home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  0 Brugere, 252 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? FM14
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 44 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM14  (Læst 156765 gange)
Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #300: 15 Feb 2014, 00:41 »

Har et save med Barcelona men mangler et back-up save hvis jeg går død i det nuværende eneste krav er at det skal være i England. Nogle bud?
Klart Liverpool Opstemt tag et kig på deres hold.
Men ellers er der jo også Southampton som har en masse talenter, samtidig er det et hold hvor du hurtigt kan kæmpe med om det engelske mesterskab.
Crystal Palace kunne være en god udfordring, da klubben lige er rykket op og har en nogenlunde truppe, og synes at de har købt rimelig godt ind, så overlevelse burde være muligt Smiley
West ham kunne også være en mulighed, deres truppe ser ikke så fandens god ud og med Carrol langtids skadet fra start af kan det hurtigt blive en god udfordring. og som et lille plus rykker de ind på det olympiske stadion i 2016, mener det er med plads til 60k plus.
« Seneste Redigering: 15 Feb 2014, 01:07 af Angel3DG » Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #301: 15 Feb 2014, 00:50 »

Klart Liverpool Opstemt tag et kig på deres hold.
Men ellers er der jo også Southampton som har en masse talenter, samtidig er det et hold hvor du hurtigt kan kæmpe med om det engelske mesterskab.
Crystal Palace kunne være en god udfordring, da klubben lige er rykket op og har en nogenlunde truppe, og synes at de har købt rimelig godt ind, så overlevelse burde være muligt Smiley
West ham kunne også være en mulighed, deres truppe ser ikke så fandens god ud og med Carrol langtids skade for start af kan det hurtigt blive en god udfordring. og som et lille plus rykker de ind på det olympiske stadion i 2016, mener det er med plads til 60k plus.

Fedt tak for budene Wink vil lige tænke over det Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #302: 15 Feb 2014, 02:02 »

Crystal Palace kunne være en god udfordring, da klubben lige er rykket op og har en nogenlunde truppe, og synes at de har købt rimelig godt ind, så overlevelse burde være muligt Smiley

De har gjort nogle gode køb/lejeaftaler her i vinter med Tom Ince, Joe Ledley og Wayne Hennesey - men med den normale database har de et klart dårligere hold end alle andre. De har ingen skarp angriber, ingen vildt solide forsvare, og ligaens dårligste målmand. Det eneste lyspunkt er næsten Jon Williams som har et kæmpe potentiale. Tunge

Men ja det er en sjov udfordring. Jeg lå på en 7. plads ved vinterpausen ved hjælp af ekstremt direkte spil. Lidt som man kender Stoke fra de sidste par år. Smiley
Logged

mvesth
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #303: 15 Feb 2014, 16:55 »

Hej Freaks,

Jeg overvejer at starte et spil, hvor jeg vil spille med 3 centrale midterfosvarer, 2 wingbacks, 1 defensiv midt, 2 centrale midter og 2 angribere på toppen, som beskrevet på denne side (http://www.fmscout.com/q-10073-A-fullattack-352--Bringing-total-football-in-Schalke-04.html)

Hvillke klubber vil i foreslå? Jeg vil helst gerne spille i den danske 1. div (med et hold der kan rykke op i første sæson) eller i den danske superliga med et bund hold..

selv tænker jeg Lyngby, kunne være interessant at bygge dette koncept op omkring? Har I nogle forslag?
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #304: 15 Feb 2014, 18:10 »

Hej Freaks,

Jeg overvejer at starte et spil, hvor jeg vil spille med 3 centrale midterfosvarer, 2 wingbacks, 1 defensiv midt, 2 centrale midter og 2 angribere på toppen, som beskrevet på denne side (http://www.fmscout.com/q-10073-A-fullattack-352--Bringing-total-football-in-Schalke-04.html)

Hvillke klubber vil i foreslå? Jeg vil helst gerne spille i den danske 1. div (med et hold der kan rykke op i første sæson) eller i den danske superliga med et bund hold..

