home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 505 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 88888 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #30: 18 Okt 2013, 11:43 »

Özil er verdens bedste til at lægge op til mål. Er den bedste offensive midtbanespiller i verden, og 25 år gammel. Selvfølgelig er han bedre - og en del bedre - end et ungt talent i form af Coutinho.

Som ptrN siger: "Lad nu lige Coutinho bevise hvor god han er. ".
Logged

steven gerrard
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #31: 18 Okt 2013, 17:26 »

Nu er teknik mere end finurlige tricks og finter....
Desuden vil jeg sige at 16 kreativitet er helt fint, COuthinho er ikke på nogen måde på niveau med Özil på det punkt.

Jeg synes personligt at Coutinho er mere kreativt anlagt end Özil, og det behøver han ikke at have spillet 200+ kampe for. Özil er mere pasningssikker, men de kampe jeg har set med real og liverpool, så er det coutinho som laver de mest spektakulære afleveringer som ingen forventer. Som sagt er Özil bedre over all, men coutinho skaber utrolig mange farlige situationer med sine små finurlige afleveringer. Det er i mine øjne kreativitet, og der er 16 alt for lidt. 
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #32: 18 Okt 2013, 17:45 »

Kreativitet er mange ting min, jeg er også kreativ i Photoshop, men det berretiger da ikke mig til 20 i stat i FM?
Logged

Larsby
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #33: 18 Okt 2013, 17:46 »

Jeg synes personligt at Coutinho er mere kreativt anlagt end Özil, og det behøver han ikke at have spillet 200+ kampe for. Özil er mere pasningssikker, men de kampe jeg har set med real og liverpool, så er det coutinho som laver de mest spektakulære afleveringer som ingen forventer. Som sagt er Özil bedre over all, men coutinho skaber utrolig mange farlige situationer med sine små finurlige afleveringer. Det er i mine øjne kreativitet, og der er 16 alt for lidt. 

De ting du snakker om med at lave uforudsigelige og finurlige ting, det er flair, som også har sin egen stat. Kreativitet er evnen til at skabe deciderede målchancer og lave assists - og indenfor det "felt", har Coutinho et godt stykke op til Özil som er i særklasse på det område Smiley
Logged

Gunners - Arsenal - Pride of London -

steven gerrard
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #34: 18 Okt 2013, 17:47 »

Kreativitet er mange ting min, jeg er også kreativ i Photoshop, men det berretiger da ikke mig til 20 i stat i FM?

nu snakker vi om hvor kreativ man er på en fodboldbane, og her er coutinho da til et 18 tal, måske højere.
Logged

Larsby
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #35: 18 Okt 2013, 17:50 »

nu snakker vi om hvor kreativ man er på en fodboldbane, og her er coutinho da til et 18 tal, måske højere.

Coutinhos kreativitet er vurderet rimeligt når den ligger på 16. Som jeg skrev lige før, kreativitet som stat i FM tager udgangspunkt i spillerens evne til at skabe deciderede målchancer og lave assists. De ting som du mener Coutinho er god til, som han bestemt også er (de finurlige finter/afleveringer og temposkift), de hører "under" flair-statten. Smiley
Logged

Gunners - Arsenal - Pride of London -

steven gerrard
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #36: 18 Okt 2013, 17:51 »

De ting du snakker om med at lave uforudsigelige og finurlige ting, det er flair, som også har sin egen stat. Kreativitet er evnen til at skabe deciderede målchancer og lave assists - og indenfor det "felt", har Coutinho et godt stykke op til Özil som er i særklasse på det område Smiley

mener at Coutinho havde 5 assists i de første 10 kampe for liverpool, hvilket er meget godt, når den der lavede mest assists på en sæson lavede 16.

og han skaber skam også mange 100% chancer, men liverpool har været rigtig gode til at brænde. Vi har det hold sidste sæson som skabte flest chancer i PL, men til gengæld havde vi en scorings % på 7 mener jeg (vi var i top 10 over de dårligste i europa på det område). Det er jo ikke Coutinhos skyld at der bliver brændt så meget på de chancer han skaber  Wink
Logged

Larsby
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #37: 18 Okt 2013, 17:59 »

mener at Coutinho havde 5 assists i de første 10 kampe for liverpool, hvilket er meget godt, når den der lavede mest assists på en sæson lavede 16.

