home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 899 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 64 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 178319 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller

Sv: Deal - No Deal
« Svar #555: 23 Feb 2014, 00:33 »

Det er ret meget, især med tanke på du sagtens kan finde bedre og yngre til billigere penge i forhold til løn.

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #556: 23 Feb 2014, 11:50 »

Han forlanger 470k om ugen - altså 500k mindre om ugen end Luiz Gustavo, og de har samme alder.
Jeg skal efter den nuværende sæson have fat i en ny CM anyways, og derudover skal der også hentes en FC. Lige nu har jeg mulighed for at købe Victor Wanyama, men han er også ekstremt dyr, Sebastian Rode der slet ikke er nær så god, og som også er dyr. Kan godt hente en masse andre CM såsom Axel Witsel, Kovacic og Verratti, men lige nu er det ikke den type jeg søger. Lukker alt for mange mål ind nemlig, hvis jeg ikke spiller med to boldvindende CM.

Don Abramovich
Manager

« Svar #557: 24 Feb 2014, 14:15 »

Jeg ved godt, det ikke er helt sådan tråden skal bruges - men hvad skal man give for van Rhijn i anden sæson? Spiller med Newcastle og Ajax forlanger £40 mio., hvilket er liiiige i overkanten.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #558: 24 Feb 2014, 14:32 »

Jeg ved godt, det ikke er helt sådan tråden skal bruges - men hvad skal man give for van Rhijn i anden sæson? Spiller med Newcastle og Ajax forlanger £40 mio., hvilket er liiiige i overkanten.

Forhandle dem ned, mine erfaringer siger at du kan få dem for ca det mellem du bød til de kom med et modsvar, lad os sige at du bød 20 og de sagde de ville havde 40 for ham, så plejer jeg at kunne få dem til 30 ca

Tidligere: Baloo38

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #559: 24 Feb 2014, 15:40 »

Nu er jeg desværre på den igen og har brug for en smule hjælp.
Jeg er nu kommet til sommertransfervindu et til sæson 2015/2016, og jeg står og mangler i hvert fald en midterforsvar efter Naldo røg på fri transfer. Jeg har tre jeg kan vælge i mellem. Der er ingen tvivl om klasseforskellen, men det kan også ses på prisen og lønnen. Sagen er bare sådan, at jeg har råd til dem alle måske endda også de to dyreste uden at betale nogle afdrag osv. Altså bare "cold cash" Opstemt

Sokratis Papastathopoulos, der stadig er i Dortmund, har jeg mulighed for at købe for 310 mio, og han forlanger en løn på ca. 510.000 om ugen. Han er klart den bedste af de tre, men til gengæld også en helt absurd pris, da det er en konkurrent i den tyske Bundesliga, og derfor er prisen nok også en del højere end den burde være. Til gengæld er lønnen ikke så gal i forhold til Éder. Til gengæld er han blevet 27 år, og derfor er det en meget meget høj pris for ham.
Éder Álvarez Balanta, som nu er skiftet til Schalke, har jeg mulighed for at købe for 235 mio og han forlanger en løn på ca. 820.000 om ugen. Han er ikke langt fra Sokratis, når man sammenligner de to, men der er også noget af en prisforskel mellem de to. Éder er 22 år, så han har jo også en lang fremtid foran sig.
Kyriakos Papadopoulos, der er skiftet til Paris Saint-Germain, har jeg mulighed for at købe for 147 mio, og han forlanger en løn på ca. 420.000 om ugen. Han er den dårligste af disse tre, men prisen og lønnen er lav i forhold til de andre. Kyriakos er 23 år, så han kan også holde en del år endnu.

Lige nu ligger mit transferbudget på 438 mio, men lønbudgettet ligger så også 3 mio over, end hvad jeg egentlig bruger på løn, og det er kun, hvor forventningerne er sat til kvalifikation til Champions League. Så pengene er egentlig ikke noget problem, og jeg har virkelig virkelig brug for en midterforsvar. Lige nu, efter Naldo er smuttet, bruger jeg Timm Klose og Robin Knoche i midterforsvaret, hvilket slet ikke er holdbart, hvis jeg skal være titeludfordrer. Jeg har ikke rigtig brug for andre forstærkninger i dette vindue end FC, så pengene skal jeg bare bruge der.

Lige pt. har jeg ikke mulighed for at skaffe bedre FC end disse der er nævnt. Der er lige Toby Alderweireld og Juan Jesus, der bare ligger lidt tæt på dem, men stadig ikke helt gode nok.

Er meget i tvivl! Help me thanks! Opstemt

ptrN
Manager

« Svar #560: 24 Feb 2014, 15:52 »

Nu er jeg desværre på den igen og har brug for en smule hjælp.
Jeg er nu kommet til sommertransfervindu et til sæson 2015/2016, og jeg står og mangler i hvert fald en midterforsvar efter Naldo røg på fri transfer. Jeg har tre jeg kan vælge i mellem. Der er ingen tvivl om klasseforskellen, men det kan også ses på prisen og lønnen. Sagen er bare sådan, at jeg har råd til dem alle måske endda også de to dyreste uden at betale nogle afdrag osv. Altså bare "cold cash" Opstemt

Sokratis Papastathopoulos, der stadig er i Dortmund, har jeg mulighed for at købe for 310 mio, og han forlanger en løn på ca. 510.000 om ugen. Han er klart den bedste af de tre, men til gengæld også en helt absurd pris, da det er en konkurrent i den tyske Bundesliga, og derfor er prisen nok også en del højere end den burde være. Til gengæld er lønnen ikke så gal i forhold til Éder. Til gengæld er han blevet 27 år, og derfor er det en meget meget høj pris for ham.
Éder Álvarez Balanta, som nu er skiftet til Schalke, har jeg mulighed for at købe for 235 mio og han forlanger en løn på ca. 820.000 om ugen. Han er ikke langt fra Sokratis, når man sammenligner de to, men der er også noget af en prisforskel mellem de to. Éder er 22 år, så han har jo også en lang fremtid foran sig.
Kyriakos Papadopoulos, der er skiftet til Paris Saint-Germain, har jeg mulighed for at købe for 147 mio, og han forlanger en løn på ca. 420.000 om ugen. Han er den dårligste af disse tre, men prisen og lønnen er lav i forhold til de andre. Kyriakos er 23 år, så han kan også holde en del år endnu.

