home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1140 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 95838 gange)
Ignorado
Gæst

Sv: Liverpool FC
« Svar #150: 11 Nov 2013, 19:05 »

Må nok prøve mig frem  Ubeslutsom

Vil som sagt gerne spille med 4 i back-kæden. Vil også gerne have fløje som feks Sterling og Ibe. Og "vores" SAS skal helst ligge på toppen, mens Coutinho samtidig skal have den frie plads bagved...
Og så går regnestykket jo ikke helt op hvis jeg også vil have en midtbane   Rullende Øjne

Pt går det meget godt med 4-3-2-1 men har en ide om at jeg skal prøve en 3-5-2 næste sæson med 2 wingbacks Wink
Jeg har haft langt mere held med kun den ene fremme, de er begge gode på kanterne Smiley

Og lige som jeg prøver at forsvare min vellykkede taktik spiller jeg 0-0 mod WBA, endda en mand i overtal det meste af 2. halvleg  ticked off

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #151: 11 Nov 2013, 19:14 »

Er selv lige startet op igen efter at have mistet mit save ..

#Respect

The Captain says goodbye!

jeppesvensson
Lilleputspiller
*

« Svar #152: 11 Nov 2013, 19:33 »

Vil gerne høre jeres råd til en vellykket opstilling med "The Reds". Jeg vil gerne have plads til SAS (kan ikke få dem til at fungere sammen), Coutinho og så er jeg stor fan af hendo, er også mest tryk ved 4-back kæden. Evt. forslag, gerne screenshots Smiley

"Først gik jeg til venstre, det gjorde han også. Så gik jeg til højre, det gjorde han også. Så gik jeg til venstre igen, og han gik ud for at købe en hotdog"
-Zlatan

bert0089
Førsteholdsspiller

« Svar #153: 11 Nov 2013, 20:21 »

Vil gerne høre jeres råd til en vellykket opstilling med "The Reds". Jeg vil gerne have plads til SAS (kan ikke få dem til at fungere sammen), Coutinho og så er jeg stor fan af hendo, er også mest tryk ved 4-back kæden. Evt. forslag, gerne screenshots Smiley
Jeg ville foreslå en 4-1-2-1-2. Har dog ikke spillet den med Liverpool, med havde stor succes med den opstilling med Napoli i fm12. i en 4-1-2-1-2 har du ihvertfald alle muligheder for at få det optimale ud af Liverpools trup, da jeg ikke mener de er aller skarpest på kanterne, dog har de nogle dejlige offensive wingsback, samt nogle gode centrale midtbanespillere.

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #154: 12 Nov 2013, 14:25 »

FØRST SÆSON AFSLUTTET!!

Vandt Premier League
Årest Manager (mig)
Årest Spiller ( Gerrard ) 15 mål 14 assist
Årest Unge Spiller ( Coutinho ) 9 mål 12 assist
Daniel Agger 11 mål 2 assist
Sakho 10 mål 0 assist
Daniel Sturrigde 12 mål 6 assist
Luis Suarez 15 mål 11 assist.

Transfer ind # Jonjo Shelvey 75 mil
Transfer ud # Har lejet en del spillere ud .

Kommer en update når jeg går ind i anden sæson, men nu skal truppen styrkes og et par stykker ryger væk. Hvordan går det hos jer: )

#Respect

Ignorado
Gæst

« Svar #155: 12 Nov 2013, 14:37 »

FØRST SÆSON AFSLUTTET!!

Vandt Premier League
Årest Manager (mig)
Sakho 10 mål 0 assist

Kommer en update når jeg går ind i anden sæson, men nu skal truppen styrkes og et par stykker ryger væk. Hvordan går det hos jer: )
Shelvey ind? Shockeret .. hvordan så hans stats ud i 1. sæson for dig? jeg turde ikke røre ham med en ildtang Opstemt

Jeg er knap halvvejs i 2. sæson, top 3 i PL efter 17 kampe hedder: Liverpool, Fulham, Stoke
Respekt til Fulham og Stoke! Thumbs Up

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #156: 12 Nov 2013, 14:46 »

Shelveys stats er awesome Smiley

Har lige hentet Tiago fra Munchen og Ter Stegn Smiley

#Respect

nicostar
Lilleputspiller
*

« Svar #157: 12 Nov 2013, 15:08 »

en halv sæson er spillet og det ser fornuftigt ud i forhold til at slutte i top 4  Smiley

Transfers:
http://gupl.dk/704002/

Tabel:
http://gupl.dk/704001/

Kampe:
http://gupl.dk/704000/

Coutinho er i øvrigt udnævnt til European Golden Boy  Grin
http://gupl.dk/704003/

jeppesvensson
Lilleputspiller
*

« Svar #158: 13 Nov 2013, 11:09 »

FØRST SÆSON AFSLUTTET!!

Vandt Premier League
Årest Manager (mig)
Sakho 10 mål 0 assist

Kan du ikke smide screenshots af dine taktikker ind, tak Smiley

"Først gik jeg til venstre, det gjorde han også. Så gik jeg til højre, det gjorde han også. Så gik jeg til venstre igen, og han gik ud for at købe en hotdog"
-Zlatan

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #159: 13 Nov 2013, 21:35 »

Jamen skifter taktik en del.

