home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1006 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? FM14
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 44 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM14  (Læst 160411 gange)
nikolajmanse
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #225: 18 Jan 2014, 16:53 »

Havde selv kigget lidt på 1860 München, mens jeg helt havde glemt Leipzig Opstemt
Men de virker i hvert fald spændende begge to, så mange tak for hjælpen Smiley
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #226: 18 Jan 2014, 22:03 »

Da jeg efterhånden har vundet alt med mit Southampton hold, og ikke rigtig ved om jeg gider rykke til en ny klub overvejer jeg at starte et nyt save, med et Italiensk hold. Det må gerne være et hold med en god økonomi, samt mulighed for at udvikle gode regens fra eget akademi.

Et tysk hold er også en mulighed.

Nogle forslag? Smiley
« Seneste Redigering: 18 Jan 2014, 22:05 af blomvikings » Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #227: 18 Jan 2014, 22:12 »

Da jeg efterhånden har vundet alt med mit Southampton hold, og ikke rigtig ved om jeg gider rykke til en ny klub overvejer jeg at starte et nyt save, med et Italiensk hold. Det må gerne være et hold med en god økonomi, samt mulighed for at udvikle gode regens fra eget akademi.

Et tysk hold er også en mulighed.

Nogle forslag? Smiley
Der er jo ikke særlig mange hold i Italien der har en god økonomi, men Fiorentina har en god trup fra start. Men hvis du vil udvikle ungdoms spillere er det klart Atlanta du skal prøve Smiley
Logged


blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #228: 18 Jan 2014, 22:15 »

Der er jo ikke særlig mange hold i Italien der har en god økonomi, men Fiorentina har en god trup fra start. Men hvis du vil udvikle ungdoms spillere er det klart Atlanta du skal prøve Smiley

Nej det har du selvf. ret i. Men ja, Fiorentina havde jeg også kigget på. Hvad med i Tyskland?
Logged

BarcaFreaken
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #229: 18 Jan 2014, 22:42 »

Da jeg efterhånden har vundet alt med mit Southampton hold, og ikke rigtig ved om jeg gider rykke til en ny klub overvejer jeg at starte et nyt save, med et Italiensk hold. Det må gerne være et hold med en god økonomi, samt mulighed for at udvikle gode regens fra eget akademi.

Et tysk hold er også en mulighed.

Nogle forslag? Smiley
Schalke!  Thumbs Up
Logged

Først gik jeg til venstre, det gjorde han også. Så gik jeg til højre, det gjorde han også. Så gik jeg til venstre igen, og han gik ud for at købe en hotdog. - Zlatan Ibrahimovic

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #230: 18 Jan 2014, 22:48 »

Nej det har du selvf. ret i. Men ja, Fiorentina havde jeg også kigget på. Hvad med i Tyskland?
Bremen og Wolfsburg Smiley
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #231: 19 Jan 2014, 22:25 »

Jeg er ved at gå fuldstændig kold i FM, da jeg mangler et hold at spille med.. De seneste mange spil jeg har startet op, er aldrig rigtig blevet til noget..

Så nu håber jeg på lidt inspiration og jeg er åben for det meste... Mine seneste tanker er gået lidt på Inter, AC Milan eller Real Madrid,  men jeg ved ikke helt om det er klubber der vil fange min interesse..   Ubeslutsom


Shoot me..  Wink
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #232: 19 Jan 2014, 22:33 »

Jeg er ved at gå fuldstændig kold i FM, da jeg mangler et hold at spille med.. De seneste mange spil jeg har startet op, er aldrig rigtig blevet til noget..

Så nu håber jeg på lidt inspiration og jeg er åben for det meste... Mine seneste tanker er gået lidt på Inter, AC Milan eller Real Madrid,  men jeg ved ikke helt om det er klubber der vil fange min interesse..   Ubeslutsom


Shoot me..  Wink
Milan. Der skal altså ryddes op i den trup, hvis man vil konkurrere med Juventus. Økonomien er lidt rodet, og truppen er halvgammel og overlønnet. Jeg vil selv gerne, men faldte igennem med dem første gang.
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #233: 19 Jan 2014, 22:35 »

Jeg er ved at gå fuldstændig kold i FM, da jeg mangler et hold at spille med.. De seneste mange spil jeg har startet op, er aldrig rigtig blevet til noget..

Så nu håber jeg på lidt inspiration og jeg er åben for det meste... Mine seneste tanker er gået lidt på Inter, AC Milan eller Real Madrid,  men jeg ved ikke helt om det er klubber der vil fange min interesse..   Ubeslutsom


Shoot me..  Wink

Hvis du ikkke har været der Guldbrand, vil jeg anbefale dig at slå et smut forbi Roma-tråden. Jeg er sikker på du kan finde den inspiration du mangler!
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #234: 24 Jan 2014, 17:24 »

Jeg overvejer at give mig i kast med enten Hellas Verona eller Fiorentina.. Begge hold ville sagtens kunne spille 4-5-1 eller en 3-5-2.. Jeg kan bare ikke helt finde ud af hvem jeg skal vælge og hvilken en af de to taktikker jeg skal vælge..

Hjælp.. Nogen der ligger inde med gode erfaringer med de to klubber eller kan begrunde hvorfor det skal være den ene frem for den anden?

På forhånd tak Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #235: 24 Jan 2014, 17:30 »

Fiorentina har en rigtig god trup som du sagtens kan tage i top 3, mens Verona er en udfordring og få med i toppen. Desuden er det jo altid sjoveste og prøve med tre mands forsvar i Italien :-P
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #236: 24 Jan 2014, 17:54 »

Fiorentina har en rigtig god trup som du sagtens kan tage i top 3, mens Verona er en udfordring og få med i toppen. Desuden er det jo altid sjoveste og prøve med tre mands forsvar i Italien :-P

Du har de samme tanker som mig.. Grin Det bliver helt sikkert 3-5-2..  Wink

Er der så en, der kan afgøre om det skal være Firenze eller Verona? Hævet Øjenbryn
Logged

- Veni, vidi, vici -

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #237: 24 Jan 2014, 19:09 »

Du har de samme tanker som mig.. Grin Det bliver helt sikkert 3-5-2..  Wink

Er der så en, der kan afgøre om det skal være Firenze eller Verona? Hævet Øjenbryn

Verona mangler helt sikkert en dansker til at fører dem til tops igen  Thumbs Up
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #238: 25 Jan 2014, 22:31 »

Jeg er ved at gå fuldstændig kold i FM, da jeg mangler et hold at spille med.. De seneste mange spil jeg har startet op, er aldrig rigtig blevet til noget..

Så nu håber jeg på lidt inspiration og jeg er åben for det meste... Mine seneste tanker er gået lidt på Inter, AC Milan eller Real Madrid,  men jeg ved ikke helt om det er klubber der vil fange min interesse..   Ubeslutsom


Shoot me..  Wink

Napoli! Tjek evt. klubtråden ud...

De har penge og et godt hold, men er kun 4. seedet til gruppespillet i Champions League, så det bliver en udfordring at få success der.
Logged

Arny
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #239: 25 Jan 2014, 23:27 »

Søger et hold som er rigtig stærk defensivt, er åben for alt

Hit me.. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 44 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010