home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 868 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? FM14
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 44 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM14  (Læst 160560 gange)
RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #75: 07 Dec 2013, 14:30 »

Vil gerne være et hold som kan kæmpe med i toppen/europæiske pladser i 1. sæson. Det skal være et hold som man kan bygge op til at kunne blive en topklub i hele verden. Har selv overvejet Anderlecht, det bare ikke så fedt når de ingen penge har... nogle forslag?
Logged

Graens
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #76: 07 Dec 2013, 14:34 »

Vil gerne være et hold som kan kæmpe med i toppen/europæiske pladser i 1. sæson. Det skal være et hold som man kan bygge op til at kunne blive en topklub i hele verden. Har selv overvejet Anderlecht, det bare ikke så fedt når de ingen penge har... nogle forslag?
Napoli, Leverkusen, Tottenham, Milan?
Logged

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #77: 07 Dec 2013, 15:19 »

Napoli, Leverkusen, Tottenham, Milan?
Har prøvet med Tottenham, men synes ikke det er så spændende... og Napoli kan jeg simpelthen ikke finde en ordentlig taktik til... Men Leverkusen og Milan har jeg ikke prøvet, så det kunne overvejes. Tak!
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #78: 07 Dec 2013, 15:26 »

STADE RENNAINS!!! vanvittig hold, sindssyge talenter.
Logged


Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #79: 07 Dec 2013, 16:03 »

Jeg leder efter et hold i en af de store ligaer der spiller kontra bold med direkte afleveringer og højt tempo, da det er en taktikform der virkelig er begyndt at tiltale mig! Jeg har selv tænkt på Stoke eller Norwich måske, men er der nogen bud på et kontrahold? :-)
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #80: 08 Dec 2013, 19:08 »

Er gået lidt i stå med mine forskellige saves.. vil gerne i gang igen.. nogen der kan anbefale et godt hold..  Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #81: 08 Dec 2013, 19:13 »

Stade Rennains!! se min tråd!
Logged


kasper.rytter
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #82: 08 Dec 2013, 19:50 »

Stade Rennains!! se min tråd!

Det er fint med det Stade Rennais, daugaard. Men når du nu er så vild med dem, kan du så ikke i det mindste stave dem ordentligt?
Det hedder Rennais og ikke Rennains

Når det så er sagt, så vil jeg give dig ret i, at det er et fedt hold (og en spændende liga)
Logged

Forza Parma

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #83: 08 Dec 2013, 19:52 »

Er gået lidt i stå med mine forskellige saves.. vil gerne i gang igen.. nogen der kan anbefale et godt hold..  Wink

Kan klart anbefale Anderlecht. Gode spillere, gode talenter og mulighed for en god økonomi Wink
Logged

Spasmads
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #84: 08 Dec 2013, 19:56 »

Er gået lidt i stå med mine forskellige saves.. vil gerne i gang igen.. nogen der kan anbefale et godt hold..  Wink
Viborg
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #85: 08 Dec 2013, 19:57 »

Det er fint med det Stade Rennais, daugaard. Men når du nu er så vild med dem, kan du så ikke i det mindste stave dem ordentligt?
Det hedder Rennais og ikke Rennains

Når det så er sagt, så vil jeg give dig ret i, at det er et fedt hold (og en spændende liga)

Haha, slap af med det flueknepperi.
Logged


Jonas Olkjær
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #86: 08 Dec 2013, 19:59 »

Er gået lidt i stå med mine forskellige saves.. vil gerne i gang igen.. nogen der kan anbefale et godt hold..  Wink

Jeg vil anbefale Celtic som jeg selv har et spil med og jeg nyder det, er igang med tredje sæson og kunne godt tænke mig at fører dem langt i europa
Logged

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #87: 09 Dec 2013, 12:21 »

Vil gerne starte et nyt spil, og ved ikke om det skal være med Nottingham Forest eller Leicester... Har nogle gode argumenter til hvorfor/hvorfor ikke den klub?
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #88: 09 Dec 2013, 14:45 »

Vil gerne starte et nyt spil, og ved ikke om det skal være med Nottingham Forest eller Leicester... Har nogle gode argumenter til hvorfor/hvorfor ikke den klub?
Nottingham : god økonomi samt ganske udmærket truppe og ingen gæld hvis jeg huske rigtig

 Leicester : god truppe og har jo en hvis dansker i målet Smiley økonomien er vist også okay, bortset fra at de har en stor gæld, ved dog ikke hvor meget det påvirker
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #89: 09 Dec 2013, 14:55 »

Vil gerne starte et nyt spil, og ved ikke om det skal være med Nottingham Forest eller Leicester... Har nogle gode argumenter til hvorfor/hvorfor ikke den klub?

Jeg vil anbefale Leicester, eftersom jeg selv har et rigtig godt save kørende med dem. Der er potentiale i klubben til oprykning i første sæson! Økonomien er ganske udmærket, men ikke rigtig noget jeg har mærket så meget til med klubbens gæld. Kig evt forbi klubtråden for at finde inspiration
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 44 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010