home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 993 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? FM14
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 44 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM14  (Læst 160438 gange)
Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #195: 12 Jan 2014, 23:04 »

Et andet for argument for at tage Midtjylland er jo netop at få økonomien på ret køl igen. Det er jo altid en god udfordring. At du så samtidigt har en fornuftig mængde af talenter med potentiale, gør det jo ikke værre.  Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

azzic
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #196: 13 Jan 2014, 00:08 »

[....]


HSV – et af mine faste manager- og favorithold. Deres økonomi og trup er dog meget svag, hvilket bestyrelsens forventninger ikke afspejler. Derudover er det en stor ulempe at reserveholdspillern e ikke får kamptræning på HSV II.

Dortmund – altid et fedt hold, og mulighed for at hente mange store tyske talenter fra de fleste hold på nær Schalke (Werner, Brandt, Volland osv.) dog bliver det relativt hurtigt for nemt. Som ved Dynamo Kiev er det et kæmpe plus at Dortmund II spiller 3. Bundesliga og reserve og ungdomsspillere kan få kamptræning uden at skulle udlejes,

  [....]


Hvis du, som jeg syntes det ser ud til, godt kan lide at spille i bindesligaen syntes jeg helt klart du skal forsøge med Frankfurt. Jeg har selv gang i et spil, hvor jeg skal til og i gang med fjerde sæson(4,4 og 1 i de tre første sæsoner). Jeg syntes de er interessante at spille med, da de allerede har kvalitet spiller på en lille håndfuld positioner, men samtidigt også mangler en del, for at blive en "contender", så rollen som sportschef ved at lave rigtige indkøb, bliver sat på prøve.
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #197: 13 Jan 2014, 00:24 »

Prøver mig af her inde.
Har ikke de bestemt krav til holdet, skal spille i europa, i en af de store lande.
Spanien, Italien, Tyskland eller England
Alle hold er egentlig velkomne, bare i kan argumentere for hvorfor jeg skal starte med lige dem.
FYR LØS!
Jeg spiller med Frankfurt og er nu i 2020.
Jeg synes holdet er vildt spændende og især med MARC STENDERA, OMG den knægt er jo for sindsyg!  crazy
Hvis du kan holde på dine stamspillere og hente Julian Brandt så har du et rigtig godt hold.

Jeg spiller dog selv med nogle regler, så jeg er ikke noget tophold. Men er på go' vej til at blive det.
Er hver sæson kvalificeret mig til EL og engang end da til CL.
Logged

azzic
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #198: 13 Jan 2014, 00:40 »

@L Wee

- Hvad er det for nogle "regler" som du spiller med?
Logged

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #199: 13 Jan 2014, 21:24 »

Et andet for argument for at tage Midtjylland er jo netop at få økonomien på ret køl igen. Det er jo altid en god udfordring. At du så samtidigt har en fornuftig mængde af talenter med potentiale, gør det jo ikke værre.  Smiley

Jeg siger tak for det! Smiley

Men har valgt at forsøge mig med OB  Wink
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #200: 13 Jan 2014, 21:36 »

@L Wee

- Hvad er det for nogle "regler" som du spiller med?


Spiller lidt ala "The Lutz Pfannenstiel Challenge"

Fx søger ikke selv efter personale og spiller.
Når jeg mangler personale laver jeg jobopslag. Og spillerne scouter talentspejderne rundt omkring i verden. Som jeg desuden ikke selv bestemmer hvor de søger. Det kan være ret irriterende, når jeg helst vil have tyske spiller Skuffet
Logged

azzic
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #201: 13 Jan 2014, 22:08 »

Spiller lidt ala "The Lutz Pfannenstiel Challenge"

Fx søger ikke selv efter personale og spiller.
Når jeg mangler personale laver jeg jobopslag. Og spillerne scouter talentspejderne rundt omkring i verden. Som jeg desuden ikke selv bestemmer hvor de søger. Det kan være ret irriterende, når jeg helst vil have tyske spiller Skuffet


Spændende, syntes dog man ved at forbyde spillersøgning mister store muligheder ift. at hente frie spillere (herunder udløber snart).