Lige pt spiller jeg en 4-2-3-1

#Respect

Mindball
Lilleputspiller
*

« Svar #160: 14 Nov 2013, 07:47 »

Jamen skifter taktik en del.

Lige pt spiller jeg en 4-2-3-1

Kan du ikke ligge et screenshot op af dine holdindstillinger osv :-)

JKJ
Gæst

« Svar #161: 14 Nov 2013, 10:17 »

Første sæson overstået.

Imo endte jeg på en noget overraskende 2. plads, 1 point efter de røde fra Manchester og 4 point foran de blå fra Manchester.
Hvad der skete med de andre såkaldte tophold som Arsenal, Chelsea og Tottenham aner jeg ikke, men de endte kun på en 6. - 7. og 10. plads.
Tottenham vandt dog EL som en lille trøst.

Sturridge, Suarez, Agger, Coutinho og tildels Mignolet var de helt stor oplevelser på holdet og de er de 5 sikreste på holdet pt.
Af skuffelser skal nævnes Gerrard. Jeg har dælme svært ved at sætte ham af holdet, men hans skal godt nok tage sig sammen hvis han skal beholkde hans plads.
Det er ihf slut med at skyde straffe for SG. Ud af 7 brændte han de 5, så Suarez er nu fast skytte fra den kommende sæson.

Topscorer blev Sturridge med 27 mål, Agger med 14 og Suarez med 13.
Ass kongerne blev Coutinho med 17 ass, Suarez med 12 og Hendo med 9.

Den komende sæson skal der ryddes lidt op i truppen. Jeg har alt for mange centerforsvarer og Coates er solgt, og derudover regner jeg med at Toure også skal væk.
Brad Jones skal væk og jeg har allerede hentet Alex McCarthy fra Reading ind som reserve for Mignolet. Reina tror jeg jeg sælger, han er for dyr på lønbudgetet.

Derudover skal der helt sikkert lejes en masse spillere ud, og samtidig vil jeg kun hente unge spillere ind til holdet som der er masser af fremtid i. Hvis jeg kan få Messi eller Ronaldo til en fornuftig pris siger jeg selvfølgelig ikke nej til det Wink
Men økonomien, herunder lønbudgetet er, er noget jeg har 110% fokus på så der vil ikke ske ske noget fuldstændigt vildt i transfervinduet fra min side.
Der er potentiale i holdet og det skal udvikles i de kommende sæsoner Wink

Af spillere som jeg forventer mig en del af er bla Aspas som i den overstået sæson kun fik 4 kampe pga et brækket ben, men han nåede alleigevel at lave 3 mål og 2 ass.
Sterling, Alberto, Kelly og Hughes vil også få langt flere kampe i den kommende sæson, der er så også flere kampe der skal spilles nu.

Målsætningen er at komme i top 4 igen, selvom jeg fik en 2. plads tør jeg ikke gå efter mesterskabet endnu. Det var hele truppen faktisk også ganske tilfreds med da jeg havde debat møde med dem inden sæsonen starter.

Ignorado
Gæst

« Svar #162: 16 Nov 2013, 09:03 »

En tredjedel inde i 3. sæson, med 2 mesterskaber (og tæsk i CL desværre), har jeg trukket fra resten af feltet sammen med City. City har en svimlende målscore på 36-6.
Jordan Rhodes bomber ekstremt for Southampton, topscorer sidste sæson og indtil videre denne sæson.

Jeg har efterhånden skiftet de fleste ud fra 1. sæson, de fleste underperformede, med undtagelse af Couthino, Sterling og Sakho. Sakho har spillet med et snit på 7.20 i 2. sæson og indtil videre 7.40 i 3. sæson.

Bruger for det meste en taktik lignende denne:

Det har resulteret i 3-0 over Chelsea, 4-0 over Newcastle, 2-0 over Arsenal - men jeg har MEGET svært ved de små hold, med flere uafgjorte og næsten kun et-måls sejre. Hvilken taktik bruger i andre mod undertippede hold?
Jeg har lige spillet 1-1 mod Swansea som er absolut bundprop i ligaen med en målscore på 6-22 og kun 5 point efter 13 kampe. Er jeg for offensiv til hold som åbenbart pakker sig i en defensiv 10-0-0 formation?

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #163: 16 Nov 2013, 10:51 »

Jeg er vild med dit hold! Hvordan har Gabriel barbosa gjort det? Smiley du kunne evt. prøve at sætte din dm til regista og sætte dine kanter til offensiv imod de mindre hold.
Og eventuelt skifte fra kontrollerende til offensiv, hvilket naturligt vil give et højere genpres og chance for at erobre bolden længere fremme på banen.
« Seneste Redigering: 16 Nov 2013, 10:52 af Nhg93 » Logged

pati924
Førsteholdsspiller

« Svar #164: 16 Nov 2013, 12:00 »

jeg har i min første sæson afskaffet Jordan Henderson, og har ind hentet Poul Pogba (Juventus) og Ravel Morrison(West Ham)

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010