Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 22:25:50
Wester Jr.
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23472
1 Bruger, 1114 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
aarvi123
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Football Manager 2014
Kategori: Klubsøgning og -erfaring
Liverpool FC
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
15
16
[
17
]
18
19
...
25
Forfatter
Emne: Liverpool FC (Læst 95961 gange)
Marcell19
Lilleputspiller
Sv: Liverpool FC
«
Svar #240:
19 Jan 2014, 17:47 »
Citat af: NMadsen 19 Jan 2014, 16:36
Hvordan bruger I Suarez? Synes jeg har svært ved at få ham i gang...
Jeg bruger ham som Trequartisa, fungerer fint for mig. Han laver i hvert fald +25 mål på en sæson. Bruger ham alene på toppen
whispers
Landsholdsspiller
«
Svar #241:
27 Jan 2014, 20:04 »
Så blev første sæson spillet færdig og den endte med en 2. plads som jeg er meget tilfreds med grundet lidt ustabile tider pga for meget taktik skifteri
I første sæson blev der købt:
Balanta 67,5 mio
Honda på fri
Solgt i første sæson:
Ingen
Af indkøb til anden sæson endte det med:
Corchia for 36 mio
Adam maher for 102 mio
Shaqiri for 160 mio
Alex sandro for 130 mio
Negredo for 67,5 mio
Solgt op til anden sæson:
Joe allen for 34 mio
Coutinho for 250 mio (han havde en vild første sæson)
Assaidi for 25 mio
Alt i alt er jeg tilfreds med transfers og glæder mig til at se hvordan det kommer til at gå os i europa!
whispers
Landsholdsspiller
«
Svar #242:
28 Jan 2014, 13:26 »
Hvordan går det i jeres andre saves?
pati924
Førsteholdsspiller
«
Svar #243:
29 Jan 2014, 10:55 »
Umiddelbart lyder coutinho som et lidt dårligt salg, han er i 1. 2. Og 3. Sæson været en af mine bedste spillere og er blevet tilbust 442,5 mio for manden.
Men det er jo en smagssag.
Kommer også an på hvordan man bruger ham.
Men, mange handler du har gjort dig Alex Sandro har også været igennem klubben ved mig, men skuffede desværre lidt, gennemsnit på under syv i en sæson med 2. Plads, fa cup sejr og EL sejr.
Men ja.
Spændende ser det ud.
MichaelPaw
Gæst
«
Svar #244:
29 Jan 2014, 10:57 »
Citat af: pati924 29 Jan 2014, 10:55
Umiddelbart lyder coutinho som et lidt dårligt salg, han er i 1. 2. Og 3. Sæson været en af mine bedste spillere og er blevet tilbust 442,5 mio for manden.
Men det er jo en smagssag.
Kommer også an på hvordan man bruger ham.
Men, mange handler du har gjort dig Alex Sandro har også været igennem klubben ved mig, men skuffede desværre lidt, gennemsnit på under syv i en sæson med 2. Plads, fa cup sejr og EL sejr.
Men ja.
Spændende ser det ud.
Jeg har så købt coutinho til mit stuttgart hold for 52,5 mil
i anden sæson
pati924
Førsteholdsspiller
«
Svar #245:
29 Jan 2014, 19:06 »
Citat af: MichaelPaw 29 Jan 2014, 10:57
Jeg har så købt coutinho til mit stuttgart hold for 52,5 mil
i anden sæson
i min verden, er det noget at et Scoop
whispers
Landsholdsspiller
«
Svar #246:
29 Jan 2014, 23:46 »
Er det bare mig eller er sturridge ikke nær så god som i virkeligheden?
Angel3DG
Førsteholdsspiller
«
Svar #247:
30 Jan 2014, 00:01 »
Citat af: whispers 29 Jan 2014, 23:46
ud fra mit synspunkt er der flere af Liverpools spillere som er lidt underrated i denne udgave af FM...
Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3
Balkor
Lilleputspiller
«
Svar #248:
02 Feb 2014, 20:45 »
Citat af: whispers 29 Jan 2014, 23:46
Han havde en rigtig god første sæson for mig som Fremskudt Angriber - 26 kasser i 34 kampe blev det til. Jeg fik tilbud på over 200 millioner men jeg takkede pænt nej.
