home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:29:54 Broen13 Blogkonkur... [9] Journeyman - Alle ...
I dag kl. 08:57:50 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 08:56:35 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:59:19 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23299
  1 Bruger, 222 Gæster Online.

Indlæg: 1132721 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? FM14
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 44 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM14  (Læst 154385 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #420: 27 Mar 2014, 09:26 »

Er Roma-tråden slettet?
Logged

H A L A   M A D R I D!

Svartovich
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #421: 27 Mar 2014, 10:47 »

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=36687.0 Roma tråden er der skam stadig Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #422: 27 Mar 2014, 10:53 »

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=36687.0 Roma tråden er der skam stadig Smiley
jeg har bare ikke kunnet komme ind på den. men nu kan jeg Wink
Logged

H A L A   M A D R I D!

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #423: 01 Apr 2014, 18:01 »

Når jeg engang går død i mit Wolfsburg save, kunne jeg godt tænke mig at spille med en klub som ikke er fra den øverste række, tænker lidt at det godt må være i det franske, spanske, danske eller måske en anden mindre liga Smiley
Kom gerne med flere forslag.
Hit me!
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

bundgaard89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #424: 01 Apr 2014, 19:36 »

Savner lidt inspiration.. Har startet en række saves og er gået død midtvejs i anden sæson..
Trænger til et projekt, der kan gøres langvarrigt.. Det skal helst være med et af de store hold, eller evt. et middelmådigt hold i en stor liga, der kan bygges op omkring en stor profil i truppen..

De hold jeg senest har erfaring med er Man Utd, som jeg har haft ekstremt mange saves med gennem tiden, Bayer Munchen, Atletico Madrid og Chelsea..

Nogen der har et forslag? har selv tænkt lidt på Napoli eller Juventus, da det virkelig er lang tid siden jeg har spillet i Italien.. Er der nogen som har erfaring med dem?
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #425: 01 Apr 2014, 20:16 »

Synes 100% Dortmund . Pisse fedt hold at spille med, også skal Munchen slåes af tronen Smiley.
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #426: 02 Apr 2014, 09:26 »

Søger en klub i det spanske eller franske, klubben må ikke spille i de 2 bedste rækker.
Kom meget gerne med flere forslag Smiley
På forhånd tak

Har haft kig på Guadalajara og San Fernando fra Spanien, nogen der kender disse klubber? Smiley
« Seneste Redigering: 02 Apr 2014, 09:58 af Angel3DG » Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #427: 05 Apr 2014, 21:49 »

Hej..

Krav:
- Et hold uden gæld !
- Gerne en stjerne eller to
- Gerne et talent eller to
- gerne lidt penge at rutte med
- helst i Europa
- Vil gerne kunne spille med om top10 i ligaen
- Vil gerne være outsider til pokalen..

Hvem kunne det være?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #428: 05 Apr 2014, 22:48 »

Jeg vil gerne have et save ved siden af mit blog save, et save som giver lidt flere medaljer Wink
Jeg tænker Italien, hvor Inter er mit hold - MEN! Jeg vil gerne prøve noget andet, Roma, Napoli, Juventus osv.
Er der nogle som kan komme med plus og minusser ved de forskellige hold? Lige pt. er jeg meget på Juventus pga. deres trup.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #429: 07 Apr 2014, 15:10 »

Hej..

Krav:
- Et hold uden gæld !
- Gerne en stjerne eller to
- Gerne et talent eller to
- gerne lidt penge at rutte med
- helst i Europa
- Vil gerne kunne spille med om top10 i ligaen
- Vil gerne være outsider til pokalen..

Hvem kunne det være?

Napoli?
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #430: 09 Apr 2014, 11:26 »

Jeg virkelig kørt død i fm, efter mit Real save fuckede op har jeg slet ikke kunne komme i gang med et save.

Overvejer at starte med Belgien eller Holland. men er ikke fast besluttet på at det skal være landshold. er der andre der spiller med Landshold?

ellers kom med et bud omkring hvem jeg ellers kunne være, er mest til sup hold som tottenham osv. er ikke til hold der spiller lavere rækker. ellers kom med et bud.
Logged

H A L A   M A D R I D!

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #431: 09 Apr 2014, 11:51 »

Jeg virkelig kørt død i fm, efter mit Real save fuckede op har jeg slet ikke kunne komme i gang med et save.

