home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 1167 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 64 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 177681 gange)
Kaw89
Juniorspiller
**

Sv: Deal - No Deal
« Svar #780: 19 Jun 2014, 12:47 »

Sælger: Frankfurt - Mig
Køber: PSG
Sæson: Juni 2015
Spiller: Luciano Vietto
Købspris: 380 mio DKK lige ud.

Han er uerstattelig. Jeg vil ikke kunne købe nogle, der vil kunne erstatte ham, og som vil kunne score bare i nærheden af de mål han laver (68 mål i 66 kampe). I juli 2014 købte jeg Michy Batshuayi, men han har "kun" lavet 15 mål i 23 kampe. Det er Vietto, der gør, at jeg har opnået en 3. og 4. plads, samt at jeg kom videre fra gruppespillet i CL,  hvor jeg havde modstandere som Barca, Liverpool og Basel. Hans kontrakt udløber om 3 år, så der er ikke noget pres på at sælge ham, bortset fra at han gerne vil skifte til en større klub, og han bliver derved utilfreds. Jeg kan ikke tilbyde det han vil have i hans nye kontrakt, men der er jo stadig et par år til den udløber.

Til gengæld har jeg mulighed for at hente nogle store kanoner i form af Stevan Jovetic, Daniel Sturridge og Benteke. Derudover har jeg også muligheden for at hente Paco Alcacer, Immobile og Aleksandar Mitrovic. Jeg er dog ikke sikker på, om jeg kan tilbyde det, de gerne vil have i løn, da min bestyrelse har været lidt drilsk, og indtil videre har jeg maks kunnet tilbyde 490.000 om ugen, selvom transferbudgettet er helt i bund.

http://i272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/Skaeligrmbillede2014-06-19kl115713.png
http://i272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/Skaeligrmbillede2014-06-19kl115728.png

Umiddelbart lyder 380 mio DKK for godt til at afslå, hvis du spørger mig. Jeg spiller selv med Real Sociedad og jeg tror bare at man må acceptere at sælge nogle af ens stjerner engang imellem, indtil man er så langt fremme at man forhåbentligt har fået sig etableret som topklub og fået et bedre reputation - så vil dine spillere jo heller ikke være så interesseret i at skifte videre. Hvis det var mig, så havde jeg solgt ham Smiley

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #781: 19 Jun 2014, 12:58 »

Sælger: Frankfurt - Mig
Køber: PSG
Sæson: Juni 2015
Spiller: Luciano Vietto
Købspris: 380 mio DKK lige ud.

Han er uerstattelig. Jeg vil ikke kunne købe nogle, der vil kunne erstatte ham, og som vil kunne score bare i nærheden af de mål han laver (68 mål i 66 kampe). I juli 2014 købte jeg Michy Batshuayi, men han har "kun" lavet 15 mål i 23 kampe. Det er Vietto, der gør, at jeg har opnået en 3. og 4. plads, samt at jeg kom videre fra gruppespillet i CL,  hvor jeg havde modstandere som Barca, Liverpool og Basel. Hans kontrakt udløber om 3 år, så der er ikke noget pres på at sælge ham, bortset fra at han gerne vil skifte til en større klub, og han bliver derved utilfreds. Jeg kan ikke tilbyde det han vil have i hans nye kontrakt, men der er jo stadig et par år til den udløber.

Til gengæld har jeg mulighed for at hente nogle store kanoner i form af Stevan Jovetic, Daniel Sturridge og Benteke. Derudover har jeg også muligheden for at hente Paco Alcacer, Immobile og Aleksandar Mitrovic. Jeg er dog ikke sikker på, om jeg kan tilbyde det, de gerne vil have i løn, da min bestyrelse har været lidt drilsk, og indtil videre har jeg maks kunnet tilbyde 490.000 om ugen, selvom transferbudgettet er helt i bund.

http://i272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/Skaeligrmbillede2014-06-19kl115713.png
http://i272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/Skaeligrmbillede2014-06-19kl115728.png

Hvilken taktik bruger du for at få så meget ud af ham? :O

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #782: 19 Jun 2014, 13:01 »

Jeg havde også solgt ham, især for så mange penge. DEAL

Men forstår ikke hvordan du kan få så meget for ham allerede i anden sæson? Har du selv sat ham til salg eller har de selv budt ?