Men lige for at vende tilbage til trådens fokus, kan jeg anbefale alle som mangler et sjovt spil, at starte op med Frankfurt.
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #202: 14 Jan 2014, 10:21 »

Spændende, syntes dog man ved at forbyde spillersøgning mister store muligheder ift. at hente frie spillere (herunder udløber snart).

Men lige for at vende tilbage til trådens fokus, kan jeg anbefale alle som mangler et sjovt spil, at starte op med Frankfurt.
Det er rigtigt, er gået glip af SÅ mange spiller.
Men dem dine spejder har kigget på kan du jo se om deres kontrakter udløber.

Gik glip af Sebastian Rode, som blev solgt for €3mil.
Ham ville jeg gerne have haft hjem igen. 

Men Ja synes man skulle overveje Frankfurt.
Når man klarer sig til min. EL efter første sæson så får man €20 mil at købe for.
Jeg fik Gabriel Barbosa til Frankfurt.
Logged

Kimmimuz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #203: 14 Jan 2014, 15:54 »

Jeg kunne godt bruge et hold som jeg kunne prøve at lave til en talentfabrik hvor jeg tjener penge på det. Et hold som ikke har så store ambitioner ud ad i Europa så jeg risikerer at blive fyret hvis jeg ikke når at indfri dem.
De må samtidig godt have lidt penge at gøre med, så jeg kan købe ordentlige talenter for mere end 5m hvis den rigtige dukker op.

Jeg har selvfølgelig selv tænkt på Ajax, men jeg ved ikke lige hvor meget den Hollandske liga tiltrækker mig.
Så ville høre om der er andre hold der matcher den beskrivelse sådan nogenlunde, som i kunne anbefale Smiley!
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #204: 14 Jan 2014, 16:24 »

Kunne godt tænke mig at prøve et spil med et hold fra Sky Bet Championship. De skal helst ikke være i pengenød, og skal kunne spille ok offensiv fodbold.

Nogle bud?
Logged

Kolo Abib Touré

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #205: 14 Jan 2014, 16:31 »

Jeg kunne godt bruge et hold som jeg kunne prøve at lave til en talentfabrik hvor jeg tjener penge på det. Et hold som ikke har så store ambitioner ud ad i Europa så jeg risikerer at blive fyret hvis jeg ikke når at indfri dem.
De må samtidig godt have lidt penge at gøre med, så jeg kan købe ordentlige talenter for mere end 5m hvis den rigtige dukker op.

Jeg har selvfølgelig selv tænkt på Ajax, men jeg ved ikke lige hvor meget den Hollandske liga tiltrækker mig.
Så ville høre om der er andre hold der matcher den beskrivelse sådan nogenlunde, som i kunne anbefale Smiley!
Ville prøve Werder Bremen
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #206: 14 Jan 2014, 16:44 »

Kunne godt tænke mig at prøve et spil med et hold fra Sky Bet Championship. De skal helst ikke være i pengenød, og skal kunne spille ok offensiv fodbold.

Nogle bud?
Nottingham forest? Har selv et save kørene med dem ved siden af et liverpool save (lige startet) lige pt og det er faktisk ganske sjovt Smiley de mangler ihvertfald ikke penge
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #207: 14 Jan 2014, 18:40 »

Hvilket franske klubber får bedste regens? Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #208: 14 Jan 2014, 19:42 »

Nottingham forest? Har selv et save kørene med dem ved siden af et liverpool save (lige startet) lige pt og det er faktisk ganske sjovt Smiley de mangler ihvertfald ikke penge
Tak! Prøver dem Smiley
Logged

Kolo Abib Touré

HahnLarsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #209: 14 Jan 2014, 22:11 »

AAB VS. SønderjyskE

Kom med et argument for hvorfor jeg skal vælge det ene hold..
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 44 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010