selv tænker jeg Lyngby, kunne være interessant at bygge dette koncept op omkring? Har I nogle forslag?
Jeg kan huske jeg spillede samme formation og koncept med Watford sidste år - med stor succes. Dog skal du huske at de fleste spillere i den danske 1. division ikke er gode nok til at kunne håndtere sådan en taktik. Det kræver god taktisk forståelse og virkelig gode tekniske egenskaber.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #305: 19 Feb 2014, 22:19 »

Hej freaks &#128522;.
Jeg er lidt på bare bund omkring hvem jeg skal være. Jeg vil ikke spille i lavere division. Men har dog et krav om at holdet skal kunne spille 4-4-1-1.
Tænker selv man City. Hvor jeg vil ændre dem fra køber klub til en klub Ala Ajax/Barcelona. Ajax fordi de er gode til at lave talenter, Barcelona fordi de spiller flot fodbold. Men hvad syntes i? Kunne det ikke være lidt at en udfordring?
Logged

H A L A   M A D R I D!

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #306: 19 Feb 2014, 22:29 »

Tror ikke det bliver svært, du har mange dygtige spiller fra start der sagtens kunne spille i f.eks. Barca & faciliterne er også gode+ du har penge til at købe gode unge spillere.
Logged


Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #307: 19 Feb 2014, 22:45 »

Tror ikke det bliver svært, du har mange dygtige spiller fra start der sagtens kunne spille i f.eks. Barca & faciliterne er også gode+ du har penge til at købe gode unge spillere.
Er bare i tvivl om det er et spil der vil fange mig...
har du andre bud ellers der opfylder mine krav samt, den måde spillet skal spilles?
Logged

H A L A   M A D R I D!

skofoed
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #308: 20 Feb 2014, 12:53 »

Hej Freaks!
Søger et hold i fm 14. Behøver ikke vade i penge, eller dygtige spillere. Søger mere et hold der har en god struktur, og et godt fundament økonomisk og for fremtiden.
Logged

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #309: 20 Feb 2014, 13:01 »

Helt klart Nottingham Forrest!
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #310: 20 Feb 2014, 13:03 »

Er bare i tvivl om det er et spil der vil fange mig...
har du andre bud ellers der opfylder mine krav samt, den måde spillet skal spilles?
Der er et par hold der sagtens kan spille boldbesiddende fodbold, mens der er mange klubber der har faciliteterne til at lave ungdoms spillere.. Det kommer an på rigtig meget, hvilket land du helst vil og om det skal topklub eller bundklub osv..
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #311: 20 Feb 2014, 21:57 »

Hey! Efter at gennemført Mourinho challenge, ved jeg ikke helt hvem jeg skal spille med. Er åben for det meste udover alle de store tophold!

Har overvejet noget Valencia, Everton, Stade Rennais eller et italiensk hold? Helst begrundede svar Smiley
Logged


superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #312: 20 Feb 2014, 22:01 »

Montpellier .. Spiller selv med dem, og det er udfordrende og spændende.

De har ikke vildt mange midler, og heller ikke et specielt godt hold. De vandt ligaen i 2012, hvorfor ikke genvinde den? Wink

Hvad med hold i den hollandske, overvejet det? Ellers er Wolfsburg og spændende, godt budget og gode spillere.
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #313: 20 Feb 2014, 22:02 »

Saint-Etienne er altid fede at spille med. De har en stor historie - mest vindende klub i Frankrig - men det er efterhånden mange år siden, så man kan bringe dem tilbage til fordums styrke!

Derudover har de rigtige gode faciliteter - et lækkert historisk stadion, som stadig har sit originale navn!

- de smukke grønne farver er selvfølgelig også et plus.

Og så er de selvfølgelig altid garant for et par stor talenter! I år kan nævnes Zouma og Maximin.

Derudover har de Frankrigs måske mest passionerede fans Thumbs Up
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #314: 20 Feb 2014, 22:36 »

Stade Rennains, bedste spil nogensinde.
Logged


Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 44 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010