home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:49:39 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
29 Maj 2024, 21:32 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
28 Maj 2024, 20:18 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
28 Maj 2024, 20:15 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23316
  1 Bruger, 359 Gæster Online.

Indlæg: 1132805 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: AventurineLe
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Glædestråden FM14
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 40 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden FM14  (Læst 163519 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #525: 14 Sep 2014, 15:30 »

Har et dejligt spil med Sociedad.

Havde en flot første sæson med 3. plads, Copa del Rey finale og CL-gruppespil.

Har handlet solidt ind i vinduet og har et hold med enkelte meget stærke profiler, men generelt et meget ungt hold. Går efter top fire plads, men fik da lige hentet en 1-3 sejr på Mestalla takket være et hattrick af Carlos Vela der lige lavede to mål i overtiden!
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #526: 16 Sep 2014, 18:07 »

Hvor fedt at man er kommet op på en 2. plads i Europa  Thumbs Up Grin


Så kom Verdensranglisten, har længe undret mig over hvordan den fungere. Da den slet ikke er lignende med Europa listen.
« Seneste Redigering: 16 Sep 2014, 18:45 af L.Wee » Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #527: 16 Sep 2014, 18:56 »

Sorry jeg spammer sådan, men der sker dælme mange spændende ting i klubben fortiden  Opstemt

Sidste sæson mente mine talentspejder jeg skulle hente ham her gratis



Som man kan se er han egentlig ganske fin, men spillede ikke rigtig så godt og har en ung tysker der vil frem og vise sit værd.
Så kommer Monaco og byder 12,5mil€, tænker gi mig 25mil€ og de byder 22,5mil€. Det er dælme noget af en gevinst for en spiller man får gratis!  Opstemt Grin

Og så bliver han klubbens største salg i historien!  Thumbs Up
Logged

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #528: 18 Sep 2014, 16:01 »

Godkendt 1. sæson ! Opstemt mestre 3 kampe før tid ! Opstemt

lille side note LUKAKU har lavet 55 mål i 47 kampe indtil videre

* Everton.png (133,04 KB - hentet 185 gange.)
Logged


hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #529: 18 Sep 2014, 16:45 »

Godkendt 1. sæson ! Opstemt mestre 3 kampe før tid ! Opstemt

lille side note LUKAKU har lavet 55 mål i 47 kampe indtil videre

Europa leguea trofæet blev også lige hævet hjem !
Logged


Lilo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #530: 22 Sep 2014, 21:49 »

Mest vanvittige comeback jeg nogensinde har lavet. grunden til det store nederlag i første kamp er, at jeg simpelthen ikke havde forberedt holdet ordentligt og var ikke i kampform da knockout runden kom.

Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #531: 22 Sep 2014, 22:07 »

Kevin Trapp min målmand fra førsteholdet, fik love af 2. hold manageren at starte på banen (ikke i målet) i en kamp i 3. Liga.
Det endte med at han lavede et formidabbelt frisparks mål!  Thumbs Up funny Shockeret

Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #532: 24 Sep 2014, 21:26 »

Sluttede i første sæson med Nantes som nummer seks hvilket betyder europæisk! Klubben forventede bare jeg undgik nedrykning, så det er lidt af en bedrift.
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #533: 25 Sep 2014, 14:12 »



Hehe det var da knap så godt for dem kan man sige  Tunge

Men tilgengæld er Preben lykkelig for dette

Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #534: 25 Sep 2014, 15:49 »

selvom jeg ikke er landstræner, glæder det her mig fandme stort! specielt fordi halvdelen af holdet er mine drenge Opstemt ISLAND TIL EM BITCHES!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #535: 25 Sep 2014, 16:10 »

selvom jeg ikke er landstræner, glæder det her mig fandme stort! specielt fordi halvdelen af holdet er mine drenge Opstemt ISLAND TIL EM BITCHES!
Nice one!
Må man se ss af dine gode islandske folk? Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #536: 25 Sep 2014, 16:27 »

Nice one!
Må man se ss af dine gode islandske folk? Smiley

ja, de fleste er nu på bænken, for jeg har 2 færringer der starter fast, og et par random nationaliteter, samt en dansk felt til felt spiller Smiley

Keeperen - største islandske talent overhovedet, egen avl!, Backen - Var egentlig venstrekant da jeg købte ham for 920k i Keflavik i 2019, men han blev skolet til VB og har siden 2022 gjort det fantastisk (han har fået en ny 5 årig kontrakt med 3 års forlængelse oven i hatten, derfor han nu er her til 2035 Opstemt), Kongen af kanten  - jeg kunne få ham for 2 mil, smed 40, til Breidablik kæmpe talent de fik sig der så de fik lidt ekstra for ham, Playmakeren, egen avl, dejligt talent som har haft gylfi sigurdsson som tutor i de helt unge år, og senere en amerikaner jeg solgte til United sidste vinter for 380 mil, Forsvaren, Han er stor, stærk og forholdsvis hurtig, en dygtig FC som kan holde i mange år, egen avl.