Overvejer at starte med Belgien eller Holland. men er ikke fast besluttet på at det skal være landshold. er der andre der spiller med Landshold?

ellers kom med et bud omkring hvem jeg ellers kunne være, er mest til sup hold som tottenham osv. er ikke til hold der spiller lavere rækker. ellers kom med et bud.
Beklager meget, at jeg om få sekunder vil ignorere dine krav totalt.
Men Hobro IK, uden tvivl mit sjoveste spil til dato, ingen udfordring at rykke op i første sæson, dernæst nåde jeg 5 sæsoner, før jeg vandt suppen, så sagde jeg op, og nu er jeg snart færdig med min anden sæson i Milan, og jeg har snart spillet 10 sæsoner i alt.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #432: 09 Apr 2014, 12:33 »

Beklager meget, at jeg om få sekunder vil ignorere dine krav totalt.
Men Hobro IK, uden tvivl mit sjoveste spil til dato, ingen udfordring at rykke op i første sæson, dernæst nåde jeg 5 sæsoner, før jeg vandt suppen, så sagde jeg op, og nu er jeg snart færdig med min anden sæson i Milan, og jeg har snart spillet 10 sæsoner i alt.

At spille i det danske i fm 14 har slet ikke fanget mig, har prøvet Hobro og spillede også en sæson, men derefter mistede jeg lysten til at spille med dem, og sådan er det tit desværre.

dejligt med en begrundelse hvorfor jeg kunne vælge dem.

har du andre forslag?
Logged

H A L A   M A D R I D!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #433: 09 Apr 2014, 12:56 »

Jeg virkelig kørt død i fm, efter mit Real save fuckede op har jeg slet ikke kunne komme i gang med et save.

Overvejer at starte med Belgien eller Holland. men er ikke fast besluttet på at det skal være landshold. er der andre der spiller med Landshold?

ellers kom med et bud omkring hvem jeg ellers kunne være, er mest til sup hold som tottenham osv. er ikke til hold der spiller lavere rækker. ellers kom med et bud.

Måske det netop er grunden til at du er kørt død, at du kun tager sup top holdene, eksempelvis Tottenham skal der jo ikke meget til hos, før de kan vinde ligaen og CHL, hvorimod det at tage et top hold i ekspempelvis League One, vil gøre oprykning første sæson, muligt, og derefter kræver det trods alt noget arbejde, lidt skill og noget tålmodighed at komme til Toppen af Premier League, og Champions League, blandt andet skal du lige igennem den altid uforudsigelige The Championship.

Dette kunne gøre sig gældende i mange andre lande også, men der er næppe nogen lavere liga, så hård som The Championship.

Ellers ville en idé måske være et multiplayer spil, hvor i var flere folk i samme liga, til at presse hinanden, her kan jeg anbefale at starte dig eget spil som netværksspil uden kode, og lade totalt tilfældige mennesker joine, altid dejligt muligt at forudsige hvad der skal ske, når der er tale om mennesker bag holdene.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

saebemonster
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #434: 09 Apr 2014, 13:11 »

Hej..

Krav:
- Et hold uden gæld !
- Gerne en stjerne eller to
- Gerne et talent eller to
- gerne lidt penge at rutte med
- helst i Europa
- Vil gerne kunne spille med om top10 i ligaen
- Vil gerne være outsider til pokalen..

Hvem kunne det være?

Hertha Berlin, evt?
De er ikke gældfrie, men har med updaten fået tilført lidt kapital. Du starter med 0, men jeg bedte om flere penge og fik 80 mio. kr.
Der er en del talenter i truppen, bl.a. Brooks og Mukhtar, der begge bliver helt store med den rette træning og mængde spilletid.
Holdet har mange mangler, men ville godt kunne spille med om en midterplacering og nå langt i pokalen. Holdet er ikke fyldt med stjerner, men har Adrian Ramos - der er virkelig farlig på toppen. Efter sæsonen får man også Pierre-Michel Lasogga tilbage fra HSV.

Derudover har man gode ungdomsfaciliteter. Jeg har i første sæson fået fem "regen" på u/19-holdet, hvor tre af dem har fem-stjerner i potentiale og de to andre har fire og en halv.

Og så er det vel også en sjov udfordring at føre Tysklands hovedstad tilbage i Champions League...
« Seneste Redigering: 09 Apr 2014, 13:17 af saebemonster » Logged

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 44 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010