home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 435 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Portsmouth FC - Dit livs udfordring
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Portsmouth FC - Dit livs udfordring  (Læst 10192 gange)
Gungner
Gæst
 
Portsmouth FC - Dit livs udfordring
« : 25 Aug 2013, 06:40 »

PORTSMOUTH FOOTBALL CLUB



Hvis du nogensinde har haft lyst til en udfordring i Football Manager 2013, så er det Portsmouth du skal vælge.
Og hvorfor så det? Jo, klubben starter i administration, hvilket betyder at du ikke kan henvende dig til hverken spillere eller stabsfolk. Dette går dog væk efter et par dage eller uger, og du vil igen være i stand til at hente folk ind.

Klubben spiller i League One, altså den tredje bedste række, og starter med at have £500,000 i underskud, hvilket selvfølgelig betyder at der ingen penge er til transfers, mens lønbudgettet lyder på hele £8000. Alle klubbens spillere's kontrakter løber ud i 2013, nogle endda allerede i februar. Så du bør nok starte med at forlænge nogle kontrakter når administrationen forsvinder.

Når du endelig er istand til at hente spillere igen, er det dog de færreste der vil til klubben. Ikke engang Premier League klubberne vil leje spillere ud til dig, da de foretrækker deres spillere skal spille på højere niveau. Så Championship spillere eller Premier League U19 spillere er nok dit bedste bud.

Du kan dog være heldig at blive overtaget af en tycoon (eller forretningsmand / konsortium) og få lidt penge til rådighed. Jeg har selv set Portsmouth blive overtaget 3 gange (i 3 forskellige spil) men kun én af gangene var det en rigmand. Der fik de til gengæld mange mange penge til rådighed.

Så vil du have en udfordring? Så start op med Portsmouth. Nemt bliver det ikke.
« Seneste Redigering: 25 Aug 2013, 12:49 af Gungner » Logged

Helmer123
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Portsmouth FC - Dit livs udfordring
« Svar #1: 25 Aug 2013, 08:53 »

Gungner, jeg giver det et skud :-) Jeg  skal nok melde tilbage hvordan det nu skulle stå til.
Logged

madso
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Portsmouth FC - Dit livs udfordring
« Svar #2: 30 Aug 2013, 16:57 »

Nogle der stadig spiller med portsmouth? Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Portsmouth FC - Dit livs udfordring
« Svar #3: 30 Aug 2013, 17:24 »

Jeg stoppede efter jeg ikke kunne låne spillere eller folk ind på fri, selvom transfer forbuddet var ophævet.
Det lader til at være en bug. Så jeg stoppede.
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth FC - Dit livs udfordring
« Svar #4: 31 Aug 2013, 10:23 »

Det problem havde jeg også, men jeg fortsatte lidt hvorefter det blev ophævet helt og jeg kunne købe ind.

I min første sæson rykkede jeg på mirakuløs vis op i Championship, aldrig har jeg dog haft sådan et dårligt hold, jeg havde eekstreeeeemt svært ved at få det til at fungere, og kun på en fremragende slutspurt endte jeg på 6. pladsen som gav play-offs.
- Jeg postede billedet i Glædestråden, men smider den også lige herind.

Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Gungner
Gæst
 
Sv: Portsmouth FC - Dit livs udfordring
« Svar #5: 31 Aug 2013, 15:03 »

Hvor langt tid gik der før du kunne skrive med spillere igen?
Blev klubben overtaget inden det kunne lade sig gøre?

Men ja, de har virkelig ikke et godt hold, så oprykningen er en helt fantastisk præstation fra din side!  Peace
Logged

AL78
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Portsmouth FC - Dit livs udfordring
« Svar #6: 31 Aug 2013, 15:11 »

Jeg prøvede også et spil med Portsmouth. Undrer mig dog at mine lejeaftaler blev droppet ved bekræftelsen og selv efter at jeg blev overtaget og fik 1,4 mio pund kunne jeg højst give 90 pund pw.
Har nogen en løsning...?
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Portsmouth FC - Dit livs udfordring
« Svar #7: 31 Aug 2013, 15:21 »

Ikke andet end at være tålmodig åbenbart.
Nogle siger at det er en bug, og Portsmouth kan ikke låne eller skrive med spillere, mens andre siger at man "bare" skal vente, og så går det over.
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth FC - Dit livs udfordring
« Svar #8: 31 Aug 2013, 16:26 »

Jeg prøvede også et spil med Portsmouth. Undrer mig dog at mine lejeaftaler blev droppet ved bekræftelsen og selv efter at jeg blev overtaget og fik 1,4 mio pund kunne jeg højst give 90 pund pw.
Har nogen en løsning...?
Det var nøjagtigt det samme, den nåede at blive overtaget og jeg undrede mig over at jeg ikke kunne købe noget, på trods af overtagelsen var gået igennem.
Men så vidt jeg husker var der stadigvæk en spærre på, som dog bliver fjernet hvis du bare fortsætter, så bare prøv at give det lidt ekstra tid.

