home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1344 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? FM14
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 44 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM14  (Læst 163230 gange)
Maestrodk
Reserveholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #585: 20 Jul 2014, 09:55 »

Du kan have helt ret, har nemlig snart haft en del saves hvor jeg hurtigt er gået død, så skal klart finde et hold med et fint potentielle. umiddelbart som det ser ud nu, kunne det nemt blive et engelsk hold og gerne et mindre hold, enten klubber som du nævner hvor de tidligere har været relativ store, men det kunne også sagtens være en klub uden nogen speciel/ingen historie Smiley et plus ville dog være hvis klubben har et fornuftig størrelse stadion.
Overvejer dog stadig Schalke er bare i tvivl om omkring at få et længere værende save med dem på sigt, hvor jeg stadig kan holde gejsten oppe
Nottingham Forrest kunne muligvis også være en mulighed - alligevel er der ikke så meget ved klubben som tiltaler mig :O

Er vist lidt besværlig hehe Peace

Tja, hvis du er besværlig, så er jeg nok også. Forud for mine lange saves, har jeg selv haft flere korte saves, hvor jeg gik hurtigt død.

Well, jeg kunne nok skrive gode historier om de mange hold i engelsk fodbold. Men kan give et udpluk.

Preston - har jeg skrevet om.

Nott. Forrest: Tidl. storhold - vandt Europa Cuppen for mesterhold i 79 og 80. Lang tid siden at klubben har ligget i den bedste række. Netop overtaget af rigmand fra Kuwait.

Leeds: "The Damned United". Tidligere storhold, vis storholdstid var i slut 60'erne-start 70'erne under Don Revies styre. Dette er blandt andet skildret i filmen "The Damned United" - en biologi om manageren Brian Clough. Klubben satsede stort ved at hente dyre stjerne til klubben i starten af 00'erne, hvilket da også gave en CL-semifinaleplads. Samme år endte man dog i ligaen uden for CL-pladserne, hvilket kostede mange penge med efterfølgende økonomiske problemer. Dette medførte salg af stjernerne og nedrykning i 2004.

Wolverhampton: Klubben havde sin storholdstid i 50'erne, hvor klubben vandt flere mesterskaber. Var fornylig oppe i Premier League. Efter nedrykning ansatte klubben Ståle Solbakken til at få klubben hurtigt op igen, hvilket som bekendt endte katastrofalt. Klubben er nu i League One.

West Ham: Londonklubben er ikke den mest prangende klub. Klubben blev dannet af metalarbejdere sidste i 1800-tallet og har hjemme i et af Østlondons arbejderkvarterer. Klubben er meget selvbevidst og har tradition for at ville spille offensiv fodbold, på trods af at klubben aldrig har vundet noget særligt. Af samme grund er nuværende manager Sam Allerdayce blevet meget udskældt for sin defensive, direkte spillestil. Mange fodboldfans har sympati for West Ham, hvilket vises ved at størstedelen af engelske fodboldfans har West Ham, som deres "nr. 2".

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #586: 20 Jul 2014, 14:37 »

Tja, hvis du er besværlig, så er jeg nok også. Forud for mine lange saves, har jeg selv haft flere korte saves, hvor jeg gik hurtigt død.

Well, jeg kunne nok skrive gode historier om de mange hold i engelsk fodbold. Men kan give et udpluk.

Preston - har jeg skrevet om.

Nott. Forrest: Tidl. storhold - vandt Europa Cuppen for mesterhold i 79 og 80. Lang tid siden at klubben har ligget i den bedste række. Netop overtaget af rigmand fra Kuwait.

Leeds: "The Damned United". Tidligere storhold, vis storholdstid var i slut 60'erne-start 70'erne under Don Revies styre. Dette er blandt andet skildret i filmen "The Damned United" - en biologi om manageren Brian Clough. Klubben satsede stort ved at hente dyre stjerne til klubben i starten af 00'erne, hvilket da også gave en CL-semifinaleplads. Samme år endte man dog i ligaen uden for CL-pladserne, hvilket kostede mange penge med efterfølgende økonomiske problemer. Dette medførte salg af stjernerne og nedrykning i 2004.

Wolverhampton: Klubben havde sin storholdstid i 50'erne, hvor klubben vandt flere mesterskaber. Var fornylig oppe i Premier League. Efter nedrykning ansatte klubben Ståle Solbakken til at få klubben hurtigt op igen, hvilket som bekendt endte katastrofalt. Klubben er nu i League One.