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #783: 19 Jun 2014, 14:28 »

Synes også at 380 lyder meget godt. De startede med at byde 280, hvilket jeg afviste. Derefter kom de med et bud på 380. Overvejer dog at forhandle længere op, hvis jeg kan.

http://i272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/Skaeligrmbillede2014-06-19kl141933.png - Taktik første sæson og halvdelen af anden sæson
http://i272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/Skaeligrmbillede2014-06-19kl141903.png - Dette blev min taktik efter det ikke gik så godt med den førnævnte. Har dog også spillet en smal 4-1-2-1-2 altså diamant, hvor jeg ingen kanter har, men to centrale midtbanespillere. Han har været brugt som skarpretter i første og nu komplet her i anden, da jeg synes, han har udviklet sig meget.

Har ikke sat ham til salg. Til gengæld er det andet sommervindue i træk, hvor der kommer så store bud ind. I sommervinduet mellem sæson 13/14 og 14/15 modtog jeg bud på 200-230 mio. I denne sæson har PSG nu budt to omgange. Han har "bare" vundet Europas Gyldne Støvle to sæsoner i træk og topscorer i ligaen for to sæsoner i træk, derudover en masse små priser.

Det jeg mest er bange for er, at jeg skal have en målfarlig angriber. I 1. sæson var jeg det hold, der havde lukket 2. flest mål ind men jeg endte alligevel på en 3. plads, fordi jeg havde scoret så mange mål, hvor Vietto stod for halvdelen. Her i anden sæson er jeg det hold, der har lukket 3. flest mål ind, hvor kun nedrykkerne har lukket flere ind end jeg. Igen var jeg det hold, der havde scoret flest med næsten 10 mål ned til nummer to. Her i anden sæson endte jeg så på 4. pladsen.
Summa summarum - Jeg kan ikke få defensiven til at køre, men min offensiv har buldret derudaf. Uden Vietto vil begge ting ikke køre, tror jeg! Smiley

Kaw89
Juniorspiller
**

« Svar #784: 19 Jun 2014, 15:23 »

Synes også at 380 lyder meget godt. De startede med at byde 280, hvilket jeg afviste. Derefter kom de med et bud på 380. Overvejer dog at forhandle længere op, hvis jeg kan.

http://i272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/Skaeligrmbillede2014-06-19kl141933.png - Taktik første sæson og halvdelen af anden sæson
http://i272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/Skaeligrmbillede2014-06-19kl141903.png - Dette blev min taktik efter det ikke gik så godt med den førnævnte. Har dog også spillet en smal 4-1-2-1-2 altså diamant, hvor jeg ingen kanter har, men to centrale midtbanespillere. Han har været brugt som skarpretter i første og nu komplet her i anden, da jeg synes, han har udviklet sig meget.

Har ikke sat ham til salg. Til gengæld er det andet sommervindue i træk, hvor der kommer så store bud ind. I sommervinduet mellem sæson 13/14 og 14/15 modtog jeg bud på 200-230 mio. I denne sæson har PSG nu budt to omgange. Han har "bare" vundet Europas Gyldne Støvle to sæsoner i træk og topscorer i ligaen for to sæsoner i træk, derudover en masse små priser.

