013, 02:13 »

Har aldrig rigtig skrevet en blog, men har altid gerne villet gøre det.
Jeg havde et formidabelt spil med Levante i 13'eren, så kunne godt være det var der jeg skulle rode lidt rundt.
Selvfølgelig med mål for at tage den spanske liga med storm og give de to supermagter Barcelona og Real madrid lidt modstand. Wink
Logged

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kommende Blogs 2014
« Svar #32: 20 Nov 2013, 03:00 »

Har aldrig rigtig skrevet en blog, men har altid gerne villet gøre det.
Jeg havde et formidabelt spil med Levante i 13'eren, så kunne godt være det var der jeg skulle rode lidt rundt.
Selvfølgelig med mål for at tage den spanske liga med storm og give de to supermagter Barcelona og Real madrid lidt modstand. Wink

Det lyder da meget spændende!

Og vær ikke bange for at kaste dig ud i det, jeg havde selv samme den samme følelse om at starte en blog. Mit råd vil være, at du først går i gang med at lege lidt med funktionerne her på siden til at skrive med for at lære dem. Altså med billeder, opsætning etc. (hvis du har problemer kan du bare message mig). Ellers gerne skriv nogle updates i forvejen, så du lige kan komme i gang. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Kommende Blogs 2014
« Svar #33: 20 Nov 2013, 09:46 »

Når den nye patch engang kommer ud, så regner jeg også med at starte mit første spil op i FM14, og det kunne meget vel også ende ud i en blog.

Holdet er ikke helt på plads endnu, men klubber som OB, FCM, AGF, Chelsea, Dortmund og Vejle er pt. dem jeg går og spekulere på.

Logged

20LEGEND
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Kommende Blogs 2014
« Svar #34: 20 Nov 2013, 13:22 »

Mit sjoveste save meget længe var mit Borussia Mönchengladbach-spil, som jeg bloggede om. Desværre blev jeg allerede fyret midt i 2. sæson, og derved blev bloggen ødelagt, da jeg ikke havde den store interesse i at fortsætte uden job.

Så nu overvejer jeg stærkt at starte op med Atletico Madrid.
Logged

TardCore
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Kommende Blogs 2014
« Svar #35: 20 Nov 2013, 14:37 »

Det lyder da meget spændende!

Og vær ikke bange for at kaste dig ud i det, jeg havde selv samme den samme følelse om at starte en blog. Mit råd vil være, at du først går i gang med at lege lidt med funktionerne her på siden til at skrive med for at lære dem. Altså med billeder, opsætning etc. (hvis du har problemer kan du bare message mig). Ellers gerne skriv nogle updates i forvejen, så du lige kan komme i gang. Smiley

Mange tak for venligheden. Kan være jeg benytter mig af din hjælpsomhed. Smiley
Logged

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

20LEGEND
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Kommende Blogs 2014
« Svar #36: 26 Dec 2013, 18:18 »

Jeg overvejer stadigvæk at starte endnu en blog op.

Mine tanker går på et Southampton-save.

Mulige regler ift. dette spil kunne være noget i stil med:
- Luke Shaw skal sælges sommeren 2014, medmindre holdet kommer i top 4. (Dog skal buddet være over 100 mill. kr.)
- James Prowse-Ward skal sælges sommeren 2015, medmindre holdet kommer i top 4. (Dog skal buddet være over 100 mill. kr.)
- Bud på Adam Lallana fra Everton skal accepteres, såfremt buddet er minimum 135 pct. af spillerens værdi (Everton er hans favorithold)
- Gaston Ramirez skal afskippes til Serie A, for ca. samme beløb som han blev hentet til klubben for
- Minimum én spiller fra klubbens ungdomsakademi skal integreres i førsteholdstruppen hver sommer.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Kommende Blogs 2014
« Svar #37: 26 Dec 2013, 18:27 »

Jeg overvejer stadigvæk at starte endnu en blog op.

Mine tanker går på et Southampton-save.

Mulige regler ift. dette spil kunne være noget i stil med:
- Luke Shaw skal sælges sommeren 2014, medmindre holdet kommer i top 4. (Dog skal buddet være over 100 mill. kr.)
- James Prowse-Ward skal sælges sommeren 2015, medmindre holdet kommer i top 4. (Dog skal buddet være over 100 mill. kr.)
- Bud på Adam Lallana fra Everton skal accepteres, såfremt buddet er minimum 135 pct. af spillerens værdi (Everton er hans favorithold)
- Gaston Ramirez skal afskippes til Serie A, for ca. samme beløb som han blev hentet til klubben for
- Minimum én spiller fra klubbens ungdomsakademi skal integreres i førsteholdstruppen hver sommer.
Ej hvor triste regler. Jeg ville da have beholdt dem ind til de gik på pension, det ville da være fantastisk at blive mestre med dem på holdet! Thumbs Up
Logged

20LEGEND
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Kommende Blogs 2014
« Svar #38: 26 Dec 2013, 18:43 »

Svartovich: Ja, ville være super fedt! Jeg tænker bare, det giver en kæmpe udfordring, da der helst skal produceres nye kæmpe talenter. I den virkelige verden tvivler jeg også på at de kan holde længe på disse spillere, og derved prøver jeg at få lidt "virkelig" ind i spillet - kan du følge mig? ;-)

Men det er også blot nogle tanker, indtil videre.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Kommende Blogs 2014
« Svar #39: 26 Dec 2013, 21:30 »

Svartovich: Ja, ville være super fedt! Jeg tænker bare, det giver en kæmpe udfordring, da der helst skal produceres nye kæmpe talenter. I den virkelige verden tvivler jeg også på at de kan holde længe på disse spillere, og derved prøver jeg at få lidt "virkelig" ind i spillet - kan du følge mig? ;-)

Men det er også blot nogle tanker, indtil videre.
Kan godt følge din logik, jeg havde bare ikke kunnet holde mig til de regler. Smiley
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kommende Blogs 2014
« Svar #40: 12 Jan 2014, 05:27 »

Overvejer virkelig og lave min første blog, måske et hold fra en lavere række enten i Portugal eller Spainen. Men jeg er hverken fantastisk til med grafik eller det skriftlige, så er spørgsmålet om i tror det ville kun gå? Smiley

Edit: har faktisk ingen tidligere erfaring med grafik.
« Seneste Redigering: 12 Jan 2014, 05:29 af Arsrea » Logged


Dida
Gæst
 
Sv: Kommende Blogs 2014
« Svar #41: 12 Jan 2014, 10:51 »

Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kommende Blogs 2014
« Svar #42: 12 Jan 2014, 12:53 »

Nu har jeg valgt og starte den, har så valgt det må blive uden grafik. Kan sgu ikke helt finde ud af de der guides i forhold til de er ret gamle og de sider der anvendes ser anderleder ud idag.
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: Kommende Blogs 2014
« Svar #43: 13 Jan 2014, 23:54 »

Ville der eventuelt være interesse for en blog omhandlende Tigrene fra Hull?
Jeg synes selv de har et spændende hold, med nogle dygtige spillere.
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kommende Blogs 2014
« Svar #44: 14 Jan 2014, 00:21 »

Ville der eventuelt være interesse for en blog omhandlende Tigrene fra Hull?
Jeg synes selv de har et spændende hold, med nogle dygtige spillere.

Bestemt! Engelske - især mindre hold - hold er altid spændende følge. Jeg ville uden tvivl tjekke det ud i så fald. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010