West Ham: Londonklubben er ikke den mest prangende klub. Klubben blev dannet af metalarbejdere sidste i 1800-tallet og har hjemme i et af Østlondons arbejderkvarterer. Klubben er meget selvbevidst og har tradition for at ville spille offensiv fodbold, på trods af at klubben aldrig har vundet noget særligt. Af samme grund er nuværende manager Sam Allerdayce blevet meget udskældt for sin defensive, direkte spillestil. Mange fodboldfans har sympati for West Ham, hvilket vises ved at størstedelen af engelske fodboldfans har West Ham, som deres "nr. 2".
Tager et kig på alle de hold du nævner, super lækkert at du har skrevet lidt om dem! og siger mange tak herfra Smiley hvis du har flere gode bud skal du være meget velkommen til at skrive om dem, det er yderst inspirerende at læse.
Nott. Forrest og leeds lyder i hvert fald rigtig spændende Smiley

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #587: 20 Jul 2014, 14:47 »

Har du et bud på noget utraditionelt i England? Peace

Ja, hvilket som helst hold i League 1 eller lavere, og så ikke lave nogle handler selv, lad din sportschef og leder af ungdomsudvikling stå for alle handler og se hvordan det går. Cool

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #588: 20 Jul 2014, 17:09 »

Ja, hvilket som helst hold i League 1 eller lavere, og så ikke lave nogle handler selv, lad din sportschef og leder af ungdomsudvikling stå for alle handler og se hvordan det går. Cool
Det kunne faktisk være en lidt sjov og spændende udfordring at gøre sådan Wink

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Nelzpn
Reserveholdsspiller

« Svar #589: 27 Jul 2014, 14:32 »

Hvem skal jeg være i fm?
jeg synes det kunne være rart med lidt udfordring, måske noget med unge spiller eller noget hvor man skal bygge et tidligere stor hold op igen?

er der nogen der har nogle ide? Smiley

BarcaFreaken
Juniorspiller
**

« Svar #590: 27 Jul 2014, 14:55 »

Hvem skal jeg være i fm?
jeg synes det kunne være rart med lidt udfordring, måske noget med unge spiller eller noget hvor man skal bygge et tidligere stor hold op igen?

Wolverhampton! Smiley
« Seneste Redigering: 27 Jul 2014, 15:06 af BarcaFreaken » Logged

Først gik jeg til venstre, det gjorde han også. Så gik jeg til højre, det gjorde han også. Så gik jeg til venstre igen, og han gik ud for at købe en hotdog. - Zlatan Ibrahimovic

Ninja777
Førsteholdsspiller

« Svar #591: 29 Jul 2014, 10:22 »

Achilles'29 Smiley

Kaw89
Juniorspiller
**

« Svar #592: 29 Jul 2014, 10:40 »

Hvem skal jeg være i fm?

Jeg vil helt sikkert forslå Real Sociedad. Jeg spiller selv med dem og aldrig har FM været så sjovt Smiley De har nogle gode unge spillere i form af Inigo Martinez, Ruben Pardo, Antoine Griezmann, Carlos Vela og Haris Seferovic.
Udfordringen består i at gøre holdet til et tophold indenfor nogle sæsoner Smiley

bobby112
Ynglingespiller

« Svar #593: 29 Jul 2014, 11:01 »

Hvem skal jeg være i fm?

Helt sikkert Brøndby! Er ikke Brøndby-fan, men har selv et spil med dem. De har mange gode, unge spillere, og klubben forventer at du bruger dem. Derudover har klubbens haft et par sorte år med nogle dårlige placeringer i ligaen. Det er et hold, der bare venter på at finde niveauet igen Smiley

Bobby er blot mit dæknavn

Nelzpn
Reserveholdsspiller

« Svar #594: 29 Jul 2014, 11:11 »

Jeg har fundet mit hold, jeg har taget det dårligste hold i england jeg kunne vælge, de er sat til at blive sidst i den dårligste liga i england Skrill North, det er Leamington Smiley

Ringling96
Ynglingespiller

« Svar #595: 01 Aug 2014, 12:38 »

Nogle herinde der har erfaringer med PSV? Synes de har et rigtig spændende ungt hold, og går og overvejer lidt at starte et save med dem Smiley

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #596: 01 Aug 2014, 13:21 »

Jeg havde et rigtig godt save med dem i 2013, det er meget underholdene i den hollandske liga og spille/satse på talenter :-)

Nodiem
Blogmester

« Svar #597: 03 Aug 2014, 15:56 »

Søger en klub til en sidste blog inden FM15 - nogen gode ideér ?

Krav:
Aldrig vundet den største liga
Aldrig været i Europa
Ikke rig på Olie penge
behøver IKKE kommer fra en af de 5 største ligaer.
og en folk gerne vil læse om Smiley !

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #598: 03 Aug 2014, 16:23 »

Celta vigo

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #599: 03 Aug 2014, 16:58 »

FCV kan vel gå ind under den kategori I guess.

Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 44 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010