home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 379 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 88744 gange)
daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #15: 17 Okt 2013, 16:49 »

Logged


DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #16: 17 Okt 2013, 16:53 »

Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #17: 17 Okt 2013, 16:54 »

Welcome Smiley
Logged


steven gerrard
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #18: 17 Okt 2013, 21:20 »


Hvis det ikke er for meget at forlange kan jeg så få dig til at ligge screenshots ud af følgende spillere til mig?

Luke Shaw
Januzaj
Ozil
Toni Kroos
Alaba
Lucas Piazon
Jack Wilshere


Håber du vil tage dig tid til det Smiley

Det kan ikke betale sig, da alle spillerstats er fra 2012/2013 versionen. Sådan er det altid i beta, du ser først de rigtige stats når spillet udkommer.
Logged

Hnansen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #19: 17 Okt 2013, 21:31 »

Det kan ikke betale sig, da alle spillerstats er fra 2012/2013 versionen. Sådan er det altid i beta, du ser først de rigtige stats når spillet udkommer.

Øh.. hvor har du det fra?

Det er ganske åbenlyst ikke sandt.
« Seneste Redigering: 17 Okt 2013, 21:37 af Hnansen » Logged

steven gerrard
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #20: 17 Okt 2013, 22:30 »

Øh.. hvor har du det fra?

Det er ganske åbenlyst ikke sandt.

er temmelig sikker på at det ikke er de nye stats. liverpool spillerne har jo de samme stats som i sidste spil.

kan ikke huske hvor, men mener jeg har læst at det er statsene fra det tidligere spil de smækker i betaen og at det kune er de nye features man kommer til at afprøve.
Logged

Hnansen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #21: 17 Okt 2013, 22:38 »

er temmelig sikker på at det ikke er de nye stats. liverpool spillerne har jo de samme stats som i sidste spil.

kan ikke huske hvor, men mener jeg har læst at det er statsene fra det tidligere spil de smækker i betaen og at det kune er de nye features man kommer til at afprøve.

Det er meget muligt at du tror det, men det er ganske enkelt ikke sandt.

Der er massevis af spillere som har ændret stats i forhold til FM 2013.
Logged

steven gerrard
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #22: 17 Okt 2013, 22:41 »

Sterling 2012/13 :

Sterling 2013/14

Sturridge 2012/13 :

Sturridge 2013/14 :
Logged

Hnansen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #23: 17 Okt 2013, 22:44 »

Øh, hvad er din pointe? Disse billeder viser jo netop, at de IKKE har samme stats som i FM 2013?
Logged

steven gerrard
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #24: 17 Okt 2013, 23:04 »

Øh, hvad er din pointe? Disse billeder viser jo netop, at de IKKE har samme stats som i FM 2013?

Nu kunne jeg heller ikke finde noget fra samme årstal, f.eks. er det ene sturridge fra 2017. men de er så tæt på hinanden at det ikke ser ud til at de har kigget på det. Suarez er stadigvæk en joke, sturridge er en joke, coutinho er en joke. De har været sindssygt gode i deres liverpool tid, og alligevel er de ikke i nærheden af Rooney, Van persie osv.

som sagt så mener jeg bare at jeg læste en artikel på sigames, at de ikke havde de nye stats med i demo og beta.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #25: 17 Okt 2013, 23:10 »

Nu kunne jeg heller ikke finde noget fra samme årstal, f.eks. er det ene sturridge fra 2017. men de er så tæt på hinanden at det ikke ser ud til at de har kigget på det. Suarez er stadigvæk en joke, sturridge er en joke, coutinho er en joke. De har været sindssygt gode i deres liverpool tid, og alligevel er de ikke i nærheden af Rooney, Van persie osv.

som sagt så mener jeg bare at jeg læste en artikel på sigames, at de ikke havde de nye stats med i demo og beta.

Men på samme tid må man også indrømme, at der er et stykke fra Sturridge og Coutinho til Rooney og van Persie. Og fra Liverpool til United for den sags skyld.

Van Persie er blevet topscorer sæsoner i streg. Rooney er bare en klassespiller. Coutinho har været fantastisk, og Sturridge har også været glimrende siden januar - men ro på. Hvis Liverpool får en god sæson, skal de nok blive bedre i 15.