2. Sæson scorede han 18 i 35
3. Sæson scorede han 7 i 23
4. Sæson scorede han 2 i 6
Nu er han skiftet til Reading på en fri transfer.. Skal man være lidt bagklog skulle jeg nok have været af med ham efter første sæson, men jeg troede han kunne fastholde sin form.
Suarez gjorde det fantastisk som Komplet Angriber - han scorede 18 mål og lavede 13 assists i 33 kampe i første sæson - Også Suarez' form er dog faldet drastisk. Efter 4. sæson forsøgte jeg at komme af med ham, men det bedste bud jeg modtog lød på lige knap 50 millioner. Jeg endte i stedet med at beholde ham i truppen, da jeg ikke var tilfreds med prisen + en anden handel ikke blev til noget.
Hvad angår de unge talenter er en del blevet solgt:
Canos, Ojo, Lussey, McLaughlin, Ibe, Sterling, Jones, Wisdom, Robinson og Flanagan er alle blevet sendt videre.
Flere af dem udviklede sig til fornuftige spillere - uden dog at komme op på et niveau der gør at de kan indgå i en trup der kæmper med om Champions League/Premier League.
Sterling blev hurtigt solgt da jeg de første 2-3 sæsoner spillede en 4-4-2 med en smal diamant på midten - hvorfor jeg altså ikke havde brug for kanter. Nu da jeg er gået over til at spille 4-3-3 kunne Sterling sandsynligvis være brugbar.
Desuden blev Luis Alberto solgt efter at han kom i overskud i sæson 2 - han gjorde det ellers ganske godt i første sæson.
Der er dog nogle af de unge der stadig har chancen for at slå igennem:
Jordan Rossiter er i en alder af 20 gået hen og er blevet en habil defensiv midt - men han skal fortsætte med at udvikle sig hvis han skal slå igennem - pt. på leje i Cardiff
Jerome Sinclair er egentligt i præcis samme situation som Rossiter - habil angriber, men der skal mere til - Er ligeledes ude på lån.
Tiago Ilori har udviklet sig til at være en solid back-up som CB - hans fysiske stats er gode og hans forudseenhed, koldblodighed og koncentration er ligeledes god.
Suso fik i den netop overståede sæson 22 kampe i hvilke han leverede 3 mål og 6 assist - De tre mål kom i tre PL-kampe i streg; 1 - 0 over Manchester United, 2 - 1 over Chelsea og 2 - 1 over Aston Villa
Pedro Chirivella er lidt spøjs.. hans aflevering, førsteberøring osv. er superb - men hans fysiske stats er elendige og nogle af hans mentale stats er heller ikke for gode. Jeg er lidt bange for at nogle af de lån jeg har haft ham ude på ikke har gjort meget for ham. Han har ikke udviklet sig så meget som jeg kunne have håbet på - så nu får han en sæson som back-up i førsteholdstruppen.
Samed Yesil udviklede sig rigtigt fint efter to år i Frankrig - desværre har skader ødelagt hans fart. Det foruden er har han stats som den perfekte poacher - om end han stadig mangler at slå igennem for alvor.
whispers
Landsholdsspiller
«
Svar #249:
03 Feb 2014, 12:57 »
Citat af: Balkor 02 Feb 2014, 20:45
Han havde en rigtig god første sæson for mig som Fremskudt Angriber - 26 kasser i 34 kampe blev det til. Jeg fik tilbud på over 200 millioner men jeg takkede pænt nej.
2. Sæson scorede han 18 i 35
3. Sæson scorede han 7 i 23
4. Sæson scorede han 2 i 6
Nu er han skiftet til Reading på en fri transfer.. Skal man være lidt bagklog skulle jeg nok have været af med ham efter første sæson, men jeg troede han kunne fastholde sin form.
Suarez gjorde det fantastisk som Komplet Angriber - han scorede 18 mål og lavede 13 assists i 33 kampe i første sæson - Også Suarez' form er dog faldet drastisk. Efter 4. sæson forsøgte jeg at komme af med ham, men det bedste bud jeg modtog lød på lige knap 50 millioner. Jeg endte i stedet med at beholde ham i truppen, da jeg ikke var tilfreds med prisen + en anden handel ikke blev til noget.
Hvad angår de unge talenter er en del blevet solgt:
Canos, Ojo, Lussey, McLaughlin, Ibe, Sterling, Jones, Wisdom, Robinson og Flanagan er alle blevet sendt videre.
