home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  1 Bruger, 983 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 64 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 177974 gange)
patrick J
Manager

Sv: Deal - No Deal
« Svar #315: 27 Dec 2013, 17:30 »

Sælg. Der er mere fremtid i Benteke + hvis Martinez døjer med skader, og snart fylder 29, så hvis du skal have en god slat penge for ham, så er det ved at være tiden. Smiley

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #316: 27 Dec 2013, 19:21 »

Jeg køber også Benteke og går efter at sælge Martinez :-)
Tak for hjælpen patrick J!

JimmyGP
Manager

« Svar #317: 27 Dec 2013, 21:43 »

Klub: Sevilla
Sæson: Halvanden sæson inde i spillet (december 14)
Spiller: Igor Akinfeev har været inde i en downperiode og har haft svært ved at holde målet rent. Der har været et par svipsere og han har lukket 25 mål ind i 16 kampe. Det er selvfølgelig ikke tilfredsstillende, men omvendt kan det være tillid, der skal til for at få det vendt. Han har været i klubben i et år, men han har allerede luftet tanken om at få forbedret kontrakten, så jeg har udfordret ham til at bevise inde på banen at han fortjener det. Nu er det sådan at Arsenal lurer i kulissen og er meget interesseret i ham.

Mit spørgsmål er: Skal jeg sælge Akinfeev og hente Valdés ind på fri? Deal eller no deal?

Akinfeev

Valdés

EDIT: Arsenal vil byde omkring 140.000.000 kroner og ikke en øre mere!

- Veni, vidi, vici -

bøvle
Manager

« Svar #318: 27 Dec 2013, 22:18 »

Vil klart sige deal. Du får en spansk målmand, som alle ved vil præsterer i spanien og samtidig tjener du en pæn god pose penge, der nok kan bruges til at forstærke andre dele af holdet, eftersom du stadig ikke er så langt inde i spillet Smiley

Svartovich
Gæst

« Svar #319: 27 Dec 2013, 22:21 »

Hvis det havde været mig havde jeg nok sagt nej, medmindre du har et stortalent i kulissen. Da Valdés er 32 år gammel går hans niveau kun en vej - og det er ned af. Men hvis du har en der kan tage over om en sæson eller to er det en god handel. Smiley

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #320: 27 Dec 2013, 22:28 »

Svartovich, husk at målmænds niveau først falder senere end normale spillere gør.

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #321: 27 Dec 2013, 22:30 »

Hvis det havde været mig havde jeg nok sagt nej, medmindre du har et stortalent i kulissen. Da Valdés er 32 år gammel går hans niveau kun en vej - og det er ned af. Men hvis du har en der kan tage over om en sæson eller to er det en god handel. Smiley

Jeg vil nu også sige deal. Målmænd holder længere end markspillere, og jeg er overbevist om, at Valdes holder højt niveau i mindst to år mere. 140.000.000 er en fin pris for Akinfeev, og når man kan få en på samme niveau gratis, burde man slå til.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #322: 27 Dec 2013, 22:32 »

Jeg spiller med Ajax i tredje sæson og har lige fået et tilbud på 250 mio. Viktor Fischer. Det er rigtig mange penge, men det skal også siges at han har været min ubestridte stjerne og hans tal er vanvittig gode. Hvad synes i? Skal jeg sælge ham?

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Svartovich
Gæst

« Svar #323: 27 Dec 2013, 22:32 »

Svartovich, husk at målmænds niveau først falder senere end normale spillere gør.
Det er jeg klar over, men husk at 4 års forskel er meget, ligemeget hvilken position du spiller. Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #324: 27 Dec 2013, 22:41 »

Tak for jeres mange tilkendegivelser.. Der kom lige et twist på handlen.. Jeg kan også vælge at holde fast i Akinfeev og så hente Szczesny på en fri transfer.. Han bliver billigere i løn end hvad Akinfeev er nu og han har ifølge min chefspejder et potentiale til at blive en stjernekeeper i La Liga.. 4½ stjerne ligesom Valdés har og som Akinfeev har på en god dag..

Hvad siger i så?

1. mulighed: Sælg Akinfeev, glem Szczesny og hent Valdés?
2. mulighed: Hold fast i Akinfeev, glem Valdés, hent Szczesny på en fri transfer til sommer og sælg Akinfeev til sommer?

- Veni, vidi, vici -

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #325: 27 Dec 2013, 22:46 »

Tak for jeres mange tilkendegivelser.. Der kom lige et twist på handlen.. Jeg kan også vælge at holde fast i Akinfeev og så hente Szczesny på en fri transfer.. Han bliver billigere i løn end hvad Akinfeev er nu og han har ifølge min chefspejder et potentiale til at blive en stjernekeeper i La Liga.. 4½ stjerne ligesom Valdés har og som Akinfeev har på en god dag..

Hvad siger i så?

1. mulighed: Sælg Akinfeev, glem Szczesny og hent Valdés?
2. mulighed: Hold fast i Akinfeev, glem Valdés, hent Szczesny på en fri transfer til sommer og sælg Akinfeev til sommer?

Mulighed nr 2. Szczesny er verdens klasse i spillet!

Svartovich
Gæst

« Svar #326: 27 Dec 2013, 22:48 »

100% Smiley

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #327: 27 Dec 2013, 22:58 »

3. mulighed: sælg Akinfeev, hent Szczesny og hent Valdes til nu

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

JimmyGP
Manager

« Svar #328: 28 Dec 2013, 07:36 »

Igen tak for jeres tilkendegivelser..

Jeg tjekkede lige en ekstra gang og Valdes ville pludselig have flere penge end før samt en signonfee på hele 21.000.000 kroner! Så fuck ham!

Jeg holder fast i Akinfeev og henter Szczesny til sommer. Jeg henter ikke Valdes nu, da han bliver alt for dyr i forhold til min økonomiske kontrol og han bliver nærmest umulig at få skibbet videre med en gigantisk lønpose.. Wink

Tak for hjælpen Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

blomvikings
Manager

« Svar #329: 28 Dec 2013, 15:48 »

Mangler et godt råd hurtigt! Smiley

Sælger - Gaston Ramirez - op til 3. sæson - Til City - 380 mio - Blev kåret til årets unge spiller i PL i den netop overståede sæson - 24 år.

Deal / No deal?

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 64 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010