Det jeg mest er bange for er, at jeg skal have en målfarlig angriber. I 1. sæson var jeg det hold, der havde lukket 2. flest mål ind men jeg endte alligevel på en 3. plads, fordi jeg havde scoret så mange mål, hvor Vietto stod for halvdelen. Her i anden sæson er jeg det hold, der har lukket 3. flest mål ind, hvor kun nedrykkerne har lukket flere ind end jeg. Igen var jeg det hold, der havde scoret flest med næsten 10 mål ned til nummer to. Her i anden sæson endte jeg så på 4. pladsen.
Summa summarum - Jeg kan ikke få defensiven til at køre, men min offensiv har buldret derudaf. Uden Vietto vil begge ting ikke køre, tror jeg! Smiley

Problemer i defensiven kender jeg kun alt for godt. Jeg har dog fået stabiliseret mit forsvar så jeg nu er det 5. bedste hold i liga BBVA i forhold til indkasserede mål. Derudover er jeg det 2. mest scorende, kun overgået af Barcelona som har gang i en perfekt sæson. (spiller med Real Sociedad) Jeg fik stabiliseret mit forsvar ved at kigge på holdinstruktionerne samt sikre at spillernes kendskab til taktikken er helt perfekt - jeg har indtryk af at det har en rigtig stor betydning Smiley

ptrN
Manager

« Svar #785: 19 Jun 2014, 16:09 »

Du kunne evt. prøve at sælge ham med klausulen ml at du lejer ham tilbage i et år. På den måde har du god tid til at køre en reserve i stilling.

welbz is dat guy

The freak
Juniorspiller
**

« Svar #786: 03 Jul 2014, 23:13 »

Sælger-klub: AaB
Spiller: Nikolaj Thomsen
Pris: 62,5 mio.
Køber-klub: Benfica

Jeg er i januar 2014 - d. 30. Jeg er ikke meget for at sælge ham, da han egen avl og ung. Jeg har ham på kontrakt til december 2016, så han kan spille 2 sæsoner mere. Jeg kan ikke umiddelbart se, hvem jeg skal hente som erstatning med samme potentiale og niveau uden at lønbudgettet skal springes?

hamderspiller
Førsteholdsspiller

« Svar #787: 03 Jul 2014, 23:15 »

62 mio?? Du får ham solgt lige meget hvad, han går sikkert i rage mode og ikke gider at underskrive kontrakt.

Så ja: 62 mio > 0 mio(fri transfer)

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

vijofrech
Odds-hjælper
*

« Svar #788: 03 Jul 2014, 23:19 »

Sælger-klub: AaB
Spiller: Nikolaj Thomsen
Pris: 62,5 mio.
Køber-klub: Benfica

Jeg er i januar 2014 - d. 30. Jeg er ikke meget for at sælge ham, da han egen avl og ung. Jeg har ham på kontrakt til december 2016, så han kan spille 2 sæsoner mere. Jeg kan ikke umiddelbart se, hvem jeg skal hente som erstatning med samme potentiale og niveau uden at lønbudgettet skal springes?
Deal!

The freak
Juniorspiller
**

« Svar #789: 04 Jul 2014, 20:23 »

Jeg har mulighed for at købe Thorgan Hazard med Anderlecht i juli 2014 for 22 mio., hvor han dog kræver en del i løn. Jeg har ikke voldsomt brug for ham med mindre jeg får solgt en af mine talenter på midtbanen. Jeg synes dog, at det er lidt af et røverkøb.

Deal/no deal?

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #790: 07 Jul 2014, 22:52 »

Er Atalanta i tredje sæson og har fået budt 150 mil af PSG og Real Madrid på Bonaventure. Skal jeg sælge?

Edit: Fik presset dem op på 190. Har Padion som backup og kan hente en ny. Har lidt penge.
« Seneste Redigering: 07 Jul 2014, 22:54 af Boerre » Logged

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #791: 07 Jul 2014, 23:01 »

Endte med at sælge ham. Hentede Antonio Candreva for 40 mil som erstatning! Ikke dårligt!

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #792: 08 Jul 2014, 23:09 »

Nodiem
Blogmester

« Svar #793: 08 Jul 2014, 23:54 »

Hvad er han ? Forsvar, midtbane eller angreb?

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

vijofrech
Odds-hjælper
*

« Svar #794: 08 Jul 2014, 23:59 »

Han virker som et stort talent, så jeg ville beholde ham et par år mere og så sælge ham for endnu mere Wink

Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 64 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010