home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 1093 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Søger spiller-tråden FM14
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 71 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller-tråden FM14  (Læst 227153 gange)
jakob95kp
Førsteholdsspiller

Sv: Søger spiller-tråden FM14
« Svar #345: 17 Dec 2013, 17:55 »

Søger en verdens klasse dybtliggende angriber til mit tottenham save, til 2 eller 3 sæson.
Skyd løs!

probst
Reserveholdsspiller

« Svar #346: 18 Dec 2013, 00:56 »

Søger en klasse angriber med massere af mål i støvlerne til barcalona til start af 2. Sæson!! Han skal ligge ved siden af Messi! Synes nemlig ikke neymar score særligt mange mål?

Og søger også en verdens klasse def midt!

pati924
Førsteholdsspiller

« Svar #347: 18 Dec 2013, 01:01 »

Lewandowski, Facundo kan de ikke bruges?

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #348: 18 Dec 2013, 03:42 »

Søger en klasse angriber med massere af mål i støvlerne til barcalona til start af 2. Sæson!! Han skal ligge ved siden af Messi! Synes nemlig ikke neymar score særligt mange mål?

Og søger også en verdens klasse def midt!
defensiv midt kan være Pogba- kæmpe talent

sebber1234
Gæst

« Svar #349: 18 Dec 2013, 10:05 »

Angriber: Agüero, Falcao, Balotelli

Def. midt: Bender, Pogba, Javi Martinez,

probst
Reserveholdsspiller

« Svar #350: 18 Dec 2013, 17:12 »

Tak for hurtige svar Smiley vil prøve Javier matinez og så enten levandowski eller falcao Smiley har i erfaringer med andre!

kyhn
Ynglingespiller

« Svar #351: 19 Dec 2013, 23:00 »

Jeg er Arsenal i starten af anden sæson...

har brug for en verdens klasse spiller, til max. 400 Mil, gerne venstre kant, offensiv midt eller angriber...

Odense Boldklub - Arsenal

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #352: 20 Dec 2013, 20:45 »

min 1. sæson er ved at løbe mod enden, og jeg sidder og evaluerer min trup...

Jeg har været glad for Patrick Owomoyela, men han bliver ikke hurtigere, så hans funktion på højre wingback er ved at være ovre. Han har i 2 omgange måttet agere vejleder for Svenn Crone, som rigtigt nok er i udvikling, men ikke nok - han er måske ved at være god nok til en oprykker, men ikke til toppen af ligaen, og slet ikke internationalt.

Jeg søger en erfaren spiller, gerne et sted mellem 28 og 32 år, som kan spille 1-2 sæsoner på højt plan, en spiller som ikke render ind i for mange skader - selvom Owomoyela faktisk har været skadesfri for mig. En spiller som har noget international erfaring, ikke kræver millioner i løn, og som er respektabelt hurtigt (minimum 13 accleration, hurtighed og udholdenhed).

Ville gerne have en skandinavisk spiller, men kan godt se det begynder at være meget at forlange, så jeg vil lade nationaliteten være åben.

Budgettet skal sættes 100% ind på denne spiller, så jeg regner med at kunne bruge godt 25 millioner og godt 120k til lønninger.

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #353: 20 Dec 2013, 20:50 »

min 1. sæson er ved at løbe mod enden, og jeg sidder og evaluerer min trup...

Jeg har været glad for Patrick Owomoyela, men han bliver ikke hurtigere, så hans funktion på højre wingback er ved at være ovre. Han har i 2 omgange måttet agere vejleder for Svenn Crone, som rigtigt nok er i udvikling, men ikke nok - han er måske ved at være god nok til en oprykker, men ikke til toppen af ligaen, og slet ikke internationalt.

Jeg søger en erfaren spiller, gerne et sted mellem 28 og 32 år, som kan spille 1-2 sæsoner på højt plan, en spiller som ikke render ind i for mange skader - selvom Owomoyela faktisk har været skadesfri for mig. En spiller som har noget international erfaring, ikke kræver millioner i løn, og som er respektabelt hurtigt (minimum 13 accleration, hurtighed og udholdenhed).

Ville gerne have en skandinavisk spiller, men kan godt se det begynder at være meget at forlange, så jeg vil lade nationaliteten være åben.

Budgettet skal sættes 100% ind på denne spiller, så jeg regner med at kunne bruge godt 25 millioner og godt 120k til lønninger.
Han er dog ikke så gammel men Daniel Wass kunne være en super spiller til den plads, og hvis du er heldig er han måske sat til salg af sin klub Smiley

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #354: 20 Dec 2013, 21:11 »

Han er dog ikke så gammel men Daniel Wass kunne være en super spiller til den plads, og hvis du er heldig er han måske sat til salg af sin klub Smiley
Jeg hentede i mit save Emil Krafth til Brøndby og selvom han ikke overholder din aldersgrænse gjorde han det super godt, og derfor vil jeg forslå ham Smiley
« Seneste Redigering: 20 Dec 2013, 21:12 af AndreasNord » Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #355: 20 Dec 2013, 21:49 »

problemet er bare, at det ligner at Crone virkelig for en gangs skyld har et højt potentiale, så jeg vil gerne satse på ham, og så vil jeg hellere have en ældre spiller, med noget erfaring at Crone kan få noget ud af, og så spille Crone ind i pokalen og mod oprykkerne.. Krafth vurderes til at have et lavere potentiale end Crone, og Wass vil for det første have for meget i løn, og for det andet vil Evian ikke accepeterer under 30 mil for ham pt.

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #356: 20 Dec 2013, 22:32 »

problemet er bare, at det ligner at Crone virkelig for en gangs skyld har et højt potentiale, så jeg vil gerne satse på ham, og så vil jeg hellere have en ældre spiller, med noget erfaring at Crone kan få noget ud af, og så spille Crone ind i pokalen og mod oprykkerne.. Krafth vurderes til at have et lavere potentiale end Crone, og Wass vil for det første have for meget i løn, og for det andet vil Evian ikke accepeterer under 30 mil for ham pt.
Espen Ruud?

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #357: 20 Dec 2013, 23:05 »

Ruud er en mulighed... jeg tænkte også selv at Owomoyela kunne tage måske et halt år til, og så køre Crone/Holst i foråret 2015, se om en af dem kan bide sig fast..

Ville gerne have en spiller som var et skridt op, fra Owomoyela, og jeg mener lidt at Ruud ikke er en stor nok forbedring der, men jo, hvis der ikke er bedre alternativer så kan Ruud være en sidste sekunds løsning, vil dog klart vente med at skabe den handel - er også kun sidst i 1. sæson, så det er bare mine overvejelser frem mod den nye sæson der luftes her..

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #358: 21 Dec 2013, 10:02 »

Første sæson.

Midtmidt til Everton.

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Mp
Ynglingespiller

« Svar #359: 21 Dec 2013, 10:12 »

Første sæson.

Midtmidt til Everton.

Jeg har hentet Franco zuccilini (staves?) på fri transfer til mit Everton hold

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 71 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010