home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Maj 2025, 20:54 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
05 Maj 2025, 19:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 603 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Kvinder og FM?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Kvinder og FM?  (Læst 4156 gange)
Barthollo
Gæst

Sv: Kvinder og FM?
« Svar #15: 26 Okt 2006, 18:03 »

Hos mig er det blevet sådan at kæresten vil lære at spille det! :O Hun beder selvfølgelig mig om at hjælpe hende med det.. NOT! :S Det pres tør jeg ikke udsætte min tålmodighed for!

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #16: 26 Okt 2006, 18:26 »

Hos mig er det blevet sådan at kæresten vil lære at spille det! :O Hun beder selvfølgelig mig om at hjælpe hende med det.. NOT! :S Det pres tør jeg ikke udsætte min tålmodighed for!

Det værste ville da være hvis kæresten en dag blev bedre end en selv...

DeBuur
Manager

« Svar #17: 26 Okt 2006, 18:32 »

Min kone kommer aldrig til at spille "prikker" ( hendes betegnelse for FM) hun oplever det som det ultimative dummeste spil der findes....... hun er i stedet stadig tilhænger at Tetris ! kan kun sige der er så meget som kvinder ikke forstår + meget mere de ikke behøver at vide.....  Cool

YNWA

Berendt
Manager

« Svar #18: 26 Okt 2006, 18:33 »

min kæreste synes at jeg bruger for meget tid på det, og at det er alt for nørdet at lave blog, som jeg gør... Men fuck det... jeg må vel godt have plads til andet end hende og arbejde... Opstemt

Cool

F.C.K.
Gæst

« Svar #19: 26 Okt 2006, 18:59 »

Min mor siger bare: ´´Husk at Esben oz ska ha computeren``:P

ZaZZal
Reserveholdsspiller

« Svar #20: 26 Okt 2006, 19:15 »

Min har ikke rigtig kommenteret noget med FM .. men i stedet en del med siden her ..  Wink

"ja du er godt nok en freak hva" - kommer det f.eks. fra hende nogen gange ..  Skuffet
Men ja det må jeg være så .. for jeg ska sku ha mit besøg herinde  Wink det bliver jeg nød til ..

CaptainKicker
Ynglingespiller

« Svar #21: 26 Okt 2006, 19:18 »

Min mor har prøvet at spille FM på min PSP, men hun satte et skod hold med Liverpool.

Helt ærlig, Gerrard i forsvaret og Gonzalos i venstre side af forsvaret, og så Daniel Agger i angreb for "HAN ER JO DANSKER OG DE SKAL LÆRE AT SCORE MÅL".. Og så ville hun købe Jesper Christiansen fordi "han er lækker". Hun byder 29 millioner pund..

Kvinder  +  FM  = BAD IDEA!!!!!!!

Dusty78DK
Manager

« Svar #22: 26 Okt 2006, 19:20 »

Min mor har prøvet at spille FM på min PSP, men hun satte et skod hold med Liverpool.

Helt ærlig, Gerrard i forsvaret og Gonzalos i venstre side af forsvaret, og så Daniel Agger i angreb for "HAN ER JO DANSKER OG DE SKAL LÆRE AT SCORE MÅL".. Og så ville hun købe Jesper Christiansen fordi "han er lækker". Hun byder 29 millioner pund..

*llllloooooooooolll*

For morsomt!

LosCules
Gæst

« Svar #23: 26 Okt 2006, 19:25 »

Lol var squ lige ved at flække af grin der Opstemt.
Jeg får squ altid at vide, at jeg er en freak Smiley.

Niels
Reserveholdsspiller

« Svar #24: 26 Okt 2006, 19:41 »

Hej Alle!

I går gav min kone mig FM07 i gave fordi hun syntes jeg var så sød at jeg fortjente det - det var ikke min fødselsdag, og hun havde ikke fået blomster af mig, så hvorfor jeg skulle have en gave ved jeg ikke.  Opstemt

Så min kone synes åbenbart det er cool nok at jeg går op i FM

Hvordan har jeres kærester/koner det med at i bruger nogle timer om ugen på FM?

Jeg fik det ny FM07 af min viv i fødselsdagsgave. Så du er heldigvis ikke den eneste, der har en hustru, som ved, hvad en mand fortjener  Thumbs Up

Tor1991
Gæst

« Svar #25: 26 Okt 2006, 19:42 »

mine forældre - især min far siger altid "Hvis bare du bruger halvdelen af den tid du bruger ved FM på noget fornuftigt, ville du blive verdens klogeste mand" Det er noget pjat, og jeg siger altid "kig i mit karakterblad" (der er 5 10-taller i bladet, hvilket jeg er proud af

Barthollo
Gæst

« Svar #26: 27 Okt 2006, 11:47 »

Det værste ville da være hvis kæresten en dag blev bedre end en selv...

Tal ikke om det.. Uha..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #27: 27 Okt 2006, 14:17 »

Jeg har et meget stille forhold mellem mig og kæresten til det.. Hun ved jeg spiller det, hun ved at jeg "arbejder" for siden, og det har hun accepteret. Men hun kan da alligevel brokke sig når jeg sidder herinde lidt for længe, så kommer "kommer du ikke snart herind" sætningen.. Den virker som regel efter 10 mins tid, for jeg skal lige spille kampen færdig, og så lukke ned.. Men så kommer jeg så også derind, for så er der som regel også dømt hygge Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Morientes
Reserveholdsspiller

« Svar #28: 27 Okt 2006, 14:20 »

Kvinder lærer aldrig at forstå det forhold mænd har til sport, så jeg siger bare at den tid hun bruger på at shoppe, bruger jeg på FM..

"You´ll Never Walk Alone"

Gosser
Manager

« Svar #29: 27 Okt 2006, 14:21 »

mine forældre - især min far siger altid "Hvis bare du bruger halvdelen af den tid du bruger ved FM på noget fornuftigt, ville du blive verdens klogeste mand" Det er noget pjat, og jeg siger altid "kig i mit karakterblad" (der er 5 10-taller i bladet, hvilket jeg er proud af

Er din far en kvinde? Opstemt

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010