Flere af dem udviklede sig til fornuftige spillere - uden dog at komme op på et niveau der gør at de kan indgå i en trup der kæmper med om Champions League/Premier League.
Sterling blev hurtigt solgt da jeg de første 2-3 sæsoner spillede en 4-4-2 med en smal diamant på midten - hvorfor jeg altså ikke havde brug for kanter. Nu da jeg er gået over til at spille 4-3-3 kunne Sterling sandsynligvis være brugbar.
Desuden blev Luis Alberto solgt efter at han kom i overskud i sæson 2 - han gjorde det ellers ganske godt i første sæson.
Der er dog nogle af de unge der stadig har chancen for at slå igennem:
Jordan Rossiter er i en alder af 20 gået hen og er blevet en habil defensiv midt - men han skal fortsætte med at udvikle sig hvis han skal slå igennem - pt. på leje i Cardiff
Jerome Sinclair er egentligt i præcis samme situation som Rossiter - habil angriber, men der skal mere til - Er ligeledes ude på lån.
Tiago Ilori har udviklet sig til at være en solid back-up som CB - hans fysiske stats er gode og hans forudseenhed, koldblodighed og koncentration er ligeledes god.
Suso fik i den netop overståede sæson 22 kampe i hvilke han leverede 3 mål og 6 assist - De tre mål kom i tre PL-kampe i streg; 1 - 0 over Manchester United, 2 - 1 over Chelsea og 2 - 1 over Aston Villa
Pedro Chirivella er lidt spøjs.. hans aflevering, førsteberøring osv. er superb - men hans fysiske stats er elendige og nogle af hans mentale stats er heller ikke for gode. Jeg er lidt bange for at nogle af de lån jeg har haft ham ude på ikke har gjort meget for ham. Han har ikke udviklet sig så meget som jeg kunne have håbet på - så nu får han en sæson som back-up i førsteholdstruppen.
Samed Yesil udviklede sig rigtigt fint efter to år i Frankrig - desværre har skader ødelagt hans fart. Det foruden er har han stats som den perfekte poacher - om end han stadig mangler at slå igennem for alvor.
Hvem scorer så dine mål?
for det lyder ikke rigtig somom du formår at score voldsomt meget?
Balkor
Lilleputspiller
«
Svar #250:
03 Feb 2014, 14:18 »
Citat af: whispers 03 Feb 2014, 12:57
Hvem scorer så dine mål?
for det lyder ikke rigtig somom du formår at score voldsomt meget?
I de første to sæsoner scorede jeg 70+ mål, i de følgende to kun 60+. I den netop overståede sæson scorede jeg omkring 14-15 mål fra hjørne, yderligere et par stykker fra indirekte frispark og omkring en 3-5 stykker på direkte frispark. Suarez blev min liga-topscorer med 7 mål.. Der var dog rigtigt mange af mine spillere der scorede 3-5 mål i løbet af sæsonen. Et par af mine offensive spillere dumpede helt klart, hvorfor én blev solgt, Sturridge fik lov at gå på en fri transfer og yderligere en er ude på leje hos Southampton.
Mit største problem er dog min defensiv.. jeg indkasserer en del dumme mål ud af ingenting - samt sene mål. Det er helt sikkert noget der skal forbedres, men indtil videre har min fokus været på min offensiv hvor jeg bl.a. har hentet en del offensive spillere ind op til 5. sæson - Så længe jeg scorer flere mål end de andre skal jeg jo nok vinde alligevel
I indeværende sæson har jeg, efter 8 kampe, en målscore på 24-9. Jeg tabte desværre en elendig kamp ude til Newcastle (1 - 0) og spillede 1 - 1 ude mod Tottenham. Dog er det blevet til sejre over Blackburn (4 - 2), Southampton (4 - 0), Watford (6 - 2), Manchester City (2 - 0), Fulham (2 - 1) og Wolves (5 - 2) hvilket betyder at jeg pt. er tre point efter Tottenham der er nummer ét.
Lige en hurtig gennemgang af mål scoret, lukket ind, antal point samt liga-placering i de første fire sæsoner:
1. Sæson: Målscore på 79-42. 78 Point. Vinder af Premier League
2. Sæson: Målscore på 71-31. 77 Point. To'er i ligaen, vinder af Champions League (5-1 over Bayern i finalen..)
3. Sæson: Målscore på 60-37. 68 Point. Nummer tre i ligaen.
4. Sæson: Målscore på 63-36. 76 Point. Nummer to.
«
Seneste Redigering: 03 Feb 2014, 14:23 af Balkor
»
Balkor
Lilleputspiller
«
Svar #251:
03 Feb 2014, 15:24 »
Ja og så havde jeg nær glemt at nævne, at Everton er rykket ned efter sæsonen 2016/2017!