Det mest trælse var at klubber bare kunne løbe dine spillere, deriblandt en central forsvars spiller som gik for 140k euro (waow), men idioten skiftede til Leeds, spillede 38 kampe og endte med et gennemsnit på 6.57.
Karma!
Men der er nogen udemærkede unge spillere, som Wallace og Webster fx. Jeg brugte Webster igennem hele sæsonen nærmest, som CB eller VB.
Endte så med at bruge den store sum af 400k euro i det første vindue samt vinter, og solgt for 160k.

I championship har jeg så spillet 2 kampe, igang med kampen imod Wolves lige nu, og det bliver godt nok en laaang sæson. I anden kamp mødte jeg Stoke og fik woopass med et 4-0 nederlag..  Første kamp var imod Derby med et 2-0 nederlag.
« Seneste Redigering: 31 Aug 2013, 16:37 af TimE » Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Gungner
Gæst
 
Sv: Portsmouth FC - Dit livs udfordring
« Svar #9: 31 Aug 2013, 20:03 »

Hvor lang tid gik der før du kunne leje spillere / hente spillere på fri igen?
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth FC - Dit livs udfordring
« Svar #10: 01 Sep 2013, 09:07 »

Hvor lang tid gik der før du kunne leje spillere / hente spillere på fri igen?
Jeg kan ærlig talt ikke huske det, men det har med 100% sikkerhed været i August transfer vinduet, for jeg endte med at købe flere spillere.
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Gungner
Gæst
 
Sv: Portsmouth FC - Dit livs udfordring
« Svar #11: 03 Sep 2013, 00:56 »

Jeg tror du har ret. Kiggede nogle af mine andre save games igennem, og kan se at i dem alle har Portsmouth ikke hentet spillere ind (lån eller frie transfers) før 1. august. Så det passer nok det du siger Smiley

Jeg tror jeg giver Pompey endnu en chance.
Logged

BuLa
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Portsmouth FC - Dit livs udfordring
« Svar #12: 03 Sep 2013, 03:44 »

Fedt at se andre give Pompey chancen.
Jeg er i 3. Sæson nu i Championship (efter to playoff oprykninger fra league 2 og 1) med et ekstremt ungt hold.
Jeg blev overtaget af en "tycoon", men har ikke set så meget til ham udover en enkelt cash injection.
Financielt var sæsonen i league 2 ok, men det blev først rigtig spændende 2. Sæson, hvor der hver måned røg £600.000 til lån..... i 3. Sæson er det ku  £300.000 og der begynder at komme fine tv penge ind i championship.
Det bliver sku nok ikke til oprykning igen, der er for mangd hold med for gode og velbetalte spillere. Mit Pompey holds samlede løn er stadig kun 1/2 af det næst mindste budget og 1/12 af budgettet for nedrykkeren West Ham.

Webster, Harris og Wallace ligner spillere der kommer til at gå hele vejen til PL med mig. Måske også Butler og Ferry.
I league 2 og 1 skal al fokus være på oprykning, da der inge  pengd er at hente i de ligaer.
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth FC - Dit livs udfordring
« Svar #13: 03 Sep 2013, 09:02 »

Jeg tror du har ret. Kiggede nogle af mine andre save games igennem, og kan se at i dem alle har Portsmouth ikke hentet spillere ind (lån eller frie transfers) før 1. august. Så det passer nok det du siger Smiley

Jeg tror jeg giver Pompey endnu en chance.
Held og lykke, let me know how it goes Smiley


Fedt at se andre give Pompey chancen.
Jeg er i 3. Sæson nu i Championship (efter to playoff oprykninger fra league 2 og 1) med et ekstremt ungt hold.
Jeg blev overtaget af en "tycoon", men har ikke set så meget til ham udover en enkelt cash injection.
Financielt var sæsonen i league 2 ok, men det blev først rigtig spændende 2. Sæson, hvor der hver måned røg £600.000 til lån..... i 3. Sæson er det ku  £300.000 og der begynder at komme fine tv penge ind i championship.
Det bliver sku nok ikke til oprykning igen, der er for mangd hold med for gode og velbetalte spillere. Mit Pompey holds samlede løn er stadig kun 1/2 af det næst mindste budget og 1/12 af budgettet for nedrykkeren West Ham.

Webster, Harris og Wallace ligner spillere der kommer til at gå hele vejen til PL med mig. Måske også Butler og Ferry.
I league 2 og 1 skal al fokus være på oprykning, da der inge  pengd er at hente i de ligaer.

League2? De starter jo i League one? Smiley
Men ellers er jeg enig i Webster, Harris og Wallace. Webster har været starter for mig lige iden jeg startede med Portsmouth, knægten var godt nok kun 17 år, men fik alligevel et gennemsnit på omkring de 7.
Harris var en af hovedårsagerne til at jeg overhovedet rykkede op i Championship, han er simpelthen bare fremragende på den offensive midt.
Wallace har jeg brugt lidt on/off som backup, mest som felt-til-felt på midtbanen, hvor han altid er solid, og jeg mindes ikke han på noget tidspunkt har ligget under 6.8 i gennemsnit.
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth FC - Dit livs udfordring
« Svar #14: 03 Sep 2013, 11:27 »



Verdens mest ufortjente sejr..
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010