home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 234 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Når nu det lander
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Når nu det lander  (Læst 1843 gange)
bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Når nu det lander
« : 15 Sep 2013, 14:15 »

Ak ja. Endnu et år er gået og endnu engang har (havde) jeg lovet mig selv, ikke at gejle mig selv op til release.
Som mange andre finder jeg ikke spillet tilfredsstillende ved udgivelse, men kan nok engang ikke vente med at komme igang med et nyt spil uanset mængden af fejl. Når det er sagt mindes jeg at fm 11 (tror jeg det var) havde en (ift fm udgivelser) en høj standard ved udgivelse, desværre syntes jeg igen det går tilbage.

Nå, men jeg glæder mig som sagt og har besluttet mig for at tage en ferie dag og det samme har min makker. Så det kunne godt blive til 3 dage i streg med fuld skrue på fm barometeret.

Jeg ser frem til en duel med Juve-Milan eller Arsenal-Chelsea. Vi har en 3 makker der måske kommer med.
Der skal traditionen tro være risengrød og nisseøl. (Traditionen tro er der ligeledes gemt 2 rød Tuborg fra maj måned, der skal drikkes på release).
Jeg tror faktisk ikke jeg har haft så høje forventninger til et nyt fm som denne gang. Måske med cm02/03.

Jeg ser frem til nogle dybdegående spil, hvor jeg vil tage over i mine ungdomstrupper, nu der kommer betydningsfulde turneringer med her..
Nå taktikken er på plads i det nye, skal der igen et bologna spil igang, hvor jeg håber de 2 førnævnte kammerater er med på et spil der skal køre hele fm 14.

Nok om min begejstring, hvad ser i frem til? Hvad gør i jer af tanker om det kommende?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Når nu det lander
« Svar #1: 15 Sep 2013, 14:19 »

Hvorfor lige nisseøl og risengørd ? Smiley

Jamen, personligt er jeg meget spændt på det nye taktik setup, hvor det hele er rollebaseret, hvordan det virker i praksis er jeg meget spændt på.
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Når nu det lander
« Svar #2: 15 Sep 2013, 14:41 »

Hvorfor lige nisseøl og risengørd ? Smiley

Jamen, personligt er jeg meget spændt på det nye taktik setup, hvor det hele er rollebaseret, hvordan det virker i praksis er jeg meget spændt på.

Jeg har ikke fulgt med i alle nye features, kan du sætte lidt ord på at taktikken er rollebaseret?

Risengrød og nisseøl, har jeg gjort ligesiden jeg opdagede jeg glædede mig mere til FM release end juleaften;).. Så den har hængt ved i mange år snart:)
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Når nu det lander
« Svar #3: 15 Sep 2013, 15:07 »

Jamen kort og godt, hvor du førhen kunne vælge at sætte hele holdet til at takle hårdt, eller spille hurtigt, så er hver plads nu rolle baseret, altså ham du har som venstre back kan spille limited full back, complete wing back, wing back og nogle stykker til.

På samme måde kan du til hver position vælge imellem en række opsatte roller.
Forskellen er så bare at hvor du i fm13 kunne gå ind og rykke på en masse sliders for at sætte ham op som du ønsker.
så foregår det nu via instruktioner, som vi kender det med shouts fra fm13.
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Når nu det lander
« Svar #4: 15 Sep 2013, 17:23 »

Jamen kort og godt, hvor du førhen kunne vælge at sætte hele holdet til at takle hårdt, eller spille hurtigt, så er hver plads nu rolle baseret, altså ham du har som venstre back kan spille limited full back, complete wing back, wing back og nogle stykker til.

På samme måde kan du til hver position vælge imellem en række opsatte roller.
Forskellen er så bare at hvor du i fm13 kunne gå ind og rykke på en masse sliders for at sætte ham op som du ønsker.
så foregår det nu via instruktioner, som vi kender det med shouts fra fm13.
Tror I ikke de bevarer sliderne? Har i hvert fald ikke hørt, at de bliver afskaffet
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Når nu det lander
« Svar #5: 15 Sep 2013, 18:12 »

Det er meldt ud at det foregår via rolle baseret og via det shout lignende system så det tror jeg ikke
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010