home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 456 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Glædestråden FM14
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 40 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden FM14  (Læst 161443 gange)
Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #15: 02 Nov 2013, 06:04 »

Endte som nr. 3 i første sæson med Hearts, på trods af at de startede med minus 15 point og var under administration!!! Yeah!!!
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #16: 02 Nov 2013, 20:21 »

Logged


Gazprom
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #17: 04 Nov 2013, 23:32 »


det kan man vel godt kalde #rentbord
Logged

Set det hele og mere til - følge Brøndby er alt vi vil - hvor end vejen fører hen - står vi sammen for vestegnen !!!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #18: 05 Nov 2013, 10:20 »

Så er jeg endelig kommet i gang med FM14, og det med denne debutsejr hos tyske RB Leipzig i 3. divisionen!
Ganske vist blev det ikke i denne kamp at jeg indfriede bestyrelsens ønsker om boldbesiddende fodbold, men hvad gør det når man leverer sådan en kamp?!


Vild vild første halvleg med 7 mål, og sikke en debut af unge Yussuf Poulsen, der scorer hele 5 mål undervejs i kampen!
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

TG150
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #19: 05 Nov 2013, 12:40 »

hvordan har du fået RB Leipzig igang? jeg har tabt mine 6 første kampe med dem
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #20: 05 Nov 2013, 13:00 »

Har indtil nu spillet 6 kampe, 5 i ligaen og én i pokalen mod HSV. Pokalen er nu et færdigt kapitel efter 0-4 hjemme mod HSV, men ellers har jeg vundet alle ligakampe hidtil med en score på 17-5 Smiley Så jeg klager bestemt ikke Wink

Har ikke hentet eller solgt nogen, men har hevet 3-4 stykker op fra 2. holdet, da de klart havde både evnerne og potentialet til 1. holdet.

Jeg spiller en 4-1-2-1-2 formation (smal diamant) med eneste 2 instrukser om at spille kortere og spille i dybden.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

TG150
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #21: 05 Nov 2013, 13:35 »

Har også kun hentet to spillere b.la en klassespiller i Zuculini free transfer, men det fungerer bare ikke. Moralen på holdet er pt forfærdelig, kan du smide et ss op af din taktik?
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #22: 05 Nov 2013, 14:44 »

Her:  Wink



Jeg har siden sidst hentet Andreas Görlitz og Benjamin Kehl, begge på fri, blot for at sikre bredden. Samtidig har Görlitz umiddelbart bedre egenskaber end Müller, der ellers har spillet nogenlunde på min højreback.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

tottenhamfrem
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #23: 05 Nov 2013, 15:34 »

YEEEEEAAAAHHHH. Endte 3´er med Freiburg i første sæson - hvilket betyder direkte i CHL gruppespillet Opstemt. Betonforsvar og targetmand er vejen frem
Logged

TG150
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #24: 05 Nov 2013, 16:41 »

3 sejre i Stime, efter at have skiftet taktik takker mange gange Swizz CataR. Nu kører det igen for RB Leipzig. Yussuf Poulsen spiller fremragende, og Zuculini styre midtbanen
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #25: 05 Nov 2013, 17:12 »

Først Sæson Overstået!!
Premier League
Liverpool 76 Point
Chelsea 72 Point
Swansea 69 Point
Man City 62 Point

Årest Fodbold Spiller 2013 " Luis Suarez "
Topscore Luis Suarez 31 mål 12 oplæg. Daniel Sturridge 24 mål 9 oplæg
Årest Manager Paisley fra liverpool

Vanvittig sæson . Nu skal der hentes et par profiler eller 3
Smider en update sener !
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Bimmand
Gæst
 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #26: 05 Nov 2013, 20:58 »

Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #27: 06 Nov 2013, 08:27 »

Lige startet på anden sæson med AaB, blev 2er i første sæson og har netop slået Zenith ud i Europa League kval.
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #28: 06 Nov 2013, 11:50 »

Efter at have fået en flot 3. plads i første sæson med Hearts, hvor man overkom et transferforbud og -15 point, stod den på europæisk bold i anden sæson.

Her kvalificerede man sig til gruppespillet ved at slå Bangor City, Slovan Bratislava og Lech Proznan.
Gruppen bestod af Ajax, Toulouse og Club Brügge. Hvor Ajax endte med at vinde gruppen, men Hearts overraskende tog 2. pladsen tæt forfulgt af Toulouse. 1. knock-out runde var man heldige at trække Bate Borisov, der samlet fik tæsk med 9-2. I næste runde bød Sevilla op til dans, hvor man hjemme spillede 2-2, kunne man ude ydmyge dem med 5-1 og sende sig selv videre til næste runde hvor FCK venter.
Dermed undgik man CSKA Moskva, Shaktar, Chelsea, Ajax, Twente og Benfica!!! Opstemt
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #29: 06 Nov 2013, 12:02 »

Efter at have fået en flot 3. plads i første sæson med Hearts, hvor man overkom et transferforbud og -15 point, stod den på europæisk bold i anden sæson.

Her kvalificerede man sig til gruppespillet ved at slå Bangor City, Slovan Bratislava og Lech Proznan.
Gruppen bestod af Ajax, Toulouse og Club Brügge. Hvor Ajax endte med at vinde gruppen, men Hearts overraskende tog 2. pladsen tæt forfulgt af Toulouse. 1. knock-out runde var man heldige at trække Bate Borisov, der samlet fik tæsk med 9-2. I næste runde bød Sevilla op til dans, hvor man hjemme spillede 2-2, kunne man ude ydmyge dem med 5-1 og sende sig selv videre til næste runde hvor FCK venter.
Dermed undgik man CSKA Moskva, Shaktar, Chelsea, Ajax, Twente og Benfica!!! Opstemt

Fabel, at du spiller med Hearts! Jeg har selv en trøje og et tørklæde med dem, og har været ovre på deres stadion. Superfedt. Alt ved Edinburgh er bare generelt nice! Ærgerligt det går så dårligt for dem, men penge betyder jo alt!

Fedt at du får gode resultater! Tag da lige og voldtag FCK, så Hearts kan få flere penge i kassen! Thumbs Up
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 40 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010