home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  1 Bruger, 1150 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Søger spiller-tråden FM14
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 71 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller-tråden FM14  (Læst 227054 gange)
Cornelius9
Lilleputspiller
*

Sv: Søger spiller-tråden FM14
« Svar #375: 26 Dec 2013, 13:38 »

Hej

Jeg søger en MH til Cardiff i første sæson. Budget på 38 mio DKK. Han må gerne være højrebenet og have lidt flair Smiley

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #376: 02 Jan 2014, 23:25 »

Søger en venstreback til Sparta Prag. Har 25 mil og det er i første sæson.

Fynboen
Lilleputspiller
*

« Svar #377: 03 Jan 2014, 20:04 »

Jeg er AGF, i sommeren 2014.
Det tegner til at jeg skal spille CHL, så jeg mangler en god CM plus en center forsvar.
Har et transferbudget på 6,5 mill, og et resterende lønbudget på 620 pr. måned.
Nogen der har nogen gode spiller at gå efter?
På forhånd tak Smiley

Fynbo med en kærlighed, på godt og ond til klubben over alle klubber, AGF

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #378: 03 Jan 2014, 20:15 »

gør hvad AGF altid gør i mine spil, lej spillere fra Manchester City

Ellers, kig på spillere som Stefan Johansen, Gustav Valsvik, Frederik Semb, Kim André Madsen, Henrik Gjesdal, Stefan Strandberg, Mike Jensen, Ole Kristian Selnæs eller Daniel Amartey...

I det hele taget, kig på Norge/Sverige, de vrimler med spillere til billige penge.

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Fynboen
Lilleputspiller
*

« Svar #379: 03 Jan 2014, 20:27 »

Jeg har haft kigget ved Manchester City, syntes bare ikke det var nogen spillere der kunne forstærke holdet.
Det var forholdsvis unge talenter de tilbød.. Eller jo, Javi Garcia var blevet sat til udlejning, men han gad sgu ikke spille for mig  funny
Men jeg kigger på de andre, jeg takker  Thumbs Up

Fynbo med en kærlighed, på godt og ond til klubben over alle klubber, AGF

Gilly
Førsteholdsspiller

« Svar #380: 03 Jan 2014, 22:35 »

Arsenal, januar 2017. Er kommet til klubben for en månedstid siden, og arbejder på ar forbedre holdet markant. Jeg er nu nået til højreback-positionen, som trænger til en overhaling - Sagna er ikke hvad han har været (hvis han nogensinde har været noget). Klubben er tømt for højrebacks udover Marc Bartra, som jeg dog hellere vil bruge i midterforsvaret, samt et ung regen på 17, som slet ikke er god nok endnu.

Beløb: 26,5 Mio €
Jeg er åbent overfor alt - nationaliteter, evner osv. Han skal bare kunne spille den skide højreback (må også gerne være venstreback der kan omskoles, eller en midterforsvar for den sags skyld (han skal bare have lidt hurtighed)). Lige pt. kan jeg kun finde en 16-årig regen fra min tid i PSV, som dog siges at være en udemærket spiller i Premiere League ifølge talenterspejderne. Ville dog helst gerne have en veletableret spiller, i stedet for en ung gut, når nu jeg i forvejen har én. 

Renehenriksen
Reserveholdsspiller

« Svar #381: 03 Jan 2014, 22:47 »

Arsenal, januar 2017. Er kommet til klubben for en månedstid siden, og arbejder på ar forbedre holdet markant. Jeg er nu nået til højreback-positionen, som trænger til en overhaling - Sagna er ikke hvad han har været (hvis han nogensinde har været noget). Klubben er tømt for højrebacks udover Marc Bartra, som jeg dog hellere vil bruge i midterforsvaret, samt et ung regen på 17, som slet ikke er god nok endnu.

Jeg er åbent overfor alt - nationaliteter, evner osv. Han skal bare kunne spille den skide højreback (må også gerne være venstreback der kan omskoles, eller en midterforsvar for den sags skyld (han skal bare have lidt hurtighed)). Lige pt. kan jeg kun finde en 16-årig regen fra min tid i PSV, som dog siges at være en udemærket spiller i Premiere League ifølge talenterspejderne. Ville dog helst gerne have en veletableret spiller, i stedet for en ung gut, når nu jeg i forvejen har én. 

Clyne fra Southampton, Smalling fra Man Utd eller Richards fra Man City

boeknaes
Gæst

« Svar #382: 03 Jan 2014, 23:28 »

Nævner her masse spillere, af dem jeg kan hurtigt komme i tanke om, der kan blive gode højrebacks:

Gino Peruzzi fra Catania, Danilo fra Porto, Martin Montoya fra Barcelona, Mattia De Sciglio fra AC Milan, César Azpilicueta (tror det, er sådan det staves) fra Chelsea, Sébastian Corhia fra Sochaux eller Sam Byram fra Leeds.

Gilly
Førsteholdsspiller

« Svar #383: 04 Jan 2014, 14:58 »

Nævner her masse spillere, af dem jeg kan hurtigt komme i tanke om, der kan blive gode højrebacks:

Danilo fra Porto
Jeg bukker og takker for denne, selvom jeg måtte gå på kompromis med min noget sparsomlige tilgang til indkøb. Han har sku bare at være 40 mio. € værd, ellers er jeg en slagen mand Wink

TG150
Ynglingespiller

« Svar #384: 04 Jan 2014, 17:02 »

Er det egentlig lykkedes nogle af jer af få Messi eller Cristiano Ronaldo i et save, hvor i ikke er Barce eller Real?

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #385: 04 Jan 2014, 17:38 »

Søger en angriber der er god for 20+ mål pr. sæson.

Til Tottenham i første sæson, januar vinduet.

Pris 100+.

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #386: 04 Jan 2014, 20:11 »

Søger: Angriber (Fremskudt angriber)
Klub: Everton
Sæson: 2, sommer
Pris: max 150 mio kr

Herunder vil jeg spørge om i synes at ca 150 mio er for meget for Bony?

22
Landsholdsspiller

« Svar #387: 04 Jan 2014, 20:51 »

Har aldrig købt ham eller spillet med Swansea, men han ser godt nok vild ud så ville da mene at det var et pænt godt køb hvis du fik ham til 150 Smiley

22
Landsholdsspiller

« Svar #388: 05 Jan 2014, 15:58 »

Søger nogle talenter under 21 som vil til Nottingham Forest i første sæson og som kan udvikle sig til PrL-spillere i fremtiden! Er åben for alt og alle Thumbs Up

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #389: 05 Jan 2014, 16:02 »

Søger nogle talenter under 21 som vil til Nottingham Forest i første sæson og som kan udvikle sig til PrL-spillere i fremtiden! Er åben for alt og alle Thumbs Up

hvis du kan hente ham der til, så Richairo Zivkovic, ellers Gastón silva, Pione Sisto, Simon Tibbling, Uros Djurdjevic, Rafael Veloso, Oskar Larsson, Joao Cancelo, Andrija Zivkovic eller Veton Berisha?

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 71 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010