Est-1892
Førsteholdsspiller
«
Svar #252:
03 Feb 2014, 15:27 »
Balkor. Hva taktik køre du med
?
#Respect
The Captain says goodbye!
Balkor
Lilleputspiller
«
Svar #253:
03 Feb 2014, 20:22 »
Citat af: Est-1892 03 Feb 2014, 15:27
Balkor. Hva taktik køre du med
?
De første sæsoner kørte jeg med en 4-4-2 (smal diamant) men jeg har siden tidligt i 4. sæson spillet 4-3-3. Hvad angår det taktiske er fokus på boldbesiddelse, men jeg er ikke bange for at ændre lidt på taktikken/formationen alt efter kampens forløb.
Mit udgangspunkt er dog noget ala:
GK = Alm. Målmand
RB/LB = Wingbacks på support
CB = Central Forsvar - Forsvar
DM = Halfback
CM = Dyb + Fremskudt Playmaker - begge oftest på support
ST = Fremskudt Angriber eller Poacher - alt efter hvem jeg har på toppen
Der hvor jeg skifter rollerne rundt oftest er på mine kanter.. det afhænger af hvem der spiller, hvem jeg har på toppen, eventuelle svagheder hos modstanderen osv. I de sidste par kampe har Suarez gjort det rigtigt godt som Kantspiller (Attack) på højrekanten, men oftest er det enten IF's eller playmakers jeg har på kanterne - både som Support og Attack.
Der er oftest ikke nogle individuelle instruktioner - bortset fra min GK (Short Passing / Bold -> Forsvar) og mine fire forsvarsspillere (Short Passing). Når det er sagt sker det dog til tider at jeg fx beder en spiller om at drible mere/mindre osv. alt efter kampens forløb, hvis jeg ser mulighed for at optimere min offensiv.
Hvad angår 'shouts' eller holdinstruktioner har jeg stort set altid følgende:
Boldbesiddelse
Kortere afleveringer
Aflever i dybden
Arbejd bolden ind i boksen
Spil op fra forsvar
Hårdere indlæg
Bliv på fødderne
Derudover starter jeg de fleste kampe med 'Langsommere tempo' - men det er noget jeg ofte kan finde på at pille ved i løbet af en kamp. Desuden bruger jeg oftest 'Skub højere op', 'chikaner modstanderen' samt 'marker tættere' - men det afhænger lidt af modstanderens styrker/svagheder. Ofte bruger jeg ligeledes 'Spil mere disciplineret' i Champions League / mod de bedre hold som fx Chelsea og Manchester City. Sidst men ikke mindst har jeg også ofte gjort brug af 'søg overlaps' - især hvis jeg har haft problemer med at spille mig igennem modstanderen.
Som sagt har jeg lukket 1,13 mål ind pr. kamp i indeværende sæson (efter 8 kampe) - så det er ikke fordi dette er en perfekt taktik.. Jeg har endnu ikke helt regnet ud om det skyldes min taktik, spillernes kvalitet eller måske træthed. Om ikke andet scorer jeg oftest flere mål end modstanderen, hvorfor det indtil videre er til at leve med!
I tilfælde af, at du/andre overvejer at bruge min taktik som inspiration, bør jeg nok også lige nævne en ting eller to vedrørende min DM:
Som oftest spiller jeg Lucas som halfback (Joe Allen kan også gøre det fint på den position) - men i kampe hvor modstanderen kun har én angriber og ingen offensiv midt (Hvilket betyder at dine CB's kun presses af max 1 modstander) kan det anbefales at benytte en anden rolle. En rolle der betyder at din DM holder sin plads mellem forsvar og midtbane. Min DM er lidt af en nøglespiller hvad angår opspillet.
daugaard
Landsholdsspiller
«
Svar #254:
12 Feb 2014, 18:49 »
Er der nogen herinde som har fået suarez til at lave 20+ mål?? TEACH ME
http://www.twitch.tv/daugaard
Sider:
1
...
15
16
[
17
]
18
19
...
25
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »