home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:38:32 szukizek Blogkonkur... 7# Hjertet banker kun ...
I går kl. 21:49:39 warmon Blogkonkur... [28] Journeyman - Det ...
23 Maj 2024, 23:07 warmon Blogkonkur... The beautiful game
23 Maj 2024, 20:17 Bubbles Blogkonkur... #9 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23309
  1 Bruger, 486 Gæster Online.

Indlæg: 1132787 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: saracruz8952@gma
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? FM14
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 44 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM14  (Læst 154767 gange)
22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #330: 23 Feb 2014, 22:10 »

Nå. Valget faldt på Red Star! De ligger selvfølgelig også i Paris, og så er de jo også noget af en traditionsklub. Derudover spiller de i grønne trøjer, med et unikt grønt logo!

Satser dog stadig på at slå PSG af tronen om et årti eller noget Thumbs Up
Logged

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #331: 23 Feb 2014, 22:12 »

Lyder også nice nok! Held og lykke med savet og kom så med en update om 10 år når Red star har vundet cl 3 gange og psg er faldet helt af på den!
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #332: 23 Feb 2014, 22:40 »

Paris lyder faktisk mega nice, men det irriterer mig simpelthen for meget at deres logo er magen til PSGs, bare med andre farver!

På hvilke punkter er logoerne ens, udover de begge gør brug af Paris' nok mest kendte varetegn Eiffeltårnet? Smiley
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #333: 23 Feb 2014, 22:53 »

Kommer nok med en update lidt inden Wink

Men det er vel lige præcis det der gør det, Svarto? Og samtidig så var PSGs logo næsten lige så mørkt som Paris FCs før i tiden. Det at der er et lille symbol under Eiffeltårnet, og at de hvide linjer går igen hjælper heller ikke på det. Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #334: 23 Feb 2014, 22:58 »

Kommer nok med en update lidt inden Wink

Men det er vel lige præcis det der gør det, Svarto? Og samtidig så var PSGs logo næsten lige så mørkt som Paris FCs før i tiden. Det at der er et lille symbol under Eiffeltårnet, og at de hvide linjer går igen hjælper heller ikke på det. Smiley
Så Chelsea og FCK har samme logo i andre farver på grund af de begge har en løve? Wink

Jeg forstår godt logoet er vigtigt for dig, jeg kan slet heller ikke slappe af hvis jeg er en klub med et logo jeg ikke bryder mig om. Men at kalde Paris FC logo PSG i andre farver kan jeg slet ikke se. Og det ligner heller ikke PSG's gamle logo overhovedet. Jeg synes mere det ligner Arsenal's logo i form og kanter, slet ikke PSG's. Ikke engang eiffeltårnet er lavet i samme stil eller farve på nogen måde. Og ikke engang PSG's gamle logo havde samme farve blå. Smiley
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #335: 23 Feb 2014, 23:15 »

Det eneste jeg tænker på når jeg ser deres logo er PSG.. Og det ville helt sikkert komme til at påvirke min spilleglæde i længden ja! Wink

http://www.creativereview.co.uk/images/uploads/2013/03/logo2_0.jpg

Synes nu det er ret ens farver, og det de havde før de skiftede sidste år (eller hvornår det nu var) var jo også en del mørkere, omend det ikke var lige så mørkt som det ovenstående - som forresten er det de har brugt i længst tid
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #336: 23 Feb 2014, 23:59 »

Har Paris FC. egentlig nogen større historie hvor de har opnået noget? Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #337: 24 Feb 2014, 00:03 »

De vandt vist en amatør turnering engang Opstemt

Kan dog læse mig frem til at de faktisk 'var' PSG engang. Det Paris FC der eksisterer i dag er åbenbart den del af klubben der ikke havde lyst til at fusionere med (Stade) Saint-Germain, som er en by og commune udenfor Paris
« Seneste Redigering: 24 Feb 2014, 00:08 af 22 » Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #338: 24 Feb 2014, 00:06 »

De vandt vist en amatør turnering engang Opstemt
Haha fair nok Wink
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Elmander19
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #339: 24 Feb 2014, 22:29 »

Hej! Jeg søger et tophold i en mindre liga, hvor der efter nogle få år skal være mulighed for at vinde ligaen suverænt hvert eneste år. Hvor udfordringen så skal være at opbygge et slagkraftigt hold, som kan spille med i Champions League.
Tænker at landene: England, Spanien, Tyskland, Italien, Frankrig, Ukraine, Rusland, Holland og Danmark er udelukket.  Så hvis der er nogen, som har erfaring med andre ligaer, er I mere end velkomne til at komme med et bud på hvilket hold, som kunne være interessant at styre!  Smiley
Logged

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #340: 24 Feb 2014, 23:02 »

Hej! Jeg søger et tophold i en mindre liga, hvor der efter nogle få år skal være mulighed for at vinde ligaen suverænt hvert eneste år. Hvor udfordringen så skal være at opbygge et slagkraftigt hold, som kan spille med i Champions League.
Tænker at landene: England, Spanien, Tyskland, Italien, Frankrig, Ukraine, Rusland, Holland og Danmark er udelukket.  Så hvis der er nogen, som har erfaring med andre ligaer, er I mere end velkomne til at komme med et bud på hvilket hold, som kunne være interessant at styre!  Smiley

Jeg har førhen haft spillet med Porto, hvilket jeg måske ser lidt som det du leder efter, Portugal har kun 2 hold som reelt kan blande sig I toppen og Porto ligger inde med en dejlig trup, dog med plads til forbedring. Ved dog ikke om holdet er for etableret i europa I forhold til hvad du leder efter. Ellers måske Celtic?
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #341: 24 Feb 2014, 23:24 »

Hej! Jeg søger et tophold i en mindre liga, hvor der efter nogle få år skal være mulighed for at vinde ligaen suverænt hvert eneste år. Hvor udfordringen så skal være at opbygge et slagkraftigt hold, som kan spille med i Champions League.
Tænker at landene: England, Spanien, Tyskland, Italien, Frankrig, Ukraine, Rusland, Holland og Danmark er udelukket.  Så hvis der er nogen, som har erfaring med andre ligaer, er I mere end velkomne til at komme med et bud på hvilket hold, som kunne være interessant at styre!  Smiley
red bull Salzburg kunne være en mulighed, klubben er suverænt den bedste i Østrig og de har lige slået Ajax i CL i sidste uge Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #342: 25 Feb 2014, 08:46 »

red bull Salzburg kunne være en mulighed, klubben er suverænt den bedste i Østrig og de har lige slået Ajax i CL i sidste uge Smiley


Edit: De slog dem "kun" i Europa League Wink
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #343: 25 Feb 2014, 11:19 »

Celtic, Anderlecht, Basel, BATE, Dinamo, Rosenborg og Malmø er blandt mulighederne..

Af de ovennævnte, er Anderlecht nok det mest spændende hold. Den belgiske liga er i fremgang og talenterne som sprøjtes ud af belgisk fodbold er også af meget høj kvalitet, hvilket kan ses på deres landshold, som virkelig har et stort potentiale. Med Anderlecht er der både historie i klubben, samt mulighed for at bygge holdet op til at kæmpe med de største klubber i Europa. Desuden har de mig bekendt en fremragende ungdomsafdeling..
Logged

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #344: 25 Feb 2014, 12:29 »

Hej jeg har et hurtigt spørgsmål, i meget gerne må hjælp mig med!

Jeg er manager for en klub i England, og er blevet tilbudt jobbet i Uruguay, hvis jeg siger ja til uruguay, mister jeg så jobbet i min klub??

Tusind tak på forhånd Wink
Logged

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 44 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010