og han skaber skam også mange 100% chancer, men liverpool har været rigtig gode til at brænde. Vi har det hold sidste sæson som skabte flest chancer i PL, men til gengæld havde vi en scorings % på 7 mener jeg (vi var i top 10 over de dårligste i europa på det område). Det er jo ikke Coutinhos skyld at der bliver brændt så meget på de chancer han skaber  Wink

Ser du på individuelle statistikker hvor du sammenligner Coutinho med Özil som du gjorde tidligere, fordi du mener Coutinho er ligeså kreativ, så kan jeg fortælle dig at Özil i gennemsnit i denne sæson indtil videre har 4 "nøgleafleveringer" i gennemsnit pr. kamp, mod Coutinhos 1,5. Coutinho har 4 kampe i PRL i denne sæson, 0 asissts, hvor Özil på 4 kampe har 3 assists. Coutinho fortjener lige pt. ikke højere end de 16 han har i kreativitet. Smiley
Logged

Gunners - Arsenal - Pride of London -

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #38: 18 Okt 2013, 17:59 »

Jeg streamer lidt liverpool nu Smiley http://www.twitch.tv/daugaard
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #39: 18 Okt 2013, 22:02 »

hvordan har folk indtil nu handlet og sat deres taktik?

Jeg har besluttet jeg ikke rigtig gider at købe og sælge før spillet kommer på gaden.
Men taktikken kæmper jeg en del med, det havde været nemmere hvis man måtte have 13-15 spillere på banen Wink
Logged

BarcaFreaken
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #40: 19 Okt 2013, 14:44 »

Starter også med Liverpool, for at prøve forskellige taktikker. Prøver bl.a med 5-3-2.
Logged

Først gik jeg til venstre, det gjorde han også. Så gik jeg til højre, det gjorde han også. Så gik jeg til venstre igen, og han gik ud for at købe en hotdog. - Zlatan Ibrahimovic

nicostar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #41: 19 Okt 2013, 21:09 »

Jeg er startet med min favoritklub Liverpool FC, og det ser rigtigt godt ud efter sæsonens første fem kampe i ligaen.

Jeg ligger pt. på en andenplads med 10 point, efter Chelsea med 13 point.

Jeg spiller hovedsageligt med en 5-3-2, lidt a la virkelighedens Liverpool, min opstilling ser sådan her ud:

                  Mignolet
          Toure-Agger-Sakho
Johnson                           Enrique
             Gerrard-Lucas
                  Coutinho
            Sturridge-Aspas

Sturridge har leveret 6 ligamål indtil videre, hvor Aspas er lidt efter med 3 mål.
Det bliver lækkert at få Suarez tilbage fra karantæne, så jeg har 3 farlige angribere at vælge imellem.

På transfermarkedet har jeg lavet få men gode handler (hvis jeg selv skal sige det Wink)

Ud er gået Martin Skrtel som den eneste for 7,75m£, da dette vil skabe plads til klubbens talenter som Ilori, Wisdom og Kelly, samt skrabe lidt af lønbudgettet.

Ind er kommet Danilo fra FC Porto for 14m£, en dyr handel men kan indgå direkte i startelleveren og rotere godt med Glen Johnson.
Tom Ince fra Blackpool for 4,2m£ som en lovende spiller til venstresiden, samt Michael Essien fra Chelsea på en fri transfer, for at have en rutineret rotationspiller til midtbanen
« Seneste Redigering: 19 Okt 2013, 21:10 af nicostar » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #42: 19 Okt 2013, 21:26 »

Tror efterhånden jeg har sat mit fast på en 4-3-1-2 taktik nu.

Nu skal spillere som Sterling og Ibe bare lige omskoles en smule. Og så overvejer jeg seriøst om Moses skal sendes retur igen. Han står ligesom i vejen for nogle af talenterne og uden europæiske kampe så skal de have kampe ind imellem. Men nu må vi se, han kan vel altid bruges på bænken Wink
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #43: 19 Okt 2013, 21:38 »

Er også startet med liverpool..
Kan dette spil man spiller i betaen bruges når det rigtige udkommer?
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #44: 19 Okt 2013, 21:44 »

Ja Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010