Lige nu ligger mit transferbudget på 438 mio, men lønbudgettet ligger så også 3 mio over, end hvad jeg egentlig bruger på løn, og det er kun, hvor forventningerne er sat til kvalifikation til Champions League. Så pengene er egentlig ikke noget problem, og jeg har virkelig virkelig brug for en midterforsvar. Lige nu, efter Naldo er smuttet, bruger jeg Timm Klose og Robin Knoche i midterforsvaret, hvilket slet ikke er holdbart, hvis jeg skal være titeludfordrer. Jeg har ikke rigtig brug for andre forstærkninger i dette vindue end FC, så pengene skal jeg bare bruge der.

Lige pt. har jeg ikke mulighed for at skaffe bedre FC end disse der er nævnt. Der er lige Toby Alderweireld og Juan Jesus, der bare ligger lidt tæt på dem, men stadig ikke helt gode nok.

Er meget i tvivl! Help me thanks! Opstemt
Prøv at kig på Florentin Pogba fra AS Saint-Etienne. Jeg er ikke sikker på dine talentspejdere vurderer ham specielt højt, men han er fantastisk. Han er et ordentligt klyn men er rigtig hurtig. For mig står han i skyggen af Zouma og Mangala, men han scorer stort set i hver kamp på hjørnespark(har ikke lavet nogen indstillinger for at udnytte dette).

welbz is dat guy

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #561: 24 Feb 2014, 16:45 »

Okay. Der har jeg godt nok Timm Klose der har scoret på en del hovedstød for mig.
Vurderer ham sådan set heller ikke som god nok. Skal virkelig have en top top klasse FC, og som sagt så er pengene ikke noget problem Smiley

Quixotry
Førsteholdsspiller

« Svar #562: 24 Feb 2014, 17:01 »

Jeg havde investeret i Eder og Kyriakos - af den simple grund at de kan holde 10 år frem i tiden og derved både har vidersalgspotential e  og mulighed for at udvikle sig yderligere.

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #563: 24 Feb 2014, 17:32 »

Tak for hjælpen. Det bliver dem så :-)

FC.Lenin
Ynglingespiller

« Svar #564: 25 Feb 2014, 11:44 »

Køber (mig) Southampton
spiller: Ferreyra
Pris: 130 mio
Tid. Juni 2014 (sommertransfer før 2. sæson)

Jeg har brug for en ny angriber, og han scorede virkeligt mange mål for shaktar i sidste sæson. Jeg er dog i tvivl om han er god nok til at være første angriber i Prl. (Han skal konkurrere med Bendtner, som har gjort det rigtig pænt).

Alternativt kan jeg få Mitrovic for 97,5. Ved folk taler godt om ham, men er ikke vildt imponeret over hans stats og er i tvivl om han er god nok med det samme. Jeg har nemlig brug for en der kan gå direkte ind og forstærke holdet.

Hvad siger i, hvem, om nogen, skal jeg deale på?

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face - forever!

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #565: 25 Feb 2014, 12:59 »

Køber (mig) Southampton
spiller: Ferreyra
Pris: 130 mio
Tid. Juni 2014 (sommertransfer før 2. sæson)

Jeg har brug for en ny angriber, og han scorede virkeligt mange mål for shaktar i sidste sæson. Jeg er dog i tvivl om han er god nok til at være første angriber i Prl. (Han skal konkurrere med Bendtner, som har gjort det rigtig pænt).

Alternativt kan jeg få Mitrovic for 97,5. Ved folk taler godt om ham, men er ikke vildt imponeret over hans stats og er i tvivl om han er god nok med det samme. Jeg har nemlig brug for en der kan gå direkte ind og forstærke holdet.

Hvad siger i, hvem, om nogen, skal jeg deale på?
Ham ferrera er rigtig god.
Mitrovic er ikk sindssyge stats men han er rigtig god har selv haft ham i southampton første sæson hvor han scorede 22 mål Smiley

FC.Lenin
Ynglingespiller

« Svar #566: 25 Feb 2014, 13:51 »

Ham ferrera er rigtig god.
Mitrovic er ikk sindssyge stats men han er rigtig god har selv haft ham i southampton første sæson hvor han scorede 22 mål Smiley

Hmm, dilemma, men et godt dilemma Smiley

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face - forever!

hoffbeck
Reserveholdsspiller

« Svar #567: 25 Feb 2014, 14:26 »

Jeg vil helt klart vælge Mitrovic... har haft ham i en Anderlecht gemt hvor han lavede 40 mål i 38 kampe som ene angriber (komplet angrebspiller i en 4-3-3)

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #568: 25 Feb 2014, 14:28 »

Ja et godt dilemma Smiley
Mitrovic har jeg altid hørt godt om og han er en rigtig topscorer Wink
Ferrere han er meget sjov hver gang jeg byder på ham bliver han skadet-.-

FC.Lenin
Ynglingespiller

« Svar #569: 25 Feb 2014, 16:13 »

Heh, endte med at købe dem begge  crazy Fik lidt ekstra penge fra spiller salg og har så sparet på fløjene ved at leje istedet for at købe. Smiley

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 64 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010