home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 463 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? FM14
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM14  (Læst 153507 gange)
B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #615: 14 Sep 2014, 09:12 »

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at starte et nyt spil i en helt ny liga, som man ikke spiller i så tit for at prøve noget nyt, håber i kan hjælpe?

Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #616: 14 Sep 2014, 09:52 »

Tjeck eventuelt et par af de liga-guides vi har liggende...
Har selv skrevet tre af dem (USA, Australien og Kina). 3 spændende lande at spille i, med udfordringer du ikke finder i Europa.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #617: 14 Sep 2014, 10:11 »

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at starte et nyt spil i en helt ny liga, som man ikke spiller i så tit for at prøve noget nyt, håber i kan hjælpe?



Hvis du vil have en udfordring hvor du ikke har råd til at bruge de penge du tjener, selv ved at nå CHL, så er Island et spil værd. Det tager utroligt mange år at bygge et hold op, som har råd til at ligge en god løn til en habil spiller, og du kan ikke lokke noget til landet før du bliver professional. KV i 1. division er ydermere amatør, så de vil byde på en ekstra stor udfordring.

Jeg spiller selv med KV og er i midten af 2020'erne, fast inventar i CHL gruppespillet, 3. seedet til det og har 2 gange i streg taget en 2. plads i gruppen for at blive smidt ud af et større hold runden efter. Der er fedt på island!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #618: 14 Sep 2014, 11:15 »

Ellers kan jeg kun anbefale Royal Antwerpen (Ved ikke om du har prøvet den belgiske liga før), men de er et sjovt hold at spille med.
Her er hvad jeg har skrevet i klubtråden:

"Ville da lige høre der er nogen der spiller med Antwerpen? Jeg er godt klar over at den belgiske liga måske ikke er den mest populære, og da slet ikke den næstbedste række. Men her er hvorfor du burde forsøge dig med Antwerpen:
De har ikke vundet noget siden år 2000, hvor de vandt den næstebedste række. De rykkede dog ned igen fire år senere og har været at finde der siden da. Så det er en klub der tørster efter succes.

De har ikke den bedste økonomi, men de har et samarbejde med Manchester United og Sao Paolo, hvilket gør at du kan hente spillere ind på lån, uden at skulle betale løn til dem. Du kan dermed holde styr på økonomien."
Logged

Vashtar
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #619: 14 Sep 2014, 21:45 »

Hej!

Jeg søger et hold, som primært fokuserer på egen avl / talentudvikling,
skal helst være et udfordrende et af slagsen, dvs. i midten af den bedste række eller et hold fra den lavere række!

- Bring it on! Sidste save af 14'eren, så skal helst gerne være fyldt med fremtidsperspektive r de sidste par måneder.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #620: 22 Sep 2014, 17:47 »

Er gået død i mit Wolfsburg spil. Har ingen ide om hvem jeg skal være og er åben for det hele. Hit me!
Logged

Spasmads
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #621: 22 Sep 2014, 18:37 »

Hej!

Jeg søger et hold, som primært fokuserer på egen avl / talentudvikling,
skal helst være et udfordrende et af slagsen, dvs. i midten af den bedste række eller et hold fra den lavere række!

- Bring it on! Sidste save af 14'eren, så skal helst gerne være fyldt med fremtidsperspektive r de sidste par måneder.
Crewe (England)
Lens (Frankrig)
Caen (Frankrig)
UTA Arad (Rumænien)
Sparta Rotherdam (Holland)
Panionios (Grækenland)
Slavia Prag (Tjekkiet)
1860 München (Tyskland)
Hamilton Academical (Skotland)
Falkirk (Skotland)
Lyngby (Danmark)
Logged

MiddelboJ
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #622: 28 Sep 2014, 20:27 »

Hej!

Jeg søger et hold at starte mit sidste save inden FM 15 udkommer! Det skal være et hold der spiller Europæisk, må gerne have en rimelig god økonomi, men det behøves ikke være et decideret top hold, men må gerne være et hold der kan være en dark horse i mesterskabskampen. Kom med jeres forslag, skriv gerne hvorfor jeg skal vælge det hold. Som sagt må der gerne være lidt udfording i det.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #623: 28 Sep 2014, 20:31 »

OFK Beograd
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #624: 28 Sep 2014, 20:35 »

Er gået død i mit Wolfsburg spil. Har ingen ide om hvem jeg skal være og er åben for det hele. Hit me!

Guangzhou Evergrande
Logged

marck88
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #625: 29 Sep 2014, 10:55 »

hej !

så blev det min tur til at spørge om råd til hvem mit sidste spil skal være med inde det nye fm kommer. er lidt ligeglad med hvad for et land det er fra, bare ikke Danmark. det behøver ikke at være et top hold. men det må gerne være et hold som kan kæmpe med om at vinde mesterskabet. kom gerne med jeres forslag til et hold jeg kan være
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #626: 29 Sep 2014, 13:21 »

Smut forbi Juventus tråden. Syntes det er et spændene hold at spille med og jeg er igang med at gøre dem til verdens rigeste klub Smiley
er også begyndt at købe talenter som skal være af egen avl, så tilsidst har jeg et hold af ren egen avl! Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #627: 29 Sep 2014, 20:28 »

hej !

så blev det min tur til at spørge om råd til hvem mit sidste spil skal være med inde det nye fm kommer. er lidt ligeglad med hvad for et land det er fra, bare ikke Danmark. det behøver ikke at være et top hold. men det må gerne være et hold som kan kæmpe med om at vinde mesterskabet. kom gerne med jeres forslag til et hold jeg kan være

Jeg gentager lige mig selv:
Guangzhou Evergrande!
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #628: 04 Okt 2014, 12:07 »

Mangler et hold at rotere med. Spiller pt med Juventus, men der jo ikke den store udfordring mere. Så ville hører om folk har nogle erfaringer med Stuttgart?
På forhånd tak 😊
Logged

H A L A   M A D R I D!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #629: 04 Okt 2014, 14:15 »

Mangler et hold at rotere med. Spiller pt med Juventus, men der jo ikke den store udfordring mere. Så ville hører om folk har nogle erfaringer med Stuttgart?
På forhånd tak 😊

Der er jo altid god konkurrence i Bundesligaen.
Holdet hører jo til Sub-toppen, og kan nok også godt få skubbet op til de sjove pladser hvis man overtager dem.
Logged

Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010