Suarez synes jeg også burde være lidt bedre, men han er egentlig okay ramt synes jeg. Han laver mange mål, men han bruger godt nok også mange chancer.
Logged

Hnansen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #26: 17 Okt 2013, 23:20 »

Nu kunne jeg heller ikke finde noget fra samme årstal, f.eks. er det ene sturridge fra 2017. men de er så tæt på hinanden at det ikke ser ud til at de har kigget på det. Suarez er stadigvæk en joke, sturridge er en joke, coutinho er en joke. De har været sindssygt gode i deres liverpool tid, og alligevel er de ikke i nærheden af Rooney, Van persie osv.

som sagt så mener jeg bare at jeg læste en artikel på sigames, at de ikke havde de nye stats med i demo og beta.

Om du er tilfreds med vurderingerne eller ej, er da fuldstændig irrelevant. At stats'ne ikke er de samme i FM 2014 beta som i FM 2013 er da åbenlyst. Selvfølgelig er Coutinho og Sturridge ikke på niveau med Rooney og Van Persie i virkeligheden, og det skal naturligvis afspejles i spillet. Suarez' stats ser måske ikke voldsomme ud, men prøv nu at spille med ham, og så skal han nok score et yderst tilfredsstillende antal mål.

Hvor meget forventede du lige at de skulle ændre Sturridge, Sterling og Coutinho? Opdateringen til FM 2013 er jo fra januar 2013, og stats'ne til FM 2014 er blevet indrapporteret i sommers.

Det er de færreste spillere der ændrer sig voldsomt på et halvt år.
Logged

steven gerrard
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #27: 18 Okt 2013, 11:20 »

en spiller jeg finder meget undervurderet, er Coutinho. Hvis man sammenligner ham med Özil, så er der ALT for stor forskel. i mine øjne, så er det Özils mentalitet som gør ham bedre. Han laver sjældent fejl.

De har gjort Özil til en bedre dribler og tekniker end Coutinho, her er jeg meget uenig. Coutinho har gang på gang vist at ham meget nemt kan sætte en mand eller to af. han har sublim teknik (nogen gang dribler han dog for meget, her kommer beslutninger så ind, og det er her Özil er en del bedre).

Kreativitet coutinho 16? hvis man har set en kamp med liverpool og coutinho, så ved man at han min burde have 18.. da han kom til, blev vores offensiv meget mere uforudsigelig. Han ligger afleveringer forsvarsspillerne ikke kan forudse, det er vel at være kreativ.

det er de 3 punkter hvor jeg mener han er stærkt undervurderet i forholdt til Özil. Özil er den bedste spiller af de to, det benægter jeg ikke, men det er på det mentale område han er bedre.

Coutinho:

özil :
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #28: 18 Okt 2013, 11:22 »

Nu er teknik mere end finurlige tricks og finter....
Desuden vil jeg sige at 16 kreativitet er helt fint, COuthinho er ikke på nogen måde på niveau med Özil på det punkt.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #29: 18 Okt 2013, 11:34 »

en spiller jeg finder meget undervurderet, er Coutinho. Hvis man sammenligner ham med Özil, så er der ALT for stor forskel. i mine øjne, så er det Özils mentalitet som gør ham bedre. Han laver sjældent fejl.

De har gjort Özil til en bedre dribler og tekniker end Coutinho, her er jeg meget uenig. Coutinho har gang på gang vist at ham meget nemt kan sætte en mand eller to af. han har sublim teknik (nogen gang dribler han dog for meget, her kommer beslutninger så ind, og det er her Özil er en del bedre).

Kreativitet coutinho 16? hvis man har set en kamp med liverpool og coutinho, så ved man at han min burde have 18.. da han kom til, blev vores offensiv meget mere uforudsigelig. Han ligger afleveringer forsvarsspillerne ikke kan forudse, det er vel at være kreativ.

det er de 3 punkter hvor jeg mener han er stærkt undervurderet i forholdt til Özil. Özil er den bedste spiller af de to, det benægter jeg ikke, men det er på det mentale område han er bedre.

Coutinho:

özil :
Özil har spillet 209 kampe for Schalke, Werder, Real og Arsenal (rundt regnet)
Coutinho har spillet 80 kampe for Vasco, Inter, Espanyol og Liverpool (rundt regnet)

Lad nu lige Coutinho bevise hvor god han er. Özil har været på den store scene i nogen år efterhånden, det har Coutinho ikke. Jeg synes forholdet imellem deres vurdering er fin.
Logged

welbz is dat guy

Sider: 1 [2] 3 4 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010