Var jo så heldig at rykke op første sæson, vandt den bedste række i 2. og har siden - kvalificerede mig til CHL gruppespillet i første forsøg og havde nogle år der hvor jeg brugte ALT for meget på løn, men stadig kom med i CHL igen og igen fordi jeg gik direkte til pro efter første sæson i ligaen, hvor vi var amatøre da vi vandt, det gjorde at jeg kunne købe nogle middelmådige spillere, og havde folk som Hvilsom rendende på dyre kontrakter. Jeg arbejdede frem til 2020 på at få økonomien under kontrol, fordi vi hele tiden udbyggede faciliteterne, og tjente godt 3 mil i landet på alt (inklusive sponsorere), og brugte knap 50 mil årligt på løn. Det var CHL pengene der kørte det hele rundt.

Det gik stærkt i 20'erne, og vi har nu i 2027 lige vundet vores 2. CHL trofæ, med et budget på under 40 mil årligt i løn - svarende til at ingen i truppen tjener over 100k om ugen, den dyrest betalte er min færing, på lige under 80k om ugen i løn, eller, 4 millioner årligt. Der er et SS af ham i tråden "Kan du slå rekorden?" Smiley

Jeg er stadig helt ekstatisk over dette save, og hygger mig gevaldigt på island. Vi ligger lige nu nr. 9 på listen over ligaer, har en direkte CHL plads - 2 når jeg vinder CHL :p Selv med det omdømme, er der så vidt jeg husker, kun et par millioner i TV penge, vi får under 15 mil i TV penge for CHL! og det giver sølle 275.000 at vinde ligaen. til trods for det, har købmandskab gjort, at vi nu ligger på over 2 milliarder i kassen - de fleste spillere er blevet solgt gratis de første par år, men med vidersalgsklausul. Nu er vi så nået til at kunne sælge for store penge, tage spillere hvis vi vil, og en af de største årsager, har været heldet til at drive spillere som ham Færringen ind, ved at byde større og bedre kontrakter end de andre klubber der var efter folk som ham (Norske klubber hovedsageligt).

Lige nu, venter jeg på mit nye stadion som er færdigt næste sommer, skal lige se min økonomi an der, og så skal der ellers investeres lidt i de andre hold i rækken - vil bare tage deres bedste talenter for lidt gode penge, og prøve at få dem frem i Europa, så vi kan få ligaen højere op.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #537: 25 Sep 2014, 16:36 »

Det virker til at være et super spændende save du har gang i Belth!
Føj for nogle gode islændere du alligevel har :O Kongen af kanten og Playmakeren ser virkelig skønne ud Opstemt
Og alt for fedt at du har vundet CHL med en islandsk klub

kan man også se ss af stats på de to færringer? og evt de bedste udenlandske spillere du har? Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #538: 25 Sep 2014, 16:52 »

Det virker til at være et super spændende save du har gang i Belth!
Føj for nogle gode islændere du alligevel har :O Kongen af kanten og Playmakeren ser virkelig skønne ud Opstemt
Og alt for fedt at du har vundet CHL med en islandsk klub

kan man også se ss af stats på de to færringer? og evt de bedste udenlandske spillere du har? Smiley

det får du Smiley

Færringer: FC/DMC, HB, Legenden! og historikken der beviser at han er prædikatet værd:) Historie

Danskeren,
Banditten fra syrien, Den østrigske flanke og den bulgarske raket Han svinger lidt mellem pladser, for også at give lidt spilletid til den unge islænding, men overall glad for det hold her.

Til sidst, de eksotiske, Usbekistans perle, og Kongen af Kasakhstan (halvt tysker)
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #539: 25 Sep 2014, 17:30 »

Fik mit første 10 tal !! samt et 5 måls comeback i anden halvleg samt hattrick ! Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 40 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010