home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 409 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Spillererfaringstråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] Udprint
Forfatter Emne: Spillererfaringstråden  (Læst 85198 gange)
weichardt86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #270: 03 Okt 2014, 15:32 »

nogen der har erfaring med bruma??
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #271: 03 Okt 2014, 16:41 »

Der er første gang jeg prøver at have Alan fra Red Bull Salzburg på mit hold (er Red Bull Salzburg) og damn hvor skyder han mange mål!

Andre der har haft erfaring med ham?


« Seneste Redigering: 03 Okt 2014, 16:45 af L.Wee » Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #272: 06 Okt 2014, 15:53 »

Er der nogle der har erfaringer med Youri Tielemanns fra Anderlecht?
Havde ham på mit Spurs hold, hvor han spillede lidt i de mindre kampe, men Lucas Romero havde pladsen og der var vel flere foran ham i køen, men hans off. kvaliteter kunne jeg ikke stå for + jeg trænede ham i frispark. Havde overflod af centrale midtbanefolk, så lod ham gå til (mener jeg) Leverkusen, hvor jeg sikrede mig tilbagekøbsklausul, men har droppet spillet.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #273: 17 Okt 2014, 14:20 »

Nogle der har erfaringer med Jelle Vossen i Italiensk fodbold?

Han kan hentes på en fri transfer, men jeg har allerede en trio til angrebet. De scorer dog ikke nær så mange mål som Vossen har gjort i Genk hvor han har en måltotal på over 25 i alle sæsoner siden spillets start.

Er han værd at hente til Italien?
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #274: 17 Okt 2014, 14:23 »

Har du et SS af ham? Smiley Jeg har generelt ikek hørt så meget om Vossen og har aldrig brugt ham, men kan være at jeg kan se et ss og svare om han er det værd Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #275: 17 Okt 2014, 14:30 »

Har du et SS af ham? Smiley Jeg har generelt ikek hørt så meget om Vossen og har aldrig brugt ham, men kan være at jeg kan se et ss og svare om han er det værd Smiley

Synes jeg har hørt folk snakke ret pænt om ham, men kan være jeg blander det sammen med forrige udgave af spillet måske. Har netop sammenlignet hans stats med mine to angribere, og det eneste sted han ser ud til at være bedre er i kombinationen af koldblodighed og afslutninger, som så nok også resulterer i flere mål hvis bolden bliver smidt ind til ham.

Kunne godt bruge en med mål i støvlerne men hans stats taler ikke for at han vil være lige så farlig i Italien?



Edit: Hans karrierer stats.

« Seneste Redigering: 17 Okt 2014, 14:31 af Highbury » Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #276: 17 Okt 2014, 14:35 »

Han er jo ikke decideret dårlig på nogen måde, men der er ikke et eller andet regen du kan hente ind for samme pris? Smiley Ellers ville jeg nok hente ham da han virker som en ret billig løsning Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #277: 17 Okt 2014, 14:51 »

Han er jo ikke decideret dårlig på nogen måde, men der er ikke et eller andet regen du kan hente ind for samme pris? Smiley Ellers ville jeg nok hente ham da han virker som en ret billig løsning Smiley

Han er nemlig ikke decideret dårlig, men heller ikke exceptionel god på nogen måde. Jeg forsøger faktisk pt at fiske nogle regens, men klubberne holder pokkers godt fast på dem.  Kan være at jeg vil få mere ud af en ung regen end en 28-årig jeg ikke ved om vil kunne overføre samme niveau til Italien.

Tak for at du gav dit besyv med.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #278: 21 Okt 2014, 01:29 »

Hvordan vil folk bruge Martin Odegaard? Jeg spiller med en 4-4-2. Vil han være god at omskole til fløjspiller eller skal han spille centralt?
Logged

H A L A   M A D R I D!

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #279: 21 Okt 2014, 01:41 »

Hvordan vil folk bruge Martin Odegaard? Jeg spiller med en 4-4-2. Vil han være god at omskole til fløjspiller eller skal han spille centralt?

I dette tilfælde ville jeg skifte fra den flade 4-4-2 til en 4-4-2 diamant, idet du ville få meget mere ud af Ødegaard på den måde. Spil ham som en fremskudt playmaker(O) og du vil se ham lave assists på stribe.
Logged

Thaurat al Shabab

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #280: 21 Okt 2014, 02:32 »

I dette tilfælde ville jeg skifte fra den flade 4-4-2 til en 4-4-2 diamant, idet du ville få meget mere ud af Ødegaard på den måde. Spil ham som en fremskudt playmaker(O) og du vil se ham lave assists på stribe.

Ja men så vil mit spil ikke være så kompakt mere. Har overvejet og gør det stadig, men ja den er sgu svær. har jo også Nikolaj Thomsen... mmh
Logged

H A L A   M A D R I D!

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #281: 23 Okt 2014, 16:19 »

Valentino Lazaro
Født d. 24 marts 1996

Hold Kæft han er for syg man, har aldrig set ham i FM før. Men må da lige love for han er vild!!  Peace Thumbs Up Shockeret
Han spiller nu sin 4. sæson i træk med en gennemsnit bedømmelse på over 7,00 og er end da stigende for hvert år.
Årets spiller i Østrig 2. år i træk.

« Seneste Redigering: 23 Okt 2014, 16:21 af L.Wee » Logged

Dextrose
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #282: 24 Okt 2014, 22:31 »

Det er sikkert nævnt en masse gange Pierre Emile Højbjerg er altså et super talent og næsten altid værd at købe hvis det er muligt. I mit spil har han potentale til Ronaldo niveau.:
Logged

Sider: 1 ... 17 18 [19] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010